Nou en?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Drugshond het volgende:
laterz..... gelijk ook maar even bier halen....
Lees : lege flessen inleveren (ze staan namelijk in de weg).
Ik denk dat als Friso dat leest, hij niet meer bijkomt.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat als Friso dat leest, hij niet meer bijkomt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is pas scherp!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou eens moeten proberen om een groter publiek te bereiken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben zeg.quote:Een van de mooiste dagen van mijn leven. Het instorten van die verderfelijke, ondemocratische PVV is ingezet. Hopelijk zet dit landelijk ook door!
Een soort Cloverfield.quote:
Mooiste momenten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben zeg.
Waarom? Ik heb een fantastisch leven en denk er net zo overquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben zeg.
Als u bedoelt de makers van de desbetreffende film net zo hersendood zijn als Friso, dan is uw opmerking spot on.quote:
Was je bij de supermarkt om douchewijn te halen? Anders staat het in geen enkel verband tot 3.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooiste momenten.
1. Geen rij bij de supermarkt
2. Ineenstorting van de PVV
3. Haar op mn zak
Seth Gaaikema was ook redelijk succesvol.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je zou eens moeten proberen om een groter publiek te bereiken.
Als ik Gaaikema zie optreden word ik altijd overvallen door plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Seth Gaaikema was ook redelijk succesvol.
En die had niet de beschikking over Twitter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Seth Gaaikema was ook redelijk succesvol.
quote:Misschien dat het grote luister publiek van pakweg 20 jaar gelden meer stijl had. Zo kon een vrij complex nummer als Englishman in New York toch uitgroeien tot een hit. Vind zo'n nummer vandaag maar eens tussen Pokerface en andere rotzooi.
1.1 mei 1993quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooiste momenten.
1. Geen rij bij de supermarkt
2. Ineenstorting van de PVV
3. Haar op mn zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |