Zet jij mijn pareltjes dan even terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ach kom nou, blijf, je hebt mijn mooie blauwe bescherming.
Mogen wij jouw parels niet meer lezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet jij mijn pareltjes dan even terug
Die staat in je notes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA moge branden in de hel waar ze vandaan komen.
Nee dat is de VVD.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hebben ze ook bitterballen met een vlaggetje daar?
Proest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staat in je notes.
Help liever dit topic ontopic te houden, zelfde geldt voor ElisaB.
Champagne en olijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen bier. En misschien een kaasplankje.
Ook bij de VVD moeten ze bezuinigen door teruglopende ledenaantallen en minder inkomsten in de partijkas.quote:
Ach, dan maar Prosecco en Aldi olijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook bij de VVD moeten ze bezuinigen door teruglopende ledenaantallen en minder inkomsten in de partijkas.
En welke VVD'er gaat ze halen bij de Aldi?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dan maar Prosecco en Aldi olijven.
Gewoon een Adidas trainingsjack over je pak heentrekken en een pet opzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En welke VVD'er gaat ze halen bij de Aldi?
Dat is je politieke doodsvonnis in die kringen.
Dat is best wel treurig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een Adidas trainingsjack over je pak heentrekken en een pet opzetten.
Undercover shopping.
quote:De Telegraaf staat voornamelijk stil bij de enorme gevolgen voor Nederland en besteedt daarnaast veel aandacht aan de PvdA, die volkomen buitenspel staat. "De sociaaldemocraten hebben het nakijken nu ze geen enkele invloed hebben gehad op het omvangrijke bezuinigingspakket. De verhoudingen tussen de linkse oppositiepartijen zijn daardoor flink verzuurd."
WIJ ZIJN MORGEN BOOS JA, EN WE HEBBEN NIETS TE MAKEN MET HET PROGRAMMA VAN DE SPquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:03 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat een leuk beraad worden. Beetje doen alsof het de bedoeling was, daarna collectief boos met de armen over elkaar zitten en daarna lekker het programma van de SP oplezen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:03 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat een leuk beraad worden. Beetje doen alsof het de bedoeling was, daarna collectief boos met de armen over elkaar zitten en daarna lekker het programma van de SP oplezen.
Ik heb al gereserveerd, jij ook?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef Paul het volgende:
Update: Je kan je niet meer aanmelden, de bijeenkomst is vol. Op pvda.nl wordt de ledenraad live uitgezonden.
![]()
Post de foto's maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Remlof en ik een topmiddagje gaan beleven.
Is er ook nog koffie en cake?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Remlof en ik een topmiddagje gaan beleven.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben Winston en ik zeg, laten we even genieten van dit filmpje.
Is er al gezegd dat het eerlijker moet? Zijn jullie er met nieuwe energie tegenaan aan het gaan?quote:
Waarschijnlijk moeten ze eerst over hun schaduw heen stappen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is er al gezegd dat het eerlijker moet? Zijn jullie er met nieuwe energie tegenaan aan het gaan?
Die kreet heb ik gelukkig niet gehoord. En ook niet die over een stip aan de horizonquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten ze eerst over hun schaduw heen stappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |