Je kent gewoon geen goede muziek, natuurlijk luister ik ook weleens Red Hot Chili Peppers, Nirvana, Big L, maar nu bijvoorbeeld The Roots (album uit 2010).quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben zelf een 90's kind en luister ook bijna alleen maar muziek van de 80 en 90'er jaren. Gewoon omdat het veel lekkerder is
trollquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:47 schreef doppelgänger het volgende:
Genoeg goede muziek, klacht ongegrond verklaard..
quote:Sum 41 is a Canadian rock band from Ajax, Ontario.[2] The band was formed in 1996 and currently consists of members Deryck Whibley (lead vocals, rhythm guitar), Tom Thacker (lead guitar, backing vocals), Jason McCaslin (bass guitar, backing vocals) and Steve Jocz (drums).
but I'm seriously..quote:
mja, de oude shit sowieso, de nieuwere albums van blink zijn wat minder en het laatste nieuwe album is echt kut. wel baas dat je daarnaar luistertquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:52 schreef gogosweden het volgende:
blink-182 zijn ook baas btw, na sum41 zeker de beste
agreed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef squirtgun het volgende:
[..]
mja, de oude shit sowieso, de nieuwere albums van blink zijn wat minder en het laatste nieuwe album is echt kut. wel baas dat je daarnaar luistert
ik ben pas '95 geboren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:55 schreef squirtgun het volgende:
goeie tijden waren dat, heul de dag tony hawk spelen met het geluid kenserhard voor alle bazenmuziek
neuh, want die muziek is er nogquote:
valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neuh, want die muziek is er nog
muziek van tegenwoordig is dan wel bagger, dat dan weer wel
2 Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor, Haddaway, Vengaboys, Captain Jack...quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:57 schreef CrushedTinBox het volgende:
Oasis, Radiohead, Neutral Milk Hotel en Chili Peppers, bazen van de 90's.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:59 schreef Nober het volgende:
[..]
2 Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor, Haddaway, Vengaboys, Captain Jack...
In hun genre wel ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:59 schreef Nober het volgende:
[..]
2 Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor, Haddaway, Vengaboys, Captain Jack...
quote:
Jammer ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kent gewoon geen goede muziek, natuurlijk luister ik ook weleens Red Hot Chili Peppers, Nirvana, Big L, maar nu bijvoorbeeld The Roots (album uit 2010).
Stond niet voor niets op 1!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:14 schreef squirtgun het volgende:
[..]
dat nummer van meatloaf is wel echt baas
Amen!quote:
?????quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:35 schreef Nober het volgende:
Onterechte klacht.
2000
Jedi Mind Tricks - Violent by Design
Johnny Cash - American III: Solitary Man
Porcupine Tree - Lightbulb Sun
Godspeed You Black Emperor! - Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven
Clint Mansell - Requiem for a Dream
2001
Masta Ace - Dicposable Arts
Opeth - Blackwater Park
Nick Cave and The Bad Seeds - No More Shall We Part
CunninLynguists - Will Rap for Food
2002
Sigur Rós - ( )
Interpol - Turn on the Bright Lights
Tom Waits - Alice
Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf
2003
CYNE - Time Being
Riverside - Out of Myself
Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place
Opeth - Damnation
2004
Arcade Fire - Funeral
Masta Ace - A Long Hot Summer
John Frusciante - The Will to Death
Mark Lanegan Band - Bubblegum
2005
Sufjan Stevens - Illinois
Porcupine Tree - Deadwing
Common - Be
Yevgueni - Kannibaal
2006
Ray LaMontagne - Till the Sun Turns Black
Patrick Watson - Close to Paradise
CunninLynguists - A Piece of Strange
Midlake - The Trials of Van Occupanther
2007
The National - Boxer
Radiohead - In Rainbows
Typhoon - Tussen Licht en Lucht
Bon Iver - For Emma, Forever Ago
2008
Elbow - The Seldom Seen Kid
Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold
Jóhann Jóhannsson - Fordlândia
Madrugada - Madrugada
2009
The Antlers - Hospice
Mastodon - Crack the Skye
Gazpacho - Tick Tock
Riverside - Anno Domini High Definition
2010
The National - High Violet
Angus & Julia Stone - Down the Way
Arcade Fire - The Suburbs
The Roots - How I Got Over
ga je nou beweren dat faithless beter is dan jedi mind tricks?quote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
?????
Ja net zulke klassiekers als Faithless
Ik weet niet eens over wie je het hebt..........quote:Op maandag 23 april 2012 16:00 schreef squirtgun het volgende:
[..]
ga je nou beweren dat faithless beter is dan jedi mind tricks?
de eerste artiest en album dat hij post, heb je poep in je ogen¿quote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over wie je het hebt..........
Komt ie aan met zijn kanker skrillex.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:47 schreef doppelgänger het volgende:
Genoeg goede muziek, klacht ongegrond verklaard..
Is dit (buiten de toevoeging van de wesp) een onbewerkt beeld?quote:
volgens mij wel jaquote:Op maandag 23 april 2012 16:54 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Is dit (buiten de toevoeging van de wesp) een onbewerkt beeld?_______!!
Het is net The Grudge.quote:
dat meisje heeft wel kleine tieten zegquote:Op maandag 23 april 2012 16:54 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Is dit (buiten de toevoeging van de wesp) een onbewerkt beeld?_______!!
Verder is ze wel lekker inderdaad.quote:
quote:
quote:2010
The National - High Violet
Angus & Julia Stone - Down the Way
Arcade Fire - The Suburbs
The Roots - How I Got Over
Helaas is de hedendaagse variant 9 van de 10 keer het muzikale equivalent van een emmer braaksel.quote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef Piye het volgende:
Hoezo geen muziek meer als in de jaren 90? De Amerikaanse hiphopscéne heeft juist net de eurodance formule ontdekt (house, dance en trance mixen met een rapper en een zangeres en je hebt een hit).
Geweldig nummer inderdaad!quote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef Pulzzar het volgende:
Geweldig nummer, maar verder heb ik dit altijd een ontzettend eng wijf gevonden!
Die 2 van Milli Vanilli waren dik genaaid(geen advocaat bij contract tekening)door producer Frank Farian,net als Boney M!Ze konden zingen,maar belabberd!quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef Henno het volgende:
Het decennium van de rapneger+bimbo eurodance combinaties, de trainingspakken happy hardcore tijd, en met een legendarische start (het Milli Vanilli schandaal)
Voor deze wansmaak had ik je laten arresteren als ik een dictator was.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor deze wansmaak had ik je laten arresteren als ik een dictator was.
Fijn dat je het nog even duidelijk maakt, dit wisten we nog nietquote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef geevee het volgende:
Iedere tijd heeft zijn muziek,of je van een bepaalde soort houd is een eigen keuze.
Sommige houden van de jaren 90,anderen van de jaren 80 of 70 en tussen goede muziek zit inderdaad ook heel veel shit.
Maar zoals al eerder gezegd,dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Eigenlijk is het niet een kwestie van smaak, maar een kwestie van ontwikkeling. In je tienerjeugd begin je voor het eerst een eigen smaak te ontwikkelen, en je kan dan zelf je muziek uitkiezen. En omdat je zo jong bent ben je nog relatief onervaren qua leven dus lijken dingen meer bijzonder en oorspronkelijk en doordat het meer bijzonder lijkt heeft het meer emotionele impact en blijft het beter bewaard in het geheugen, daardoor kan muziek die je later ervaart nooit dezelfde emotionele impact hebben als muziek die je ervaart terwijl de wereld nog relatief vreemd voor je is en je alles nog moet ontdekken.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even duidelijk maakt, dit wisten we nog niet
Zou het niet kunnen zijn dat jeugdherinneringen meespelen in die mening?quote:Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Helaas is de hedendaagse variant 9 van de 10 keer het muzikale equivalent van een emmer braaksel.
Ondanks overeenkomstige basiselementen mist er van alles aan wat de betere óude eurodanceplaten wél hadden.
Deels (als je tien jaar lang fanatiek eurohouse & aanverwanten luistert kruipt er toch iets in je systeem cq. je muzikale dna), maar een allergie voor dingen als onnodige autotune helpt ook mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat jeugdherinneringen meespelen in die mening?
Ja dat is wel steeds meer tegenwoordig, maar daar staat tegenover dat die rappertjes uit de eurodance tijd ook wel echt ongelooflijk slecht waren.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Deels (als je tien jaar lang fanatiek eurohouse & aanverwanten luistert kruipt er toch iets in je systeem cq. je muzikale dna), maar een allergie voor dingen als onnodige autotune helpt ook mee.
Ja, dat haalt de nuance er behoorlijk uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Wii-Style het volgende:
Van muziek genieten als in de jaren 90 gaat sowieso niet meer dankzij http://en.wikipedia.org/wiki/Loudness
Bah.quote:
Hoe kun je die twee nu vergelijken?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:31 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Bah.
Doe mij maar iets van U2 in de jaren 90. Toen waren ze goddelijk.
Ik weet niet, ik moest eraan denken. U2 op platen als Achtung Baby heeft wel iets weg van dat soort nummers. Blijft rock muziek natuurlijk en het is niet te vergelijken maar Achtung Baby is wel veel meer electronica klinkend dan normaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hoe kun je die twee nu vergelijken?
Normaal gezien ben ik niet voor dit genre, maar dat nummer is altijd blijven hangen. Heeft gewoon iets speciaals.
TS, luister naar deze man.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |