Als er een topic over die jaren 80 bagger geplaatst mag worden, dan ook zeker over mijn geliefde jaren 90 muziek!
Natuurlijk begrijp ik dat niet alles in de jaren 90 beter was, ik hoef enkel maar de pure gehoor AIDS die
Aqua - Barbie Girl heet te noemen...
Maar er was zoveel moois! De opkomst van de house muziek bijvoorbeeld!
Helden tracks als 'The Prodigy - Smack my bitch up', ' Push - Universal Nation' en niet te vergeten 'Faithless - God is a DJ'.
Dit soort tracks blijven boeiend en ik durf te zeggen dat dit evergreens zijn, die het nu, jaren later, maar ook in de verre toekomst nog steeds goed zullen doen.
Nederland was in de ban van gabber, ook een ge-wel-di-ge tijd met vele klassieke tracks die nu nog steeds hele volksstammen in beweging krijgen!
Maar los van de house beats, we hadden ook Nirvana met heerlijke tracks, de oprichting en doorbraak van Rammstein, en... ach, er is zoveel moois dat de jaren 90 ons gegeven heeft, ik stel voor dat we gezamelijk in dit topic even stil staan bij de mooie momenten die we in dit prachtige tijdperk hebben beleefd.
En dan natuurlijk als overduidelijke klacht dat vervlogen tijden nimmer zullen wederkeren.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n