Wat boeit hetquote:
Like you didn't knowquote:
Niemand kwam erin. En nu wel, dus het hielpquote:
Veelquote:
Welke regel is er nu weer verbonden aan een TTquote:
Ik ben donkerblauw. Blauw zijn is zo modquote:
je bent niet bekend met het Toprchef topic?quote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke regel is er nu weer verbonden aan een TT
quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben donkerblauw. Blauw zijn is zo mod
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je bent niet bekend met het Masterchef topic?
Een TT is daar ongeveer zoiets:
[ afbeelding ]
Je bedoelt het Topchef topic hequote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je bent niet bekend met het Masterchef topic?
Een TT is daar ongeveer zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, beetje welquote:
Dus je hebt nu een Kraan gevoel...quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef roos85 het volgende:
Vond mijn TT suggestie eigenlijk wel leuker
Jaquote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een Kraan gevoel...
[ afbeelding ]
Zei ik toch al dat je daar niet kwamquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zei ik toch al dat je daar niet kwam
Jij zegt wat ik zeg al een hele tijdquote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
Loopt RTL altijd uit? Dat was toch alleen RTL 4 op vrijdag om zo GTST nog wat extra kijkcijfers te geven?
was mij ook opgevallenquote:Op zondag 22 april 2012 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij zegt wat zeg al een hele tijdEindelijk nog iemand die het opvalt
Nou RTL 4 is al jaren bekend, maar nu deze ook? Rariteitenkabinet.quote:Op zondag 22 april 2012 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik zeg al een hele tijdEindelijk nog iemand die het opvalt
RTL4 ken ik idd al een tijdjequote:Op zondag 22 april 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou RTL 4 is al jaren bekend, maar nu deze ook? Rariteitenkabinet.
Met dank aan hem een nieuwe TT. Epische zondagavondquotequote:
Ik denk Thom.quote:
Het is voor Thom goed dat hij nu niet hoeft te battlenquote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel blij, maar het is wel onterecht. Die eerste dans van Min hee was zo mooi.
Het scheelt, ik snapte hem al sinds auditiedag 1 al niet.quote:
snap het niet, die hebben toch wel getraind op battlequote:
Misschien met een potje risk, maar niet met dansenquote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Kimbell het volgende:
[..]
snap het niet, die hebben toch wel getraind op battle
quote:
Ah, hij snapt nu pas dat ie niet door isquote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef Pheno het volgende:
Die gast van die quote draait wat ongedurig rond. Straks verandert hij in de Hulk.
Vind ik wel prima. Liever het energieke van Vincent tegen het gewaagde van Min Hee.quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
Ben bang dat Thom het volgende week gaat afleggen
Door Michels arrogantie had niemand het verwacht, dus niet voorbereid... Dan krijg je dat...quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef HalloLobbes het volgende:
Tjonge jonge, wat was die battle van Team Michel slecht!!!! Oh wacht, er was helemaal geen battle vanaf hun kant. En oh oh, wat een dramatiek. Die zwarte man zit te janken. Man, jij hebt geen beslissende penalty gemist tijdens de Champions League Finale. Maar goed, in ieder geval geen Red Sonja meer....
Komt dat ik Thom echt een schatje vind, en ik Vincent niet zo leuk vind.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik wel prima. Liever het energieke van Vincent tegen het gewaagde van Min Hee.
Probleem is, Vincent is wel best goed,,,,quote:Op zondag 22 april 2012 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt dat ik Thom echt een schatje vind, en ik Vincent niet zo leuk vind.
Heb die van deze week niet gezien, maar die van vorige week vond ook prachtigquote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Thom volgende week eruit gaat. Maar die balletuitvoering was wel echt prachtig zeg.
Nu alleen nog komende wedstrijd Vincent eruit......quote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef loezzzje het volgende:
Mooi dat Min Hee in de battle zat. En idd wat een slechte battle van Michel zeg.
Geen stomme Lizzy meeren ik vond die blonde miep ook helemaal niks.
Nee ik vind Vincent zijn choreo's altijd heel goed. Van mij mag Min Hee eruit.quote:Op maandag 23 april 2012 00:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu alleen nog komende wedstrijd Vincent eruit......
Komt de herhaling niet op tv ?quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
Mmm wil de aflevering van zondag terugkijken, de gehele aflevering kost 1,30..
dan maar fragmentjes
vandaag om half 11quote:
Gelukkig, die vervelende dakduvel eruit dusquote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef loezzzje het volgende:
Mooi dat Min Hee in de battle zat. En idd wat een slechte battle van Michel zeg.
Geen stomme Lizzy meeren ik vond die blonde miep ook helemaal niks.
beste chereo van thom tot nu toequote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef roos85 het volgende:
Wooow de ballet choreo van Thom
Fijn voor Thom dat DenDen wel de ballet technieken weet op te pakken, en hij deze kan toepassen.
DenDen in dat broekje
Thom was geweldig hèquote:Op woensdag 25 april 2012 13:51 schreef WillemijnB het volgende:
Net de aflevering teruggekeken. Ik vond team Thom echt goed deze week! Maar ook de choreo's van Vincent vond ik goed, ondanks dat ik Vincent irritant vind.![]()
A.s. zondag kan ik in ieder geval live meekijken! Is wel zo gezellig.
torrent een optie ?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ruk. Programma gemist is niet meer gratis
Na een paar dagen is ie gratis. Tenminste, ik heb de vorige liveshow afgelopen donderdag gratis zitten kijken.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ruk. Programma gemist is niet meer gratis
Ik heb de eerste ook live zitten kijken. Maar deze is nu nog steeds betaald.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Na een paar dagen is ie gratis. Tenminste, ik heb de vorige liveshow afgelopen donderdag gratis zitten kijken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:10 schreef loezzzje het volgende:
Waar had jij de download gevonden dan? Ik heb me rot gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb niet zoveel verstand van downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het eens nakijken thuis
![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
afgaande op die foto zou ik zeggen JA.. op andere foto's...
ik denk dat het een stiekemerd is, die af en toe eens stiekem in een bos seks heeft met een man!
TUDB natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef roos85 het volgende:
Oh nu wordt het vanavond helemaal lastig kiezen, de reünie, VGL en TUDB
Dat is waar, maar in de reünie komt de klas waarop het boek "achtste groepers huilen niet" is op gebaseerd.. zo'n mooi boek, maar dat kan ik wel terug kijken.quote:
Ik zie het nu pas: met zwarte hoedjes zijn het gewoon de Blues Brothersquote:Op zondag 29 april 2012 19:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die edit
[ afbeelding ]
Dancing with the cooks
en een stukje rock&roll:quote:Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas: met zwarte hoedjes zijn het gewoon de Blues Brothers![]()
Je vergeet de Salsa!!
[ afbeelding ]
Hij was wel stoerquote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
en een stukje rock&roll:
[ afbeelding ]
Probeer het een keerquote:Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef WillemijnB het volgende:
Met dit soort plaatjes wordt 't bijna de moeite waard om Topchef te gaan kijken!
Door de week van 19.00 tot 20.00quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef WillemijnB het volgende:
Dat geldt voor veel tv-programma's. Die zijn vaak leuker met Fok!.Wanneer is Topchef eigenlijk op tv?
quote:
Jeeej!quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef roos85 het volgende:
Dat ze Shaker niet voor een choreo hebben gevraagd
Ik geloof dat ik ook zoiets zei hier in de huiskamerquote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef WillemijnB het volgende:
"een choreografie van de meester" en dan is 't van Roy Julen.
Dat niet, dus het scheeltquote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gemist, of je moet een enorme fan zijn van de choreo's van Roy Julen?
Hij komt bij mij over als een ochtendgym-presentator voor senioren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gemist, of je moet een enorme fan zijn van de choreo's van Roy Julen?
Ben er ook bang voor, aangezien M-H zo goed als zeker door is (want Belg, ze willen vast een Belg en een Nederlander door)quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef WillemijnB het volgende:
Hmm, ik vraag me af of Thom nog een kans maakt als het stemvolk ook bepaalt wie de battle wint vanavond.
Ene Karl N is ook nog vrijquote:Op zondag 29 april 2012 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij komt bij mij over als een ochtendgym-presentator voor senioren.
Mja. Als je alleen kijkt naar het gegil wat van de tribune komt als de naam van Vincent wordt genoemd... Ik vrees echt dat de 15-jarige backvisjes hun beltegoed op gaan smsen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, aangezien M-H zo goed als zeker door is (want Belg, ze willen vast een Belg en een Nederlander door)
Oh dat is waar ook!quote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
Als Vincent nog wint, krijgt die &*&*#@ Raoul nog een prijs ook
En een hoedquote:
Coming out van Jaakko.. als het nog nodig was..quote:
Heeft haar zus uitgezochtquote:Op zondag 29 april 2012 20:38 schreef WillemijnB het volgende:
Wat heeft Lieke eigenlijk voor overjarig paasei aan?!
Dat hij dat niet met een t-shirt doetquote:Op zondag 29 april 2012 20:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Coming out van Jaakko.. als het nog nodig was..
Anders wordt ze overstemt door de dansers...quote:Op zondag 29 april 2012 20:38 schreef WillemijnB het volgende:
Wat heeft Lieke eigenlijk voor overjarig paasei aan?!
En waar Lieke nu bekend van isquote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Jeah I know. Die was ook nooit aan de bak gekomen als d'r zus geen BN'er was geweest.
Nou ja, ze is minder erg dan EliZe.quote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waar Lieke nu bekend van isZe kan niets. Presenteren ook niet
Die keek alleen bang als een hert in de cameraquote:Op zondag 29 april 2012 20:40 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nou ja, ze is minder erg dan EliZe.
Vincent gewoon eruit...quote:
Huh? Hoe werkt dat? Wij hebben hier nog ouderwetsche (oké, wel digitale) kabel.quote:Op zondag 29 april 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
Fuck it, wil ik zappen en dan krijg je weer ingewreven dat je betaald kunt stemmen en dus niet mag zappen. Sterf UPC.
Huh? niet mogen zappen?quote:Op zondag 29 april 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
Fuck it, wil ik zappen en dan krijg je weer ingewreven dat je betaald kunt stemmen en dus niet mag zappen. Sterf UPC.
huh whutquote:Op zondag 29 april 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
quote:Zijn grootste rol op de basisschool was “ de roze beer met gouden stippen ”. Het ging over een fantasie beer die uit een kamerkast kwam en bevriend raakte met de jongen en het meisje uit de kamer.
quote:Op zondag 29 april 2012 20:52 schreef roos85 het volgende:
OMG OMG OMGik zat de biografie van Vincent te lezen, staat er dit in:
[..]
Rory en Jens...quote:
TUDB 2012 #7 Moeten we battlen?quote:Op zondag 29 april 2012 21:01 schreef jcdragon het volgende:
Gaydar alert: Vincent met zijn slappe handjes. Ik twijfel.
Strakke choreo dat wel
jaakko toivonen bedoel ikquote:
kom je er nu pas achterquote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Neuh, maar dit was wel hééééél erg duidelijk.![]()
Die heeft jaakko gejat.quote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef roos85 het volgende:
Vind Michel er echt vaag uit zien, zo zonder hoed..
Mando Diao was erger geweest...quote:
Wel mooi hoor. Singstarquote:
Ze hebben nog steeds zo'n kut stagiairequote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef BlaBlub het volgende:
Thom is leuk :-) Mooie choreo, alleen wat een bagger belichting. Wie deed nou die gave draai sprong? DenDen of die ander?
Jaquote:
Denden.quote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef BlaBlub het volgende:
Thom is leuk :-) Mooie choreo, alleen wat een bagger belichting. Wie deed nou die gave draai sprong? DenDen of die ander?
Nee, de aardappelzak van vorige boodschappenquote:Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:
Die jurk van LiekeMoet dat couture zijn?
Het is een complot!quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef WillemijnB het volgende:
Buh, krijgt Thom zo'n suf nummer voor zijn modern en dan krijgt Min-Hee deze prachtige muziek! Niet eerlijk!
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef WillemijnB het volgende:
Buh, krijgt Thom zo'n suf nummer voor zijn modern en dan krijgt Min-Hee deze prachtige muziek! Niet eerlijk!
Op dit nummer zijn een paar ballet stapjes al prachtig!quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef WillemijnB het volgende:
zegt me niets.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Op dit nummer zijn een paar ballet stapjes al prachtig!
quote:Op zondag 29 april 2012 21:38 schreef Kimbell het volgende:
Het gezicht van Jaako naar Dan: 'Natuurlijk'
Sterretje *ril* daar wil je toch niet onderliggen/bovenop zittenquote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Heeft Sterretje zijn soulmate al gevonden?
Maantje?quote:Op zondag 29 april 2012 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Heeft Sterretje zijn soulmate al gevonden?
Weet je zeker ?quote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sterretje *ril* daar wil je toch niet onderliggen/bovenop zitten
twitter:TeamThomTUDB twitterde op zondag 29-04-2012 om 21:38:50Blijven stemmen!!! (maar wel stemmen voor me overhouden voor ma de battle om ons erin te houden!!!) :-) #TUDB reageer retweet
Dat dusquote:Op zondag 29 april 2012 21:45 schreef loezzzje het volgende:
Die wijven doen het alleen maar voor de centen en bekendheid die hij nu heeft.
Al kreeg ik er geld bij dan zou ik er nog niet in de buurt komen
quote:Op zondag 29 april 2012 21:48 schreef WillemijnB het volgende:
Anneke, beeld je even in dat je Alana bent.
Hij gaat nog winnen ook omdat hij in Team Vincent zitquote:
Min Hee heeft de beste smaakquote:Op zondag 29 april 2012 21:51 schreef WillemijnB het volgende:
Vriendje: beetje jammer dat ze nu zo'n hark als danspartner heeft
ik: ja, alsof Raoul veel beter is
Vriendje: da's waar, ze hebben gewoon geen leuke mannen in dit team
En mijn vriendje is gewoon hetero hoor.
Met bluffen kom je een eindquote:
Omdat Vincequote:Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
Dat publiek, eerst juichen en dan pas nadenken
Ontopic graagquote:
Dat was ontopic hoorquote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontopic graag
Het was dus geen rumba. Vincba dus
Neinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |