Ik betrapte eriksd ooit op serieuze argumentatie, daarmee diskwalificeert hij zichzelf direct.quote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw Twitteraccount is een open sollicitatie.
Waar wacht je nog op?
Hij heeft geen nek meer.quote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
Kay is zo'n iemand die geen stropdassen moet dragen.
Lijkt me een stagiaire, of communicatiemedewerker.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Wie was die chick op de achtergrond bij dat Wilders-babbeltje?
Mooi meisje.quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt me een stagiaire, of communicatiemedewerker.
Ik kies toch voor de kleindochter van Lubbers.quote:
Mag u dat wel aanraken?quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies toch voor de kleindochter van Lubbers.
Ik zal uw keuze verder communiceren.quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ja man.quote:
Er komen geen bezwaren bij me op.quote:
Ohja, dan manwijfgeval.quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, die dus niet.quote:Op zondag 22 april 2012 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben iets duivels, die twee.
Een Guido.quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is Samsom enorm makkelijk te treiteren in een debat. Het is zo'n overtuigd figuur.
Gewoon vol in haar gezicht spuiten.quote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Friek_ het volgende:
Op zich wel een mooi koppie, maar niet mijn smaak.
Hij lacht af en toe wel, maar volgens mij ontbreekt elke normale vorm van humor bij hem.quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is Samsom enorm makkelijk te treiteren in een debat. Het is zo'n overtuigd figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |