SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon bang dat als hij me met zijn zusje ziet dat hij mij in elkaar wil slaan. Hij heeft mij al 's een keer bedreigd.quote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Nou dan wat is het probleem dan?
Yani, als kennismaking met je moeder plaatsvindt is toch normaal dat haar broer enzo ervanaf weet
quote:Op maandag 23 april 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
Okay, na het potje AOE II zijn we aan de praat geraakt over een Turkenmeet.
In de week van 21 mei - 27 mei willen we meeten, het liefst doordeweeks in verband met de studenten OV-chipkaart.
Aanwezig:
- Julis
- PlayingWithFire
- Weissman
- xminator
- zarGon
- Jale
Wie heeft hier nog meer interesse in?.
Hamdoulilah, no chillah. Hzhzhzhz.
Ze heeft geen broer, the joke is on youquote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat als hij me met zijn zusje ziet dat hij mij in elkaar wil slaan. Hij heeft mij al 's een keer bedreigd.
Kennismaking is morgen pas, voor het eerst. De broer is er dan niet bij.
........quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze heeft geen broer, the joke is on you
That's what I said.quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks aan doen. Moest ze maar niet zo een mooie foto sturen
quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor.... Foto staat in mijn geheugen.
Haha. En eerst wou je niet dat ik naar de meet zou komen. Hou op met je grapjes lan. Is haram !quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks aan doen. Moest ze maar niet zo een mooie foto sturen
Dat was voordat je jouw foto had gestuurdquote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha. En eerst wou je niet dat ik naar de meet zou komen. Hou op met je grapjes lan. Is haram !
Kijk wat je zegt. Hoe zal Jalee zich wel niet voelen nuquote:Op maandag 23 april 2012 14:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was voordat je jouw foto had gestuurd![]()
![]()
Moest ze dat maar bedenken voordat ze met Turq hand in hand gingquote:Op maandag 23 april 2012 14:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kijk wat je zegt. Hoe zal Jalee zich wel niet voelen nu
Voor wat hoort watquote:Op maandag 23 april 2012 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
De foto behoeft tenminste nog één kijker voordat deze conclusie bevestigd kan worden.
Jij een foto ik een foto Che_ boy!quote:Op maandag 23 april 2012 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
De foto behoeft tenminste nog één kijker voordat deze conclusie bevestigd kan worden.
Ja, dienstverlening. Beoordeling van de foto en bevestiging/ontkrachting van eerder gedane uitspraken.quote:
NO DEAL.quote:Op maandag 23 april 2012 14:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dienstverlening. Beoordeling van de foto en bevestiging/ontkrachting van eerder gedane uitspraken.
Sinds dat ik mijn scheermes ( ustura ) verloren heb.quote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef moonobserver het volgende:
Sinds wanneer hebben Turken eigenlijk baarden?
Vol zuipen als in appelsap ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef SpikedPsych het volgende:
En waarschijnlijk zal ik daar toch een beetje droog bij staan als jullie je vol zuipen...
Hmmm, zou wel lekker zijn. Bitterballetjes erbijquote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Eh nee. Bier vodka whiskey likeur bacardi voor julis standaard tories.
Iemand drinkt teveel ( alcohol, voordat xminator met appelsap komt ), iemand kijkt te lang naar iemands vriendin, standaard tories. Ruziemaken zit in ons bloedquote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef moonobserver het volgende:
Waarom is er op Turkse feesten altijd ruzie?
Bitterballetjes kunnen dan wel. Maar gaan jullie zuipen en neuken of houden jullie het net ( serieus ff ) ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, zou wel lekker zijn. Bitterballetjes erbij
Lan jij kek ofzo? Vooral koerden zouden AoE leuker motten vinden (landjepik enzoquote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef Che_ het volgende:
Waarom spelen jullie trouwens AoE telkens? CS niet leuker?
Ja, lekker batsen. Jij mag ook meedoen ok?quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Bitterballetjes kunnen dan wel. Maar gaan jullie zuipen en neuken of houden jullie het net ( serieus ff ) ?
Grapje, niet meteen huilie doenquote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan jij kek ofzo? Vooral koerden zouden AoE leuker motten vinden (landjepik enzo)
In feite hebben de ottomanen het land van de koerden ingepikt. De koerden leven daar al sinds 2000 jaar geleden, de ottomanen pas 700 jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan jij kek ofzo? Vooral koerden zouden AoE leuker motten vinden (landjepik enzo)
Wat begrijp jij niet aan "serieus" ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, lekker batsen. Jij mag ook meedoen ok?
[..]
Grapje, niet meteen huilie doen
AoE 3 wel eens gespeeld vroeger. Niet echt mijn ding.quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij stelt een domme vraag, denk jij serieus dat we gaan batsen ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan "serieus" ?
Wat voor een jeugd heb jij gehad? Ook niet AoE 1 gespeeld?quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
AoE 3 wel eens gespeeld vroeger. Niet echt mijn ding.
Als je een leuke chick regelt... Maar even serieus. Gaan jullie zuipen enz of houden jullie het net.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij stelt een domme vraag, denk jij serieus dat we gaan batsen ofzo?
Ik kan niet garant staan over mijzelf, maar ik denk dat rest het net zal houden. Houd wel rekening mee dat we niet jou oppas zullen zijn. Dus jij mot het net gaan houden daar omdat je minderjarig bent.quote:Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als je een leuke chick regelt... Maar even serieus. Gaan jullie zuipen enz of houden jullie het net.
Vroeger speelde ik altijd dat soort spellen. Maar ik zie er niks strategisch in. Het is gwn druk op de vijand ze vallen aan nu toekijken.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor een jeugd heb jij gehad? Ook niet AoE 1 gespeeld?
Nee, maar wel Red Alert.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor een jeugd heb jij gehad? Ook niet AoE 1 gespeeld?
Ja, ik was een keer op een Turks feestje en toen hebben ze een kerel uit Egypte helemaal inelkaar geklapt zonder reden, echt zonder reden. Ze vroegen vriendelijk aan hem of hij mee naar buiten ging en toen werd hij helemaal verrot getrapt.quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Iemand drinkt teveel ( alcohol, voordat xminator met appelsap komt ), iemand kijkt te lang naar iemands vriendin, standaard tories. Ruziemaken zit in ons bloed
Geloof me, niemand hoeft op mij te passen. Maar sowieso weet ik het niet zeker. Ik heb zo'n gevoel... ( wil je het echt wetenquote:Op maandag 23 april 2012 14:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kan niet garant staan over mijzelf, maar ik denk dat rest het net zal houden. Houd wel rekening mee dat we niet jou oppas zullen zijn. Dus jij mot het net gaan houden daar omdat je minderjarig bent.
WTF???????????quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Bitterballetjes kunnen dan wel. Maar gaan jullie zuipen en neuken of houden jullie het net ( serieus ff ) ?
Wat is deze ????quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Ja, ik was een keer op een Turks feestje en toen hebben ze een kerel uit Egypte helemaal inelkaar geklapt zonder reden, echt zonder reden. Ze vroegen vriendelijk aan hem of hij mee naar buiten ging en toen werd hij helemaal verrot getrapt.
En dat allemaal omdat een meisje niet met een Turk wilde praten en zij een klap kreeg op de grond viel en haar arm brak.
Ik kreeg maar de helft mee want ik was te bezopen om te bevatten wat er allemaal gebeurde.
Die jongens wilde nooit meer naar een Turks feest.
Heb het ook in Marmaris gezien in discotheek de Turtle, daar stonden die Turkse jongens met barkrukken op elkaar in te rammen...![]()
![]()
![]()
Toen ik later aan die Turkse wijven vroeg waarom Turken altijd ruzie maken voelde ze zich beldigd en ze zeiden dat Nederlanders dat net zo goed deden.![]()
Ik moet later slapen bij een Turk en heb zijn hele huis ondergekotst en ook nog in zij bedje geslapen en hij heeft ook al mijn kots opgeruimd.
Gaat het wel goed jonge? Wat is je gevoel?quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Geloof me, niemand hoeft op mij te passen. Maar sowieso weet ik het niet zeker. Ik heb zo'n gevoel... ( wil je het echt weten? )
Trolololol. Hoe oud ben jij dan ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef Erkannn het volgende:
Turkse kids....
komen er ook volwassenen?
Dit is nog veel waarschijnlijker dan een drank orgy...quote:Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een grote valstrik. Ik, Turq, Weiss en Zargon zullen je opwachten en neerknuppelen![]()
(grapje!)
Lolquote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
In feite hebben de ottomanen het land van de koerden ingepikt. De koerden leven daar al sinds 2000 jaar geleden, de ottomanen pas 700 jaar.
Ik zie zargon al met een knuppel in zijn hand. Ik moet kenserhard lachen en zit op werk...quote:Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is nog veel waarschijnlijker dan een drank orgy...
Turq en Weiss had ik verwacht. zarGon ? Nee. Maar ik denk serieus dat Weiss, Turq en miss jij ( hoewel ik dat echt niet verwacht van jou ) mij een "warme" groet willen geven. Maakt verder niet zoveel uit, want ik heb zoveel geleerd van een vriend van mijn vader ( kan verschillend vechtsporten ) in vechten, dat ik tot nu toe nooit een schrammetje heb opgelopen in een gevecht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat het wel goed jonge? Wat is je gevoel?
Eigenlijk is het een grote valstrik. Ik, Turq, Weiss en Zargon zullen je opwachten en neerknuppelen![]()
(grapje!)
Kom niet stoer doenquote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turq en Weiss had ik verwacht. zarGon ? Nee. Maar ik denk serieus dat Weiss, Turq en miss jij ( hoewel ik dat echt niet verwacht van jou ) mij een "warme" groet willen geven. Maakt verder niet zoveel uit, want ik heb zoveel geleerd van een vriend van mijn vader ( kan verschillend vechtsporten ) in vechten, dat ik tot nu toe nooit een schrammetje heb opgelopen in een gevecht.
Alleen al hoe je dit hier neer zet geeft aan dat ook jij bij m'n opgenoemde segment hoort.quote:Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Trolololol. Hoe oud ben jij dan ?
Het zou kunnen... Nee ik meen het echt. Ik kan heel goed vechten ( geen slingerstoten ofzo )quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen.
Wij zijn volwassen mensen, denk je dat we zoiets zouden doen
Hmmhjhh Alice zal ook aanwezig zijnquote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef msnk het volgende:
Een drank orgy meeen... Wat voor beeld hebben mensen van jullie.
Kom niet stoer doen,g. Ik heb jarenlange ervaring.quote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het zou kunnen... Nee ik meen het echt. Ik kan heel goed vechten ( geen slingerstoten ofzo )
keyboard-heldquote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het zou kunnen... Nee ik meen het echt. Ik kan heel goed vechten ( geen slingerstoten ofzo )
O jaquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmhjhh Alice zal ook aanwezig zijn![]()
![]()
, blijf jij maar lekker thuis dan
[..]
Kom niet stoer doen,g. Ik heb jarenlange ervaring.
Geheimhouding.quote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
O ja? Wat voor vechtsport(en) ben jij dan goed in ?
Je hebt me omgepraat!quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmhjhh Alice zal ook aanwezig zijn![]()
![]()
, blijf jij maar lekker thuis dan
Ik heb een vraag gesteld...quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Alleen al hoe je dit hier neer zet geeft aan dat ook jij bij m'n opgenoemde segment hoort.
Onder anderequote:Op maandag 23 april 2012 14:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat je mijn vraag niet beantwoord
Mot jezelf weten, Alicequote:
Ik ben bloedserieus. Ik ben de rustigste persoon op aarde, maar als je met mij problemen maakt dan......quote:
Jeet Kune Doquote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
O ja? Wat voor vechtsport(en) ben jij dan goed in ?
Nog een keyboard-heldquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Mot jezelf weten, Alice
[..]
Ik ben bloedserieus. Ik ben de rustigste persoon op aarde, maar als je met mij problemen maakt dan......
Nee, jij faalt door zogenaamd "stoer" te doen net als die andere keyboard-held die stoer op het internet doet.quote:
Je hersenen beginnen eindelijk weer te werkenquote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Iyi... Geliyorum ozaman, sizi hayvanlarla yanliz birakamam guzelimi
quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, jij faalt door zogenaamd "stoer" te doen net als die andere keyboard-held die stoer op het internet doet.
Linke shit hooor
Doet me denken aan één van die nerds van Big Bang Theory...die al die sporten opnoemt om te intimideren.quote:Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik kan oa Ninjutsu , Krav Maga, muay thai kung fu bjj en worstelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ja maar ik kan ze in werkelijkheid ( ben geen master nog, maar ik kan veel ) ookquote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Doet me denken aan één van die nerds van Big Bang Theory...die al die sporten opnoemt om te intimideren.
Maar in werkelijkheid sta je voor lul....
Nog nooit heb ik zo ene allround topsporter gezien....dus zal het ook vast niks voorstellenquote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ze in werkelijkheid ( ben geen master nog, maar ik kan veel ) ook
Uhu, gast weet jij dat de meeste martial artists 7 vechtkunsten GEMASTERD hebben ? Zo ja, dan ben je dom. Zo nee, dan moet je eerst wat onderzoek doen voor je komt praten over mijn passie.quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik zo ene allround topsporter gezien....dus zal het ook vast niks voorstellenVandaar dat je faalt.
Overigens ben ik het wel met je eens wat betreft je mening over hababam.
Gast? Waarom laat jij nu de stereotype turk zien? Waarom moet je narcistisch doen? Waarom denk je dat alleen jouw mening de correcte is? Want anderen zijn dan dom?quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Uhu, gast weet jij dat de meeste martial artists 7 vechtkunsten GEMASTERD hebben ? Zo ja, dan ben je dom. Zo nee, dan moet je eerst wat onderzoek doen voor je komt praten over mijn passie.
Soms wel...quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi.
Hebben jullie ook dat als jullie ziek/verkouden zijn geweest, dat je voorhoofd nog tenminste twee weken verstopt zit? Ik kan amper mijn hoofd bewegen. Doet gewoon pijn.
Alsof ik niet doorheb wat jullie proberen te doenquote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter ga je niet, heb ik Alice helemaal voormezelf![]()
![]()
Haha, slimbo. (omgekeerde psychologie, denk jij maar dat ik zo probeer om jou te laten komen...quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Alsof ik niet doorheb wat jullie proberen te doen
Kijk eens naar Scott Adkins.quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Gast? Waarom laat jij nu de stereotype turk zien? Waarom moet je narcistisch doen? Waarom denk je dat alleen jouw mening de correcte is? Want anderen zijn dan dom?
Peter Aerts is 3 x wereldkampioen K1 geweest en hij kent alleen taekwondo en kick-boxing. Dus wat zwets je nu?
quote:Op maandag 23 april 2012 15:03 schreef xminator het volgende:
Wacht maar jij msnk! Ik zorg ervoor dat el presidente ook komt en stuur hem een fototje mee![]()
![]()
Bide ozaman gelme
Zooo... Dat was snel.quote:
Je hebt gelijk, je kan achterlijker doen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je wilt dat EL_Presidente ook meedoet ? Yaziktir kiza yapma.
Gaan EL_Presidentes kloons ook meedoen ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kan achterlijker doen.
Vergeet de turkse liefdesliedjes niet he.quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Fuck hun, wij gaan onze eigen exclusieve meet houden schatje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Fuck hun, wij gaan onze eigen exclusieve meet houden schatje![]()
Fixedquote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Fuck hun hen, wij gaan onze eigen exclusieve meet houden schatje![]()
Jij komt met je double penetration doe es normaal.quote:
Ik wou je alleen waarschuwen hoorquote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij komt met je double penetration doe es normaal.
msnk kom er maar inquote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij komt met je double penetration doe es normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pertinent onwaar dit, derhalve verworpen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, hij stelde het zelf voor.
Arkadaslari yokmus
Laat me niet een screenshot posten.quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pertinent onwaar dit, derhalve verworpen.
Ga wegquote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik wou je alleen waarschuwen hoor...
Schending van privacy alles. Ik ben weg in dit topic, en veel plezier bij de meet.quote:Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Laat me niet een screenshot posten.
Niet huilen, heb je niet die huillach smiley gezien erachterquote:
Ik dacht al dat je niet zou komen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Schending van privacy alles. Ik ben weg in dit topic, en veel plezier bij de meet.
Aah, kom ik meen het nietquote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Schending van privacy alles. Ik ben weg in dit topic, en veel plezier bij de meet.
Oh ja sorry vergeten te antwoorden, maar gedaan!quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, heb jij mijn DM ontvangen?
[..]
Git git.
Discotheekquote:Op maandag 23 april 2012 15:32 schreef AliceWonder het volgende:
We gaan naar de discotheek oke? Dans skillz showen.
Mijn WA komt niet aan.quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja sorry vergeten te antwoorden, maar gedaan!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
We gaan meeten in een starbucks, nemen onze laptops mee, bestellen een grote frappuccino en gaan vervolgens fokken? How about that?
Vergeet de Apple producten niet.quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
We gaan meeten in een starbucks, nemen onze laptops mee, bestellen een grote frappuccino en gaan vervolgens fokken? How about that?
Dat klinkt best goed.quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
Cahil.quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Dit dus. Volgens mij heb je geen starbucks in nederland BUITEN schiphol.
Hij is nog nooit @ Utrecht Centraal geweestquote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahil.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Starbucks#Nederland
Ik had je ninja edit wel gezienquote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahil.![]()
http://www.starbucks.nl/e(...)tores/Store+List.htm
quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef Blocko het volgende:
[..]
Hij is nog nooit @ Utrecht Centraal geweest
Die komt ook de deur niet uit dus.
Je komt gewoon hommo! Jij staat ook op de list.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Blocko het volgende:
Die meet lijkt me tof.
MAARUH DAN NIET IN FUCKING AMSTERDAM (TENZIJ NU DEZE WEEK OP DONDERDAG)
waarom wil je een starbucksquote:Op maandag 23 april 2012 15:43 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik had je ninja edit wel gezienWAAROM NIET IN ROTTERDAM WAAROM WAAROOOOOOOOOM !!!!!!!!!
Jij ookquote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens iedereen een happy bayram gewenst.
Ik was eerder.quote:Op maandag 23 april 2012 15:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat doe je? Ik wilde net dat gaan posten..
Cocuk bayrami!quote:
-_-quote:Op maandag 23 april 2012 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Een speciale dag voor jou en spiked !
Cocukbayrami
Ik denk niet dat dat zo met de goede bedoelingen bedoeld is ( van jou ) ...quote:Op maandag 23 april 2012 16:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent toch nog niet volwassen? Geniet ervan!
Volgens mij moet jij minder gaan denken...quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo met de goede bedoelingen bedoeld is ( van jou ) ...
RIP aan de nabestaanden!quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Shitzooi! Ik heb mij knie net kei hard tegen de bank gestoten. Doet echt pijn.
^Zo deed ik net ook.
Aldus dokter Che_quote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef Che_ het volgende:
Zo doet iedereen het, pijn gaat sneller weg op die manier. Door het excessieve inhalatie van zuurstof.
Dit dus. Het doet niet alleen pijn omdat je ertegen slaat, maar ook omdat er geen zuurstof naartoe komt (doordat het platgedrukt word ). Meer zuurstof ( en eiwit ) betekent sneller herstellen .quote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef Che_ het volgende:
Zo doet iedereen het, pijn gaat sneller weg op die manier. Door de excessieve inhalatie van zuurstof.
Ik heb zijn hand nooit aangeraaktquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Moest ze dat maar bedenken voordat ze met Turq hand in hand ging
Sen simdi dogru durust kahve'de getiremezsin.quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Shitzooi! Ik heb mij knie net kei hard tegen de bank gestoten. Doet echt pijn.
^Zo deed ik net ook.
Ik ben 12 wat is dit?quote:Op maandag 23 april 2012 16:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sen simdi dogru durust kahve'de getiremezsin.
Er bestaan al genoeg van zulke sites, waarom denk jij dat het je het beter/anders kan?quote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef xaban06 het volgende:
Millet, nog een vraag betreft een domein.
Soort van vergelijk.nl / prijsvergelijk.nl / beslist.nl
In het kort:
Een website waar men een productnaam kan invoeren, je krijgt als resultaat de shop te zien waar deze het goedkoopst is.
Kan iemand helpen met het vinden van een passend .nl domein?
Ow god, krijg je dat weer. Waarom moet ik denken dat ik het anders kan terwijl mijn concept al anders is. Pff, laat ook maarquote:Op maandag 23 april 2012 17:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Er bestaan al genoeg van zulke sites, waarom denk jij dat het je het beter/anders kan?
Usta, overweeg http://www.waargoedkoopst.nl/ ?quote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef xaban06 het volgende:
Millet, nog een vraag betreft een domein.
Soort van vergelijk.nl / prijsvergelijk.nl / beslist.nl
In het kort:
Een website waar men een productnaam kan invoeren, je krijgt als resultaat de shop te zien waar deze het goedkoopst is.
Kan iemand helpen met het vinden van een passend .nl domein?
te lang, optimaal blijft altijd 3 lettergrepen en minder.quote:Op maandag 23 april 2012 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Usta, overweeg http://www.waargoedkoopst.nl/ ?
Lekker duidelijk en relevant
Thanks, maar net iets teveel lettergrepen, maar ik neem het mee!quote:Op maandag 23 april 2012 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Usta, overweeg http://www.waargoedkoopst.nl/ ?
Lekker duidelijk en relevant
dusdatquote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks, maar net iets teveel lettergrepen, maar ik neem het mee!
Gerci, zoveel lettergrepen heeft het niet eens, maar ne biliyim, het klinkt erg lang.
Dat is het idd, maar zal het niet een vaakgebruikt zoekopdacht zijn, waar goedkoopst blabla?quote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks, maar net iets teveel lettergrepen, maar ik neem het mee!
Gerci, zoveel lettergrepen heeft het niet eens, maar ne biliyim, het klinkt erg lang.
He ik zie een webmaster. Toplum, leuke naam.quote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
te lang, optimaal blijft altijd 3 lettergrepen en minder.
en deze ziet er ook gewoon te lang//onhandig uit.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Dit dus. Volgens mij heb je geen starbucks in nederland BUITEN schiphol.
Heee, jij lekker mee vandoor gaan. Turkquote:Op maandag 23 april 2012 17:53 schreef Blocko het volgende:
Ik denk dat het handiger is als je eerst eens je USP formuleert voordat je op zoek gaat naar een domeinnaam :/.
De eerdere genoemden zijn te uitgebreid, je kan daar zoeken naar producten wat binnen je budget valt enzo. Bij mij is het dat je exact weet wat je wilt kopen, je zoekt alleen nog de goedkoopste shop.quote:Op maandag 23 april 2012 17:55 schreef Blocko het volgende:
.
Kan je dan niet vaag formuleren wat het verschil dan is?
Dat zijn toch 3 lettergrepenquote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
te lang, optimaal blijft altijd 3 lettergrepen en minder.
en deze ziet er ook gewoon te lang//onhandig uit.
Ja, die is volgens mij idd 3 lettergrepen alhoewel hij er gewoon te lang uitziet en ook te lang klinkt. Hoop dat je snapt wat ik bedoel.quote:
Goedkoopsteshop.nlquote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De eerdere genoemden zijn te uitgebreid, je kan daar zoeken naar producten wat binnen je budget valt enzo. Bij mij is het dat je exact weet wat je wilt kopen, je zoekt alleen nog de goedkoopste shop.
Je kan dus niet zoeken naar producten, alleen naar de prijs van een bepaald product.
Ik weet nog steeds niet wat zijn businessplan is.quote:Op maandag 23 april 2012 18:03 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat verkoopt hij dan? Moet je betalen voor zijn service?
Hoeft ook niet, lelijke koerdquote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat zijn businessplan is.
Dat je niet kan zoeken naar producten maar écht alleen maar naar de prijs.quote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat zijn businessplan is.
Uiteindelijk gaat het erom dat je een goede mens bent, fatboyquote:
Hoe is Google ontstaan, ontstaan salla, hoe zijn ze zo groot geworden terwijl je altavista en Yahoo ed had?quote:Op maandag 23 april 2012 18:15 schreef Che_ het volgende:
Genoeg van die sites waar je de goedkoopste prijs kan vinden, je hoeft enkel op sorteer op prijs te klikken
Nice try...
wat vind je daarvan?quote:"I KNOW I will get downvoted to hell, but I don't care, heres my rant:
I am Iraqi Turkman. I am from Northern Iraq, more specifically, Kirkuk. Kirkuk is a massively debated city for both the Kurds and Turkmen. The Kurds claim it as their capital, and the Turkmen as their own.
Here is what I feel, makes the Kurds the BIGGEST hypocrites of all. The Kurds are flooding the city of Kirkuk. The Regional Kurdish Government is giving Kurdish villagers money to move to Kirkuk and occupy plots of land 'given' to them by the regional government.
Whos land is this? Not theirs. These Kurds come, and build homes on the land and will not leave and threaten violence against the land owners if they try to take them off. How do I know this? I experienced it first hand.. alot.
My father and my family in general is rather rich in Iraq. We own alot of land allotments, stores and houses. We got a call that a house was being built on one of our peices of land by a nieghbour and we went and checked it out. Nonetheless, there was a Kurd, weairng his Kurdish traditional outfit, building on our land. We were unarmed, he had a AK47. Nothing we can do. We got a court order, nothing. The police won't help, all the commanders are Kurdish.
The absolute VASTNESS of this is biblical. Everywhere you go you see shacks, homes being built on land that is not theres. A story here, a Turkmen whose home actually caught fire, built on a peice of land not his, and his 'home' was actually bombed (he wasn't there), shows the hypocrisy again.
Around the city of Kirkuk, all you see are yellow flags. Yellow being the Kurdish colour and light blue being the Turkmen colour. When I say around Kirkuk, I mean on official buildings, on street lamps. They act as if Kirkuk and Northern Iraq in general is just, Kurdish. Most services aren't availaible to you if your not Kurdish.
All in all, they're extremely horrible people (or atleast the ones I've met). Because I am a Turkmen, I was held up at multiple checkpoints. Back in 2008 when I was going to Iraq, I was driving when I got to a checkpoint, the Iraqi National Guard soldier started speaking to me in Kurdish, and mind you I don't know Kurdish, or Arabic. I told him I don't know Kurdish.. in Kurdish (one of the few things I know how to say) and he was about to get me out of the car until I started speaking English. At which point he waved me through. I shit you not.
The Kurds aren't what the media displays them to be, give me a news team and I'll show you the side of Iraq that the media dosn't display. The fact that Kirkuk is the only violent city that isn't due to Insurgents rather Kurds vs Turkmens is a story itself.
Although don't get me wrong, I don't hate ALL the Kurds, I have Kurdish relatives, and they're all good people, one was actually a high ranking judge in Baghdad until he was assasinated last year. Its just the majority of the Kurds oppress the Turkmen and Arabs and then complain about the same thing happening to them."
Hey Blocko, dit kwam ik tegen in de geschiedenis.quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Blocko het volgende:
Hey Spiked
dit kwam ik tegen op reddit:
[..]
wat vind je daarvan?
Wat vind jij van soortgelijke stukken geschreven door Armeniërs die het over genocide-aanvallen hebben?quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Blocko het volgende:
Hey Spiked
dit kwam ik tegen op reddit:
[..]
wat vind je daarvan?
Hoeveel heb ik er gekocht denk je? Hoe weet je dat ik verlies draai? En waarom ermee ophouden, hobby mag geld kosten toch?quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef SpikedPsych het volgende:
xaban06 man je moet eens ophouden met random domeinnamen kopenno offence maar dit levert jouw niks op.
Dat de slachtoffers brute pech hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 18:33 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hey Blocko, dit kwam ik tegen in de geschiedenis.
Armeense Genocide
Dersim Genocide
Maras Genocide
Dit is verre van grappig. Weet jij wel hoe erg die mensen mishandeld werden ?quote:Op maandag 23 april 2012 18:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat de slachtoffers brute pech hebben
Het is ook niet grappig, maar wat dan? Wat wil je eraan doen? Wat verwachtte je te horen?quote:Op maandag 23 april 2012 18:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dit is verre van grappig. Weet jij wel hoe erg die mensen mishandeld werden ?
Acma la konuyu, er zijn slachtoffers, genocide of niet ze zijn dood. Je kan wel lang over discussiëren of het genocide was maar je bereikt er niks mee.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef Triggershot het volgende:
De genocide van de Koerden op de Turken met PKK niet vergeten dan.
Dus dat.quote:Op maandag 23 april 2012 18:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Acma la konuyu, er zijn slachtoffers, genocide of niet ze zijn dood. Je kan wel lang over discussiëren of het genocide was maar je bereikt er niks mee.
Niemand ontkent dat er slachtoffers zijn gevallen, onnodig veel, maar er wordt teveel en te vaak gestrooid met termen voor niets meer dan politieke doeleinden.quote:Op maandag 23 april 2012 18:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Acma la konuyu, er zijn slachtoffers, genocide of niet ze zijn dood. Je kan wel lang over discussiëren of het genocide was maar je bereikt er niks mee.
Nee dat zijn vrijheidsstrijdersquote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef Triggershot het volgende:
De genocide van de Koerden op de Turken met PKK niet vergeten dan.
Triggercigim, wat is er met jou aan de hand? Je kan over niks anders praten de laatste tijd.quote:Op maandag 23 april 2012 16:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sen simdi dogru durust kahve'de getiremezsin.
Daarom o konulara hic girmeyelim.quote:Op maandag 23 april 2012 18:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er slachtoffers zijn gevallen, onnodig veel, maar er wordt teveel en te vaak gestrooid met termen voor niets meer dan politieke doeleinden.
Ik wilde alleen maar koffie hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Triggercigim, wat is er met jou aan de hand? Je kan over niks anders praten de laatste tijd.
Mijn opa heeft net verse koffie uit Turkije meegenomen. Zal ik je wat klaarmaken?quote:Op maandag 23 april 2012 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar koffie hoor.
Geproduceerd of eigen oogst?quote:Op maandag 23 april 2012 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn opa heeft net verse koffie uit Turkije meegenomen. Zal ik je wat klaarmaken?
Ben je het me eens dat iedereen - voor zover hij/zij dat niet gedaan heeft - zijn DNA moet testen op internationale DNA-dag (over twee dagen) en dat we aan de hand van de uitkomsten gewoon een soort Neuremberg-hierarchie moeten opzetten?quote:
GS?quote:Op maandag 23 april 2012 18:48 schreef Weissman het volgende:
Anyway, weet iemand hoe ik aan non-officiele GS producten kan komen ?
Ja, vooral een DNA-discussie beginnen nuquote:Op maandag 23 april 2012 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ben je het me eens dat iedereen - voor zover hij/zij dat niet gedaan heeft - zijn DNA moet testen op internationale DNA-dag (over twee dagen) en dat we aan de hand van de uitkomsten gewoon een soort Neuremberg-hierarchie moeten opzetten?
quote:Op maandag 23 april 2012 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
Ben je het me eens dat iedereen - voor zover hij/zij dat niet gedaan heeft - zijn DNA moet testen op internationale DNA-dag (over twee dagen) en dat we aan de hand van de uitkomsten gewoon een soort Neuremberg-hierarchie moeten opzetten?
Dit dus.quote:
Galatasarayquote:
Trigger evde kaldi, etrafa saldiriyo.quote:Op maandag 23 april 2012 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Triggercigim, wat is er met jou aan de hand? Je kan over niks anders praten de laatste tijd.
Typfoutenmierenneukersquote:Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrees dat ik dat niet ken. Lijkt wel veel op Galatasaray tho'.
Ben jij nog beschikbaar?quote:Op maandag 23 april 2012 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trigger evde kaldi, etrafa saldiriyo.
Jij bent bekender als dat meisje, dusquote:Op maandag 23 april 2012 18:53 schreef Weissman het volgende:
Hadi bunu da kopyala.
Bildirki hurmalar gotumu tirmalar.
Nederlands vriend!quote:Op maandag 23 april 2012 18:53 schreef Weissman het volgende:
Hadi bunu da kopyala.
Bildirki hurmalar gotumu tirmalar.
quote:Op maandag 23 april 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
In de week van 21 mei - 27 mei willen we meeten, het liefst doordeweeks in verband met de studenten OV-chipkaart.
Aanwezig:
- Jaleesa
- Julis
- PlayingWithFire
- Weissman (komt ie nog wel dan?)
- xminator
- zarGon
Zeer waarschijnlijk (hangt af van...):
- AliceWonder & msnk
Laat ook even weten of jullie komen:
- Ayca
- Blocko
- Bortecinem
- TheMagnificent
- Triggershot
- Alle andere Turkse, Koerdische, Perzische, Nederlandse en vriendjes met andere nationaliteiten.
Sowieso NIET:
- xaban06
Wie heeft hier nog meer interesse in?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Stond dat voor iets joods?quote:Op maandag 23 april 2012 18:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Weiss, is de vlag van Barbaros Hayrettin Paşa niets voor jou?
[ afbeelding ]
Heb al een hotline lopen hier voor als het echt los gaat.quote:Op maandag 23 april 2012 18:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik krijg last van m'n vingers van al dat TR'en.
Ayca je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Heb je mijn DM gelezen?quote:Op maandag 23 april 2012 18:56 schreef Ayca het volgende:
Iedereen verplicht een DNA test zou wel goed zijn voor de wetenschap.
Bedoel link met Barbaros?quote:Op maandag 23 april 2012 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Seal_of_Solomon
Ik heb toch al gezegd dat ik nu nog niks kan beloven.quote:Op maandag 23 april 2012 18:58 schreef msnk het volgende:
Hallo... Er zijn users die het een en ander moeten laten weten zodat we users kunnen gaan categoriseren.
Dus "Misschien"? Of waarschijnlijk maar hangt af van...?quote:Op maandag 23 april 2012 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik nu nog niks kan beloven.
Nou ja, categorieën gaat iets te ver. Er is maar 1 categorie als het op DNA aankomt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:00 schreef Weissman het volgende:
Iedereen gecategoriseerd op DNA![]()
De natte droom van Borte
Misschien.quote:Op maandag 23 april 2012 19:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus "Misschien"? Of waarschijnlijk maar hangt af van...?
quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)Hayreddin_Barbarossaquote:[..]
The Flag (Sanjak) of Hayreddin Barbarossa
The star on the flag of Hayreddin Barbarossa may be confused with the Star of David, a Jewish symbol, used by Israel today. However, in medieval times, this star was a popular Islamic symbol known as the Seal of Solomon (Suleiman) and was widely used by the Beyliks of Anatolia. The seal was later used by the Ottomans in their mosque decorations, coins and the personal flags of the pashas, including Hayreddin Barbarossa. One of the Turkish beyliks known to use the seal on its flag was the Jandarids. According to the Catalan Atlas of 1375 by A. Cresques, the flag of the Karamanids, another Anatolian beylik, consisted of a blue six-edged star.
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 18:55 schreef msnk het volgende:
[..]Zoals ik al zei, in die week heb ik examens en kan ik sowieso niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier zonder mij dan![]()
Als er een volgende meet komt heb ik wss ook mn ov dus dat komt sowieso beter uit.![]()
zG zei toch dat de datum eventueel verschoven kon worden? Wat als dat zou gebeuren? Juni of zo dus.quote:Op maandag 23 april 2012 19:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in die week heb ik examens en kan ik sowieso niet.
Veel plezier zonder mij dan![]()
Als er een volgende meet komt heb ik wss ook mn ov dus dat komt sowieso beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |