Vertel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik kan het je ook niet aanraden.. ik ben het levende bewijs dat het nietniet werkt![]()
Nooit? Ook geen biertje op de bank?
Kon me ook al niet voorstellen dat het helpt, op het moment zelf of lange termijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik kan het je ook niet aanraden.. ik ben het levende bewijs dat het nietniet werkt![]()
Iedereen met liefdesverdriet bijna welquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:15 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Met tranen die over je wangen stromen alles er weer uitkotsen...
Been there, done that
Wijntje bij het eten? Whiskey buiten in het zonnetje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kon me ook al niet voorstellen dat het helpt, op het moment zelf of lange termijn.
Nee, nooit in m'n eentje
Ben ook niet onzettend gek op bijv. bier, waarschijnlijk dat dat ermee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Iedereen met liefdesverdriet bijna wel
Wijntje bij het eten met vriendenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:16 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Wijntje bij het eten? Whiskey buiten in het zonnetje?
Meer dan 3.5 maand..quote:
Oh dat is wel apart idd. Maar misschien hield je wel gewoon onwijs veel van hemquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Meer dan 3.5 maand..
Nog even en het is langer dan we samen geweest zijn
Eerste: checkquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh dat is wel apart idd. Maar misschien hield je wel gewoon onwijs veel van hem
Maar nog dagelijks of alleen als je dus gezopen hebt?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Eerste: check
Dagelijks vrees ik
eerste serieuze ja..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Je 1e vriendje? Die blijven soms nog wel eens lang plakken in je hoofd.
Tsja, er is echt geen andere oplossing dan of verliefd worden op een nieuw slachtoffer, of de tijd uitzitten..
Tsja dat is lastig inderdaad. En iedereen zou het liever anders zien, er zit alleen niks anders opquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
eerste serieuze ja..
&jup i know.. Zou het alleen liever anders zien
De cliche adviezen inderdaad, die stiekem alleen maar irritant zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsja dat is lastig inderdaad. En iedereen zou het liever anders zien, er zit alleen niks anders op
Je komt er wel overheen dat weet je zelf ook wel maarja, tot die tijd gewoon veel leuke dingen doen en insert hier nog 50 adviezen uit het gewone topic
Komt wel weer goed, zodra je bijv. een nieuwe vlam op het oog hebtquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
De cliche adviezen inderdaad, die stiekem alleen maar irritant zijn
Ja hèquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
De cliche adviezen inderdaad, die stiekem alleen maar irritant zijn
Ik vind die rit zo afschuwelijk dat ik de nieuwe vlammen absoluut niet zie zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja hèNou ach, als ervaringsdeskundige (
) kan ik je vertellen dat je gewoon de rit uit moet zitten. Hoe je die verder invult mag jezelf weten.
Ook dat komt wel weer, hoe moeilijk dat soms ook klinktquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:28 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik vind die rit zo afschuwelijk dat ik de nieuwe vlammen absoluut niet zie zitten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dat moet niet moeilijk zijn..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook dat komt wel weer, hoe moeilijk dat soms ook klinktMisschien vind je zelfs een veul beteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |