Het is voor Thom goed dat hij nu niet hoeft te battlenquote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel blij, maar het is wel onterecht. Die eerste dans van Min hee was zo mooi.
Het scheelt, ik snapte hem al sinds auditiedag 1 al niet.quote:
snap het niet, die hebben toch wel getraind op battlequote:
Misschien met een potje risk, maar niet met dansenquote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Kimbell het volgende:
[..]
snap het niet, die hebben toch wel getraind op battle
quote:
Ah, hij snapt nu pas dat ie niet door isquote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef Pheno het volgende:
Die gast van die quote draait wat ongedurig rond. Straks verandert hij in de Hulk.
Vind ik wel prima. Liever het energieke van Vincent tegen het gewaagde van Min Hee.quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
Ben bang dat Thom het volgende week gaat afleggen
Door Michels arrogantie had niemand het verwacht, dus niet voorbereid... Dan krijg je dat...quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef HalloLobbes het volgende:
Tjonge jonge, wat was die battle van Team Michel slecht!!!! Oh wacht, er was helemaal geen battle vanaf hun kant. En oh oh, wat een dramatiek. Die zwarte man zit te janken. Man, jij hebt geen beslissende penalty gemist tijdens de Champions League Finale. Maar goed, in ieder geval geen Red Sonja meer....
Komt dat ik Thom echt een schatje vind, en ik Vincent niet zo leuk vind.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik wel prima. Liever het energieke van Vincent tegen het gewaagde van Min Hee.
Probleem is, Vincent is wel best goed,,,,quote:Op zondag 22 april 2012 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt dat ik Thom echt een schatje vind, en ik Vincent niet zo leuk vind.
Heb die van deze week niet gezien, maar die van vorige week vond ook prachtigquote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Thom volgende week eruit gaat. Maar die balletuitvoering was wel echt prachtig zeg.
Nu alleen nog komende wedstrijd Vincent eruit......quote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef loezzzje het volgende:
Mooi dat Min Hee in de battle zat. En idd wat een slechte battle van Michel zeg.
Geen stomme Lizzy meeren ik vond die blonde miep ook helemaal niks.
Nee ik vind Vincent zijn choreo's altijd heel goed. Van mij mag Min Hee eruit.quote:Op maandag 23 april 2012 00:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu alleen nog komende wedstrijd Vincent eruit......
Komt de herhaling niet op tv ?quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
Mmm wil de aflevering van zondag terugkijken, de gehele aflevering kost 1,30..
dan maar fragmentjes
vandaag om half 11quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |