Zorgen dat hij op tijd begintquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij het draaien van een concertproductie?
Gefrustreerde DM terugquote:
Duh, 't was toch vrijdag?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef miesjelle112 het volgende:
Goedemiddag allemaaaal
Haha iedereen heeft een alcoholisch nachtje gehad?
True.. En daarmee heb ik mezelf dan buiten iedereen gesloten, greatquote:[..]
Duh, 't was toch vrijdag?
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:05 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
True.. En daarmee heb ik mezelf dan buiten iedereen gesloten, great
Iedereen deed alcohol, ik niet. Dus ik hoor niet meer bij julliequote:
Ik drink sowieso zelden eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Iedereen deed alcohol, ik niet. Dus ik hoor niet meer bij jullie![]()
![]()
Hihi, ik zeg niet dat ik nooit drink hoorquote:
Hhaha, shifto is een gelukkig man?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
Verdriet is er niet voor nodig hoor
Dan had ik een hele tijd geleden al kunnen stoppen met drinken
Ook nooit aan begonnen, verdriet wegdrinken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hihi, ik zeg niet dat ik nooit drink hoor
Mijn verdriet wegdrinken zoals de rest hier blijkt te doen, heb ik alleen afgezworen
Uiteraardquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:11 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hhaha, shifto is een gelukkig man?
Ach er zijn wel tijden geweest. Althans ook niet echt, maar wel dat je dan helemaal overhoop ligt OMDAT je gedronken hebt tijdens je verdrietquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ook nooit aan begonnen, verdriet wegdrinken.
Ik drink ook eigenlijk nooit in m'n eentje
Ik kan het je ook niet aanraden.. ik ben het levende bewijs dat het nietniet werktquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ook nooit aan begonnen, verdriet wegdrinken.
Ik drink ook eigenlijk nooit in m'n eentje
Met tranen die over je wangen stromen alles er weer uitkotsen...quote:[..]
Ach er zijn wel tijden geweest. Althans ook niet echt, maar wel dat je dan helemaal overhoop ligt OMDAT je gedronken hebt tijdens je verdriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |