Ik zag ze weer staan inderdaad.quote:
Mijn PC trekt Civ V nietquote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Nautilus. het volgende:
Open up a beer and you say get over here and play Civilization 5.
Ik heb een paar jaartjes geleden die Civ collection gekocht, waarbij alle civs tm iv speelbaar waren onder XPquote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb DosBox geïnstalleerd om Civ1 te kunnen spelen.
Amicaal, heb ik vernomen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef GSbrder het volgende:
Ohja, hoe was het feestje van rem, VS en vP?
Zo heurt het ook.quote:
Dion Graus stapt uit de PVV en gaat met Brinkman naar de PvdD.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe moet dat nou straks met alle animalscops?
Eindelijk dat berenpootje op de schouder genaaid, kan het er weer af.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
En dat gedoe over dubbele paspoorten, dat komt te vervallen mag ik hopen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Jouw Twitteraccount is een open sollicitatie.quote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef eriksd het volgende:
We kunnen ons ook aanmelden als kamerlid bij de PVV en dan als we er zitten op dag 1 overstappen naar een andere partij.
Konden uitstekend met elkaar overweg.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo heurt het ook.
Toch lijkt het me een bont gezelschap.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw Twitteraccount is een open sollicitatie.
Waar wacht je nog op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |