quote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Dit dus. Volgens mij heb je geen starbucks in nederland BUITEN schiphol.
Heee, jij lekker mee vandoor gaan. Turkquote:Op maandag 23 april 2012 17:53 schreef Blocko het volgende:
Ik denk dat het handiger is als je eerst eens je USP formuleert voordat je op zoek gaat naar een domeinnaam :/.
De eerdere genoemden zijn te uitgebreid, je kan daar zoeken naar producten wat binnen je budget valt enzo. Bij mij is het dat je exact weet wat je wilt kopen, je zoekt alleen nog de goedkoopste shop.quote:Op maandag 23 april 2012 17:55 schreef Blocko het volgende:
.
Kan je dan niet vaag formuleren wat het verschil dan is?
Dat zijn toch 3 lettergrepenquote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
te lang, optimaal blijft altijd 3 lettergrepen en minder.
en deze ziet er ook gewoon te lang//onhandig uit.
Ja, die is volgens mij idd 3 lettergrepen alhoewel hij er gewoon te lang uitziet en ook te lang klinkt. Hoop dat je snapt wat ik bedoel.quote:
Goedkoopsteshop.nlquote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De eerdere genoemden zijn te uitgebreid, je kan daar zoeken naar producten wat binnen je budget valt enzo. Bij mij is het dat je exact weet wat je wilt kopen, je zoekt alleen nog de goedkoopste shop.
Je kan dus niet zoeken naar producten, alleen naar de prijs van een bepaald product.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |