Ja, die.quote:
Keek lekker weg.quote:
Jij denkt dat je niets opsteekt?quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik kom echt wel goed terecht hoor.
Fifty-fifty. Sommige kennis is waardevol. Andere kennis leer je niet op de universiteit.quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij denkt dat je niets opsteekt?
De kleur van Fiorentina.quote:
Slim.quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Niet-stemmer doet zich melden *
Vind je het gek.quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En wel klagen over de Nederlandse politiek
Iedereen die stemt heeft zijn ok-stempel gegeven op de uitslag van de verkiezingen en de uitwerking daarvan.quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En wel klagen over de Nederlandse politiek
Nee, maar die heeft wel meebepaald aan die uitslag.quote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen die stemt heeft zijn ok-stempel gegeven op de uitslag van de verkiezingen en de uitwerking daarvan.
The fuck.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier is ze net op weg voor een kleine snack.
[ afbeelding ]
quote:
Waar libertairisme en totalitairisme elkaar ontmoeten.quote:
Ik ook niet. Daarom wil ik mensen ook niet forceren een bepaalde richting op te gaan door te stemmen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar at the end of the road. Ik heb geen alternatief voor een beter bestuurssysteem
Eerder naar dit:quote:
Ik wil anderen wel forceren. Geef al je appels maar aan mij.quote:Op zondag 22 april 2012 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom wil ik mensen ook niet forceren een bepaalde richting op te gaan door te stemmen.
Ik heb volgensmij een keer blanco gestemd, tijdens europese verkiezingen oid maar ik ben wel altijd op komen dagen.quote:
Haha, geniale referenda zijn dat.quote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef remlof het volgende:
Ik heb alleen niet gestemd bij een referendum van de gemeente Arnhem, waar we konden kiezen tussen drie jachthavens.
Ik wou helemaal geen jachthaven, goftedomme.
Sowieso, referenda
Over jachthavens gesproken. Ik ben drie jaar geleden voor een flink bedrag uitgekocht omdat er op die plek een haventje moest komen. Nu gaat die haven niet door.quote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef remlof het volgende:
Ik heb alleen niet gestemd bij een referendum van de gemeente Arnhem, waar we konden kiezen tussen drie jachthavens.
Sowieso, referenda
Dan zou niet stemmen mijn volgende stap moeten zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben van SP naar D66 naar niet stemmen gegaan.
Nee want toen brak de kredietcrisis uitquote:Op zondag 22 april 2012 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over jachthavens gesproken. Ik ben drie jaar geleden voor een flink bedrag uitgekocht omdat er op die plek een haventje moest komen. Nu gaat die haven niet door.![]()
:/quote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zou niet stemmen mijn volgende stap moeten zijn.
En dat heb ik dus met de 2e kamerverkiezingen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef remlof het volgende:
Sowieso, referenda
Over pakweg 10 mnd doet iedereen het.quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Je geld toevertrouwen aan communisten.
Hihi, deuren dicht remlof.quote:Een 30-jarige tbs'er is zaterdag aan het eind middag ontsnapt aan zijn begeleider in Arnhem. De man, die werd behandeld in de kliniek De Kijvelanden in het Zuid-Hollandse Poortugaal, was met verlof, meldt een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie.
Zuid amerikaanse communisten doent het tenminste goed, die voeren een guerilla oorlog tegen zgn imperialisten, en als ze overleven en aan de macht komen vermoorden ze de oppositie om zelf op imperialistische weg verder te gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Je geld toevertrouwen aan communisten.
Het gaat economisch zelfs voor de wind in Z-Amerika.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zuid amerikaanse communisten doent het tenminste goed, die voeren een guerilla oorlog tegen zgn imperialisten, en als ze overleven en aan de macht komen vermoorden ze de oppositie om zelf op imperialistische weg verder te gaan.
Geen fan van de Duitse keuken?quote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dat heb ik dus met de 2e kamerverkiezingen.
De keus hebben uit een broodje stront, kots, smegma of afgestorven lichaamsdelen met pus. Die beurt laat ik dan liever passeren.
Ik zag ze weer staan inderdaad.quote:
Mijn PC trekt Civ V nietquote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Nautilus. het volgende:
Open up a beer and you say get over here and play Civilization 5.
Ik heb een paar jaartjes geleden die Civ collection gekocht, waarbij alle civs tm iv speelbaar waren onder XPquote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb DosBox geïnstalleerd om Civ1 te kunnen spelen.
Amicaal, heb ik vernomen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef GSbrder het volgende:
Ohja, hoe was het feestje van rem, VS en vP?
Zo heurt het ook.quote:
Dion Graus stapt uit de PVV en gaat met Brinkman naar de PvdD.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe moet dat nou straks met alle animalscops?
Eindelijk dat berenpootje op de schouder genaaid, kan het er weer af.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
En dat gedoe over dubbele paspoorten, dat komt te vervallen mag ik hopen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Jouw Twitteraccount is een open sollicitatie.quote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef eriksd het volgende:
We kunnen ons ook aanmelden als kamerlid bij de PVV en dan als we er zitten op dag 1 overstappen naar een andere partij.
Konden uitstekend met elkaar overweg.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo heurt het ook.
Toch lijkt het me een bont gezelschap.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw Twitteraccount is een open sollicitatie.
Waar wacht je nog op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |