Geen vrouwen, wel jonge meisjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
De meest belangrijke vraag natuurlijk: zitten er ook mooie Turkse vrouwen op Hababam?
Zeker, kom je ook?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
De meest belangrijke vraag natuurlijk: zitten er ook mooie Turkse vrouwen op Hababam?
Is geen straattaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is een A zil? Ik ben niet echt in to straattaal..
Wat nouquote:
Ik heb een account aangemaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:47 schreef Hababam het volgende:
Ik heb klein beetje het vermoeden dat dit negatief publiciteit geeft voor onze site, misschien ophouden over Hababam?
Ah, zie het voor het eerstquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is geen straattaal?
Betekend: thanks a zillion..
Zie mijn post, graag ontvang ik antwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:47 schreef Hababam het volgende:
Ik heb klein beetje het vermoeden dat dit negatief publiciteit geeft voor onze site, misschien ophouden over Hababam?
Word best vaak gebruikt hoorquote:
Open een turken op fok topic!?quote:
confidencequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben wel van Arische afkomst Hababam, dus ben je wel voorbereidt op al die soppende meisjes straks?
Jij was toch Perzisch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben wel van Arische afkomst Hababam, dus ben je wel voorbereidt op al die soppende meisjes straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |