Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb ook een map in hotmail met allemaal ex mailsAls ik die lees ga ik kapot, van schaamte
"Oooooh liefste oooit (L)(L)(L)(L) xxxxx"
Busted, je zei dat je geen mobiel had met wat sms je dan.. Een postduif?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoDaar heb ik echt hard voor moeten werken en nog gooi ik mijn telefoon hard weg nadat het kusje verzonden is.
Waz met jou! Toon je liefde enzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahaha, zo ben ik echt nooit geweest. Ik kreeg het al nooit voor elkaar om mijn sms af te sluiten met een x of zoDaar heb ik echt hard voor moeten werken en nog gooi ik mijn telefoon hard weg nadat het kusje verzonden is.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spank me vanavond maar. winkwink.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Busted, je zei dat je geen mobiel had met wat sms je dan.. Een postduif?
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Idd, zo zag ik het nog niet eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Dus feitelijk krijg ik hier al meer liefde dan jouw ex in de relatie?
Hoe is dat zo gekomen? Krijg je dan niet al snel een broer/zus relatie? Mannen staan erom bekend dat ook niet snel te doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen..
Autisme?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar hebhad ik nogal moeite mee. Affectie tonen..
hoe voelt datquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Hahhah ja, ik zoen op FOK ook nog maar sinds een paar jaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Beter dat dan een seksdroom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:13 schreef Nero22 het volgende:
'the fuck... Ik nachtmerriede vannacht over mijn ex.![]()
nee dat een hertog jan een hara naar mijn hoofd gooidequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat hara een HJ naar je hoofd gooide?
Beter dan met Valentijn, kerst, pasen, verjaardag of in de zomer vakantie etcquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ha, ik kom er net gewoon achter dat ik het op vrijdag de 13de uitgemaakt heb!Wat gemeen van mij eigenlijk...
En jullie mogen niet met bier gooien, stelletje hørken!
De tijd is eigenlijk nooit goed.[/cliché] Maar ik denk dat je gelijk hebt ja!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Beter dan met Valentijn, kerst, pasen, verjaardag of in de zomer vakantie etc
True, echter op die dagen doe je er nog een schepje extra bovenopquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De tijd is eigenlijk nooit goed.[/cliché] Maar ik denk dat je gelijk hebt ja!
Toen je hem pijpte?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef Geester het volgende:
Nu er geen chicks meelezen hier...
Ik vind een vrouwelijk geslachtsdeel een beetje voelen als de binnekant van je wang
sort of speak
zei een vriend ook al
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef Geester het volgende:
Nu er geen chicks meelezen hier...
Ik vind een vrouwelijk geslachtsdeel een beetje voelen als de binnekant van je wang
sort of speak
zei een vriend ook al
Materialist!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
Relatief vlak voor kerst is echt vertieft. Al kadootjes gekocht en shit.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:38 schreef muhahaha het volgende:
True, echter op die dagen doe je er nog een schepje extra bovenop
Daar zou je mij niet blij mee maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Jeej .. seks als kado en een lekker bierpakket
Wat zou je dan wel blij maken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar zou je mij niet blij mee maken.
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.quote:
Nja als ze nou een leuk lingerie setje aandoet ofzo..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.
Ik weet het niet, iets waar ze haar best voor heeft gedaan.
Good god! Your man card; hand it over!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.
Ik weet het niet, iets waar ze haar best voor heeft gedaan.
Voor mij niet hoor?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
Seks als cadeau is toch kkachterlijkWazmejullie
Seks is nooit nooit achterlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
Seks als cadeau is toch kkachterlijkWazmejullie
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardagquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor?
Kan ik weer hetzelfde gevoel krijgen als de binnenkant van mn wang
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Good god! Your man card; hand it over!
Hoor je wat je zegt? Ik word niet blij van bier en seks.Alles wat na die woorden komt is hol en leeg!
Kijk jij snapt t !quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardag
Volgens mij beschrijf je een vaste bezoeker hierquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardag
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijf je een vaste bezoeker hier
Jammer dat het jouwe al huilt na 100 meter wandelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef twi het volgende:
Zo, mijn vet huilt ook weer, zoals ik gisteren begreep uit een 9gag-plaatje.
Ik hoef er niet eens 100 meter voor te wandelen. Opstaan is genoeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat het jouwe al huilt na 100 meter wandelen.
K.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Gewoon elke avond neuken, niet voor je verjaardag ipv een kado.
Elke avond neuken? Mijn god, daar word ik moe van!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Gewoon elke avond neuken, niet voor je verjaardag ipv een kado.
Daarom hou ik zo van je.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
DAT ZEG I
[..]
K.
Fok is te langzaam voor mij, godverdomme.
Nouja, niet elke avond. Tenminste, als je samenwoont zal dat vermoeiend zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Elke avond neuken? Mijn god, daar word ik moe van!
Lullig als je in een schrikkeljaar geboren bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon twee keer per jaar seks, op de verjaardagen.
Waarom? Zolang het niet op 29 februari was is er niks aan de hand!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef twi het volgende:
Lullig als je in een schrikkeljaar geboren bent.
/edit: Nog lulliger als je allebei in een schrikkeljaar geboren bent.
Hoe ging't gesprek?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Elke avond seks.. neh dat hoeft van mij niet
quote:
Goedquote:
Ja, dat was een goed gesprek dan!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Goed![]()
Alleen maar positieve dingen![]()
Waar ze normaal een jaarcontract enkel verlengen, gaan ze mij een vast contract geven
en heb salarisverhoging gekregen
Waren echt binnen 20 minuten klaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, dat was een goed gesprek dan!![]()
Gefeliciteerd met je vaste aanstelling en salarisverhoging.
Ik zei dat sokpop en computerfluisteraar losers waren.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zei dat sokpop en computerfluisteraar losers waren.
Sokpop omdat hij gelijk begon over kenkerbek, en computerfluisteraar postte hier laatst de hele tijd blote homos.
9 tot 7? 7,5 uur?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef miesjelle112 het volgende:
Vandaag kan ik eindelijk ook echt met jullie meedoen.
Zit nu ook van 9 tot 17 op kantoor...
wilnietmeeeeeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |