Plagen met zo'n warme Hema rookworst.quote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef GSbrder het volgende:
Lekker van die SP-campagnemeisjes trollen op straat. Ik heb wel zin in verkiezingen!
Wensdenken, Erik. Ik ben weliswaar geen groot fan van Samsom, maar hij is wel een type dat het PvdA-verhaal met de nodige flair kan presenteren. Anders dan een Cohen bijvoorbeeld, die altijd een gevoel van plaatsvervangende schaamte opriep als hij zijn zegje mocht doen in een actualiteitenprogramma. Nee, ik denk dat de PvdA de komende tijd nog wel wat zeteltjes pakt.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bang voor Samsom? Heerlijk juist, lekker proberen Roemer kleiner te maken. Krijgen we weer verdeeld links.
Uitgangspositie PvdA is niet zo daverend.
Sabine Uitslag is de vleeswording van de vrouw die ik haat.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Joehoeeee, Friekie baby!!!!
Beetje haar van de zijkant opscheren, pilletje erin en gaan met die banaan!quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze een Australian aantrekt kan ze zo naar een gabberfeest in de jaren 90.
Want?quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sabine Uitslag is de vleeswording van de vrouw die ik haat.
Die Van der Linde kan natuurlijk zoveel roepen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoten. Kay van der Linde die zegt dat het einde PVV is
Inderdaad.quote:
Strak.quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie edit.quote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje haar van de zijkant opscheren, pilletje erin en gaan met die banaan!
Een wat al te directe zet om aansluiting te zoeken bij de bejaarde doelgroep.quote:Op zondag 22 april 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Kan het CDA niet iemand als Wijffels naar voren schuiven?
Die wil dat niet. Volgens mij hebben echt heel weinig mensen de energie ervoor. En de jongere generatie, die wel energie heeft, is nog veel te onervaren.quote:Op zondag 22 april 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Kan het CDA niet iemand als Wijffels naar voren schuiven?
Die xenofobie moet je niet horen, die moet je VOELEN!quote:
Ik denk dat het CDA ook niet veel wijzer wordt met Haersma Buma of Verhagen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef waht het volgende:
[..]
Die wil dat niet. Volgens mij hebben echt heel weinig mensen de energie ervoor. En de jongere generatie, die wel energie heeft, is nog veel te onervaren.
Pinochet heeft ook tot z'n 75e over Chili geregeerd, dus het kan wél.quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef waht het volgende:
[..]
Die wil dat niet. Volgens mij hebben echt heel weinig mensen de energie ervoor. En de jongere generatie, die wel energie heeft, is nog veel te onervaren.
Barbies op leeftijd.quote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze twee dames een trio, dat zal vuurwerk geven.
quote:
Het is wel een populistenexpert.quote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Van der Linde kan natuurlijk zoveel roepen.
Dan had hij Rita wel wat beter mogen adviseren.quote:
Fleur ziet er nog steeds uit alsof ze stijf staat van de pillenquote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |