Zo beginnen ze ook tegen mij (leveranciers).... en zelfs met U.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:41 schreef Tem het volgende:
Meisjes die meneerrrrr zeggen ipv meneer, ik kan er moeilijk mee omgaan.
...quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo beginnen ze ook tegen mij (leveranciers).... en zelfs met U.
Sorry meid zo werkt dit niet.... je-jij-of insert voornaam (en hoe heet jij)
• Huh, apart.
Antw : Welkom in Brabant...Hier helpen wij elkaar.
Meneerrrrrrr!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:41 schreef Tem het volgende:
Meisjes die meneerrrrr zeggen ipv meneer, ik kan er moeilijk mee omgaan.
• Huh, Brabant? Laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo beginnen ze ook tegen mij (leveranciers).... en zelfs met U.
Sorry meid zo werkt dit niet.... je-jij-of insert voornaam (en hoe heet jij)
• Huh, apart.
Antw : Welkom in Brabant...Hier helpen wij elkaar.
Echt wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Fuuuu. Ik op Nu.nl kijken, niks geen coalitie gevallen!
Is ook lastig, dat lezen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Fuuuu. Ik op Nu.nl kijken, niks geen coalitie gevallen!
Ik gruwel daarvan.....ze kunnen alles tegen mij zeggen ... goed of fout... maar etiketten is niet aan mij besteed.quote:
Geen geboortejaarquote:
Hoe wil je dan genoemd worden? Hee eikel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik gruwel daarvan.....ze kunnen alles tegen mij zeggen ... goed of fout... maar etiketten is niet aan mij besteed.
Al noem je het N-Belgie.... dit is mijn streek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
• Huh, Brabant? Laat dan maar zitten.
Ik noem sommige klanten ook zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe wil je dan genoemd worden? Hee eikel?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je kan praten ben je te oud voor Robert M.
Daarom. Ik vind nooit een geschikte partner. :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je kan praten ben je te oud voor Robert M.
Is het uit ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind nooit een geschikte partner. :p
Zolang je linkse idealen nog niet door de realiteit zijn afgesleten ben je een jong blaadje.quote:
Waarvoor? Ik mag alles al. Drinken, gokken, autorijden, stemmen.quote:
Nee, maar ik ben te oud voor alle psychopaten. En dat is natuurlijk jammer, want daar kan ik al mijn hulpverlenerspraktijken op uitoefenen.quote:
Führerschein snell bitte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik mag alles al. Drinken, gokken, autorijden, stemmen.
En als je rechtse narigheden nog niet weg zijn, had je je niet hier moeten registreren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zolang je linkse idealen nog niet door de realiteit zijn afgesleten ben je een jong blaadje.
De geldkraan blijft open?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo leer je mensen wat: http://www.nu.nl/geldzake(...)maar-afgesloten.html
Gewoon niet betalen, je kan toch niet afgesloten worden.
Ja, maar in Afrika heeft niemand stromend water.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo leer je mensen wat: http://www.nu.nl/geldzake(...)maar-afgesloten.html
Gewoon niet betalen, je kan toch niet afgesloten worden.
Dan gaan ze maar een put graven ipv. de hele dag zonnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, maar in Afrika heeft niemand stromend water.
Eens. En wij hier maar binnen zitten met onze bleke gelaten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar een put graven ipv. de hele dag zonnen.
Niemand kan mij bekeren.... dat hebben echt verschillende mensen al getracht (tijdens school). Maar die hebben ook iets van .... don't change.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben te oud voor alle psychopaten. En dat is natuurlijk jammer, want daar kan ik al mijn hulpverlenerspraktijken op uitoefenen.
Het gaat ook niemand lukken om jou te veranderen zonder dat je het zelf wilt. Psychologie houdt meer in om jou jezelf te willen laten veranderen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niemand kan mij bekeren.... dat hebben echt verschillende mensen al getracht (tijdens school). Maar die hebben ook iets van .... don't change.
Zweefteefstudie.quote:
Ik wacht met smart.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga even wat POL-ers op FB toevoegen.
Bingo... ik ben een vriend een hufter een kwal een gebroken vogel en een liefheersbeestje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het gaat ook niemand lukken om jou te veranderen zonder dat je het zelf wilt. Psychologie houdt meer in om jou jezelf te willen laten veranderen.
Via via is vast wel wat te vinden. Zo waren er een paar via de fok-pagina te vindenquote:
Zei ik toch.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef betyar het volgende:
Zo, net even in een nette Tilburgse buurt geweest om wat kozijnen en deuren op te meten, het valt trouwens wel op er veel mensen zijn die nieuwe kozijnen willen hebben.
Hoe heb je me gevonden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via via is vast wel wat te vinden. Zo waren er een paar via de fok-pagina te vinden
Edit: zooo
Eitje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe heb je me gevonden.
Rare stasi praktijken dit.
Gewoon op POL-moderator zoeken lijkt me.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe heb je me gevonden.
Ik ben onbereikbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe heb je me gevonden.
Leuke tuin, zo vanuit je achtertuin uitkijkend op een grote vijver waar meerdere percelen op uitlopen. Een mooi uitzicht.quote:
Remlof, de gare exhibitionist.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eitje.
Fok-page -> remlof (hij heeft alles publiek staan) -> jij.
Zonder je op een meet gezien te hebben was het natuurlijk nooit gelukt, dat dan weer wel.
Dergelijke zaken zijn niet publiekelijk te herleiden naar mij, m'n sociale status mag niet bevlekt worden door jullie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:21 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon op POL-moderator zoeken lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |