Nou en?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Drugshond het volgende:
laterz..... gelijk ook maar even bier halen....
Lees : lege flessen inleveren (ze staan namelijk in de weg).
Ik denk dat als Friso dat leest, hij niet meer bijkomt.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat als Friso dat leest, hij niet meer bijkomt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is pas scherp!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou eens moeten proberen om een groter publiek te bereiken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben zeg.quote:Een van de mooiste dagen van mijn leven. Het instorten van die verderfelijke, ondemocratische PVV is ingezet. Hopelijk zet dit landelijk ook door!
Een soort Cloverfield.quote:
Mooiste momenten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben zeg.
Waarom? Ik heb een fantastisch leven en denk er net zo overquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben zeg.
Als u bedoelt de makers van de desbetreffende film net zo hersendood zijn als Friso, dan is uw opmerking spot on.quote:
Was je bij de supermarkt om douchewijn te halen? Anders staat het in geen enkel verband tot 3.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooiste momenten.
1. Geen rij bij de supermarkt
2. Ineenstorting van de PVV
3. Haar op mn zak
Seth Gaaikema was ook redelijk succesvol.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je zou eens moeten proberen om een groter publiek te bereiken.
Als ik Gaaikema zie optreden word ik altijd overvallen door plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Seth Gaaikema was ook redelijk succesvol.
En die had niet de beschikking over Twitter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Seth Gaaikema was ook redelijk succesvol.
quote:Misschien dat het grote luister publiek van pakweg 20 jaar gelden meer stijl had. Zo kon een vrij complex nummer als Englishman in New York toch uitgroeien tot een hit. Vind zo'n nummer vandaag maar eens tussen Pokerface en andere rotzooi.
1.1 mei 1993quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooiste momenten.
1. Geen rij bij de supermarkt
2. Ineenstorting van de PVV
3. Haar op mn zak
Nothing like the sun was oke.quote:
Ze is een muzikaal talent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:22 schreef TitusPullo het volgende:
Lady Gaga heeft een fuga van Bach in een van haar liedjes opgenomen.
Feyenoord landskampioen?quote:
Deze deden dat ook alquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:22 schreef TitusPullo het volgende:
Lady Gaga heeft een fuga van Bach in een van haar liedjes opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Godver...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Arme Roxanne.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Tem het volgende:
[..]
De man die dagen onafgebroken tantra seks kan bedrijven.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een eigen TV programma willen op maandag en vrijdag. Een soort politiek talkshow. Op vrijdag bespreken we dan de week in een soort VI-opstelling met als tafelgasten Menno Buch, Ratelband, Muntz en Frequin.
Andere onderdelen zijn een golfkarretjesrace door Amsterdam, duurloop met Elias, de shotjes-debatronde. En het publiek moet straalbezopen zijn. Op maandag "fulminerend het weekend uit", ongegeneerd schelden.
En een quiz waarbij het antwoord op elke vraag ''de moeder van Koos'' is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een eigen TV programma willen op maandag en vrijdag. Een soort politiek talkshow. Op vrijdag bespreken we dan de week in een soort VI-opstelling met als tafelgasten Menno Buch, Ratelband, Muntz en Frequin.
Andere onderdelen zijn een golfkarretjesrace door Amsterdam, duurloop met Elias, de shotjes-debatronde. En het publiek moet straalbezopen zijn. Op maandag "fulminerend het weekend uit", ongegeneerd schelden.
Men blijft maar om de hete brei heendraaien. Ja, er komt een vermindering van 20% aan. Leer ermee leven, dit is niet meer houdbaar.quote:'Dramatisch'
Het Verbond van Verzekeraars (VvV) denkt dat de vermeende plannen van de onderhandelaars, waarin huiseigenaren hun hypotheek binnen dertig jaar moeten aflossen, dramatische gevolgen zullen hebben voor de huizenmarkt.
Volgens de VvV zijn er sterke signalen dat de onderhandelaars de renteaftrek binnen dertig jaar tot nul willen terugdraaien. Daardoor zouden de maandlasten met zo'n veertig procent kunnen oplopen. Omdat nieuwe kopers door de hogere maandlasten minder kunnen lenen, zouden de prijzen van huizen met maximaal twintig procent kunnen dalen. Ook vrezen de organisaties voor een administratieve chaos.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En een quiz waarbij het antwoord op elke vraag ''de moeder van Koos'' is.
En de rubriek "Wiens moeder zei dat vannacht ook?".quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En een quiz waarbij het antwoord op elke vraag ''de moeder van Koos'' is.
Verkleed?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik doe de intro wel, liedje zingen verkleed als dragqueen.
Ze werken maar tijdens het weekend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zou de ingeleverde plannen niet 5 werkdagen doorberekening kosten, zodat zegmaar vandaag de plannen doorgerekend zijn?
Welk liedje had u in gedachte?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik doe de intro wel, liedje zingen verkleed als dragqueen.
Dat is toch ook het geval? De vraag is wat mij betreft meer hoelang de zwakke broeders in de fracties weer gaan dubben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zou de ingeleverde plannen niet 5 werkdagen doorberekening kosten, zodat zegmaar vandaag de plannen doorgerekend zijn?
Iets van Peter Gabriel of Phil.quote:
Met een dildo in de mond in plaats van een roos.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef TitusPullo het volgende:
Hij gaat op de piano liggen kreunen over Ronaldo.
quote:
Gewoon geen. Het moet zo anders zijn dan al die andere meuk. Eerder gewoon beginnen en dan de camera in laten vallenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is jouw show, wat voor intro wil je?
Ingezoomd op een schaal bitterballen en dan langzaam uitzoomen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon geen. Het moet zo anders zijn dan al die andere meuk. Eerder gewoon beginnen en dan de camera in laten vallen
Proestquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef eriksd het volgende:
Bush daarentegen liet overheidstaken door private bedrijven zonder concurrentiebedinging uitvoeren, terwijl er organen voor waren die het goedkoper en ervaren konden doenm dus niet perse slechtquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef waht het volgende:
De natuurlijke tendens van overheidsorganen is om meer macht naar zich toe te trekken.
Private ondernemingen doen doorgaans hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
Bush daarentegen liet overheidstaken door private bedrijven zonder concurrentiebedinging uitvoeren, terwijl er organen voor waren die het goedkoper en ervaren konden doenm dus niet perse slecht
Tijd dat mensen zich niet meer gaan organiseren en de wetten van de jungle weer gaan gelden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef waht het volgende:
[..]
Private ondernemingen doen doorgaans hetzelfde ja.
Die gelden al. Al die beschaving is maar een schijnvertoning. De orde is een luchtspiegeling.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tijd dat mensen zich niet meer gaan organiseren en de wetten van de jungle weer gaan gelden.
Mannen hebben nog steeds speren in hun hand inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef waht het volgende:
[..]
Die gelden al. Al die beschaving is maar een schijnvertoning. De orde is een luchtspiegeling.
Mijn speer lijkt op een Blackberry.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mannen hebben nog steeds speren in hun hand inderdaad
Plat en zwart?quote:
Ja en ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
Plat en zwart?
Doe je er ook weleens een hoesje omheen?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit is de enige echte speer
[ afbeelding ]
SATC?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
Ha. Ik ben net als de meisjes van SATC. Een homovriend, veel kleding en vrij.
Sex and the City?quote:
Damn. Ik zou geschrokken zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:01 schreef Cerbie het volgende:
ik zet net de TV aan op het RTL Nieuws en hoor "..het CDA heeft hiermee gezegd geen vertrouwen meer te hebben in de PVV en daarmee komt een eind aan de samenwerking"
Gaat het over fucking Limburg
Vrij als in geen gebondenheid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
Ha. Ik ben net als de meisjes van SATC. Een homovriend, veel kleding en vrij.
Ik schrokquote:
Linksen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:04 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan mensen die nooit verantwoordelijkheid nemen en altijd anderen de schuld geven van hun problemen
Een kleine groep linksen zal daaruit bestaan, maar ik denk dat het PVV-electoraat ook uit veel van die mensen bestaat. Misschien zelfs de VVD-stemmers die in hun vinexwijkje gaan klagen dat de HRA wordt afgeschaftquote:
Kamerleden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:04 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan mensen die nooit verantwoordelijkheid nemen en altijd anderen de schuld geven van hun problemen
Tragisch , hij was zijn tijd ver voorruit maar zag tijdens de oorlog al in dat hij fout bezig weg. Maar had niet het lef om af te treden.quote:
Het is meestal makkelijker om met de stroom mee te gaan dus ik snap het wel. Hij zag in ieder geval dat het fout was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tragisch , hij was zijn tijd ver voorruit maar zag tijdens de oorlog al in dat hij fout bezig weg. Maar had niet het lef om af te treden.
Laatste orders van Hitler werden wel door hem aan de kant geschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |