Daar zou je mij niet blij mee maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Jeej .. seks als kado en een lekker bierpakket
Wat zou je dan wel blij maken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar zou je mij niet blij mee maken.
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.quote:
Nja als ze nou een leuk lingerie setje aandoet ofzo..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.
Ik weet het niet, iets waar ze haar best voor heeft gedaan.
Good god! Your man card; hand it over!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
Nouja ik heb het niet zo op speciaalbieren. En seks als kadootje? Klinkt een beetje als een hoer voor je verjaardag.
Ik weet het niet, iets waar ze haar best voor heeft gedaan.
Voor mij niet hoor?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
Seks als cadeau is toch kkachterlijkWazmejullie
Seks is nooit nooit achterlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
Seks als cadeau is toch kkachterlijkWazmejullie
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardagquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor?
Kan ik weer hetzelfde gevoel krijgen als de binnenkant van mn wang
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Good god! Your man card; hand it over!
Hoor je wat je zegt? Ik word niet blij van bier en seks.Alles wat na die woorden komt is hol en leeg!
Kijk jij snapt t !quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardag
Volgens mij beschrijf je een vaste bezoeker hierquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging over een relatie. Dat zijn mannen met een lelijk wijf die nooit zin heeft en dan God op hun blote knietjes danken dat ze er eens overheen mogen op hun verjaardag
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijf je een vaste bezoeker hier
Jammer dat het jouwe al huilt na 100 meter wandelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef twi het volgende:
Zo, mijn vet huilt ook weer, zoals ik gisteren begreep uit een 9gag-plaatje.
Ik hoef er niet eens 100 meter voor te wandelen. Opstaan is genoeg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat het jouwe al huilt na 100 meter wandelen.
K.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Gewoon elke avond neuken, niet voor je verjaardag ipv een kado.
Elke avond neuken? Mijn god, daar word ik moe van!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Gewoon elke avond neuken, niet voor je verjaardag ipv een kado.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |