Volgens mij is dat wel vaker zo.quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die locaties kwamen juist wél voor in de credits, alleen dus niet in de aflevering.
Terwijl het mij bijstaat dat locaties die niet voorkomen ook niet op de map worden getoond...
Ongebreidelde rauwe schreeuwseks...quote:Op maandag 23 april 2012 22:45 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ja srs, soms weet ik echt niet wat er gaande is.
Je hebt wel gelijk, dat deden ze oorspronkelijk nooit. Misschien dat Winterfel en de Muur te belangrijk worden geacht om ooit uit de credits te verdwijnen of zo?quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die locaties kwamen juist wél voor in de credits, alleen dus niet in de aflevering.
Terwijl het mij bijstaat dat locaties die niet voorkomen ook niet op de map worden getoond...
quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Gwywen het volgende:
Wie bedoel je, Zenato? Dat jochie? Dat is z'n neefje Lancel Lannister, die bij Cersei tussen haar benen mag bij afwezigheid van Jaime.
Bedankt, had zonder subtitles en het was nogal moeilijk te verstaan.quote:Op maandag 23 april 2012 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lancel? Heb je wel opgelet wat Tyrion zei? Lancel ligt met Cersei in bed zolang Jaime niet in de buurt is.
O, bedoel je het zo.quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het Norrit-diarree was.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef Zenato het volgende:
Ik kreeg toch kotsneigingen toen Carice die shadowbaby verwekte
Misschien wil hij niet laten merken dat hij haar kent.quote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Daar zei hij niets over, toch? Alleen ze dat een meisje was verkleed als jongen.
Aw shitquote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef babette21 het volgende:
Als we toch even met plaatjes strooien....
[ afbeelding ]
Serieus? wat mildquote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^Ik was dus gelukkig lang niet de enige die dacht dat er iets heel anders ging gebeuren met die staaf.
Zag al een Requiem For A Dream achtige scène aankomen.
Wat ze daar deden? Hoe bedoel je? Ze werden de vorige aflevering toch gevangen genomen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Qua regie ook wel suf dat pas duidelijk was wat Arya en consorten bij The Mountain deden na afloop van de scene.
Huh, hadden ze toen al treinen :S.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Als Twyin Arya had herkend was ze op de eerste trein naar Kings landing gezet.
Mja, daar heb je een puntquote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef Angelof9 het volgende:
Heeft hij haar ooit gezien? Fotos hebben ze niet in de Westeros volgens mij.
quote:
Hoe zit dit trouwens in het boek? Laat Daenarys in het boek wel de drakenjongen zien?quote:Op maandag 23 april 2012 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Aw shit, dit is zo waar, ik zat het echt te denken toen ik keek.
Ja door het leger van de koning om mee teruggenomen te worden naar King's Landing. Maar waarom ze dan ergens terecht kwamen waar ze gefolterd worden voor iets waar ze overduidelijk niets mee te maken hebben?quote:Op maandag 23 april 2012 23:03 schreef Klauz het volgende:
Wat ze daar deden? Hoe bedoel je? Ze werden de vorige aflevering toch gevangen genomen?
Tywin heeft Arya gewoon nog nooit gezien en de verklaring voor haar verkleedpartij was plausibel.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef Klauz het volgende:
[..]
Misschien wil hij niet laten merken dat hij haar kent.
Nee, die gozer die aan het eind van vorige aflevering Arya op de grond gooide zei dacht ik al dat ze naar Harrenhal zouden gaan. Waarom ze worden gevraagd naar the Brotherhood zal ongetwijfeld nog verder verklaard worden.quote:Ja door het leger van de koning om mee teruggenomen te worden naar King's Landing.
Whehe.quote:
Ai, ik geloof dat ik weer wat gemist heb.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja door het leger van de koning om mee teruggenomen te worden naar King's Landing. Maar waarom ze dan ergens terecht kwamen waar ze gefolterd worden voor iets waar ze overduidelijk niets mee te maken hebben?
Dat dacht ik dus ook. Volgens mij zijn ze daar gewoon gedumpt en mogen die wachten zich een beetje uitleven op de gevangenen. En om dat martelen te rechtvaardigen moeten ze soms en dan wat vragen stellen over lokale kwesties.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, die gozer die aan het eind van vorige aflevering Arya op de grond gooide zei dacht ik al dat ze naar Harrenhal zouden gaan. Waarom ze worden gevraagd naar the Brotherhood zal ongetwijfeld nog verder verklaard worden.
Ik durfde het al niet te zeggen ...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef APK het volgende:
Ik snap er geen reet meer van, maar het kijkt best lekker weg
Ze is niet heel erg knap, maar heeft wel een bepaalde statige, mysterieuze charme. Ik kan het wel waarderen en ik vind het fijn geen last te hebben van de boeken in deze.quote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het personage wel, ik mag de actrice nietze is te oud en ik vind dr niet aantrekkelijk
Ah joh, ik vind het prima zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef VacaLoca het volgende:
Ik na afl 2 ook niet, maar viewers guide goed doorpluizen en je kan het weer prima volgen
Snap dat het zonder dat ook vermakelijk is, persoonlijk vind ik het toch net wat prettiger om het ook echt te kunnen volgen nogquote:
Om te beginnen ist wel handig als je beetje weet wie wie is en bij welke familie ze horen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef APK het volgende:
Ik snap er geen reet meer van, maar het kijkt best lekker weg
Klopt. En eerlijk gezegd vind ik die element of suprise wat ze anders doen/samenvoegen ook wel wat toevoegen voor iemand die obviously het verhaal al weet. Ik vind het allemaal primaquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Zo, de episode ook gezien. Ze laten wel heel wat dingen weg uit de boeken hoor, een dikke fastforward. Maar toch gaaf om het tot leven te zien komen
quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Klauz het volgende:
[..]
Hoe zit dit trouwens in het boek? Laat Daenarys in het boek wel de drakenjongen zien?
SPOILER: Alleen een directe reactie op bovenstaande vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Dany trouwens wat raar acteren tijdens de hele Qarth scene. Ze sprak zo... meisjesachtig. Al is ze natuurlijk ook nog een meisje. Maar het had iets kinderlijks vond ik. Behalve de "I will take what is mine" oratie, die was wel tof.
[ Bericht 3% gewijzigd door Zhenar op 24-04-2012 00:19:38 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Helaas kon Carice het niveau van de vorige aflevering niet vasthouden. Jammer.
De nicht is dark en voel of terrors.
Wat een corny einde...
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ze is helemaal kapot dankzij de reis - in het boek lees je hoe het echt een uitputtingslag was waar meerdere leden van haar khalissar omkwamen dankzij de omstandigheden. Dan ben je denk ik niet de scherpste .. en in het boek is ze een jaar of 13-14, dat je het weetSPOILER: Alleen een directe reactie op bovenstaande vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Dany trouwens wat raar acteren tijdens de hele Qarth scene. Ze sprak zo... meisjesachtig. Al is ze natuurlijk ook nog een meisje. Maar het had iets kinderlijks vond ik. Behalve de "I will take what is mine" oratie, die was wel tof.![]()
Dit is trouwens wel ontzettend handig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Om te beginnen ist wel handig als je beetje weet wie wie is en bij welke familie ze horen...
alhoewel dat niet betekend dat ze elkaar helpen of dergelijke
[ afbeelding ]
precies wat ik nodig hadquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Om te beginnen ist wel handig als je beetje weet wie wie is en bij welke familie ze horen...
alhoewel dat niet betekend dat ze elkaar helpen of dergelijke
[ afbeelding ]
Ik vind script voor haar ook vrij bagger eigenlijk. Zit geen normale dialoog in. Alleen maar van die zinnetjes als The night is dark and full of terrors en gebrabbel over the Lord of Light. Aan ene kant logisch aangezien ze een prediker ervan is, maar het voelt wat duf/cheesy aan. Weet niet of dat helemaal aan Carice te wijten valt. Ze is ook niet echt geintroduceerd ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind Carice veruit het slechtst
Volgens mij hebben de script schrijvers te veel tijd doorgebracht met Skyrim spelenquote:Op dinsdag 24 april 2012 02:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik vind script voor haar ook vrij bagger eigenlijk. Zit geen normale dialoog in. Alleen maar van die zinnetjes als The night is dark and full of terrors en gebrabbel over the Lord of Light. Aan ene kant logisch aangezien ze een prediker ervan is, maar het voelt wat duf/cheesy aan. Weet niet of dat helemaal aan Carice te wijten valt. Ze is ook niet echt geintroduceerd ofzo.
Carice speelt best aardig, maar zoals iemand anders ook al op je post reageerde: haar script is ook heel suf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind Carice veruit het slechtst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |