http://www.volkskrant.nl/(...)PVV-ers-om-Gul.dhtmlquote:Coalitieakkoord
Er vielen harde woorden tussen CDA en PVV. Het CDA vindt dat de PVV de koningin en president Gül geschoffeerd en beledigd heeft en daarmee het coalitieakkoord geschonden heeft. De PVV weigert in te gaan op vragen hierover van het CDA.
Het uit de PVV gestapte onafhankelijke Statenlid Harm Uringa zei vanmorgen dat de PVV-bestuurders in Limburg meer schade hebben aangericht dan alle bezetters in de afgelopen 2000 jaar. Het debat werd daardoor voor enige tijd geschrst op verzoek van de VVD.
Bek houden, baklap.quote:
Nee, dat wil ik ook niet zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:24 schreef remlof het volgende:
Maar als je liever het proces tegen Breivik live volgt: https://twitter.com/#!/luukjmulder
Eigenlijk ben ik van plan om alleen nog tegen VS en een zwakke broeder te gaan fulmineren.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gezellig daar in Limburg:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)PVV-ers-om-Gul.dhtml
VS is inderdaad aan dankbaar slachtoffer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik van plan om alleen nog tegen VS en een zwakke broeder te gaan fulmineren.
Link?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef betyar het volgende:
Vandaag een mijlpaal bereikt, de site is online gegaan.![]()
Ik heb hem al.quote:
Als het nu nog even landelijk doorslaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Coalitie Limburg is gevallen. CDA heeft vertrouwen in PVV opgezegd!
Goed voorbeeld voor het landelijke CDA.twitter:politiek24 twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 14:34:18VRIJDAG LIVE: CDA zegt vertrouwen in coalitie met PVV in Limburg op. Volg live via nos.nl. PS Zeeland over #Hedwigepolder op politiek24.nl reageer retweet
Nu FOK! nog.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef betyar het volgende:
Vandaag een mijlpaal bereikt, de site is online gegaan.![]()
Het zit je wel hoog, he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Of dat zo is had je kunnen vaststellen op de laatste meet.
In de wandelgangen wellicht, er staat nog niets op papier.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:15 schreef TitusPullo het volgende:
Was er nu sprake van een nieuwe bijeenkomst eind mei?
We hebben al het gewicht van waht en erik besproken. Uiteindelijk komt iedereen aan de beurt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt mee maar vanwaar die belangstelling in mijn gewicht, Sonja.
Door de reactie van eriksd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is mijn reactie over Rutte en de kont van Wilders verwijderd?
Niet iedereen hoeft je seksuele voorkeur te weten......quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Veroorzaakte shitstormquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Mijne heb je nog wel in je telefoon staan als 't goed is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef remlof het volgende:
Vs en vP, dm me even jullie e-mailadressen, kan ik jullie een mailtje van de schouwburg met routebeschrijving en parkeermogelijkheden doorsturen.
De ironie.quote:
VS was mij net voor met het versturen van een email, heb het dus ontvangen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef remlof het volgende:
Vs en vP, dm me even jullie e-mailadressen, kan ik jullie een mailtje van de schouwburg met routebeschrijving en parkeermogelijkheden doorsturen.
We hebben vrede gesloten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:36 schreef Reya het volgende:
Ik wens eriksd te verwittigen dat bluesdude is aangetroffen in het PVV-topic.
Waarom perse een Indier?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
Hebben ze Zienswijze al gebeld? We kunnen wel een Indier gebruiken die de IT hier een beetje op orde helpt.
Net wakker van mijn schoonheidsslaapjequote:
Instrumentaal ja, qua zang nee (kan hij niet beter country gaan zingen). Is niet klassiek/metal/zweverig genoeg. Wellicht moet ik deze eerst luisteren zonder beeld.quote:
Tuurlijk ken ik die. Lisa Gerard.quote:
Ze touren weer in 2012, nou ja, zonder Lisa dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Net wakker van mijn schoonheidsslaapje
[..]
Instrumentaal ja, qua zang nee (kan hij niet beter country gaan zingen). Is niet klassiek/metal/zweverig genoeg. Wellicht moet ik deze eerst luisteren zonder beeld.
[..]
Tuurlijk ken ik die. Lisa Gerard.
Nou en.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef Drugshond het volgende:
ff wat pokerboeken ophalen liggen bij een kopie-shop in EHV vanaf januari.
Beetje lui geweest om ze op te halen.
Je was toch ook een eigen pokerboek aan het schrijven?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef Drugshond het volgende:
ff wat pokerboeken ophalen liggen bij een kopie-shop in EHV vanaf januari.
Beetje lui geweest om ze op te halen.
En dat is jammer, ze was de drijvende kracht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze touren weer in 2012, nou ja, zonder Lisa dan.
Yep, ligt nu ook 3 mnd stil (te druk). (de online versies zijn nog steeds van 2 jr terug).quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef waht het volgende:
[..]
Je was toch ook een eigen pokerboek(en) aan het schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |