Alsof ik niet doorheb wat jullie proberen te doenquote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter ga je niet, heb ik Alice helemaal voormezelf![]()
![]()
Haha, slimbo. (omgekeerde psychologie, denk jij maar dat ik zo probeer om jou te laten komen...quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Alsof ik niet doorheb wat jullie proberen te doen
Kijk eens naar Scott Adkins.quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Gast? Waarom laat jij nu de stereotype turk zien? Waarom moet je narcistisch doen? Waarom denk je dat alleen jouw mening de correcte is? Want anderen zijn dan dom?
Peter Aerts is 3 x wereldkampioen K1 geweest en hij kent alleen taekwondo en kick-boxing. Dus wat zwets je nu?
quote:Op maandag 23 april 2012 15:03 schreef xminator het volgende:
Wacht maar jij msnk! Ik zorg ervoor dat el presidente ook komt en stuur hem een fototje mee![]()
![]()
Bide ozaman gelme
Zooo... Dat was snel.quote:
Je hebt gelijk, je kan achterlijker doen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je wilt dat EL_Presidente ook meedoet ? Yaziktir kiza yapma.
Gaan EL_Presidentes kloons ook meedoen ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kan achterlijker doen.
Vergeet de turkse liefdesliedjes niet he.quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Fuck hun, wij gaan onze eigen exclusieve meet houden schatje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Fuck hun, wij gaan onze eigen exclusieve meet houden schatje![]()
Fixedquote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Fuck hun hen, wij gaan onze eigen exclusieve meet houden schatje![]()
Jij komt met je double penetration doe es normaal.quote:
Ik wou je alleen waarschuwen hoorquote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij komt met je double penetration doe es normaal.
msnk kom er maar inquote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij komt met je double penetration doe es normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pertinent onwaar dit, derhalve verworpen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, hij stelde het zelf voor.
Arkadaslari yokmus
Laat me niet een screenshot posten.quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pertinent onwaar dit, derhalve verworpen.
Ga wegquote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik wou je alleen waarschuwen hoor...
Schending van privacy alles. Ik ben weg in dit topic, en veel plezier bij de meet.quote:Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Laat me niet een screenshot posten.
Niet huilen, heb je niet die huillach smiley gezien erachterquote:
Ik dacht al dat je niet zou komen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Schending van privacy alles. Ik ben weg in dit topic, en veel plezier bij de meet.
Aah, kom ik meen het nietquote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Schending van privacy alles. Ik ben weg in dit topic, en veel plezier bij de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |