Hohoho.quote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog wat.................![]()
![]()
Deze komt echter in verschillende scènes goed tot uiting.quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin heeft zij des bonnes fesses. Ik heb er nooit zo'n acht op geslagen.
Ik gis dat uw geliefde blank is.quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin heeft zij des bonnes fesses. Ik heb er nooit zo'n acht op geslagen.
Ben ik even blij dat ik hier geboren ben. Daar is de selectie retezwaar. Hier kom je met 3x doubleren en met 2 onvoldoendes op je eindexamen via de HAVO-route alsnog binnenquote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef TitusPullo het volgende:
In India hadden ze al generaties toen men hier nog analfabeet was.
En dat diegene die er zitten er niets van opsteken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat elke randebiel op de universiteit toegelaten wordt.
Dat zeggen echt alleen acteurs. Nog nooit is die zin in real life uitgesproken. Al helemaal niet twee maal.quote:
Party Squad feat. Yolanthe?quote:
Ik kom echt wel goed terecht hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dat diegene die er zitten er niets van opsteken.
Daarna dramatisch op een akker huilend door de knieën zakken, zie je ook niet regelmatig.quote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zeggen echt alleen acteurs. Nog nooit is die zin in real life uitgesproken. Al helemaal niet twee maal.
Zelfs de SC zou nog beter acteren.quote:
Die oude serie?quote:
Die outfitquote:Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs de SC zou nog beter acteren.
VS: Dat is een badpak, draag ik altijd.
Komt dat schot!quote:
quote:
Van Speijk?quote:Op zondag 22 april 2012 21:13 schreef Tem het volgende:
In welke serie zat die kale Indo die werd neergeschoten vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |