En een hoedquote:
Coming out van Jaakko.. als het nog nodig was..quote:
Heeft haar zus uitgezochtquote:Op zondag 29 april 2012 20:38 schreef WillemijnB het volgende:
Wat heeft Lieke eigenlijk voor overjarig paasei aan?!
Dat hij dat niet met een t-shirt doetquote:Op zondag 29 april 2012 20:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Coming out van Jaakko.. als het nog nodig was..
Anders wordt ze overstemt door de dansers...quote:Op zondag 29 april 2012 20:38 schreef WillemijnB het volgende:
Wat heeft Lieke eigenlijk voor overjarig paasei aan?!
En waar Lieke nu bekend van isquote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Jeah I know. Die was ook nooit aan de bak gekomen als d'r zus geen BN'er was geweest.
Nou ja, ze is minder erg dan EliZe.quote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waar Lieke nu bekend van isZe kan niets. Presenteren ook niet
Die keek alleen bang als een hert in de cameraquote:Op zondag 29 april 2012 20:40 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nou ja, ze is minder erg dan EliZe.
Vincent gewoon eruit...quote:
Huh? Hoe werkt dat? Wij hebben hier nog ouderwetsche (oké, wel digitale) kabel.quote:Op zondag 29 april 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
Fuck it, wil ik zappen en dan krijg je weer ingewreven dat je betaald kunt stemmen en dus niet mag zappen. Sterf UPC.
Huh? niet mogen zappen?quote:Op zondag 29 april 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
Fuck it, wil ik zappen en dan krijg je weer ingewreven dat je betaald kunt stemmen en dus niet mag zappen. Sterf UPC.
huh whutquote:Op zondag 29 april 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |