De frustratie van Lord_Vetinari nadat is gebleken dat links, zoals altijd, geen meerderheid heeft gehaald.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef waht het volgende:
Lekker fulmineren in VKZ zal wel fijn zijn.
Het wordt telkens bijna aandoenlijk, waarna ik me realiseer dat ik rechts ben dus geen emoties heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
De frustratie van Lord_Vetinari nadat is gebleken dat links, zoals altijd, geen meerderheid heeft gehaald.
Eerder een plakkerige broek, bij mij tikte er iets tegen de laptop aan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Cerbie het volgende:
remlof krijgt een hartverzakking als 'ie POL opent
Ik zette het nieuws precies op tijd aan dat het klonk alsof de landelijke coalitie gevallen was.quote:
wat doet remlof onder je bureauquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef JoaC het volgende:
[..]
Eerder een plakkerige broek, bij mij tikte er iets tegen de laptop aan.
Valt mee, hij wil enkel de PVV verwisselen voor de PvdA. De hoge heren van VVD/CDA mogen blijven.quote:
Ik kijk eenvandaag vanaf de sofa, dus geen ideequote:
Valt mee, ik heb het nieuws gevolgd de hele dagquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef Cerbie het volgende:
remlof krijgt een hartverzakking als 'ie POL opent
PVV'ers.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:04 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan mensen die nooit verantwoordelijkheid nemen en altijd anderen de schuld geven van hun problemen
Nee, ik kijk geen fictie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef remlof het volgende:
Maar niemand hier volgt Scandal dus?
Ik heb net de eerste drie eps gedownload, vanavond eens even kijken.
Nope...quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef remlof het volgende:
Maar niemand hier volgt Scandal dus?
Ik heb net de eerste drie eps gedownload, vanavond eens even kijken.
Scandal is net begonnen, er zijn pas drie episodes uitgezonden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nope...
Californication heb ik, 24 heb ik... House MD heb ik... de rest moet ik nog bij elkaar zoeken.
Twijfel over Southpark.... soms gruwel soms ha-ha-ha.
Hadden we vandaag een issue over..... collega ik kan deze (dumpert) film niet bekijken op mijn i-phone.
Antw : Fuck it ... probeer jewtube.
Verstand komt met het terugtrekken van de haren, hè.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sta je soms op een spaarstand of zo ?
Ghe ghe .... ik heb een andere invalshoek... FOK = mijn kliko. Gewoon ravotten in de digitale speeltuin.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verstand komt met het terugtrekken van de haren, hè.
Fuck, ik zal altijd dom blijvenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verstand komt met het terugtrekken van de haren, hè.
Dan voel ik me thuis. Tenzij het die Leidse-tongval krijgt, dan doe ik de veiligheidspal eraf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:41 schreef Tem het volgende:
Meisjes die meneerrrrr zeggen ipv meneer, ik kan er moeilijk mee omgaan.
Dan zijn ze te oud voor je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:41 schreef Tem het volgende:
Meisjes die meneerrrrr zeggen ipv meneer, ik kan er moeilijk mee omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |