Ik betrapte eriksd ooit op serieuze argumentatie, daarmee diskwalificeert hij zichzelf direct.quote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw Twitteraccount is een open sollicitatie.
Waar wacht je nog op?
Hij heeft geen nek meer.quote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
Kay is zo'n iemand die geen stropdassen moet dragen.
Lijkt me een stagiaire, of communicatiemedewerker.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie was die chick op de achtergrond bij dat Wilders-babbeltje?
Mooi meisje.quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt me een stagiaire, of communicatiemedewerker.
Ik kies toch voor de kleindochter van Lubbers.quote:
Mag u dat wel aanraken?quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies toch voor de kleindochter van Lubbers.
Ik zal uw keuze verder communiceren.quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ja man.quote:
Er komen geen bezwaren bij me op.quote:
Ohja, dan manwijfgeval.quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, die dus niet.quote:Op zondag 22 april 2012 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben iets duivels, die twee.
Een Guido.quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is Samsom enorm makkelijk te treiteren in een debat. Het is zo'n overtuigd figuur.
Gewoon vol in haar gezicht spuiten.quote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Friek_ het volgende:
Op zich wel een mooi koppie, maar niet mijn smaak.
Hij lacht af en toe wel, maar volgens mij ontbreekt elke normale vorm van humor bij hem.quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is Samsom enorm makkelijk te treiteren in een debat. Het is zo'n overtuigd figuur.
En volgens mij nogal een klein postuur.quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef eriksd het volgende:
Dat dus. Echt zo overtuigd van zijn eigen gelijk, heerlijk. Nu ook weer. Soort praatmachine die aangaat, begint meteen een beetje bozig te worden.quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij lacht af en toe wel, maar volgens mij ontbreekt elke normale vorm van humor bij hem.
Zoiemand die je steeds met een stok kan blijven prikken tot hij uiteindelijk ontploft.quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus. Echt zo overtuigd van zijn eigen gelijk, heerlijk. Nu ook weer. Soort praatmachine die aangaat, begint meteen een beetje bozig te worden.
Dat klinkt als EchtGaaf.quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoiemand die je steeds met een stok kan blijven prikken tot hij uiteindelijk ontploft.
Wat dat betreft heeft Geert nog enig nut.quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoiemand die je steeds met een stok kan blijven prikken tot hij uiteindelijk ontploft.
Dat maakt het dus irritant. Dat je je eigen verhaal afsteekt is logisch, maar enige reactie dat er iemand tegenover je staat is wel nodig. Anders wordt het zo'n "ikke praten" geval.quote:Op zondag 22 april 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb Samson eens debatteren met Rozendaal. Hij was onverstoorbaar.
Het idool van tvlxd?quote:Op zondag 22 april 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb Samson eens debatteren met Rozendaal. Hij was onverstoorbaar.
En profil heeft ze een gare neus.quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sharon Gesthuizen van de SP vind ik ook niet zo verkeerd.
Behalve in haar bovenkamer dan.
Debatten? Heel de zomer is er voetbal. Niemand gaat kijken.quote:Op zondag 22 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Geert nog enig nut.
Begin mij steeds meer te verheugen op de debatten
September gok ik nog wel een aantal.quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Debatten? Heel de zomer is er voetbal. Niemand gaat kijken.
VVD-Sjaan is wel lekker.quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Anne-Wil Lucas van de VVD is dan weer de bezorger van een permanente slappe.
Zo bijzonder was het nou ook weer niet, remmie.quote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
Geweldige live aflevering van Brandpunt over de kabinetscrisis
Ik bedoelde eerder dat 'ie zich niet ergerde aan het geoudehoer van Rozendaal.quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat maakt het dus irritant. Dat je je eigen verhaal afsteekt is logisch, maar enige reactie dat er iemand tegenover je staat is wel nodig. Anders wordt het zo'n "ikke praten" geval.
Dus toch!quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef waht het volgende:
Deze SP-mevrouw lijkt een beetje op mijn oma tijdens de oorlog.
[ afbeelding ]
Je bent bang voor hem hè?quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is Samsom enorm makkelijk te treiteren in een debat. Het is zo'n overtuigd figuur. Komen van die grimassen, rood hoofd en dan wordt het weer irritant.
De mooiste nieuwsaflevering ooit!quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het nou ook weer niet, remmie.
Ik heb genoten. Kay van der Linde die zegt dat het einde PVV isquote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het nou ook weer niet, remmie.
Die zat in een neutraal land?quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef waht het volgende:
Deze SP-mevrouw lijkt een beetje op mijn oma tijdens de oorlog.
[ afbeelding ]
Bang voor Samsom? Heerlijk juist, lekker proberen Roemer kleiner te maken. Krijgen we weer verdeeld links.quote:
De ChristenUnie doet het hier ook aardig.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef Reya het volgende:
[..]
De strijd tussen het CDA en de SGP gaat hard worden, nochtans.
Niks.quote:
Nou en.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoten. Kay van der Linde die zegt dat het einde PVV is
Daar heb ik dit weekend nog innig doch stijlvol op gedanst.quote:
Mevrouw Uitslag heeft haar rockcarrière aan de wilgen gehangen omdat ze het niet bij de normen en waarden van het CDA vond passenquote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Joehoeeee, Friekie baby!!!!
Dit gaat over iets anders.quote:Op zondag 22 april 2012 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb ik dit weekend nog innig doch stijlvol op gedanst.
Ze is weer terug naar het aanrecht?quote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mevrouw Uitslag heeft haar rockcarrière aan de wilgen gehangen omdat ze het niet bij de normen en waarden van het CDA vond passen
Ik denk dat we de man achter het succes van Rita niet zo heel serieus moeten nemen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoten. Kay van der Linde die zegt dat het einde PVV is
Ja, je bek houden en je man pijpen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze is weer terug naar het aanrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |