Daarom hou ik zo van je.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
DAT ZEG I
[..]
K.
Fok is te langzaam voor mij, godverdomme.
Nouja, niet elke avond. Tenminste, als je samenwoont zal dat vermoeiend zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Elke avond neuken? Mijn god, daar word ik moe van!
Lullig als je in een schrikkeljaar geboren bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon twee keer per jaar seks, op de verjaardagen.
Waarom? Zolang het niet op 29 februari was is er niks aan de hand!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef twi het volgende:
Lullig als je in een schrikkeljaar geboren bent.
/edit: Nog lulliger als je allebei in een schrikkeljaar geboren bent.
Hoe ging't gesprek?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Elke avond seks.. neh dat hoeft van mij niet
quote:
Goedquote:
Ja, dat was een goed gesprek dan!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Goed![]()
Alleen maar positieve dingen![]()
Waar ze normaal een jaarcontract enkel verlengen, gaan ze mij een vast contract geven
en heb salarisverhoging gekregen
Waren echt binnen 20 minuten klaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, dat was een goed gesprek dan!![]()
Gefeliciteerd met je vaste aanstelling en salarisverhoging.
Ik zei dat sokpop en computerfluisteraar losers waren.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zei dat sokpop en computerfluisteraar losers waren.
Sokpop omdat hij gelijk begon over kenkerbek, en computerfluisteraar postte hier laatst de hele tijd blote homos.
9 tot 7? 7,5 uur?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef miesjelle112 het volgende:
Vandaag kan ik eindelijk ook echt met jullie meedoen.
Zit nu ook van 9 tot 17 op kantoor...
wilnietmeeeeeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |