Beetje wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
Het is wel de uitzending met de domme opmerkingen vandaag he?
undelle undelle?quote:
Woont ze echt in Volendam?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Die Volendamse Braziliaanse zien we vast nog wel terug bij Exotische Liefde.
ditquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Oh shit die komen altijd bij je tafeltje spelen ook in een restaurant, dat soort gasten.
Weet niet hoe ik moet quoten uit ander topic, maar dan snap ik nogniet die zin: je kan niet wielrennen ook al win je de tour?quote:
Nu kan ik nog tenminste lachenquote:
zuid europa alquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Injetta het volgende:
Niet onaardig, maar van dit soort bandjes zijn er toch duizenden in Zuid-Amerika?
Jezus, wat een cultuurshockquote:
Psies, maar meer ook niet.quote:
Dat iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Oh shit die komen altijd bij je tafeltje spelen ook in een restaurant, dat soort gasten.
Ja je kan niet gaan wielrennen bij HGT, al ben je zo goed dat je de winnaar bent van de Tour de Francequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik moet quoten uit ander topic, maar dan snap ik nogniet die zin: je kan niet wielrennen ook al win je de tour?
Whehequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Oh nou snap ik hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je kan niet gaan wielrennen bij HGT, al ben je zo goed dat je de winnaar bent van de Tour de FranceSimpel fietsen of rolschaatsen, het slaat nergens op.
Ik ben een ster in uitleggen en vanavond helemaal, slaaptekort
Ja ik praat weer als een aapquote:
Als een monkey danquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik praat weer als een aap
Soms teken ik ook als een aap, toch D. ?
ik ga daar ook maar eens kijken, maar ik zoek het iets jonger, ze moet nog wel ons kindje kunnen werpenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door brideonline.com
quote:
Nu je het zegt jaquote:
Dat jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef Frag_adder het volgende:
afgelopen weken zo veel goeds gezien wtf is dat deze weekis dr alleen meuk over of zo
Jij hebt veel goeds gezien?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef Frag_adder het volgende:
afgelopen weken zo veel goeds gezien wtf is dat deze weekis dr alleen meuk over of zo
Ik wilde iets zeggen, maar... ja laat maarquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo'n leeftijd en zo'n goed lijf, het kan dus wel!Tegen Patricia
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:
Volgen mij had ie het meer over zichzelfquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
fixedquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Trek je broek eens uit, je hebt een hangkruis meisje.
Nee, daar mag je je eigen ding niet doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
waarom doet dit meisje dan niet mee aan SYTYCD?
Dat is toch veel beter voor haar?
Misschien denkt ze dat ze daar niet goed genoeg voor is?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
10000000 mensen die net zo goed / beter zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
Vind ik ook. Maar nou ik het zie... had ze daar niet erg ver gekomen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
Ik zit me elke keer af te vragen waarom dat is. Dat zou ik dus ook hebben. Zou iemand de vertaling roepen en dat wij dat niet horen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het altijd knap dat iedereen in het Nederlands reageert op Dan, ik zou automatisch Engels beppen.
ik ook, als iemand engels tegen mij praat antwoord ik automatisch zo terugquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het altijd knap dat iedereen in het Nederlands reageert op Dan, ik zou automatisch Engels beppen.
zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat ze daar niet goed genoeg voor is?
Hij heeft een oortje ...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nee de kandidaten die NL beppenquote:
ik zou ook in het engels pratenquote:
ik zou EN reageren op een EN vraagquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee de kandidaten die NL beppenIk zou NL reageren op een Engelse vraag.
Ze is nou eenmaal van een andere generatie...quote:
Engels dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
engels bedoel je je praat weer als een aapquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dit, zij is uniekquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd genoeg vind ik dit grietje alleen dan toffer dan die 50 man tegelijk met golden ticket
Eh ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik zou EN reageren op een EN vraag
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
engels bedoel je je praat weer als een aap
Ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze is nou eenmaal van een andere generatie...
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
engels bedoel je je praat weer als een aap
met jou kan ik pratenquote:
zeg dan wat je bedoelt, vrouw....quote:
Jij bent niet van de generatie van Patricia hoor... Patries is veeeeeeeeeel ouder...quote:
Ze is een jaar of 10 ouder? Ik weet haar leeftijd eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jij bent niet van de generatie van Patricia hoor... Patries is veeeeeeeeeel ouder...![]()
Volgens mij zijn wij van dezelfde generatie....
65 zoiets dacht ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze is een jaar of 10 ouder? Ik weet haar leeftijd eigenlijk niet.
ze is 63 volgens mijquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef Lutte het volgende:
Als een of andere lekkere knul zonder shirt en met wasbordje dit nou zou doen
mmm, nu je het zeg... Zij is in de 60 toch? Dus een krappe 10 jaar ouder wellicht..quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan blijft het een meisjequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef Lutte het volgende:
Als een of andere lekkere knul zonder shirt en met wasbordje dit nou zou doen
lekkerquote:
quote:
Nou, zoveel is het niet hoor wat je gemist hebt.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Sjee meid, doe dan meteen die make-up op, met je blote billengezicht
Dat iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Leuke acts vandaag, al zijn ze niet allemaal goed.
ditquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Leuke acts vandaag, al zijn ze niet allemaal goed.
mooi zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, zoveel is het niet hoor wat je gemist hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Sjee meid, doe dan meteen die make-up op, met je blote billengezicht
quote:
graag ja. Beetje veel falende acts vandaag helaas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:39 schreef Frag_adder het volgende:
ik wil nu echt eens goede act zien! verdomme
Die ene van vorig seizoenquote:
welke meid moet ik nou voor je regelenquote:
hij vind ze allemaal leuk...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
welke meid moet ik nou voor je regelen
ik vind te veel meiden leuk, ik kan niet kiezenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 21:39:00Waarom ziet men niet in hoe ongelooflijk moeilijk en knap deze Chinese Pole act is en dan ook nog op een portable paal? Zonde! #HGT reageer retweet
daarom heet ik ook BabeWatcherquote:
OK ik zag niet zo snel wie het was (of wat het wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das die man/vrouw ding geval die ik bedoel
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom krijgen voetballers altijd dochters? ik moet ook voetballer wordenquote:
Als ik jou was zou ik voor de eerste gaan waarbij het wederzijds is, als je zoveel geduld hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind te veel meiden leuk, ik kan niet kiezen
Ik vind het zielig dat ze die niet tehen hem/haarzelf in bescherming nemen en een publieke afgang besparen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das die man/vrouw ding geval die ik bedoel
de dames van tegenwoordig zijn veel te kieskeurigquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor de eerste gaan waarbij het wederzijds is, als je zoveel geduld hebt
Ik was ook voetballer en heb ook alleen maar een dochterquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
waarom krijgen voetballers altijd dochters? ik moet ook voetballer worden
Misschien ben jij te makkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de dames van tegenwoordig zijn veel te kieskeurig
Ik zat ook al ff Top Gear te kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Nou hop ik hoop dat er nog wat leuks komt, anders taai ik iets eerder af
quote:
quote:
quote:
Zeker UPC....quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Poeh ik schrok, mijn internet lag er uit.
youtube autodidactquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom geloof ik nou niet dat ze dit zichzelf heeft aangeleerd
Ik twijfel ook een beetjequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom geloof ik nou niet dat ze dit zichzelf heeft aangeleerd
dat zal wel wel lastig wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind te veel meiden leuk, ik kan niet kiezen
Ja nou je het zegt, waar oefen je zoiets?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef Injetta het volgende:
op zich wel goed als je jezelf dit helemaal kunt leren.... Maar hoe doe je dat? Hang je die doeken in je huiskamer?
Dat dus!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef Injetta het volgende:
op zich wel goed als je jezelf dit helemaal kunt leren.... Maar hoe doe je dat? Hang je die doeken in je huiskamer?
in een boom of in een gymzaalquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ze die doeken ophangen
Jaaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien kan John Williams het even onderzoeken?
In een boom dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt, waar oefen je zoiets?
make up your mind!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |