Nee hier is het nu al Vrijdagquote:
Geen Gypsies?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vd Vorst ziet Sterren vanavond, leuk leuk!
Erg he, maar heerlijke verstand op 0 tvquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef egeltje1985 het volgende:
wat is goede tijden altijd slecht toch
Daar heb ik al genoeg andere dingen voor om te kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Erg he, maar heerlijke verstand op 0 tv
HGT is er ook zo'n mooi voorbeeld vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Daar heb ik al genoeg andere dingen voor om te kijken.
Inderdaad.. vreselijk......quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef egeltje1985 het volgende:
wat is goede tijden altijd slecht toch
Nee..quote:
Dat doe ik wel in de pauzequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Oei nog even wijn en zo pakken, ik zat even iets anders te doen.
Ha, welke?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was even met een nieuwe game bezig
Hey hallotjesquote:
KLopt, is het ook...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Injetta het volgende:
he?? Is het nog steeds audities?? Ik dacht dat het nu het tweede optreden was.
Laptop, ipad en iphone....quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Zitten jullie eigenlijk allemaal met de laptop/smartphone voor de tv?
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Guildwars2, er was iets misgegaan met de download, even opnieuw aan moeten zetten.quote:
Laptop ja. Met mn smartphone is het niet bij te houden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Ik ookquote:
2 laptops en een smartphonequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Hoezo??quote:
Jaaa, gek he? Ik was er van overtuigd dat het vorige week de laatste auditie was...quote:
Nee, Hagenezen toch? Ik had ze nog niet horen praten toen ik dat typte trouwensquote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jaaa, gek he? Ik was er van overtuigd dat het vorige week de laatste auditie was...
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Achterstevoren zingenmet zijn rug naar het publiek?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef iBenny het volgende:
"Ik ga achterstevoren zingen"____!
lepel lepel leeeeeeeepeeeeeeeeeeel ♫♫
2 weken terug was oke, vorige week vond ik echt kut, ben benieuwd vanavondquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik het niet langer vol kan houden als het net zo boeiend is als afgelopen weken
Jaquote:
+1quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ken dit nummer. Ik vier carnaval ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook....quote:
Jij zat ook aan de wijn las ik net!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh verrek de Sjonnies waren dus toch AmsterdamsHeb ik zeker verdrongen.
Hehe die vertaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |