Dus dat.quote:Op maandag 23 april 2012 18:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Acma la konuyu, er zijn slachtoffers, genocide of niet ze zijn dood. Je kan wel lang over discussiėren of het genocide was maar je bereikt er niks mee.
Niemand ontkent dat er slachtoffers zijn gevallen, onnodig veel, maar er wordt teveel en te vaak gestrooid met termen voor niets meer dan politieke doeleinden.quote:Op maandag 23 april 2012 18:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Acma la konuyu, er zijn slachtoffers, genocide of niet ze zijn dood. Je kan wel lang over discussiėren of het genocide was maar je bereikt er niks mee.
Nee dat zijn vrijheidsstrijdersquote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef Triggershot het volgende:
De genocide van de Koerden op de Turken met PKK niet vergeten dan.
Triggercigim, wat is er met jou aan de hand? Je kan over niks anders praten de laatste tijd.quote:Op maandag 23 april 2012 16:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sen simdi dogru durust kahve'de getiremezsin.
Daarom o konulara hic girmeyelim.quote:Op maandag 23 april 2012 18:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er slachtoffers zijn gevallen, onnodig veel, maar er wordt teveel en te vaak gestrooid met termen voor niets meer dan politieke doeleinden.
Ik wilde alleen maar koffie hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Triggercigim, wat is er met jou aan de hand? Je kan over niks anders praten de laatste tijd.
Mijn opa heeft net verse koffie uit Turkije meegenomen. Zal ik je wat klaarmaken?quote:Op maandag 23 april 2012 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar koffie hoor.
Geproduceerd of eigen oogst?quote:Op maandag 23 april 2012 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn opa heeft net verse koffie uit Turkije meegenomen. Zal ik je wat klaarmaken?
Ben je het me eens dat iedereen - voor zover hij/zij dat niet gedaan heeft - zijn DNA moet testen op internationale DNA-dag (over twee dagen) en dat we aan de hand van de uitkomsten gewoon een soort Neuremberg-hierarchie moeten opzetten?quote:
GS?quote:Op maandag 23 april 2012 18:48 schreef Weissman het volgende:
Anyway, weet iemand hoe ik aan non-officiele GS producten kan komen ?
Ja, vooral een DNA-discussie beginnen nuquote:Op maandag 23 april 2012 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ben je het me eens dat iedereen - voor zover hij/zij dat niet gedaan heeft - zijn DNA moet testen op internationale DNA-dag (over twee dagen) en dat we aan de hand van de uitkomsten gewoon een soort Neuremberg-hierarchie moeten opzetten?
quote:Op maandag 23 april 2012 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
Ben je het me eens dat iedereen - voor zover hij/zij dat niet gedaan heeft - zijn DNA moet testen op internationale DNA-dag (over twee dagen) en dat we aan de hand van de uitkomsten gewoon een soort Neuremberg-hierarchie moeten opzetten?
Dit dus.quote:
Galatasarayquote:
Trigger evde kaldi, etrafa saldiriyo.quote:Op maandag 23 april 2012 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Triggercigim, wat is er met jou aan de hand? Je kan over niks anders praten de laatste tijd.
Typfoutenmierenneukersquote:Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrees dat ik dat niet ken. Lijkt wel veel op Galatasaray tho'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |