Mijn WA komt niet aan.quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja sorry vergeten te antwoorden, maar gedaan!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
We gaan meeten in een starbucks, nemen onze laptops mee, bestellen een grote frappuccino en gaan vervolgens fokken? How about that?
Vergeet de Apple producten niet.quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
We gaan meeten in een starbucks, nemen onze laptops mee, bestellen een grote frappuccino en gaan vervolgens fokken? How about that?
Dat klinkt best goed.quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
Cahil.quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Dit dus. Volgens mij heb je geen starbucks in nederland BUITEN schiphol.
Hij is nog nooit @ Utrecht Centraal geweestquote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahil.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Starbucks#Nederland
Ik had je ninja edit wel gezienquote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahil.![]()
http://www.starbucks.nl/e(...)tores/Store+List.htm
quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef Blocko het volgende:
[..]
Hij is nog nooit @ Utrecht Centraal geweest
Die komt ook de deur niet uit dus.
Je komt gewoon hommo! Jij staat ook op de list.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Blocko het volgende:
Die meet lijkt me tof.
MAARUH DAN NIET IN FUCKING AMSTERDAM (TENZIJ NU DEZE WEEK OP DONDERDAG)
waarom wil je een starbucksquote:Op maandag 23 april 2012 15:43 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik had je ninja edit wel gezienWAAROM NIET IN ROTTERDAM WAAROM WAAROOOOOOOOOM !!!!!!!!!
Jij ookquote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens iedereen een happy bayram gewenst.
Ik was eerder.quote:Op maandag 23 april 2012 15:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat doe je? Ik wilde net dat gaan posten..
Cocuk bayrami!quote:
-_-quote:Op maandag 23 april 2012 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Een speciale dag voor jou en spiked !
Cocukbayrami
Ik denk niet dat dat zo met de goede bedoelingen bedoeld is ( van jou ) ...quote:Op maandag 23 april 2012 16:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent toch nog niet volwassen? Geniet ervan!
Volgens mij moet jij minder gaan denken...quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo met de goede bedoelingen bedoeld is ( van jou ) ...
RIP aan de nabestaanden!quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Shitzooi! Ik heb mij knie net kei hard tegen de bank gestoten. Doet echt pijn.
^Zo deed ik net ook.
Aldus dokter Che_quote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef Che_ het volgende:
Zo doet iedereen het, pijn gaat sneller weg op die manier. Door het excessieve inhalatie van zuurstof.
Dit dus. Het doet niet alleen pijn omdat je ertegen slaat, maar ook omdat er geen zuurstof naartoe komt (doordat het platgedrukt word ). Meer zuurstof ( en eiwit ) betekent sneller herstellen .quote:Op maandag 23 april 2012 16:11 schreef Che_ het volgende:
Zo doet iedereen het, pijn gaat sneller weg op die manier. Door de excessieve inhalatie van zuurstof.
Ik heb zijn hand nooit aangeraaktquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Moest ze dat maar bedenken voordat ze met Turq hand in hand ging
Sen simdi dogru durust kahve'de getiremezsin.quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Shitzooi! Ik heb mij knie net kei hard tegen de bank gestoten. Doet echt pijn.
^Zo deed ik net ook.
Ik ben 12 wat is dit?quote:Op maandag 23 april 2012 16:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sen simdi dogru durust kahve'de getiremezsin.
Er bestaan al genoeg van zulke sites, waarom denk jij dat het je het beter/anders kan?quote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef xaban06 het volgende:
Millet, nog een vraag betreft een domein.
Soort van vergelijk.nl / prijsvergelijk.nl / beslist.nl
In het kort:
Een website waar men een productnaam kan invoeren, je krijgt als resultaat de shop te zien waar deze het goedkoopst is.
Kan iemand helpen met het vinden van een passend .nl domein?
Ow god, krijg je dat weer. Waarom moet ik denken dat ik het anders kan terwijl mijn concept al anders is. Pff, laat ook maarquote:Op maandag 23 april 2012 17:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Er bestaan al genoeg van zulke sites, waarom denk jij dat het je het beter/anders kan?
Usta, overweeg http://www.waargoedkoopst.nl/ ?quote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef xaban06 het volgende:
Millet, nog een vraag betreft een domein.
Soort van vergelijk.nl / prijsvergelijk.nl / beslist.nl
In het kort:
Een website waar men een productnaam kan invoeren, je krijgt als resultaat de shop te zien waar deze het goedkoopst is.
Kan iemand helpen met het vinden van een passend .nl domein?
te lang, optimaal blijft altijd 3 lettergrepen en minder.quote:Op maandag 23 april 2012 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Usta, overweeg http://www.waargoedkoopst.nl/ ?
Lekker duidelijk en relevant
Thanks, maar net iets teveel lettergrepen, maar ik neem het mee!quote:Op maandag 23 april 2012 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Usta, overweeg http://www.waargoedkoopst.nl/ ?
Lekker duidelijk en relevant
dusdatquote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks, maar net iets teveel lettergrepen, maar ik neem het mee!
Gerci, zoveel lettergrepen heeft het niet eens, maar ne biliyim, het klinkt erg lang.
Dat is het idd, maar zal het niet een vaakgebruikt zoekopdacht zijn, waar goedkoopst blabla?quote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks, maar net iets teveel lettergrepen, maar ik neem het mee!
Gerci, zoveel lettergrepen heeft het niet eens, maar ne biliyim, het klinkt erg lang.
He ik zie een webmaster. Toplum, leuke naam.quote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
te lang, optimaal blijft altijd 3 lettergrepen en minder.
en deze ziet er ook gewoon te lang//onhandig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |