quote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef roos85 het volgende:
Dat ze Shaker niet voor een choreo hebben gevraagd
Ik geloof dat ik ook zoiets zei hier in de huiskamerquote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef WillemijnB het volgende:
"een choreografie van de meester" en dan is 't van Roy Julen.
Dat niet, dus het scheeltquote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gemist, of je moet een enorme fan zijn van de choreo's van Roy Julen?
Hij komt bij mij over als een ochtendgym-presentator voor senioren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gemist, of je moet een enorme fan zijn van de choreo's van Roy Julen?
Ben er ook bang voor, aangezien M-H zo goed als zeker door is (want Belg, ze willen vast een Belg en een Nederlander door)quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef WillemijnB het volgende:
Hmm, ik vraag me af of Thom nog een kans maakt als het stemvolk ook bepaalt wie de battle wint vanavond.
Ene Karl N is ook nog vrijquote:Op zondag 29 april 2012 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij komt bij mij over als een ochtendgym-presentator voor senioren.
Mja. Als je alleen kijkt naar het gegil wat van de tribune komt als de naam van Vincent wordt genoemd... Ik vrees echt dat de 15-jarige backvisjes hun beltegoed op gaan smsen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, aangezien M-H zo goed als zeker door is (want Belg, ze willen vast een Belg en een Nederlander door)
Oh dat is waar ook!quote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
Als Vincent nog wint, krijgt die &*&*#@ Raoul nog een prijs ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |