Gelukkig, die vervelende dakduvel eruit dusquote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef loezzzje het volgende:
Mooi dat Min Hee in de battle zat. En idd wat een slechte battle van Michel zeg.
Geen stomme Lizzy meeren ik vond die blonde miep ook helemaal niks.
beste chereo van thom tot nu toequote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef roos85 het volgende:
Wooow de ballet choreo van Thom
Fijn voor Thom dat DenDen wel de ballet technieken weet op te pakken, en hij deze kan toepassen.
DenDen in dat broekje
Thom was geweldig hèquote:Op woensdag 25 april 2012 13:51 schreef WillemijnB het volgende:
Net de aflevering teruggekeken. Ik vond team Thom echt goed deze week! Maar ook de choreo's van Vincent vond ik goed, ondanks dat ik Vincent irritant vind.![]()
A.s. zondag kan ik in ieder geval live meekijken! Is wel zo gezellig.
torrent een optie ?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ruk. Programma gemist is niet meer gratis
Na een paar dagen is ie gratis. Tenminste, ik heb de vorige liveshow afgelopen donderdag gratis zitten kijken.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ruk. Programma gemist is niet meer gratis
Ik heb de eerste ook live zitten kijken. Maar deze is nu nog steeds betaald.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Na een paar dagen is ie gratis. Tenminste, ik heb de vorige liveshow afgelopen donderdag gratis zitten kijken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:10 schreef loezzzje het volgende:
Waar had jij de download gevonden dan? Ik heb me rot gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb niet zoveel verstand van downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het eens nakijken thuis
![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
afgaande op die foto zou ik zeggen JA.. op andere foto's...
ik denk dat het een stiekemerd is, die af en toe eens stiekem in een bos seks heeft met een man!
TUDB natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef roos85 het volgende:
Oh nu wordt het vanavond helemaal lastig kiezen, de reünie, VGL en TUDB
Dat is waar, maar in de reünie komt de klas waarop het boek "achtste groepers huilen niet" is op gebaseerd.. zo'n mooi boek, maar dat kan ik wel terug kijken.quote:
Ik zie het nu pas: met zwarte hoedjes zijn het gewoon de Blues Brothersquote:Op zondag 29 april 2012 19:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die edit
[ afbeelding ]
Dancing with the cooks
en een stukje rock&roll:quote:Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas: met zwarte hoedjes zijn het gewoon de Blues Brothers![]()
Je vergeet de Salsa!!
[ afbeelding ]
Hij was wel stoerquote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
en een stukje rock&roll:
[ afbeelding ]
Probeer het een keerquote:Op zondag 29 april 2012 19:46 schreef WillemijnB het volgende:
Met dit soort plaatjes wordt 't bijna de moeite waard om Topchef te gaan kijken!
Door de week van 19.00 tot 20.00quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef WillemijnB het volgende:
Dat geldt voor veel tv-programma's. Die zijn vaak leuker met Fok!.Wanneer is Topchef eigenlijk op tv?
quote:
Jeeej!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |