Helaas is de hedendaagse variant 9 van de 10 keer het muzikale equivalent van een emmer braaksel.quote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef Piye het volgende:
Hoezo geen muziek meer als in de jaren 90? De Amerikaanse hiphopscéne heeft juist net de eurodance formule ontdekt (house, dance en trance mixen met een rapper en een zangeres en je hebt een hit).
Geweldig nummer inderdaad!quote:Op maandag 23 april 2012 23:13 schreef Pulzzar het volgende:
Geweldig nummer, maar verder heb ik dit altijd een ontzettend eng wijf gevonden!
Die 2 van Milli Vanilli waren dik genaaid(geen advocaat bij contract tekening)door producer Frank Farian,net als Boney M!Ze konden zingen,maar belabberd!quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef Henno het volgende:
Het decennium van de rapneger+bimbo eurodance combinaties, de trainingspakken happy hardcore tijd, en met een legendarische start (het Milli Vanilli schandaal)
Voor deze wansmaak had ik je laten arresteren als ik een dictator was.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor deze wansmaak had ik je laten arresteren als ik een dictator was.
Fijn dat je het nog even duidelijk maakt, dit wisten we nog nietquote:Op maandag 23 april 2012 23:29 schreef geevee het volgende:
Iedere tijd heeft zijn muziek,of je van een bepaalde soort houd is een eigen keuze.
Sommige houden van de jaren 90,anderen van de jaren 80 of 70 en tussen goede muziek zit inderdaad ook heel veel shit.
Maar zoals al eerder gezegd,dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Eigenlijk is het niet een kwestie van smaak, maar een kwestie van ontwikkeling. In je tienerjeugd begin je voor het eerst een eigen smaak te ontwikkelen, en je kan dan zelf je muziek uitkiezen. En omdat je zo jong bent ben je nog relatief onervaren qua leven dus lijken dingen meer bijzonder en oorspronkelijk en doordat het meer bijzonder lijkt heeft het meer emotionele impact en blijft het beter bewaard in het geheugen, daardoor kan muziek die je later ervaart nooit dezelfde emotionele impact hebben als muziek die je ervaart terwijl de wereld nog relatief vreemd voor je is en je alles nog moet ontdekken.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even duidelijk maakt, dit wisten we nog niet
Zou het niet kunnen zijn dat jeugdherinneringen meespelen in die mening?quote:Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Helaas is de hedendaagse variant 9 van de 10 keer het muzikale equivalent van een emmer braaksel.
Ondanks overeenkomstige basiselementen mist er van alles aan wat de betere óude eurodanceplaten wél hadden.
Deels (als je tien jaar lang fanatiek eurohouse & aanverwanten luistert kruipt er toch iets in je systeem cq. je muzikale dna), maar een allergie voor dingen als onnodige autotune helpt ook mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat jeugdherinneringen meespelen in die mening?
Ja dat is wel steeds meer tegenwoordig, maar daar staat tegenover dat die rappertjes uit de eurodance tijd ook wel echt ongelooflijk slecht waren.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Deels (als je tien jaar lang fanatiek eurohouse & aanverwanten luistert kruipt er toch iets in je systeem cq. je muzikale dna), maar een allergie voor dingen als onnodige autotune helpt ook mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |