Ik gruwel daarvan.....ze kunnen alles tegen mij zeggen ... goed of fout... maar etiketten is niet aan mij besteed.quote:
Geen geboortejaarquote:
Hoe wil je dan genoemd worden? Hee eikel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik gruwel daarvan.....ze kunnen alles tegen mij zeggen ... goed of fout... maar etiketten is niet aan mij besteed.
Al noem je het N-Belgie.... dit is mijn streek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
• Huh, Brabant? Laat dan maar zitten.
Ik noem sommige klanten ook zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe wil je dan genoemd worden? Hee eikel?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je kan praten ben je te oud voor Robert M.
Daarom. Ik vind nooit een geschikte partner. :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je kan praten ben je te oud voor Robert M.
Is het uit ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind nooit een geschikte partner. :p
Zolang je linkse idealen nog niet door de realiteit zijn afgesleten ben je een jong blaadje.quote:
Waarvoor? Ik mag alles al. Drinken, gokken, autorijden, stemmen.quote:
Nee, maar ik ben te oud voor alle psychopaten. En dat is natuurlijk jammer, want daar kan ik al mijn hulpverlenerspraktijken op uitoefenen.quote:
Führerschein snell bitte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik mag alles al. Drinken, gokken, autorijden, stemmen.
En als je rechtse narigheden nog niet weg zijn, had je je niet hier moeten registreren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zolang je linkse idealen nog niet door de realiteit zijn afgesleten ben je een jong blaadje.
De geldkraan blijft open?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo leer je mensen wat: http://www.nu.nl/geldzake(...)maar-afgesloten.html
Gewoon niet betalen, je kan toch niet afgesloten worden.
Ja, maar in Afrika heeft niemand stromend water.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo leer je mensen wat: http://www.nu.nl/geldzake(...)maar-afgesloten.html
Gewoon niet betalen, je kan toch niet afgesloten worden.
Dan gaan ze maar een put graven ipv. de hele dag zonnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, maar in Afrika heeft niemand stromend water.
Eens. En wij hier maar binnen zitten met onze bleke gelaten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar een put graven ipv. de hele dag zonnen.
Niemand kan mij bekeren.... dat hebben echt verschillende mensen al getracht (tijdens school). Maar die hebben ook iets van .... don't change.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben te oud voor alle psychopaten. En dat is natuurlijk jammer, want daar kan ik al mijn hulpverlenerspraktijken op uitoefenen.
Het gaat ook niemand lukken om jou te veranderen zonder dat je het zelf wilt. Psychologie houdt meer in om jou jezelf te willen laten veranderen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niemand kan mij bekeren.... dat hebben echt verschillende mensen al getracht (tijdens school). Maar die hebben ook iets van .... don't change.
Zweefteefstudie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |