Nee, dat wil ik ook niet zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:24 schreef remlof het volgende:
Maar als je liever het proces tegen Breivik live volgt: https://twitter.com/#!/luukjmulder
Eigenlijk ben ik van plan om alleen nog tegen VS en een zwakke broeder te gaan fulmineren.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gezellig daar in Limburg:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)PVV-ers-om-Gul.dhtml
VS is inderdaad aan dankbaar slachtoffer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik van plan om alleen nog tegen VS en een zwakke broeder te gaan fulmineren.
Link?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef betyar het volgende:
Vandaag een mijlpaal bereikt, de site is online gegaan.![]()
Ik heb hem al.quote:
Als het nu nog even landelijk doorslaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Coalitie Limburg is gevallen. CDA heeft vertrouwen in PVV opgezegd!
Goed voorbeeld voor het landelijke CDA.twitter:politiek24 twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 14:34:18VRIJDAG LIVE: CDA zegt vertrouwen in coalitie met PVV in Limburg op. Volg live via nos.nl. PS Zeeland over #Hedwigepolder op politiek24.nl reageer retweet
Nu FOK! nog.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef betyar het volgende:
Vandaag een mijlpaal bereikt, de site is online gegaan.![]()
Het zit je wel hoog, he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Of dat zo is had je kunnen vaststellen op de laatste meet.
In de wandelgangen wellicht, er staat nog niets op papier.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:15 schreef TitusPullo het volgende:
Was er nu sprake van een nieuwe bijeenkomst eind mei?
We hebben al het gewicht van waht en erik besproken. Uiteindelijk komt iedereen aan de beurt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt mee maar vanwaar die belangstelling in mijn gewicht, Sonja.
Door de reactie van eriksd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is mijn reactie over Rutte en de kont van Wilders verwijderd?
Niet iedereen hoeft je seksuele voorkeur te weten......quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Veroorzaakte shitstormquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Mijne heb je nog wel in je telefoon staan als 't goed is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef remlof het volgende:
Vs en vP, dm me even jullie e-mailadressen, kan ik jullie een mailtje van de schouwburg met routebeschrijving en parkeermogelijkheden doorsturen.
De ironie.quote:
VS was mij net voor met het versturen van een email, heb het dus ontvangen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef remlof het volgende:
Vs en vP, dm me even jullie e-mailadressen, kan ik jullie een mailtje van de schouwburg met routebeschrijving en parkeermogelijkheden doorsturen.
We hebben vrede gesloten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:36 schreef Reya het volgende:
Ik wens eriksd te verwittigen dat bluesdude is aangetroffen in het PVV-topic.
Waarom perse een Indier?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
Hebben ze Zienswijze al gebeld? We kunnen wel een Indier gebruiken die de IT hier een beetje op orde helpt.
Net wakker van mijn schoonheidsslaapjequote:
Instrumentaal ja, qua zang nee (kan hij niet beter country gaan zingen). Is niet klassiek/metal/zweverig genoeg. Wellicht moet ik deze eerst luisteren zonder beeld.quote:
Tuurlijk ken ik die. Lisa Gerard.quote:
Ze touren weer in 2012, nou ja, zonder Lisa dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Net wakker van mijn schoonheidsslaapje
[..]
Instrumentaal ja, qua zang nee (kan hij niet beter country gaan zingen). Is niet klassiek/metal/zweverig genoeg. Wellicht moet ik deze eerst luisteren zonder beeld.
[..]
Tuurlijk ken ik die. Lisa Gerard.
Nou en.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef Drugshond het volgende:
ff wat pokerboeken ophalen liggen bij een kopie-shop in EHV vanaf januari.
Beetje lui geweest om ze op te halen.
Je was toch ook een eigen pokerboek aan het schrijven?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef Drugshond het volgende:
ff wat pokerboeken ophalen liggen bij een kopie-shop in EHV vanaf januari.
Beetje lui geweest om ze op te halen.
En dat is jammer, ze was de drijvende kracht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze touren weer in 2012, nou ja, zonder Lisa dan.
Yep, ligt nu ook 3 mnd stil (te druk). (de online versies zijn nog steeds van 2 jr terug).quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef waht het volgende:
[..]
Je was toch ook een eigen pokerboek(en) aan het schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |