Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb ook een map in hotmail met allemaal ex mailsAls ik die lees ga ik kapot, van schaamte
"Oooooh liefste oooit (L)(L)(L)(L) xxxxx"
Busted, je zei dat je geen mobiel had met wat sms je dan.. Een postduif?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoDaar heb ik echt hard voor moeten werken en nog gooi ik mijn telefoon hard weg nadat het kusje verzonden is.
Waz met jou! Toon je liefde enzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoDaar heb ik echt hard voor moeten werken en nog gooi ik mijn telefoon hard weg nadat het kusje verzonden is.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spank me vanavond maar. winkwink.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Busted, je zei dat je geen mobiel had met wat sms je dan.. Een postduif?
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Idd, zo zag ik het nog niet eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Dus feitelijk krijg ik hier al meer liefde dan jouw ex in de relatie?
Hoe is dat zo gekomen? Krijg je dan niet al snel een broer/zus relatie? Mannen staan erom bekend dat ook niet snel te doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen..
Autisme?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen..
hoe voelt datquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Hahhah ja, ik zoen op FOK ook nog maar sinds een paar jaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Beter dat dan een seksdroom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:13 schreef Nero22 het volgende:
'the fuck... Ik nachtmerriede vannacht over mijn ex.![]()
nee dat een hertog jan een hara naar mijn hoofd gooidequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat hara een HJ naar je hoofd gooide?
Beter dan met Valentijn, kerst, pasen, verjaardag of in de zomer vakantie etcquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ha, ik kom er net gewoon achter dat ik het op vrijdag de 13de uitgemaakt heb!Wat gemeen van mij eigenlijk...
En jullie mogen niet met bier gooien, stelletje hørken!
De tijd is eigenlijk nooit goed.[/cliché] Maar ik denk dat je gelijk hebt ja!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Beter dan met Valentijn, kerst, pasen, verjaardag of in de zomer vakantie etc
True, echter op die dagen doe je er nog een schepje extra bovenopquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De tijd is eigenlijk nooit goed.[/cliché] Maar ik denk dat je gelijk hebt ja!
Toen je hem pijpte?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef Geester het volgende:
Nu er geen chicks meelezen hier...
Ik vind een vrouwelijk geslachtsdeel een beetje voelen als de binnekant van je wang
sort of speak
zei een vriend ook al
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef Geester het volgende:
Nu er geen chicks meelezen hier...
Ik vind een vrouwelijk geslachtsdeel een beetje voelen als de binnekant van je wang
sort of speak
zei een vriend ook al
Materialist!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
Relatief vlak voor kerst is echt vertieft. Al kadootjes gekocht en shit.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef muhahaha het volgende:
True, echter op die dagen doe je er nog een schepje extra bovenop
Daar zou je mij niet blij mee maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Jeej .. seks als kado en een lekker bierpakket
Wat zou je dan wel blij maken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar zou je mij niet blij mee maken.
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.quote:
Nja als ze nou een leuk lingerie setje aandoet ofzo..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.
Ik weet het niet, iets waar ze haar best voor heeft gedaan.
Good god! Your man card; hand it over!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.
Ik weet het niet, iets waar ze haar best voor heeft gedaan.
Voor mij niet hoor?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
Seks als cadeau is toch kkachterlijkWazmejullie
Seks is nooit nooit achterlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
Seks als cadeau is toch kkachterlijkWazmejullie
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardagquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor?
Kan ik weer hetzelfde gevoel krijgen als de binnenkant van mn wang
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Good god! Your man card; hand it over!
Hoor je wat je zegt? Ik word niet blij van bier en seks.Alles wat na die woorden komt is hol en leeg!
Kijk jij snapt t !quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardag
Volgens mij beschrijf je een vaste bezoeker hierquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardag
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijf je een vaste bezoeker hier
Jammer dat het jouwe al huilt na 100 meter wandelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef twi het volgende:
Zo, mijn vet huilt ook weer, zoals ik gisteren begreep uit een 9gag-plaatje.
Ik hoef er niet eens 100 meter voor te wandelen. Opstaan is genoeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat het jouwe al huilt na 100 meter wandelen.
K.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Gewoon elke avond neuken, niet voor je verjaardag ipv een kado.
Elke avond neuken? Mijn god, daar word ik moe van!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Gewoon elke avond neuken, niet voor je verjaardag ipv een kado.
Daarom hou ik zo van je.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
DAT ZEG I
[..]
K.
Fok is te langzaam voor mij, godverdomme.
Nouja, niet elke avond. Tenminste, als je samenwoont zal dat vermoeiend zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Elke avond neuken? Mijn god, daar word ik moe van!
Lullig als je in een schrikkeljaar geboren bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon twee keer per jaar seks, op de verjaardagen.
Waarom? Zolang het niet op 29 februari was is er niks aan de hand!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef twi het volgende:
Lullig als je in een schrikkeljaar geboren bent.
/edit: Nog lulliger als je allebei in een schrikkeljaar geboren bent.
Hoe ging't gesprek?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Elke avond seks.. neh dat hoeft van mij niet
quote:
Goedquote:
Ja, dat was een goed gesprek dan!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Goed![]()
Alleen maar positieve dingen![]()
Waar ze normaal een jaarcontract enkel verlengen, gaan ze mij een vast contract geven
en heb salarisverhoging gekregen
Waren echt binnen 20 minuten klaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, dat was een goed gesprek dan!![]()
Gefeliciteerd met je vaste aanstelling en salarisverhoging.
Ik zei dat sokpop en computerfluisteraar losers waren.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zei dat sokpop en computerfluisteraar losers waren.
Sokpop omdat hij gelijk begon over kenkerbek, en computerfluisteraar postte hier laatst de hele tijd blote homos.
9 tot 7? 7,5 uur?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef miesjelle112 het volgende:
Vandaag kan ik eindelijk ook echt met jullie meedoen.
Zit nu ook van 9 tot 17 op kantoor...
wilnietmeeeeeer
Ik ook niet, dus ik ga naar huis!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef miesjelle112 het volgende:
Vandaag kan ik eindelijk ook echt met jullie meedoen.
Zit nu ook van 9 tot 17 op kantoor...
wilnietmeeeeeer
Ook best, dan is mijn bijbaantje lekker niet normaalquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat 8 urige werkdagen de standaard waren
Pffff, jaloers!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik ga naar huis!
Zo bedoel ik het neit hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ook best, dan is mijn bijbaantje lekker niet normaal
Ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het neit hoor.vroeg het me gewoon af.
Hell yeah!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Same here .. nja nog 1 uur en 13 minuten ... dan weer lekker weekend
Gezellig druk hoop ik?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hell yeah!
Alhoewel dat ook weer druk wordt
Euhm, een klein gedeelte van mijn weekend is maar gezellig druk vrees ik...quote:
Vertel wat moet je allemaal doen danquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:51 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Euhm, een klein gedeelte van mijn weekend is maar gezellig druk vrees ik...
Paar uurtjes maar
Wel een avondje met vriendinnen, dus dat is heul erg nice!quote:
Ach komt wel goed ik ben dr voor jequote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Wel een avondje met vriendinnen, dus dat is heul erg nice!
De rest van het weekend thesissen, wat duidelijk een domper is
Ik vroeg heul niet wat jij gaat doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:00 schreef Geester het volgende:
[..]
Ach komt wel goed ik ben dr voor jeIk ga voetballen aan mijn scriptie werken en uitgaan
DJEEZ DAN NIETquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik vroeg heul niet wat jij gaat doen
pwndquote:
Weet ik veel....stopwoordje misschienquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:02 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zit jij de hele tijd met Djeez in je hoofd?
Zou je wel willen he.quote:
Tssssssquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef miesjelle112 het volgende:
Trouwens... waarom klagen over geile mails?
Alles beter dan haatmails
quote:
Ik krijg nooit geile mails. Ja, dat is een sollicitatie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef miesjelle112 het volgende:
Trouwens... waarom klagen over geile mails?
Alles beter dan haatmails
Stuur je CV eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik krijg nooit geile mails. Ja, dat is een sollicitatie.
Ik krijg niets anders. Ik wil ook wel een keer spam ontvangen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik krijg nooit geile mails. Ja, dat is een sollicitatie.
Die was naar over_hedge snuggerquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom doe je zo tegen me ik doe lief tegen je enzo...
ja, wat heb ik je misdaan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Die was naar over_hedge snugger
Haatmails zijn anders wel heel persoonlijke spam.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg niets anders. Ik wil ook wel een keer spam ontvangen.
Ooh het spijt me dus je vind me nog steeds aardig of heb je dat nooit gevondenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Die was naar over_hedge snugger
hmm.. ik twijfel nog een beetje...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Ooh het spijt me dus je vind me nog steeds aardig of heb je dat nooit gevonden
En waar twijfel je aan dan..?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
hmm.. ik twijfel nog een beetje...
Wil ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:15 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haatmails zijn anders wel heel persoonlijke spam.
Pijnlijke spam zelfs..
zal ik mn ontvangen mailtjes even doorsturen?quote:
Of ik voor het tweede of de middenweg ga...quote:
Ik wil de 1e weg zijn en anders niet...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Of ik voor het tweede of de middenweg ga...
Oh...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil de 1e weg zijn en anders niet...
Dat doe je niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
zal ik mn ontvangen mailtjes even doorsturen?
Dan ben je hier verkeerdquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:24 schreef Geester het volgende:
Ik wil het gevoel 'van de binnekant van je wang' opnieuw ervaren
Hoi lieverd ik dacht al dat ik gemist werd dus hier ben ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Waar is Muhahaha trouwens?
Voor de verandering wel eens hard aan het werk?
Ik dacht dat het de binnenkant van je tanden was?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:24 schreef Geester het volgende:
Ik wil het gevoel 'van de binnekant van je wang' opnieuw ervaren
Neejoh, daarom zeg ik dat je daarvoor hier verkeerd bent..quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Neejoh, daarom zeg ik dat je daarvoor hier verkeerd bent..
Ah yeah!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
[..]als je het snapt dan heb ik respect
Hihi hooooooi!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi lieverd ik dacht al dat ik gemist werd dus hier ben ik![]()
Mmm beetje ziekjes nogquote:
Neuhquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Moet je t ook uitleggen voor de gene die t niet snappen
Beterschap! Hopelijk knap je snel wat opquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mmm beetje ziekjes nog![]()
Maar het weekend komt steeds dichter bij, woehoe!
Oke.. en wat staat er tegenover als beloning ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Ik heb een supergroot en lastig project op me gekregen dat volgende week vrijdag af moet zijn. Denk dat het me een uurtje of 10-12 per dag gaat kosten dus tot volgende week zaterdag.!
M'n normale stagevergoeding plus 22 Euro per gewerkt uur.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke.. en wat staat er tegenover als beloning ?
Hm oke oke succesquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
[..]
M'n normale stagevergoeding plus 22 Euro per gewerkt uur.
Veel success, hopelijk kun je een beetje van FOK! wegblijven zodat je het project tijdig kan afrondenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
Joehoe!
Ik heb een supergroot en lastig project op me gekregen dat volgende week vrijdag af moet zijn. Denk dat het me een uurtje of 10-12 per dag gaat kosten dus tot volgende week zaterdag.!
Dat klinkt niet slecht!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
[..]
M'n normale stagevergoeding plus 22 Euro per gewerkt uur.
Daar wat beter?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beterschap! Hopelijk knap je snel wat op
Dat is wel erg vroeg, vind je niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Geester het volgende:
[..]
is goed ik ben er over anderhalf uur...
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg, vind je niet?
Ik ga niet koken, m'n moeder doet datquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ik oooook, kook voor ons 2, puik plan
Drie keer een vuist op z'n neus en een kus op mijn enkel.quote:
Ooh, dat valt nog mee danquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drie keer een vuist op z'n neus en een kus op mijn enkel.
wat gezelligquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drie keer een vuist op z'n neus en een kus op mijn enkel.
oftewel Nothing van The Script komt voorbij op Spotifyquote:They say a few drinks will help me to forget her
Daarom luister ik bijna geen muziek meer de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef WasMachinator het volgende:
natuurlijk komt karma dan om de hoek..
[..]
oftewel Nothing van The Script komt voorbij op Spotify
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef WasMachinator het volgende:
natuurlijk komt karma dan om de hoek..
[..]
oftewel Nothing van The Script komt voorbij op Spotify
Dat sowieso voxjequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]![]()
. Het komt goed, W. Toen ik met hem praatte, hoorde ik ineens "I feel so alone on a Friday night"
. Ach..
Geen drank in huis en ik drink sowieso bijna nooit :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef sawadie het volgende:
[..]
Met een klein beetje van die fles hierboven?
Ja echt wel, vooral breakeven van The Script. Hoezo ben je aan de drank in je eentje? :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dat sowieso voxje!
maar echt, soms is het gewoon creepy, lyrics die je op eens hoort en je dan denkt wtf :/
Zeg dat wel, sowieso die nummers van The Script zijn allemaal behoorlijk diep.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja echt wel, vooral breakeven van The Script. Hoezo ben je aan de drank in je eentje? :p
Ja ze zijn idd best diep, maar wel mooi thoquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Zeg dat wel, sowieso die nummers van The Script zijn allemaal behoorlijk diep.
Slapen is niet echt een optie op het moment en ik heb toch niks beters te doen..
Ah oke dan snap ik hetquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:06 schreef sawadie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geen drank in huis en ik drink sowieso bijna nooit :p
Heel goed! Ik haal het zelf ook nooit in huis, maar er waren twee biertjes over van een borrel gisteravond, en die moeten dan toch maar open
Slapen is idd geen optie, maar ben wel echt moe...Zo raar! hebben jullie trouwens ook dat je sochtends veel vroeger wakker wordt? Zo raar!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ze zijn idd best diep, maar wel mooi tho. En haha oke, nouja ook lekker soms.
.
Je verdriet verdrinken is sws niet handigquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah oke dan snap ik het. Nee maar sowieso, woon ook nog bij m'n ouders enzo en ze drinken ook niet echt vaak :p
Meh iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef sawadie het volgende:
[..]
Je verdriet verdrinken is sws niet handig
de laatste weken moet ik helaas vaak tussen 6 en half 7 opstaan.. ik heb heel vaak gehad dat ik pas na 2 uur een keer in slaapval. met uitschieters naar half 5 en dan om 8 weer wakker worden..quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:17 schreef sawadie het volgende:
[..]
Slapen is idd geen optie, maar ben wel echt moe...Zo raar! hebben jullie trouwens ook dat je sochtends veel vroeger wakker wordt? Zo raar!
jij ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh idd. Ik ga slapen tho, of nouja, een poging doen. Slaap lekker alvast
.
Thx, jij ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh idd. Ik ga slapen tho, of nouja, een poging doen. Slaap lekker alvast
.
Dat heb ik dus ook, 3 a 4 uur slaap elke nacht...niet goed!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
de laatste weken moet ik helaas vaak tussen 6 en half 7 opstaan.. ik heb heel vaak gehad dat ik pas na 2 uur een keer in slaapval. met uitschieters naar half 5 en dan om 8 weer wakker worden..
understatementquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:22 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, 3 a 4 uur slaap elke nacht...niet goed!
idd...Maar dat vind ik ook niet heel erg atm...Dan maar bewust door de shit heen, uiteindelijk leer ik er wel van...Mn ex rent er steeds harder voor weg...Dat ga ik dus niet doen, dan maar ff klote voelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
understatement..
het is nu wel een vast ritme geworden, dus mijn lichaam heeft er minder moeite mee nu maar je merkt wel dat je gewoon niet de volle 100% bent...
niet echt nee, en pijnlijk voor je saldoquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef sawadie het volgende:
[..]
Je verdriet verdrinken is sws niet handig
bij mijn ex weet ik het niet, krijg te weinig van haar mee wat dat betreft. gelukkig ook maar eig..quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:25 schreef sawadie het volgende:
[..]
idd...Maar dat vind ik ook niet heel erg atm...Dan maar bewust door de shit heen, uiteindelijk leer ik er wel van...Mn ex rent er steeds harder voor weg...Dat ga ik dus niet doen, dan maar ff klote voelen
hangt van je drankkeuze af natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
niet echt nee, en pijnlijk voor je saldo
ik heb de eerste 2 weken misschien 2 dagen niet gedronken.. mijn excuus was het ideale terras weer begin maartquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:28 schreef sawadie het volgende:
[..]
hangt van je drankkeuze af natuurlijkMaar ik merk idd dat ik deze maand meer heb uitgegeven aan kroegbezoekjes dan voor die tijd...Ach, zolang het maar leuk is!
hehe! Klinkt goed! Ik moet zeggen dat ik wel een beetje hetzelfde heb gedaan...(maar dan zonder casinowinstquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb de eerste 2 weken misschien 2 dagen niet gedronken.. mijn excuus was het ideale terras weer begin maart, god wat ben ik blij dat ik toen behoorlijk wat had gewonnen bij holland casino
ja dat scheelde me een slok op de borrelquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:32 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe! Klinkt goed! Ik moet zeggen dat ik wel een beetje hetzelfde heb gedaan...(maar dan zonder casinowinst)
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:40 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja dat scheelde me een slok op de borrel..
maar het hoort erbij, je zoekt afleiding.. en het liefst zo simpel mogelijk..
misschien dat ik nu maar een poging tot slapen ga doen, over ruim 4 uur gaat de wekker die ik zo ga instellen weerquote:
Ik ga proberen uit te slapen morgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
misschien dat ik nu maar een poging tot slapen ga doen, over ruim 4 uur gaat de wekker die ik zo ga instellen weer..
ik moet helaas werkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:45 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik ga proberen uit te slapen morgenMaar ben wss wel vroeg wakker....morgen maar es een fietstochtje maken!
Weltrusten!
Good morning to you!quote:Op zaterdag 21 april 2012 06:20 schreef WasMachinator het volgende:
Goede morgen!
straks denk ik de klok rond slapen ofzo, shit man...
werd ook al bijna depri van het weer, gelukkig is het net optijd gestopt met regenen
Wat moet ik me voorstellen bij het draaien van een concertproductie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Hier schijnt het zonnetje
Gisteren The Hunger Games gekeken in de bios, uitstekende film, vond ik.
Vandaag relaxen, straks even boodschappen doen en vanavond een concertproductie draaien van Blaudzun. Toffe gast en toffe muziek, zin in!
Zorgen dat hij op tijd begintquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij het draaien van een concertproductie?
Gefrustreerde DM terugquote:
Duh, 't was toch vrijdag?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef miesjelle112 het volgende:
Goedemiddag allemaaaal
Haha iedereen heeft een alcoholisch nachtje gehad?
True.. En daarmee heb ik mezelf dan buiten iedereen gesloten, greatquote:[..]
Duh, 't was toch vrijdag?
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:05 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
True.. En daarmee heb ik mezelf dan buiten iedereen gesloten, great
Iedereen deed alcohol, ik niet. Dus ik hoor niet meer bij julliequote:
Ik drink sowieso zelden eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Iedereen deed alcohol, ik niet. Dus ik hoor niet meer bij jullie![]()
![]()
Hihi, ik zeg niet dat ik nooit drink hoorquote:
Hhaha, shifto is een gelukkig man?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
Verdriet is er niet voor nodig hoor
Dan had ik een hele tijd geleden al kunnen stoppen met drinken
Ook nooit aan begonnen, verdriet wegdrinken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hihi, ik zeg niet dat ik nooit drink hoor
Mijn verdriet wegdrinken zoals de rest hier blijkt te doen, heb ik alleen afgezworen
Uiteraardquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hhaha, shifto is een gelukkig man?
Ach er zijn wel tijden geweest. Althans ook niet echt, maar wel dat je dan helemaal overhoop ligt OMDAT je gedronken hebt tijdens je verdrietquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ook nooit aan begonnen, verdriet wegdrinken.
Ik drink ook eigenlijk nooit in m'n eentje
Ik kan het je ook niet aanraden.. ik ben het levende bewijs dat het nietniet werktquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ook nooit aan begonnen, verdriet wegdrinken.
Ik drink ook eigenlijk nooit in m'n eentje
Met tranen die over je wangen stromen alles er weer uitkotsen...quote:[..]
Ach er zijn wel tijden geweest. Althans ook niet echt, maar wel dat je dan helemaal overhoop ligt OMDAT je gedronken hebt tijdens je verdriet
Vertel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik kan het je ook niet aanraden.. ik ben het levende bewijs dat het nietniet werkt![]()
Nooit? Ook geen biertje op de bank?
Kon me ook al niet voorstellen dat het helpt, op het moment zelf of lange termijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik kan het je ook niet aanraden.. ik ben het levende bewijs dat het nietniet werkt![]()
Iedereen met liefdesverdriet bijna welquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:15 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Met tranen die over je wangen stromen alles er weer uitkotsen...
Been there, done that
Wijntje bij het eten? Whiskey buiten in het zonnetje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kon me ook al niet voorstellen dat het helpt, op het moment zelf of lange termijn.
Nee, nooit in m'n eentje
Ben ook niet onzettend gek op bijv. bier, waarschijnlijk dat dat ermee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Iedereen met liefdesverdriet bijna wel
Wijntje bij het eten met vriendenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:16 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Wijntje bij het eten? Whiskey buiten in het zonnetje?
Meer dan 3.5 maand..quote:
Oh dat is wel apart idd. Maar misschien hield je wel gewoon onwijs veel van hemquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Meer dan 3.5 maand..
Nog even en het is langer dan we samen geweest zijn
Eerste: checkquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh dat is wel apart idd. Maar misschien hield je wel gewoon onwijs veel van hem
Maar nog dagelijks of alleen als je dus gezopen hebt?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Eerste: check
Dagelijks vrees ik
eerste serieuze ja..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Je 1e vriendje? Die blijven soms nog wel eens lang plakken in je hoofd.
Tsja, er is echt geen andere oplossing dan of verliefd worden op een nieuw slachtoffer, of de tijd uitzitten..
Tsja dat is lastig inderdaad. En iedereen zou het liever anders zien, er zit alleen niks anders opquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
eerste serieuze ja..
&jup i know.. Zou het alleen liever anders zien
De cliche adviezen inderdaad, die stiekem alleen maar irritant zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsja dat is lastig inderdaad. En iedereen zou het liever anders zien, er zit alleen niks anders op
Je komt er wel overheen dat weet je zelf ook wel maarja, tot die tijd gewoon veel leuke dingen doen en insert hier nog 50 adviezen uit het gewone topic
Komt wel weer goed, zodra je bijv. een nieuwe vlam op het oog hebtquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
De cliche adviezen inderdaad, die stiekem alleen maar irritant zijn
Ja hèquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
De cliche adviezen inderdaad, die stiekem alleen maar irritant zijn
Ik vind die rit zo afschuwelijk dat ik de nieuwe vlammen absoluut niet zie zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja hèNou ach, als ervaringsdeskundige (
) kan ik je vertellen dat je gewoon de rit uit moet zitten. Hoe je die verder invult mag jezelf weten.
Ook dat komt wel weer, hoe moeilijk dat soms ook klinktquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:28 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik vind die rit zo afschuwelijk dat ik de nieuwe vlammen absoluut niet zie zitten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dat moet niet moeilijk zijn..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook dat komt wel weer, hoe moeilijk dat soms ook klinktMisschien vind je zelfs een veul beteren
Ach, dat maakt het voor nu alleen maar makkelijkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:42 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dat moet niet moeilijk zijn..
Toen we samen waren: <3333
Maar hoe hij dan achteraf blijkt te zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |