SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon bang dat als hij me met zijn zusje ziet dat hij mij in elkaar wil slaan. Hij heeft mij al 's een keer bedreigd.quote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Nou dan wat is het probleem dan?
Yani, als kennismaking met je moeder plaatsvindt is toch normaal dat haar broer enzo ervanaf weet
quote:Op maandag 23 april 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
Okay, na het potje AOE II zijn we aan de praat geraakt over een Turkenmeet.
In de week van 21 mei - 27 mei willen we meeten, het liefst doordeweeks in verband met de studenten OV-chipkaart.
Aanwezig:
- Julis
- PlayingWithFire
- Weissman
- xminator
- zarGon
- Jale
Wie heeft hier nog meer interesse in?.
Hamdoulilah, no chillah. Hzhzhzhz.
Ze heeft geen broer, the joke is on youquote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat als hij me met zijn zusje ziet dat hij mij in elkaar wil slaan. Hij heeft mij al 's een keer bedreigd.
Kennismaking is morgen pas, voor het eerst. De broer is er dan niet bij.
........quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze heeft geen broer, the joke is on you
That's what I said.quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks aan doen. Moest ze maar niet zo een mooie foto sturen
quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor.... Foto staat in mijn geheugen.
Haha. En eerst wou je niet dat ik naar de meet zou komen. Hou op met je grapjes lan. Is haram !quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks aan doen. Moest ze maar niet zo een mooie foto sturen
Dat was voordat je jouw foto had gestuurdquote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha. En eerst wou je niet dat ik naar de meet zou komen. Hou op met je grapjes lan. Is haram !
Kijk wat je zegt. Hoe zal Jalee zich wel niet voelen nuquote:Op maandag 23 april 2012 14:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was voordat je jouw foto had gestuurd![]()
![]()
Moest ze dat maar bedenken voordat ze met Turq hand in hand gingquote:Op maandag 23 april 2012 14:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kijk wat je zegt. Hoe zal Jalee zich wel niet voelen nu
Voor wat hoort watquote:Op maandag 23 april 2012 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
De foto behoeft tenminste nog één kijker voordat deze conclusie bevestigd kan worden.
Jij een foto ik een foto Che_ boy!quote:Op maandag 23 april 2012 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
De foto behoeft tenminste nog één kijker voordat deze conclusie bevestigd kan worden.
Ja, dienstverlening. Beoordeling van de foto en bevestiging/ontkrachting van eerder gedane uitspraken.quote:
NO DEAL.quote:Op maandag 23 april 2012 14:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dienstverlening. Beoordeling van de foto en bevestiging/ontkrachting van eerder gedane uitspraken.
Sinds dat ik mijn scheermes ( ustura ) verloren heb.quote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef moonobserver het volgende:
Sinds wanneer hebben Turken eigenlijk baarden?
Vol zuipen als in appelsap ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:16 schreef SpikedPsych het volgende:
En waarschijnlijk zal ik daar toch een beetje droog bij staan als jullie je vol zuipen...
Hmmm, zou wel lekker zijn. Bitterballetjes erbijquote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Eh nee. Bier vodka whiskey likeur bacardi voor julis standaard tories.
Iemand drinkt teveel ( alcohol, voordat xminator met appelsap komt ), iemand kijkt te lang naar iemands vriendin, standaard tories. Ruziemaken zit in ons bloedquote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef moonobserver het volgende:
Waarom is er op Turkse feesten altijd ruzie?
Bitterballetjes kunnen dan wel. Maar gaan jullie zuipen en neuken of houden jullie het net ( serieus ff ) ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, zou wel lekker zijn. Bitterballetjes erbij
Lan jij kek ofzo? Vooral koerden zouden AoE leuker motten vinden (landjepik enzoquote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef Che_ het volgende:
Waarom spelen jullie trouwens AoE telkens? CS niet leuker?
Ja, lekker batsen. Jij mag ook meedoen ok?quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Bitterballetjes kunnen dan wel. Maar gaan jullie zuipen en neuken of houden jullie het net ( serieus ff ) ?
Grapje, niet meteen huilie doenquote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan jij kek ofzo? Vooral koerden zouden AoE leuker motten vinden (landjepik enzo)
In feite hebben de ottomanen het land van de koerden ingepikt. De koerden leven daar al sinds 2000 jaar geleden, de ottomanen pas 700 jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan jij kek ofzo? Vooral koerden zouden AoE leuker motten vinden (landjepik enzo)
Wat begrijp jij niet aan "serieus" ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, lekker batsen. Jij mag ook meedoen ok?
[..]
Grapje, niet meteen huilie doen
AoE 3 wel eens gespeeld vroeger. Niet echt mijn ding.quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij stelt een domme vraag, denk jij serieus dat we gaan batsen ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan "serieus" ?
Wat voor een jeugd heb jij gehad? Ook niet AoE 1 gespeeld?quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
AoE 3 wel eens gespeeld vroeger. Niet echt mijn ding.
Als je een leuke chick regelt... Maar even serieus. Gaan jullie zuipen enz of houden jullie het net.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij stelt een domme vraag, denk jij serieus dat we gaan batsen ofzo?
Ik kan niet garant staan over mijzelf, maar ik denk dat rest het net zal houden. Houd wel rekening mee dat we niet jou oppas zullen zijn. Dus jij mot het net gaan houden daar omdat je minderjarig bent.quote:Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als je een leuke chick regelt... Maar even serieus. Gaan jullie zuipen enz of houden jullie het net.
Vroeger speelde ik altijd dat soort spellen. Maar ik zie er niks strategisch in. Het is gwn druk op de vijand ze vallen aan nu toekijken.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor een jeugd heb jij gehad? Ook niet AoE 1 gespeeld?
Nee, maar wel Red Alert.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor een jeugd heb jij gehad? Ook niet AoE 1 gespeeld?
Ja, ik was een keer op een Turks feestje en toen hebben ze een kerel uit Egypte helemaal inelkaar geklapt zonder reden, echt zonder reden. Ze vroegen vriendelijk aan hem of hij mee naar buiten ging en toen werd hij helemaal verrot getrapt.quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Iemand drinkt teveel ( alcohol, voordat xminator met appelsap komt ), iemand kijkt te lang naar iemands vriendin, standaard tories. Ruziemaken zit in ons bloed
Geloof me, niemand hoeft op mij te passen. Maar sowieso weet ik het niet zeker. Ik heb zo'n gevoel... ( wil je het echt wetenquote:Op maandag 23 april 2012 14:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kan niet garant staan over mijzelf, maar ik denk dat rest het net zal houden. Houd wel rekening mee dat we niet jou oppas zullen zijn. Dus jij mot het net gaan houden daar omdat je minderjarig bent.
WTF???????????quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Bitterballetjes kunnen dan wel. Maar gaan jullie zuipen en neuken of houden jullie het net ( serieus ff ) ?
Wat is deze ????quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Ja, ik was een keer op een Turks feestje en toen hebben ze een kerel uit Egypte helemaal inelkaar geklapt zonder reden, echt zonder reden. Ze vroegen vriendelijk aan hem of hij mee naar buiten ging en toen werd hij helemaal verrot getrapt.
En dat allemaal omdat een meisje niet met een Turk wilde praten en zij een klap kreeg op de grond viel en haar arm brak.
Ik kreeg maar de helft mee want ik was te bezopen om te bevatten wat er allemaal gebeurde.
Die jongens wilde nooit meer naar een Turks feest.
Heb het ook in Marmaris gezien in discotheek de Turtle, daar stonden die Turkse jongens met barkrukken op elkaar in te rammen...![]()
![]()
![]()
Toen ik later aan die Turkse wijven vroeg waarom Turken altijd ruzie maken voelde ze zich beldigd en ze zeiden dat Nederlanders dat net zo goed deden.![]()
Ik moet later slapen bij een Turk en heb zijn hele huis ondergekotst en ook nog in zij bedje geslapen en hij heeft ook al mijn kots opgeruimd.
Gaat het wel goed jonge? Wat is je gevoel?quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Geloof me, niemand hoeft op mij te passen. Maar sowieso weet ik het niet zeker. Ik heb zo'n gevoel... ( wil je het echt weten? )
Trolololol. Hoe oud ben jij dan ?quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef Erkannn het volgende:
Turkse kids....
komen er ook volwassenen?
Dit is nog veel waarschijnlijker dan een drank orgy...quote:Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een grote valstrik. Ik, Turq, Weiss en Zargon zullen je opwachten en neerknuppelen![]()
(grapje!)
Lolquote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
In feite hebben de ottomanen het land van de koerden ingepikt. De koerden leven daar al sinds 2000 jaar geleden, de ottomanen pas 700 jaar.
Ik zie zargon al met een knuppel in zijn hand. Ik moet kenserhard lachen en zit op werk...quote:Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is nog veel waarschijnlijker dan een drank orgy...
Turq en Weiss had ik verwacht. zarGon ? Nee. Maar ik denk serieus dat Weiss, Turq en miss jij ( hoewel ik dat echt niet verwacht van jou ) mij een "warme" groet willen geven. Maakt verder niet zoveel uit, want ik heb zoveel geleerd van een vriend van mijn vader ( kan verschillend vechtsporten ) in vechten, dat ik tot nu toe nooit een schrammetje heb opgelopen in een gevecht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat het wel goed jonge? Wat is je gevoel?
Eigenlijk is het een grote valstrik. Ik, Turq, Weiss en Zargon zullen je opwachten en neerknuppelen![]()
(grapje!)
Kom niet stoer doenquote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turq en Weiss had ik verwacht. zarGon ? Nee. Maar ik denk serieus dat Weiss, Turq en miss jij ( hoewel ik dat echt niet verwacht van jou ) mij een "warme" groet willen geven. Maakt verder niet zoveel uit, want ik heb zoveel geleerd van een vriend van mijn vader ( kan verschillend vechtsporten ) in vechten, dat ik tot nu toe nooit een schrammetje heb opgelopen in een gevecht.
Alleen al hoe je dit hier neer zet geeft aan dat ook jij bij m'n opgenoemde segment hoort.quote:Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Trolololol. Hoe oud ben jij dan ?
Het zou kunnen... Nee ik meen het echt. Ik kan heel goed vechten ( geen slingerstoten ofzo )quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen.
Wij zijn volwassen mensen, denk je dat we zoiets zouden doen
Hmmhjhh Alice zal ook aanwezig zijnquote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef msnk het volgende:
Een drank orgy meeen... Wat voor beeld hebben mensen van jullie.
Kom niet stoer doen,g. Ik heb jarenlange ervaring.quote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het zou kunnen... Nee ik meen het echt. Ik kan heel goed vechten ( geen slingerstoten ofzo )
keyboard-heldquote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het zou kunnen... Nee ik meen het echt. Ik kan heel goed vechten ( geen slingerstoten ofzo )
O jaquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmhjhh Alice zal ook aanwezig zijn![]()
![]()
, blijf jij maar lekker thuis dan
[..]
Kom niet stoer doen,g. Ik heb jarenlange ervaring.
Geheimhouding.quote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
O ja? Wat voor vechtsport(en) ben jij dan goed in ?
Je hebt me omgepraat!quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmhjhh Alice zal ook aanwezig zijn![]()
![]()
, blijf jij maar lekker thuis dan
Ik heb een vraag gesteld...quote:Op maandag 23 april 2012 14:33 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Alleen al hoe je dit hier neer zet geeft aan dat ook jij bij m'n opgenoemde segment hoort.
Onder anderequote:Op maandag 23 april 2012 14:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat je mijn vraag niet beantwoord
Mot jezelf weten, Alicequote:
Ik ben bloedserieus. Ik ben de rustigste persoon op aarde, maar als je met mij problemen maakt dan......quote:
Jeet Kune Doquote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
O ja? Wat voor vechtsport(en) ben jij dan goed in ?
Nog een keyboard-heldquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Mot jezelf weten, Alice
[..]
Ik ben bloedserieus. Ik ben de rustigste persoon op aarde, maar als je met mij problemen maakt dan......
Nee, jij faalt door zogenaamd "stoer" te doen net als die andere keyboard-held die stoer op het internet doet.quote:
Je hersenen beginnen eindelijk weer te werkenquote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Iyi... Geliyorum ozaman, sizi hayvanlarla yanliz birakamam guzelimi
quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, jij faalt door zogenaamd "stoer" te doen net als die andere keyboard-held die stoer op het internet doet.
Linke shit hooor
Doet me denken aan één van die nerds van Big Bang Theory...die al die sporten opnoemt om te intimideren.quote:Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik kan oa Ninjutsu , Krav Maga, muay thai kung fu bjj en worstelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ja maar ik kan ze in werkelijkheid ( ben geen master nog, maar ik kan veel ) ookquote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Doet me denken aan één van die nerds van Big Bang Theory...die al die sporten opnoemt om te intimideren.
Maar in werkelijkheid sta je voor lul....
Nog nooit heb ik zo ene allround topsporter gezien....dus zal het ook vast niks voorstellenquote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ze in werkelijkheid ( ben geen master nog, maar ik kan veel ) ook
Uhu, gast weet jij dat de meeste martial artists 7 vechtkunsten GEMASTERD hebben ? Zo ja, dan ben je dom. Zo nee, dan moet je eerst wat onderzoek doen voor je komt praten over mijn passie.quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik zo ene allround topsporter gezien....dus zal het ook vast niks voorstellenVandaar dat je faalt.
Overigens ben ik het wel met je eens wat betreft je mening over hababam.
Gast? Waarom laat jij nu de stereotype turk zien? Waarom moet je narcistisch doen? Waarom denk je dat alleen jouw mening de correcte is? Want anderen zijn dan dom?quote:Op maandag 23 april 2012 14:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Uhu, gast weet jij dat de meeste martial artists 7 vechtkunsten GEMASTERD hebben ? Zo ja, dan ben je dom. Zo nee, dan moet je eerst wat onderzoek doen voor je komt praten over mijn passie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |