Zo bijzonder was het nou ook weer niet, remmie.quote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef remlof het volgende:
Geweldige live aflevering van Brandpunt over de kabinetscrisis
Ik bedoelde eerder dat 'ie zich niet ergerde aan het geoudehoer van Rozendaal.quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat maakt het dus irritant. Dat je je eigen verhaal afsteekt is logisch, maar enige reactie dat er iemand tegenover je staat is wel nodig. Anders wordt het zo'n "ikke praten" geval.
Dus toch!quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef waht het volgende:
Deze SP-mevrouw lijkt een beetje op mijn oma tijdens de oorlog.
[ afbeelding ]
Je bent bang voor hem hè?quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is Samsom enorm makkelijk te treiteren in een debat. Het is zo'n overtuigd figuur. Komen van die grimassen, rood hoofd en dan wordt het weer irritant.
De mooiste nieuwsaflevering ooit!quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het nou ook weer niet, remmie.
Ik heb genoten. Kay van der Linde die zegt dat het einde PVV isquote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het nou ook weer niet, remmie.
Die zat in een neutraal land?quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef waht het volgende:
Deze SP-mevrouw lijkt een beetje op mijn oma tijdens de oorlog.
[ afbeelding ]
Bang voor Samsom? Heerlijk juist, lekker proberen Roemer kleiner te maken. Krijgen we weer verdeeld links.quote:
De ChristenUnie doet het hier ook aardig.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef Reya het volgende:
[..]
De strijd tussen het CDA en de SGP gaat hard worden, nochtans.
Niks.quote:
Nou en.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoten. Kay van der Linde die zegt dat het einde PVV is
Daar heb ik dit weekend nog innig doch stijlvol op gedanst.quote:
Mevrouw Uitslag heeft haar rockcarrière aan de wilgen gehangen omdat ze het niet bij de normen en waarden van het CDA vond passenquote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Joehoeeee, Friekie baby!!!!
Dit gaat over iets anders.quote:Op zondag 22 april 2012 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb ik dit weekend nog innig doch stijlvol op gedanst.
Ze is weer terug naar het aanrecht?quote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mevrouw Uitslag heeft haar rockcarrière aan de wilgen gehangen omdat ze het niet bij de normen en waarden van het CDA vond passen
Ik denk dat we de man achter het succes van Rita niet zo heel serieus moeten nemen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, je bek houden en je man pijpen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze is weer terug naar het aanrecht?
Louter vanwege haar uiterlijk?quote:
Plagen met zo'n warme Hema rookworst.quote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef GSbrder het volgende:
Lekker van die SP-campagnemeisjes trollen op straat. Ik heb wel zin in verkiezingen!
Wensdenken, Erik. Ik ben weliswaar geen groot fan van Samsom, maar hij is wel een type dat het PvdA-verhaal met de nodige flair kan presenteren. Anders dan een Cohen bijvoorbeeld, die altijd een gevoel van plaatsvervangende schaamte opriep als hij zijn zegje mocht doen in een actualiteitenprogramma. Nee, ik denk dat de PvdA de komende tijd nog wel wat zeteltjes pakt.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bang voor Samsom? Heerlijk juist, lekker proberen Roemer kleiner te maken. Krijgen we weer verdeeld links.
Uitgangspositie PvdA is niet zo daverend.
Sabine Uitslag is de vleeswording van de vrouw die ik haat.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Joehoeeee, Friekie baby!!!!
Beetje haar van de zijkant opscheren, pilletje erin en gaan met die banaan!quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze een Australian aantrekt kan ze zo naar een gabberfeest in de jaren 90.
Want?quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sabine Uitslag is de vleeswording van de vrouw die ik haat.
Die Van der Linde kan natuurlijk zoveel roepen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Strak.quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie edit.quote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje haar van de zijkant opscheren, pilletje erin en gaan met die banaan!
Een wat al te directe zet om aansluiting te zoeken bij de bejaarde doelgroep.quote:Op zondag 22 april 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Kan het CDA niet iemand als Wijffels naar voren schuiven?
Die wil dat niet. Volgens mij hebben echt heel weinig mensen de energie ervoor. En de jongere generatie, die wel energie heeft, is nog veel te onervaren.quote:Op zondag 22 april 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Kan het CDA niet iemand als Wijffels naar voren schuiven?
Die xenofobie moet je niet horen, die moet je VOELEN!quote:
Ik denk dat het CDA ook niet veel wijzer wordt met Haersma Buma of Verhagen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef waht het volgende:
[..]
Die wil dat niet. Volgens mij hebben echt heel weinig mensen de energie ervoor. En de jongere generatie, die wel energie heeft, is nog veel te onervaren.
Pinochet heeft ook tot z'n 75e over Chili geregeerd, dus het kan wél.quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef waht het volgende:
[..]
Die wil dat niet. Volgens mij hebben echt heel weinig mensen de energie ervoor. En de jongere generatie, die wel energie heeft, is nog veel te onervaren.
Barbies op leeftijd.quote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze twee dames een trio, dat zal vuurwerk geven.
quote:
Het is wel een populistenexpert.quote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Van der Linde kan natuurlijk zoveel roepen.
Dan had hij Rita wel wat beter mogen adviseren.quote:
Fleur ziet er nog steeds uit alsof ze stijf staat van de pillenquote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dictator kan het wel ja, je kunt dan gewoon jezelf blijven en geen energie verspillen aan overleg en mensen te woord staan. Tevens zul je de nodige middelen ter beschikking hebben voor ontspanning.quote:Op zondag 22 april 2012 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pinochet heeft ook tot z'n 75e over Chili geregeerd, dus het kan wél.
Rita had vooral last van Geert.quote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan had hij Rita wel wat beter mogen adviseren.
Allemaal op aanstichten van Ayaan.quote:
Ik zie het al voor me, hoe ze aan tafel in het Catshuis zat te stuiteren.quote:Op zondag 22 april 2012 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Fleur ziet er nog steeds uit alsof ze stijf staat van de pillen
Oh ja, de bitchfight tussen Ayaan en Rita. En Wilders die er met het bot vandaan ging.quote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Allemaal op aanstichten van Ayaan.
Hij staat nog niet op de foto vergeleken bij Robert Mugabe.quote:Op zondag 22 april 2012 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pinochet heeft ook tot z'n 75e over Chili geregeerd, dus het kan wél.
Als we onze AAA-status verliezen kunnen we hem dat aanrekenen inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nederland heeft vooral last van Geert.
Rutte is de hoofdschuldige in deze, omdat het zo'n slappe zak hooi is die zich door Geert liet naaien.quote:Op zondag 22 april 2012 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we onze AAA-status verliezen kunnen we hem dat aanrekenen inderdaad.
En Rutte, omdat ie met hem in zee ging.
Ze had er voornamelijk last van dat haar 'no-nonsense' beleid op immigratie waar ze zich op wilde profileren een negatief effect bleek te hebben.quote:
Vreselijk modebegrip is dat geworden inderdaad. Plots lult iedereen over CRA's, ratings en de financiele markten geruststellen. Hol geleuter.quote:
Welkom in de überkapitalistische wereld.quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreselijk modebegrip is dat geworden inderdaad. Plots lult iedereen over CRA's, ratings en de financiele markten geruststellen. Hol geleuter.
quote:Op zondag 22 april 2012 23:21 schreef waht het volgende:
Oorzaak en gevolg in de politiek is amper aantoonbaar, maar zeker is dat de populisten overal schuld aan hebben.
Lijkt me dus duidelijk.quote:
Idi Amin verklaart: "de hoofdschuldige is Mark Rutte"
Tsja, als jij morgen tegen hogere rentelasten aanloopt dan heeft het weinig meer met hol geleuter te maken.quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreselijk modebegrip is dat geworden inderdaad. Plots lult iedereen over CRA's, ratings en de financiele markten geruststellen. Hol geleuter.
Dat zijn de meeste kiezers in september al vergeten hoor, daarom heeft men in het catshuis ook 7 weken koffie lopen leuten, zodat men de verkiezingen over het zomerreces heen kon tillen en ze hun verkiezingscampagnes kunnen baseren op de onwilligheid waarmee de oppositie het 'concept'accoord verwerpt.quote:Op zondag 22 april 2012 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we onze AAA-status verliezen kunnen we hem dat aanrekenen inderdaad.
En Rutte, omdat ie met hem in zee ging.
<insert racistische opmerking>quote:
Ik denk dat ze er in de verkiezingscampagne nog regelmatig aan herinnerd zullen wordenquote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste kiezers in september al vergeten hoor, daarom heeft men in het catshuis ook 7 weken koffie lopen leuten, zodat men de verkiezingen over het zomerreces heen wilde tillen en ze hun verkiezingscampagnes kunnen baseren op de onwilligheid waarmee de oppositie het 'concept'accoord verwerpt.
Noem het dan vertrouwen, maakt niet uit.quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte was de koelie van Wilders. Maar hij is nu ontslagenquote:Op zondag 22 april 2012 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde je zeggen dat Mark Rutte een vieze blanke is?
Dat vooropgesteld, maar ook iets over die kansenjongere met al die blingbling.quote:Op zondag 22 april 2012 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde je zeggen dat Mark Rutte een vieze blanke is?
Henk en Ingrid hebben geen attention span van 5-6 maanden.quote:Op zondag 22 april 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er in de verkiezingscampagne nog regelmatig aan herinnerd zullen worden
Henk en Ingrid gaan niet meer stemmen in oktober.quote:Op zondag 22 april 2012 23:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Henk en Ingrid hebben geen attention span van 5-6 maanden.
Hahaahahaaha, hahahaahahaahahahahaahaquote:Op zondag 22 april 2012 23:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
<insert dat moeten we niet willen met zijn allen>
Hij is wél een stuk verder gekomen dan de meeste kansenjongeren in Nederland.quote:Op zondag 22 april 2012 23:27 schreef waht het volgende:
[..]
Dat vooropgesteld, maar ook iets over die kansenjongere met al die blingbling.
De achilleshiel.quote:Op zondag 22 april 2012 23:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onze kredietwaardigheid is voor rechts wat de allerzwaksten zijn voor links.
Dat wel natuurlijk, en hij kon rustig rentenieren tussen de Saoediërs.quote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is wél een stuk verder gekomen dan de meeste kansenjongeren in Nederland.
Zolang personen als jezelf zich elitair blijven gedragen, houden H&I een reden om op te komen dagen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Henk en Ingrid gaan niet meer stemmen in oktober.
Mischien kunnen wij onze kansenjongeren ook laten rentenieren in Saoudi-Arabië?quote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef waht het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, en hij kon rustig rentenieren tussen de Saoediërs.
Ik zou hand-in-hand met koning Abdullah wandelen om dat te bewerkstelligen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien kunnen wij onze kansenjongeren ook laten rentenieren in Saoudi-Arabië?
Welnee, die zijn te dom om er nog maar iets van te kunnen snappen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang personen als jezelf zich elitair blijven gedragen, houden H&I een reden om op te komen dagen.
paar jaartjes dienst aan de iraakse grens zal ze goed doen idd.quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien kunnen wij onze kansenjongeren ook laten rentenieren in Saoudi-Arabië?
Mijnen ruimen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
paar jaartjes dienst aan de iraakse grens zal ze goed doen idd.
Ware het niet dat iedereen - links en rechts - het zal merken als de kredietwaardigheid omlaag gaat.quote:Op zondag 22 april 2012 23:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onze kredietwaardigheid is voor rechts wat de allerzwaksten zijn voor links.
Dat zong ik luidkeels met m'n studiegenoten.quote:Op zondag 22 april 2012 23:36 schreef TitusPullo het volgende:
But now I'm returning, with gold in great store
Het is dan ook onvergetelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zong ik luidkeels met m'n studiegenoten.
En wat voor een samenleving denk je dat je dan krijgt?quote:Op zondag 22 april 2012 23:40 schreef Zienswijze het volgende:
Met het jaarlijkse budget voor de sociale zekerheid onze staatsschuld afbetalenWie stemt voor?
Een Angelsaksische vechteconomie, waar de onrendabelen zich niet staande kunnen houden.quote:Op zondag 22 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat voor een samenleving denk je dat je dan krijgt?
Nog veel erger, want ook daar hebben ze nog een vorm van sociale zekerheid.quote:Op zondag 22 april 2012 23:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een Angelsaksische vechteconomie, waar de onrendabelen zich niet staande kunnen houden.
Eén met voldoende werkgelegenheid voor sujetten als ik.quote:Op zondag 22 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat voor een samenleving denk je dat je dan krijgt?
Een vechteconomie zonder precedent.quote:Op zondag 22 april 2012 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog veel erger, want ook daar hebben ze nog een vorm van sociale zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |