Drie keer een vuist op z'n neus en een kus op mijn enkel.quote:
Ooh, dat valt nog mee danquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drie keer een vuist op z'n neus en een kus op mijn enkel.
wat gezelligquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drie keer een vuist op z'n neus en een kus op mijn enkel.
oftewel Nothing van The Script komt voorbij op Spotifyquote:They say a few drinks will help me to forget her
Daarom luister ik bijna geen muziek meer de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef WasMachinator het volgende:
natuurlijk komt karma dan om de hoek..
[..]
oftewel Nothing van The Script komt voorbij op Spotify
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef WasMachinator het volgende:
natuurlijk komt karma dan om de hoek..
[..]
oftewel Nothing van The Script komt voorbij op Spotify
Dat sowieso voxjequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]![]()
. Het komt goed, W. Toen ik met hem praatte, hoorde ik ineens "I feel so alone on a Friday night"
. Ach..
Geen drank in huis en ik drink sowieso bijna nooit :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef sawadie het volgende:
[..]
Met een klein beetje van die fles hierboven?
Ja echt wel, vooral breakeven van The Script. Hoezo ben je aan de drank in je eentje? :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dat sowieso voxje!
maar echt, soms is het gewoon creepy, lyrics die je op eens hoort en je dan denkt wtf :/
Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef ovoxo het volgende:
Zeg dat wel, sowieso die nummers van The Script zijn allemaal behoorlijk diep.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja echt wel, vooral breakeven van The Script. Hoezo ben je aan de drank in je eentje? :p
Ja ze zijn idd best diep, maar wel mooi thoquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Zeg dat wel, sowieso die nummers van The Script zijn allemaal behoorlijk diep.
Slapen is niet echt een optie op het moment en ik heb toch niks beters te doen..
Ah oke dan snap ik hetquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:06 schreef sawadie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geen drank in huis en ik drink sowieso bijna nooit :p
Heel goed! Ik haal het zelf ook nooit in huis, maar er waren twee biertjes over van een borrel gisteravond, en die moeten dan toch maar open
Slapen is idd geen optie, maar ben wel echt moe...Zo raar! hebben jullie trouwens ook dat je sochtends veel vroeger wakker wordt? Zo raar!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ze zijn idd best diep, maar wel mooi tho. En haha oke, nouja ook lekker soms.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |