Geheimhouding.quote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
O ja? Wat voor vechtsport(en) ben jij dan goed in ?
Je hebt me omgepraat!quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmhjhh Alice zal ook aanwezig zijn![]()
![]()
, blijf jij maar lekker thuis dan
Ik heb een vraag gesteld...quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Alleen al hoe je dit hier neer zet geeft aan dat ook jij bij m'n opgenoemde segment hoort.
Onder anderequote:Op maandag 23 april 2012 14:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat je mijn vraag niet beantwoord
Mot jezelf weten, Alicequote:
Ik ben bloedserieus. Ik ben de rustigste persoon op aarde, maar als je met mij problemen maakt dan......quote:
Jeet Kune Doquote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
O ja? Wat voor vechtsport(en) ben jij dan goed in ?
Nog een keyboard-heldquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Mot jezelf weten, Alice
[..]
Ik ben bloedserieus. Ik ben de rustigste persoon op aarde, maar als je met mij problemen maakt dan......
Nee, jij faalt door zogenaamd "stoer" te doen net als die andere keyboard-held die stoer op het internet doet.quote:
Je hersenen beginnen eindelijk weer te werkenquote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Iyi... Geliyorum ozaman, sizi hayvanlarla yanliz birakamam guzelimi
quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, jij faalt door zogenaamd "stoer" te doen net als die andere keyboard-held die stoer op het internet doet.
Linke shit hooor
Doet me denken aan één van die nerds van Big Bang Theory...die al die sporten opnoemt om te intimideren.quote:Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik kan oa Ninjutsu , Krav Maga, muay thai kung fu bjj en worstelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ja maar ik kan ze in werkelijkheid ( ben geen master nog, maar ik kan veel ) ookquote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Doet me denken aan één van die nerds van Big Bang Theory...die al die sporten opnoemt om te intimideren.
Maar in werkelijkheid sta je voor lul....
Nog nooit heb ik zo ene allround topsporter gezien....dus zal het ook vast niks voorstellenquote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ze in werkelijkheid ( ben geen master nog, maar ik kan veel ) ook
Uhu, gast weet jij dat de meeste martial artists 7 vechtkunsten GEMASTERD hebben ? Zo ja, dan ben je dom. Zo nee, dan moet je eerst wat onderzoek doen voor je komt praten over mijn passie.quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik zo ene allround topsporter gezien....dus zal het ook vast niks voorstellenVandaar dat je faalt.
Overigens ben ik het wel met je eens wat betreft je mening over hababam.
Gast? Waarom laat jij nu de stereotype turk zien? Waarom moet je narcistisch doen? Waarom denk je dat alleen jouw mening de correcte is? Want anderen zijn dan dom?quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Uhu, gast weet jij dat de meeste martial artists 7 vechtkunsten GEMASTERD hebben ? Zo ja, dan ben je dom. Zo nee, dan moet je eerst wat onderzoek doen voor je komt praten over mijn passie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |