Mijn WA komt niet aan.quote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja sorry vergeten te antwoorden, maar gedaan!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
We gaan meeten in een starbucks, nemen onze laptops mee, bestellen een grote frappuccino en gaan vervolgens fokken? How about that?
Vergeet de Apple producten niet.quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
We gaan meeten in een starbucks, nemen onze laptops mee, bestellen een grote frappuccino en gaan vervolgens fokken? How about that?
Dat klinkt best goed.quote:Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
Cahil.quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Dit dus. Volgens mij heb je geen starbucks in nederland BUITEN schiphol.
Hij is nog nooit @ Utrecht Centraal geweestquote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahil.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Starbucks#Nederland
Ik had je ninja edit wel gezienquote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahil.![]()
http://www.starbucks.nl/e(...)tores/Store+List.htm
quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef Blocko het volgende:
[..]
Hij is nog nooit @ Utrecht Centraal geweest
Die komt ook de deur niet uit dus.
Je komt gewoon hommo! Jij staat ook op de list.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Blocko het volgende:
Die meet lijkt me tof.
MAARUH DAN NIET IN FUCKING AMSTERDAM (TENZIJ NU DEZE WEEK OP DONDERDAG)
waarom wil je een starbucksquote:Op maandag 23 april 2012 15:43 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik had je ninja edit wel gezienWAAROM NIET IN ROTTERDAM WAAROM WAAROOOOOOOOOM !!!!!!!!!
Jij ookquote:Op maandag 23 april 2012 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens iedereen een happy bayram gewenst.
Ik was eerder.quote:Op maandag 23 april 2012 15:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat doe je? Ik wilde net dat gaan posten..
Cocuk bayrami!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |