Beetje wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
Het is wel de uitzending met de domme opmerkingen vandaag he?
undelle undelle?quote:
Woont ze echt in Volendam?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Die Volendamse Braziliaanse zien we vast nog wel terug bij Exotische Liefde.
ditquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Oh shit die komen altijd bij je tafeltje spelen ook in een restaurant, dat soort gasten.
Weet niet hoe ik moet quoten uit ander topic, maar dan snap ik nogniet die zin: je kan niet wielrennen ook al win je de tour?quote:
Nu kan ik nog tenminste lachenquote:
zuid europa alquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Injetta het volgende:
Niet onaardig, maar van dit soort bandjes zijn er toch duizenden in Zuid-Amerika?
Jezus, wat een cultuurshockquote:
Psies, maar meer ook niet.quote:
Dat iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Oh shit die komen altijd bij je tafeltje spelen ook in een restaurant, dat soort gasten.
Ja je kan niet gaan wielrennen bij HGT, al ben je zo goed dat je de winnaar bent van de Tour de Francequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik moet quoten uit ander topic, maar dan snap ik nogniet die zin: je kan niet wielrennen ook al win je de tour?
Whehequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Oh nou snap ik hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je kan niet gaan wielrennen bij HGT, al ben je zo goed dat je de winnaar bent van de Tour de FranceSimpel fietsen of rolschaatsen, het slaat nergens op.
Ik ben een ster in uitleggen en vanavond helemaal, slaaptekort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |