Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb ook een map in hotmail met allemaal ex mailsAls ik die lees ga ik kapot, van schaamte
"Oooooh liefste oooit (L)(L)(L)(L) xxxxx"
Busted, je zei dat je geen mobiel had met wat sms je dan.. Een postduif?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoDaar heb ik echt hard voor moeten werken en nog gooi ik mijn telefoon hard weg nadat het kusje verzonden is.
Waz met jou! Toon je liefde enzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoDaar heb ik echt hard voor moeten werken en nog gooi ik mijn telefoon hard weg nadat het kusje verzonden is.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spank me vanavond maar. winkwink.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Busted, je zei dat je geen mobiel had met wat sms je dan.. Een postduif?
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Idd, zo zag ik het nog niet eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Dus feitelijk krijg ik hier al meer liefde dan jouw ex in de relatie?
Hoe is dat zo gekomen? Krijg je dan niet al snel een broer/zus relatie? Mannen staan erom bekend dat ook niet snel te doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen..
Autisme?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen..
hoe voelt datquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Hahhah ja, ik zoen op FOK ook nog maar sinds een paar jaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |