Aan het regelen, maar ik kan zijn post alleen quoten, en dan maakt ie van alle plaatjes een url. Dus duurt even.quote:
Oh, sorry dan was ik te ongeduldigquote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Aan het regelen, maar ik kan zijn post alleen quoten, en dan maakt ie van alle plaatjes een url. Dus duurt even.
Ik zie dat ik er ook nog niet in sta, met Momo 0701 en N&F Skinny Guy Japan Heritage!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Wie moesten er ook weer allemaal in de TT vermeld worden met welke broekjes?
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:02 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik zie dat ik er ook nog niet in sta, met Momo 0701 en N&F Skinny Guy Japan Heritage!
Done, en nieuwe OP is klaar.quote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef DeGrote het volgende:
En voor degene die een nieuw topic start, graag even Naked & Famous Weird Guy Elephant 2 toevoegen
Done. Uitslover!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn self edge x dry bones x superfuture x styleforum staat er nog niet bij.
Door die lange naam lijkt het net alsof ik heel veel broeken heb
You sure are.quote:
Ik zie niet echt een logische reden. Überhaupt zie ik geen logische reden om een inseam van minder dan 35" te maken. Beter te lang dan te kort, dan kunnen mensen als ze willen altijd cuffen of stacken, en zo niet, dan laat je hem even innemen voor 10 euro of minder bij de lokale kleermaker.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef bakkes123 het volgende:
Weet iemand waarom de skinny guy van NF een langere inseam heeft dan de weird guy?
Maakt mij niet uit en de locale kleermaker vertrouw ik gewoon niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een logische reden. Überhaupt zie ik geen logische reden om een inseam van minder dan 35" te maken. Beter te lang dan te kort, dan kunnen mensen als ze willen altijd cuffen of stacken, en zo niet, dan laat je hem even innemen voor 10 euro of minder bij de lokale kleermaker.
sjodd toch? heb ik ook, en het faden gaat idd wat moeizaam. Binnenkort maar weer eens een updatetjequote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Nezhi het volgende:
Mijn broek fade nog steeds amper, maar zodra hij begint te faden wordt het niet electric blue maar gelijk wit lijkt wel. En er komen steeds meer bruine strepen op van de stof zelfIn de zon lijkt het ook alsof er een grote blauwe vlek zit over mijn rechter zak, waar ik altijd mijn hand afwrijf etc ^^
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef ChicaChula het volgende:
Mijn eerste raw is een feitnet besteld!
[ afbeelding ]
Deze dus..
Nee, je zet je instellingen maar op 25 posts per pagina, dan heb je er maar eventjes last van.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef Nezhi het volgende:
enen request: mogen er wat plaatjes uit de OP onder een spoiler? Het is echt heel veel scrollen
Ja, ik moet een 37" inseam hebben maar ik wil geen SG...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Done. Uitslover!
[..]
You sure are.
[..]
Ik zie niet echt een logische reden. Überhaupt zie ik geen logische reden om een inseam van minder dan 35" te maken. Beter te lang dan te kort, dan kunnen mensen als ze willen altijd cuffen of stacken, en zo niet, dan laat je hem even innemen voor 10 euro of minder bij de lokale kleermaker.
http://blueowlworkshop.bl(...)-collbaboration.htmlquote:Op donderdag 19 april 2012 19:26 schreef bakkes123 het volgende:
[..]
Ja, ik moet een 37" inseam hebben maar ik wil geen SG...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artist Denim sinds maandag aan het rocken, electric blue coming through! Pics eerstvolgend weekend/woensdag met mooi weer !
OP seht gut aus en de dames zijn ook goed represent lately!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Thanks, nu nog maar hopen dat ie pastquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Done. Uitslover!
[..]
You sure are.
[..]
Heb geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:47 schreef xSanjay het volgende:
Wanneer denk je hem binnen te krijgen atta?
Overigens draag ik mijn N&F al bijna een week zonder riem, en hij is echt een stuk beter gaan zitten!
[ afbeelding ]
Hij voelt nu echt een stuk minder strak aan in de tighs.
Zou je dus voortaan gewoon deze foto in de OP kunnen zetten Smurf?
Ik heb geen account kan het niet bekijken, misschien toch maar even een aanmakenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien wat voor de dames?
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=566.0
[quote author=kayodic link=topic=566.msg38394#msg38394 date=1333486418]quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:14 schreef Ditty het volgende:
OP is mooi geworden zo
[..]
Ik heb geen account kan het niet bekijken, misschien toch maar even een aanmaken
Heb een 28 besteld wat waistmaat 29 is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:28 schreef BigSmurf het volgende:
Foto's aangepast, kon de OP nog wijzigen!
@Atta: Welke maat heb je besteld? En wat is je true waist?
Nice! Waar is die van?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef ChicaChula het volgende:
Mijn eerste raw is een feitnet besteld!
[ afbeelding ]
Deze dus..
Komt vast goed!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef Atta-boy het volgende:
Zeker, ik ga er maar van uit dat die gast die ik advies gevraagd heb er verstand van heeft
http://www.revolveclothin(...)ct=FRAN-WJ573&c=&d=5quote:
WTF!!!!! Ik heb m GISTER besteld en hij is nu 50!!!! Dollar goedkoper!!!!?!!??!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Komt vast goed!
[..]
http://www.revolveclothin(...)ct=FRAN-WJ573&c=&d=5
Hopelijk zijn ze een beetje coulant. Ziet er prima uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:43 schreef ChicaChula het volgende:
Hij is al verzonden.. Maat 29.. Maar heb ze ff gemaild want beetje zonde om m retour te sturen en opnieuw te bestellen..
Oh super chill! Wat een servicequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef ChicaChula het volgende:
Super netjes! Direct het verschil teruggestort op credit card!!!! Ben echt blij
Dat is flexe servicequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef ChicaChula het volgende:
Super netjes! Direct het verschil teruggestort op credit card!!!! Ben echt blij
Skinny guy fit, was 1ste productie zeg maar. Zit niet zoveel wear in hooguit 1 week ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh super chill! Wat een service.
Ali, die Momo x N&F van jou is dat de weird guy of de skinny guy fit? En heb je daar al veel wear in zitten? De progress foto's op ander fora's die ik gezien heb vond ik namelijk om te smullen bij die broek.
Een week?! Das echt zonde gapquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is flexe service
[..]
Skinny guy fit, was 1ste productie zeg maar. Zit niet zoveel wear in hooguit 1 week ofzo
Wel mooie progress idd bijv van kayodic en hippo
Hahaha ja andere pioriteit, Oldblue is in contestquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Een week?! Das echt zonde gap. Niet tevreden met de fit of gewoon je prioriteit ergens anders?
En ik doelde idd oa op de progress van Hippo, wat een broek gast.
Ligt een eind buiten het centrum. Qua merken leuk, maar prijzen zijn TdN niveau. Ik vond het niet genoeg de moeite waard om langs te gaan. TdN is voor mij makkelijker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga morgen naar Antwerpen, is die nieuwe denim winkel nog wat? Hoorde dat ze oa momo stocken.
Weet iemand waar het een beetje in de buurt ligt?
Vier heeft eigen shirts laten maken. Wil misschien wat halen binnenkort maar moet wel een beetje goede fit hebben en weet niet hoe duur ze zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ok thanks, zal kijken of ik tijd over heb dan ga ik er miss wel even langs.
Hoe bedoel je of ze wat zijn? Qua kwaliteit of dat ze gewoon leuke shirts hebben?
Ben sowieso van plan ff langs vier te lopen
zeker mooi is toch wel duidelijk een andere kwaliteit jeans dan nudie, pas er alleen niet inquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
@ditty
Heb het ff gekopieerd voor jebtw gaat de goeie kant op met je nudie
[..]
[quote author=kayodic link=topic=566.msg38394#msg38394 date=1333486418]
BNWT Flat Head SE05BSP Slim Tapered sz 28, (no soak, not hemmed, no creases, only tried once for fitting), jeans are at OGL Headquarter in Singapore so you can grab there... retail price 460SGD
asking price ¤245 or around 410SGD ---->[color=red]390SGD/¤235[/color] (paypal fee is mine)
[ afbeelding ]
[img width=480 height=320]https://lh4.googleusercon(...)8/s912/SE05BSP+3.JPG[/img]
[img width=480 height=320]https://lh6.googleusercon(...)g/s912/SE05BSP+4.JPG[/img]
[img width=480 height=320]https://lh6.googleusercon(...)8/s912/SE05BSP+6.JPG[/img]
SE measurement vs my measurement
waist: 29 - 29
rise: 9.6 - 9.5
inseam: 41 - 40.5
thigh: 10.9 - 10.8
leg opening: 6.7 - 6.8
Brand New Momotaro ER007-MB size 28 (still with flasher + i give Momotaro catalog), asking price ¤175 or around 295 SGD + shipping (retail price ¤289,
condition is 9.5/10, they've been in my closet for a while and i tried em on twice....
http://www.godsofdenim.co(...)-label-er007-mb.aspx
fit is similar to 0705SP (tight straight)
waist: 28.5
rise: 10
thigh: 10.4
inseam: 35
LO: 7
details
The original (raw) 15 oz Japan Blue Denim from Momotaro Jeans combines the essence of Vintage Label with soft and comfortable denim that uses warp yarn recreating the indigo color gradually changed over time. The jeans are 15 oz denim which makes them slightly lighter than the Vintage Label. The fabric also has a very soft feeling, making them less rigid than the before mentioned Vintage Label jeans. The back pocket features Momotaros signature stitching on the right back pocket just like with the Copper Label Momotaro Jeans.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quote van mezelf van een tijd geleden, toch handig dat ik die elke keer weer kan terugvinden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:07 schreef Ditty het volgende:
[..]
Dit weten jullie vast wel, als je iets besteld vanuit het buitenland vanaf welk bedrag moet je dan douane kosten enzo betalen? Ik heb gevonden dat je tot 150 euro niks bij hoeft te betalen maar kom er niet uit of die 150 nou met of zonder verzendkosten is.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:18 schreef BigSmurf het volgende:
De douane rekent tot 22 euro geen BTW en geen invoerrechten, tussen de 22 en 150 euro alleen BTW en boven de 150 euro exclusief verzendkosten BTW én invoerrechten. BTW en invoerrechten worden wel betaald over het bedrag inclusief verzendkosten.
Voorbeeld:
Jeans 170 dollar = ongeveer 120 euro.
Verzendkosten 50 dollar = 30 euro.
BTW = 0,19 * 150 = 28,50
Invoerrechten = 0, want 120 euro < 150 euro.
Totaal: 178,50.
Meerdere jeans, zeg vier, = 170 * 4 = 680 dollar = ongeveer 480 euro.
Verzendkosten 50 dollar = 30 euro.
BTW = 0,19 * 510 = 96.90 euro.
Invoerrechten = 0,12 * 510 = 61.20 euro.
Totaal: 668, 10 euro.
Totaal per broek: 167 euro.
Thanks!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Quote van mezelf van een tijd geleden, toch handig dat ik die elke keer weer kan terugvinden.
[..]
Ja dat is zkr zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:07 schreef Ditty het volgende:
[..]
zeker mooi is toch wel duidelijk een andere kwaliteit jeans dan nudie, pas er alleen niet inen ben nu eerst aan sparen voor een viper
Dit weten jullie vast wel, als je iets besteld vanuit het buitenland vanaf welk bedrag moet je dan douane kosten enzo betalen? Ik heb gevonden dat je tot 150 euro niks bij hoeft te betalen maar kom er niet uit of die 150 nou met of zonder verzendkosten is.
Nog steedsquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:52 schreef DeGrote het volgende:
@ bokkepoot
Had jij in het begin ook last van benauwde 'kroonjuwelen'?
Ben blij dat ik m'n broek uit kan doen na een werkdag :p
GEENquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef M1stral het volgende:
Iemand nog suggesties voor goede prewashes naast het dry-geweld?
Zit zelf te twijfelen over deze: http://www.tenuedenimes.com/shop/product/ed-55-relaxed-oil-wash/quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef M1stral het volgende:
Bedoel je die met hun logo er op? Die met vier en dan die e zo vreemd vind ik wel cool.quote:Op zaterdag 21 april 2012 07:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vier heeft eigen shirts laten maken. Wil misschien wat halen binnenkort maar moet wel een beetje goede fit hebben en weet niet hoe duur ze zijn.
Met hun eigen logo idd. Mooi simpel logo en dat doet het em. Ga binnenkort ook weer ff heen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bedoel je die met hun logo er op? Die met vier en dan die e zo vreemd vind ik wel cool.
Ze hadden ook nieuwe, Antwerpen in baseball achtige stijl en daar onder nr 4. In leopard print, ben een sucker voor leopard maar dit vond ik niks
Levi's vintage clothing heeft geen onaardige. Wil daar 1 van halen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef M1stral het volgende:
Die met hun logo hebben ze toch al heel lang?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Met hun eigen logo idd. Mooi simpel logo en dat doet het em. Ga binnenkort ook weer ff heen.
[..]
Levi's vintage clothing heeft geen onaardige. Wil daar 1 van halen.
2 is over het algemeen de regelquote:Op zondag 22 april 2012 12:03 schreef Mindstate het volgende:
Ik wil deze week APC New Standard's gaan halen, maar wil hem nog even irl checken. Iemand die een shop weet in het Noorden die ze verkoopt? (acht de kans klein)
Sizing is 1 size down over het algemeen toch?
Lengte is altijd 36 en je zult naar Amsterdam moeten.quote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef Mindstate het volgende:
Ah thanks. Zie dat ze geen aparte lengtemaat hebben, zit daar een standaard lengtemaat op of varieert het per maat? Normale maat is 33/34, en ben beetje bang dat als ik een size 31 haal dat hij dan te kort gaat zijn; kon het niet vinden op de APC site
Bedoel je bij de globe? Daar iig niet. Wel echt een toffe winkel, daar heeft een vriend van mij z'n eerste Raw Edwin gehaald waardoor ik een beetje gefascineerd raakte door het hele 'denim' wereldje.quote:Op zondag 22 april 2012 12:35 schreef BigSmurf het volgende:
Verkopen ze in Arnhem tegenwoordig geen APC meer?
En 33/34 is je true measurements? Of is dat de tagged maat van een broek die goed zit? Meet die gewoon eens op via de BiG methode, en dan hier vergelijken.
Je bedoelt Frisco? Als het goed is hebben ze daar APC.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef BigSmurf het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat in Arnhem een winkel zat die APC verkocht. Of het The Globe was weet ik niet.
Die was het ja.quote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef Analoog het volgende:
[..]
Je bedoelt Frisco? Als het goed is hebben ze daar APC.
Na één regenbui al zo erg? Da's wel apart, ben wel vaker natgeregend, maar stinken doet ie nog steeds niet echt. Vriezertje proberen kan altijd natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef Ditty het volgende:
Bah, ben gister ochtend nat geregend en me broek stinkt nu nog steedshij heeft de hele nacht buiten gehangen maar het wil niet helpen. Vanavond maar eens testen of de vriezer wonderen kan verrichten
Welke winkels in A'dam verkopen er dan nog meer apc's? Volgens mij is 290sqm toch de enige daar?quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef xSanjay het volgende:
Mistral, wat voor broeken droeg je voor e dry madness? En dan doel ik vooral op fits. Diesel en Nudie hebben namelijk wel toffe prewashes atm.
@Mindstate, Nee er zijn geen winkels in het noorden die APC's verkopen. Volgens mij zijn er in Nederland maar überhaupt twee of drie winkels die APC verkopen en die zijn allemaal in Amsterdam te vinden. Sizing is volgens mij idd een/twee sizes down van je true waist.
Nee wel vaker al maar afgelopen week 4 keer, waarvan gister echt doorweektquote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Na één regenbui al zo erg? Da's wel apart, ben wel vaker natgeregend, maar stinken doet ie nog steeds niet echt. Vriezertje proberen kan altijd natuurlijk.
Ook nog bij precinct5, dat oude politiebureau. Daar ben ik nog langs geweest toen ik twijfelde tussen APC en N&F.quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Welke winkels in A'dam verkopen er dan nog meer apc's? Volgens mij is 290sqm toch de enige daar?
gisteren nog even langs de apc store geweest. Erg leuk spul naast broeken, maar wel erg duur.
Alleen laatste knoop niet? Nja het blijft een ontiegelijke zware/stijve broek hè. Ik zou gewoon eens een avondje/dagje de broek inlopen en kijken of het verbeterdquote:Op zondag 22 april 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ohja klopt![]()
Heb mijn broej binnen btw. Krijg hem echt niet dicht, maar weet niet of het komt omdat ie te klein is of omdat hij gewoon zo ongelofelijk stijf is.
Hebben ze bijna geen apc meer.quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ook nog bij precinct5, dat oude politiebureau. Daar ben ik nog langs geweest toen ik twijfelde tussen APC en N&F.
Grootste probleem is/was het eerste knoopje. Daar waren een aantal draadjes nog niet door.quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Alleen laatste knoop niet? Nja het blijft een ontiegelijke zware/stijve broek hè. Ik zou gewoon eens een avondje/dagje de broek inlopen en kijken of het verbeterd.
Laten we hopen van wel, zou anders echt zonde zijn.
Thanks!quote:Op zondag 22 april 2012 22:44 schreef BigSmurf het volgende:
Als ik 'm tegenkom in maat 30 geef ik wel een gilletje.
Flinke damage, balen man! Wat ga je precies bij de kleermaker doen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dat sux man Atta-boy, hoeveel was die Samurai qua waist dan? verschil met die dry bones.
Hier nog wat pics van mijn cuff en waar mijn riem zit:
Ze is nu naar de kledingmakerDonderdag komt ze weer terug. Hoop dat het gaat lukken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde maat waist maar m'n sams zijn al behoorlijk gestretched. Probleem zat hem ook vooral in het topblock, zou de waist niet dichtkrijgen maar de thigh/topblock was het grootste probleem.quote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dat sux man Atta-boy, hoeveel was die Samurai qua waist dan? verschil met die dry bones.
Hier nog wat pics van mijn cuff en waar mijn riem zit:
Ze is nu naar de kledingmakerDonderdag komt ze weer terug. Hoop dat het gaat lukken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Echter is het wel een vereiste dat de wear of fades authentiek ogen. Met andere woorden geen wear op plekken die niet kunnen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:26 schreef xSanjay het volgende:
Haha "ze", laten we het hopen ali. Wat is ze hairy trouwens!
Mistral wat zoek je qua wash? iets lekker zomers? En dan een beetje casual of lekker hip?
Verbaasde me idd over dat er geen lappie achter zatquote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Was dit eigenlijk al gepost?
Dit is jammer genoeg niet hoe ze mijn jeans repareren/verstevigen
Met zo'n machine of patch darning?quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef M1stral het volgende:
Darning kan je gewoon laten doen in de Denham store in Amsterdam...
Is al een keer gepost ja, vet filmpje.quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Was dit eigenlijk al gepost?
Dit is jammer genoeg niet hoe ze mijn jeans repareren/verstevigen
Met machine naar mijn weten.quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Met zo'n machine of patch darning?
Interesting als het met zo'n machine is
Welkom en sterkte met de n&f elephant 2 :p is andere koek dan een "gewone" dry... heb hem nu voor de 3e dag aan gehad, het is wel bikkelen! :pquote:Op maandag 23 april 2012 23:32 schreef AL-CAPONE het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee! Heb al veel dry jeans versleten en gedragen tot ze niet meer pasten waaronder een aantal nudies en Evisu's.
De jeans die ik nu nog draag zijn de volgende (zitten een paar niet dry's bij)
Edwin ED71 red selvedge (8maanden)
Edwin ED47 rainbow (4maanden)
Edwin Sen skinny
Rags Dry Selvedge
En niet selvedge:
Diesel Krooley
Diesel Slammer (al meer dan 4 jaar oud)
Ed Hardy Jeans (werkbroek van ook meer dan 4 jaar)
[ http://img851.imageshack.us/img851/3950/img1583s.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img208.imageshack.us/img208/1636/img1584a.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img18.imageshack.us/img18/7850/img1585om.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img33.imageshack.us/img33/4089/img1586eo.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img594.imageshack.us/img594/8051/img1587b.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img703.imageshack.us/img703/4213/img1588ei.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img835.imageshack.us/img835/1607/img1589ns.jpg (copy/paste deze link) ]
Ook heb ik een Naked and Famous Elephant 2 weirdguy besteld dus ben benieuwd hoe deze zal bevallen.
Haha, bereid je maar voor danquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef AL-CAPONE het volgende:
@DeGrote
Ja ik ben benieuwd mijn zwaarste is nu de edwin red selvedge (14oz.) en dat was even wennen!
Hoe voelt de stof trouwens is deze een beetje zacht? heb je m gesoaked? en merk je dat die een beetje uitloopt of zit er geen rek in stoffen met dit gewicht?
In welke winkel werk je dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef DeGrote het volgende:
Net een Duitse klant met Momotaro aan in de winkel, gast heeft altijd toffe kleding aan
Dry denim jack van Mister Freedom erop en Red Wings eronder....
Leuk gesprek met hem gehad, ik had mijn N&F Elephant 2 aan, vond hij een tof ding!
Tevens mijn Denham even laten zien, had ik toevallig op het werk liggen om naar de kleermaker te brengen... Kruis was erdoor![]()
Gast helemaal enthousiast vertellen over zijn broeken, had o.a. een ALD die super tof was geworden.
Leuk om zulke mensen in de winkel te hebben!
Ik denk: Oh super tof! Laat ik even die website bekijken. Wat is het eerste wat ik in de banner zie? Een pall mall aviator jeansquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef DeGrote het volgende:
DaVinci jeans in Winterswijk / www.denimwinkel.nl
Die zijn inderdaad zo verderfelijk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:58 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik denk: Oh super tof! Laat ik even die website bekijken. Wat is het eerste wat ik in de banner zie? Een pall mall aviator jeans. Wat een kansloze lelijke broek is dat zeg..
Verder best toffe broeken en kleding! Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders was ik zeker een keer langs gehopt. Wie weet als ik in de buurt ben
. Scotch en Soda is altijd een win
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:58 schreef electronique het volgende:
Dat kan je toch geen jeans noemen... Ik bedoel, alleen de front en backpockets al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pme heeft gemiddeld genomen gewoon een wat 'oudere' doelgroep idd.quote:
Haha ik las dat ook zoquote:
Van een bijbaan naar een echte baan? Niet alleen het geld is dan leuker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Vind je dat niet jammer DeGrote? Van een denim store naar een kantoorbaan?
Haha dat klopt! Maar ik kan nu wel genieten van een bijbaan (hoewel ik er nu geen hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van een bijbaan naar een echte baan? Niet alleen het geld is dan leuker.
De prijs valt mee als je bedenkt dat ze erg lang mee kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:24 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha dat klopt! Maar ik kan nu wel genieten van een bijbaan (hoewel ik er nu geen heb) Dan lijkt me volle bak aan de slag voor het 'echie' toch wel ff wennen
.
Tevens zijn die Red wings chukka's echt ontzettend vet! Vooral die beige. Alleen die prijs hè
.
Daar zat ik ook aan te denken. Wellicht voor onder mijn 0702. Welke zat je aan te denken? Die blauwe zijn superdope...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha ik las dat ook zo
Vind je dat niet jammer DeGrote? Van een denim store naar een kantoorbaan? Of gaat je loonstrookje genoeg zeggen?
En idd, doelgroep van PME is natuurlijk de wat 'oudere' hippe man. Maar telkens als ik hem ergens zie liggen of iemand tegenkom die hem draagt krijgt ik toch een beetje kriebels.
Ik wil zo graag Clarks desert boots halen, weet alleen niet welke als eerst.. En hoop dat ze überhaupt een beetje nice staan onder m'n N&F
Bij Clarks? Ik denk dat je ze alsnog beter bij asos kunt bestellen. Prijs scheelt enorm met wat ze er hiervoor in Nederland vragen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef M1stral het volgende:
Je kan een tientje korting krijgen op je eerste order als je jezelf abonneert op de nieuwsbrief... Tenminste, dat was zo
Pics wanneer binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef DeGrote het volgende:
Denk dat wel allemaal wel weten dat werken in een winkel geen vetpot is :p
Mag opzich niet klagen, maar ga er iig wel mooi op vooruit en heb meer mogelijkheden voor de toekomst ;-)
Blijf trouwens wel in de kleding branche :p echter o de winkelvloer staan heb ik wel een x gezien... Werk al vanaf 2005 in de winkel, vanaf 2007 fulltime...
Strax lekker vrij op zaterdagen!
Heb de chukkas trouwens in burnt orange besteld....
Tof! Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag? Ik wil misschien ook de mode/kleding brance in. Zit ook te overwegen om mijn studie bedrijfskunde te stoppen omdat ik het te theoretisch vind (dat is eigenlijk wel definitief). Zit te twijfelen tussen fashion management en small buisness & retail management.. Misschien heb jij nog een paar goede tips voor mequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef DeGrote het volgende:
Denk dat wel allemaal wel weten dat werken in een winkel geen vetpot is :p
Mag opzich niet klagen, maar ga er iig wel mooi op vooruit en heb meer mogelijkheden voor de toekomst ;-)
Blijf trouwens wel in de kleding branche :p echter o de winkelvloer staan heb ik wel een x gezien... Werk al vanaf 2005 in de winkel, vanaf 2007 fulltime...
Strax lekker vrij op zaterdagen!
Heb de chukkas trouwens in burnt orange besteld....
PME verkoopt ook goed omdat het een van de weinige merken is die grote en lange maten maakt. Dat geldt ook voor G-star bij damesquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef DeGrote het volgende:
Haha inderdaad nou niet bepaald broeken voor "ons" nee! Maar we verkopen er echt belachelijk veel van! En dat doet PME toch goed, daar gaat het bij hun om.... Gelukkig verkopen we naast het commerciële PME en G-Star ook Denham. Maar moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig mijn kleding niet meer uit de winkel waar ik werk koop. Misschien af en toe een tshirt of overhemd. Mijn Denham VJS hebben we bv niet in de collectie maar deze kon ik voordelig bestellen :-)
Maar begin binnenkort aan een nieuwe baan op kantoor, mag gelukkig gewoon casual gekleed... Voor mij dus alleen nog maar Dry denim en vintage shit :p Krijg morgen m'n nieuwe RedWing chukka's binnen!
Ja daar zat ik dus ook mee. Die denim desert zouden dan ook meer voor chino's/Nudies zijn. Die blauwe weet ik zo net nog niet.. Vind het juist tof dat ze veranderen van kleur met licht. Maar Sand suede is idd een stuk veiliger en makkelijkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou btw geen blauwe en zeker geen denim desert boots kopen.
Je combineert ze al met denim toch? Zou dan voor de beeswax versie gaan. Staat imo leuker.
Replay heeft toch ook lange maten voor dames?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:03 schreef electronique het volgende:
[..]
PME verkoopt ook goed omdat het een van de weinige merken is die grote en lange maten maakt. Dat geldt ook voor G-star bij dames
Ik heb wel eens gehad dat mensen m'n momotaro tof vonden, altijd leuk om te zien wanneer andere mensen interesse tonen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef JAY-T het volgende:
Liep vanavond door de Levi's store hier in Kaapstad, kwam er een verkoopster naar me toe die vond dat ik een wel erg mooie broek aanhad (Edwin Nashville) Vrij jonge chick volgens mij, maar ze wist precies waar ze het over hadIs me in NL nog niet gebeurd
Oh heb jij die webshop ook gemaakt? Ziet er namelijk goed uit! Lekker strak en overzichtelijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef DeGrote het volgende:
Heb mbo commercieel medewerker marketing en comm gedaan. 2005 begonnen bij davinci als weekendhulp, 2007 diploma gehaald en als bedrijfsleider bij leonardo (2e filiaal) begonnen. Na een jaar terug bij davinci om daar de webshop denimwinkel op te zetten. Ben ik momenteel webshop beheerder van, combineer ik met verkoop in de winkel. Wordt strax fulltime webshop medewerker (hbo) bij ander bedrijf.
Ik heb de clarks in lichtblauw suede, staat wel tof onder dry...
Zal pics posten vd red wings!
Beeswax zijn juist de minst saaie, ze worden met de tijd mooier en mooier!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus ook mee. Die denim desert zouden dan ook meer voor chino's/Nudies zijn. Die blauwe weet ik zo net nog niet.. Vind het juist tof dat ze veranderen van kleur met licht. Maar Sand suede is idd een stuk veiliger en makkelijker.
Ik vind die beewax net iets te gewoontjes, dus die vielen al best snel af.
Ik dacht juist blauwe omdat passende schoenen nogal een moeilijk verhaal is bij die 0702. Steken snel al teveel af... Iemand suggesties?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou btw geen blauwe en zeker geen denim desert boots kopen.
Je combineert ze al met denim toch? Zou dan voor de beeswax versie gaan. Staat imo leuker.
Ik zou het gewoon uitproberen in de winkel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik dacht juist blauwe omdat passende schoenen nogal een moeilijk verhaal is bij die 0702. Steken snel al teveel af... Iemand suggesties?
Blijf lekker bedrijfskunde doen man. SB&R is echt een jip & janneke opleiding, maatje van me doet dat, die presenteert wat, maakt een projectje, maakt een tentamentje waarvan de helft voorgekouwde zooi is en heeft in één keer z'n P. Loopt ook tussen alleen maar van die "Buh, ik doe dit als tussenstap, want ik ga toch ondernemen Ralph Lauren balletjes". Fashion management ken ik niet, maar klinkt als een vage In-Holland studie. Wat is er mis met een degelijke (bedrijfs)economische studie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Tof! Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag? Ik wil misschien ook de mode/kleding brance in. Zit ook te overwegen om mijn studie bedrijfskunde te stoppen omdat ik het te theoretisch vind (dat is eigenlijk wel definitief). Zit te twijfelen tussen fashion management en small buisness & retail management.. Misschien heb jij nog een paar goede tips voor me?
Ook een toffe kleur, die burned orange! Wat draag je erboven? Basic dingen? En een spijkeroverhemd?
Niks, alleen niet weggelegd voor mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Blijf lekker bedrijfskunde doen man. SB&R is echt een jip & janneke opleiding, maatje van me doet dat, die presenteert wat, maakt een projectje, maakt een tentamentje waarvan de helft voorgekouwde zooi is en heeft in één keer z'n P. Loopt ook tussen alleen maar van die "Buh, ik doe dit als tussenstap, want ik ga toch ondernemen Ralph Lauren balletjes". Fashion management ken ik niet, maar klinkt als een vage In-Holland studie. Wat is er mis met een degelijke (bedrijfs)economische studie?
Ben ik het met je eens, maar wie weet plak ik er gewoon een master aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
Stage lopen is inderdaad niet verkeerd, dat mis ik wel op de uni. Hoewel m'n bijbaan prima aansluit op m'n studie, dus niet verkeerd. En je moet natuurlijk zeker doen wat je leuk vindt, ben alleen van mening dat het zonde is om het niet te doen als je het wel kan.
Kan je geen HBO bedrijfs- of commerciële economie gaan doen?
True, hoop dat je de goede keuze maakt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens, maar wie weet plak ik er gewoon een master aan. Commerciële economie is idd ook nog een optie, maar eerst wacht ik m'n 'solicitatie' af bij het AMFI. Als het goed voelt en me leuk lijkt dan ga ik dat doen. Anders wordt het SB&R of commerciële economie.
Ben er ook wel van overtuigd dat je er met een goede motivatie en flinke doorzettingsvermogen ook wel komt in deze wereld. En dan is dat stukje ervaring met stages etc. gewoon lekker meegenomen
.
Bedankt man! Haha ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
True, hoop dat je de goede keuze maakt!
Wel een stage zoeken waar je een dry aanmag he!
Fuck, gezien gisteravond, helemaal vergeten te reageren. Ik leg even briefje neer op m'n bureau om 't niet te vergeten, je krijgt morgen info van me, meet ik 't even op.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:02 schreef AL-CAPONE het volgende:
Heey BigSmurf! Had je mn PM gehad?
Heb btw een oude evisu in de kast gevonden zal 'm morgen eens fotograferen!
Ok en is die al verkleurd of bijna gloedje nieuw?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:19 schreef BigSmurf het volgende:
Lengte van de riem is 34" (van begin buckle tot middelste hole), hij is 1,5"/4cm breed (dus de normale, niet de slim) en hij is een halve centimeter dik.
Twee-driemaal gedragen, dus nog nieuw. Niet verkleurd nog.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef AL-CAPONE het volgende:
[..]
Ok en is die al verkleurd of bijna gloedje nieuw?
41,5", 42,5" met buckle. Lengte is trouwens net iets meer tot middelste hole, 34,25".quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef AL-CAPONE het volgende:
Ok en wat is de totale lengte het zal er namelijk om spannen!
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef DeGrote het volgende:
Heb de Red Wing chukka's binnen, super toffe schoenen! Zal er morgen ff pics van posten...
Kleur is in het echt veel mooier dan op een plaatje
Dat is wel fijn, nachtje vriezer heeft bij mij wonderen gedaan ruikt weer helemaal frisquote:Op woensdag 25 april 2012 18:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gisteren regensoak gehad op m'n Momo's, uitgehangen, maar ze stinken totaal niet. Gelukkig!![]()
Fitpics als je ze binnen hebt!quote:Op donderdag 26 april 2012 07:41 schreef AL-CAPONE het volgende:
Woohoo net op de site van dhl gekeken mijn pakketje is in Eindhoven aangekomen hopelijk wordt die vandaag bezorgd.
Zoals de TT het ook zegt.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:06 schreef Ditty het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, nachtje vriezer heeft bij mij wonderen gedaan ruikt weer helemaal fris
Volgens mij niet. Produceren die ook dry jeans?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Bramito het volgende:
Draagt er hier nou helemaal niemand Pepe's?
Chino's de kast ingooien, ROY en Skull eruit en keihard rocken.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef Eirick het volgende:
Paar pics van m'n Skulls,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet echt weer vaker dry gaan dragen, deze + m'n ROY's liggen echt te verpieteren in de kast.
Kutchino's
Jouw kat.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef Atta-boy het volgende:
SeXdbXsXs:
[ afbeelding ]
Kat houd van denim.
[ afbeelding ]
Ah, geen ideequote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Produceren die ook dry jeans?
Even gezocht, maar overduidelijk niet. Logische verklaring voor de vraag waarom niemand ze hier draagt.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ah, geen idee![]()
Ik koop ze omdat ze me goed passen.
Imageshack wordt niet ondersteund hier, even uploaden via een andere img-uploader zoals tinypic of photobucket.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:39 schreef DeGrote het volgende:
Weet iemand waarom hij die afbeeldingen niet laat zien?
Ze zijn toch sanforized? Waarom gekozen voor een soak?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef AL-CAPONE het volgende:
Zo mijn N&F is binnen net gesoaked nu hangt die te drogen... over uurtje ff keer aantrekken en bewegen...
Om even het stijfsel eruit weken, bleeding minder te maken en mocht het in de lengte een beetje krimpen dan gebeurt dat nu vastquote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ze zijn toch sanforized? Waarom gekozen voor een soak?
Clear, ben benieuwd. Denk dat ie alsnog flink stug gaat zijn!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:51 schreef AL-CAPONE het volgende:
[..]
Om even het stijfsel eruit weken, bleeding minder te maken en mocht het in de lengte een beetje krimpen dan gebeurt dat nu vast
Een apc om mee te beginnen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef omelette het volgende:
Ik zit nu al een tijdje mee te lezen in dit topic zonder iets te posten, maar na wat meer te hebben gelezen over denim en raw denim ben ik toch wel een beetje gefascineerd geraakt door het denimwereldje. Zeker nu al mijn jeans voor de zoveelste keer uit elkaar aan het vallen zijn heb ik maar eens besloten een fatsoenlijke broek te kopen en wel een dry. Ik heb nu mijn ogen laten vallen op een APC New Standard
Oh jawel hoor, gaat vrij snel qua fading en loopt wel veel uit en is vanity sized. Dus even op letten. Maar wat zoek je precies en wat is je budget?quote:
Ja ik weet niet precies waar ik op moet letten maar ik las veel goeie dingen over APC qua prijs kwaliteit verhouding en ik vind het gewoon een mooie simpele jeansquote:Op donderdag 26 april 2012 18:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, gaat vrij snel qua fading en loopt wel veel uit en is vanity sized. Dus even op letten. Maar wat zoek je precies en wat is je budget?
Stretchen doet ie altijd. Wel respect, een vochtige 22 oz broek aantrekken. Kreeg je de knopen dicht?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:42 schreef AL-CAPONE het volgende:
Heb nu m'n n&f aan is nog een beetje vochtig en lijkt beetje gekrompen dus hopen dat die nog wat uitzet!
APC en Nudie zijn een beetje de merken waar je waarschijnlijk op uitkomt. De NS is zeker een goede keus mits juiste sizing, Nudie heeft zo'n beetje alle fits die je kan bedenken, allemaal wel binnen jouw budget.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies waar ik op moet letten maar ik las veel goeie dingen over APC qua prijs kwaliteit verhouding en ik vind het gewoon een mooie simpele jeansBudget zo'n 150eu.
Ja ik wil wel graag een beetje een skinny fit, maar niet te. Daarom dacht ik APC NS en dan 2 downsizen. Passen is niet echt een optie.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Stretchen doet ie altijd. Wel respect, een vochtige 22 oz broek aantrekken. Kreeg je de knopen dicht?
[..]
APC en Nudie zijn een beetje de merken waar je waarschijnlijk op uitkomt. De NS is zeker een goede keus mits juiste sizing, Nudie heeft zo'n beetje alle fits die je kan bedenken, allemaal wel binnen jouw budget.
Ja met blarenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Stretchen doet ie altijd. Wel respect, een vochtige 22 oz broek aantrekken. Kreeg je de knopen dicht?
[..]
Ze zijn vanity sized dus een 30 bij hun is 32 true size.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja ik wil wel graag een beetje een skinny fit, maar niet te. Daarom dacht ik APC NS en dan 2 downsizen. Passen is niet echt een optie.
Yup dat had ik begrepenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze zijn vanity sized dus een 30 bij hun is 32 true size.
Indien je je apparaat nog op een normale manier wilt kunnen gebruiken zou ik dat niet doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:23 schreef omelette het volgende:
[..]
Yup dat had ik begrepenLas zelfs dat sommigen ze 3 maten kleiner nemen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef DeGrote het volgende:
Nu wel met plaatjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M1stral maar die heeft hem verkocht... Heerlijke fabric die een beetje aan Samurai doet denken schijntquote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef don-diablo het volgende:
Is de NF weird Guy Japan heritage een beetje aan te raden? Had iemand hier die broek niet?
Gaat me een beetje om de sizing en of die veel denim bloed. Ik heb een natural indigo in 32 aangehad en die zat oké. Nu weet ik niet hoe deze is qua maat. Of de maten hetzelfde zijn of toch verschillen en of ik dezelfde maat zou moeten nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
M1stral maar die heeft hem verkocht... Heerlijke fabric die een beetje aan Samurai doet denken schijnt
Ik heb een Japan Heritage skinny Guy. Goed broekje is het, heerlijke denim, fadet snel. Van bleed heb ik eigenlijk nog geen last gehad.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef don-diablo het volgende:
Is de NF weird Guy Japan heritage een beetje aan te raden? Had iemand hier die broek niet?
Wel netjes gedaan? En wat was je kwijt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
flex allemaal denimprOn pics gepost en weer aantal liefhebbers erbij. Topic gaat lekker hard zo![]()
Gisteren mijn oldblue opgehaald, ze is flink gepatcht laat vanmiddag of in weekend wel foto:s van zienhet voelt iig ff apart aan :p
Voor een skinny fit zou ik voor een Petit Standard gaan. Als je die TTS of -1 neemt zit 'ie niet zo belachelijk strak maar heb je wel gewoon een goeie, nauw aansluitende fit.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja ik wil wel graag een beetje een skinny fit, maar niet te. Daarom dacht ik APC NS en dan 2 downsizen. Passen is niet echt een optie.
Oh 10 euro is dan geen geldquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
10 euro en patch is echt groot aan beide kanten. ziet er wel aardig uit dan zigzaggen over de patch
Zigzaggen is niet zo dicht op elkaar, maar denk wel goed. Je ziet nauwelijks iets aan de buitenkant en ik was al blij dat hij er doorheen kon
10 euro valt idd mee en patch is echt een hand groot. Kan altijd nog naar de denham winkel gaan voor machine darning zoals dat filmpjequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:31 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh 10 euro is dan geen geld, wat had hij gezegd over de dikte van je oldblue
?
Dit idd! ben ook benieuwd hoe ze dat gedaan hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef bokkepoot het volgende:
Maak anders eens een foto van de reparatie.. Ben benieuwd hoe netjes ze het gedaan hebben
Klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
is dat een Petit Standard, @Atta?
Vind de progress prima gaan. Had meer kunnen zijn, maar je belast het zeker niet zo veel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Atta-boy het volgende:
Ja is m'n petit standard. Heeft nu ongeveer 300 dagen wear denk ik.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Ditty het volgende:
[..]
Dit idd! ben ook benieuwd hoe ze dat gedaan hebben
Heb net rondje geskeelerd met mijn nudie aan, denk dat ik dat maar vaker ga doen misschien gaat het faden wel sneller dan
Foto's net gemaakt:quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef bokkepoot het volgende:
Maak anders eens een foto van de reparatie.. Ben benieuwd hoe netjes ze het gedaan hebben
Is een oudere pic. Zit nu op 300 dagen, weet niet na hoeveel dagen deze foto is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind de progress prima gaan. Had meer kunnen zijn, maar je belast het zeker niet zo veel?
Netjes gedaan wel hoor, echt weinig te zien van buiten! Voel je het ook met dragen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[..]
Foto's net gemaakt:
Patch is echt groot, de buitenkant van de draden is geplakt met een soort plakspul iets.
Voor 10 euro zo'n bizar grote patch is wel chill. Als het niet helpt dan kan ik altijd nog naar de Denham winkel gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Ik zit op m'n phone en dacht bij het eerste plaatje: Oke, wat is er precies aan gedaan? Maar voor 10 euro een dikke prima! Wel lachen hoe zo'n broek helemaal kapot wordt gedragenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Netjes gedaan wel hoor, echt weinig te zien van buiten! Voel je het ook met dragen?
Binnenkort maar progress pics dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is een oudere pic. Zit nu op 300 dagen, weet niet na hoeveel dagen deze foto is.
Maar in principe belast ik hem wel goed volgens mij, speel er vaal basketball in, fiets er soms in en loop heel veel. Verder doe ik er hetzelfde mee als de meeste mensen denk ik
Ziet er wel heel netjes uit zo! en dat voor een 10 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[..]
Foto's net gemaakt:
Patch is echt groot, de buitenkant van de draden is geplakt met een soort plakspul iets.
Voor 10 euro zo'n bizar grote patch is wel chill. Als het niet helpt dan kan ik altijd nog naar de Denham winkel gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst nog maar eens progress pics van m'n sams. Zijn nu de 2 maanden wear gepasseerd en wilde elke maand progress pics posten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Binnenkort maar progress pics dan.begint er imo wel goed uit te zien. Mijn momo's staan een beetje stil, dus weinig te melden iig. Laatste paar dagen m'n nsw chino aangehad.
Welkom!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ga dit topic ook maar volgen
Gisteren in een opwelling een Nudie Jeans gekocht. Schrok me een hoedje toen ik thuis zag dat ik 'm 6 maanden niet moet wassen. Maar wat rondneuzen op dit subforum heeft al een hoop verklaard.
Leuk om te zien wat er qua jeans allemaal mogelijk is in ieder geval, dat wist ik dus totaal niet
Inderdaad. Ik wachtte altijd al wel zo lang mogelijk met het wassen van jeans, maar 6 maanden lijkt me wel héél langquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Welkom!
Haha ja het klinkt vrij goor hè, nu betaald zich dit wel uit hoor! Wat voor nudie heb je gekocht
?
Hahaha chillquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:42 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga ali na doen met een sea soak in Indonesie denk ik. Net te horen gekregen dat ik met m'n ouders, peetoom en tante en hun kinderen ong 5 weken naar Indonesie ga![]()
Super nice, iets van 30 jaar nadat mijn ouders en peetoom en tante geweest zijn wilden ze nu nog een keer terug maar dan met kinderen.
Daar dus eens kijken voor leuke indo brand denim en een seasoak doen denk ik.
Nice! Indonesie lijkt me echt een tof land:), en 5 weken is pas op vakantie gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:42 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga ali na doen met een sea soak in Indonesie denk ik. Net te horen gekregen dat ik met m'n ouders, peetoom en tante en hun kinderen ong 5 weken naar Indonesie ga![]()
Super nice, iets van 30 jaar nadat mijn ouders en peetoom en tante geweest zijn wilden ze nu nog een keer terug maar dan met kinderen.
Daar dus eens kijken voor leuke indo brand denim en een seasoak doen denk ik.
Mooi land iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nice! Indonesie lijkt me echt een tof land:), en 5 weken is pas op vakantie gaan.
Seasoaken lijkt me ook super vett, vooral dat contrast eens is om te smullen.
En qua denim is dit misschien iets leuks:
http://www.potmeetspopdenim.com/
Ja ik weet niet of m'n bovenbenen dat gaan trekkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef leppeh het volgende:
[..]
Voor een skinny fit zou ik voor een Petit Standard gaan. Als je die TTS of -1 neemt zit 'ie niet zo belachelijk strak maar heb je wel gewoon een goeie, nauw aansluitende fit.
http://www.flickr.com/photos/46854257@N06/4407330283/ voor een plaatje van hoe hij ongeveer bij mij zit, heb een 31 TTS genomen. Bij mij was het vooral nodig om niet te downsizen doordat ik vrij dikke bovenbenen en kuiten heb, dat kan bij jou uiteraard anders zijn.
Je kunt ook eens kijken naar een Naked & Famous broekje, de 'normale' modellen zitten ook wel in je prijsklasse.
hoe heb je hem gesized? voor een slim fit zou ik hem 2 maten downsizenquote:Op zondag 29 april 2012 17:19 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of m'n bovenbenen dat gaan trekken![]()
Heb, zo eigenwijs als ik ben, de ns gekocht. Hij is onderweg als het goed is
Draag normaal 31. Heb hem in 29 gekocht. Ben benieuwdquote:Op zondag 29 april 2012 18:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
hoe heb je hem gesized? voor een slim fit zou ik hem 2 maten downsizen
Heb vandaag nieuwe pics gemaakt na 2 maanden draagtijd samurai.
Zal de pics zo posten
Skip de ps, ga deze meer dragen. Mooie broek dudequote:Op zondag 29 april 2012 18:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zou goed moeten zijn dan.
Pics na 2 maanden draagtijd. Fades zijn irl een stuk beter te zien zie ik net.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wunderschön!quote:Op zondag 29 april 2012 18:26 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef xSanjay het volgende:
Ik vind die samurai echt tof atta! ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien na wat flinke wear! En wil je nu je ps of deze in Indonesië gaan soaken?
Overigens negeert don compleet mijn vraag in de sneakers topic![]()
.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:26 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha je wilde het gewoon nog niet vertellenquote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]nog echt ook. Komt wel wanneer binnen indien passend.
Apc ps ftwquote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef Nuggets het volgende:
Jemig. Kan maar niet kiezen.
Naked & Famous
The Skinny Guy Jeans in Natural Indigo Selvedge
Naked & Famous
The Skinny Guy Jean in Broken Twill Selvedge
APC PS
Geen van drieën,,,quote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef Nuggets het volgende:
Naked & Famous
Naked & Famous
APC PS
Waarom niet? Alle drie leuke opties in die prijsklasse.quote:Op zondag 29 april 2012 22:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
Geen van drieën,,,
Nice Atta, die Sams... Zal eerdaags wel weer wat posten. Momo's hebben niet veel wear, helaas.
True, maar ik ben biasedquote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waarom niet? Alle drie leuke opties in die prijsklasse.
Ik heb al te veel verteld wat jij niet wistquote:
Kan nooit kwaad om je denimkennis met ons te delen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb al te veel verteld wat jij niet wist
Afweging maken: kwaliteit of coolness. N&F is denk ik wat 'spannender' denim. Dat ademt het merk ook. APC is 'saai' maar ik zweer erbij. Kwalitatief is APC denk ik ook de wat sterkere denim. Lees aardig wat over mensen met rips in hun N&Fs.quote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef Nuggets het volgende:
Naked & Famous
Naked & Famous
APC PS
Wat heb je besteld? En misschien komt je pakketje pas woensdag... ik had vorige week wat besteld maar dat bedrijf begint pas weer op woensdag met bezorgen ._.quote:Op maandag 30 april 2012 21:59 schreef omelette het volgende:
Zo vreselijk om te wachten op een pakketje van de postbode. Hoop dat hij er morgen is
True... Maar er is nog veel meer om het segment tussen de A-klasse brands en merken zoals APC, N&F en dergelijke op te vullen.quote:
APC NS. Ja heb ook niet al m'n hoop gevestigd op morgen. Zo balen als je bijna zeker weet dat 'ie komt en dat 'ie dan niet komtquote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef Nezhi het volgende:
Ja, maar jij bent Momo's gewend
[..]
Wat heb je besteld? En misschien komt je pakketje pas woensdag... ik had vorige week wat besteld maar dat bedrijf begint pas weer op woensdag met bezorgen ._.
Jaja nu weten we wel dat je Momo's draagtquote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef M1stral het volgende:
Kwaliteit is nogal subjectief. Ik zou zowel APC als N&F daar niet onder scharen
ik laat het meestal zitten, afknippen of aftrekken maakt het meestal alleen maar ergerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef BigSmurf het volgende:
Wat wil je voor fit? Slim, straight, skinny? Wat is je budget? Wil je een dry of prewash?
Oh boys, vraag trouwens. Wat doe ik hiermee? Afknippen of laten zitten?
[ afbeelding ]
Fijn...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:30 schreef xSanjay het volgende:
Altijd als ik je username lees smurf, moet ik aan dit filmpje denken
Een prewashed is inderdaad een spijkerbroek met een wassing die over het algemeen in de winkels liggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:33 schreef PMK111 het volgende:
Dank voor de snelle reacties.
Is prewashed gewoon de "standaard spijkerbroek"?
Ik wil een dry denk ik.Daar blijf ik maar goeds over horen. Wil er zeker in ieder geval één.
Ik heb best dunne, lange benen. Met een skinny jeans lijkt het alsof ik op stelten loop denk ik. Slim fit misschien? Wat dragen mensen met mijn lichaamstype doorgaans?
Kun je het niet vastnaaien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:35 schreef BigSmurf het volgende:
Mwua, moeders zal wel zeggen, knip 't af. Dus ik laat het wel zitten tot iemand er een goeie oplossing voor heeft.
Denk 't. Of misschien ergens achter blijven hangen of langsgeschuurd gisteren met Q'day. Zag het vanmorgen ineens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is het zomaar los komen te zitten Smurf?
Ik beheers alleen de andere vorm van naaien, die met naald en draad is levensgevaarlijk voor m'n vingers (ervaring).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kun je het niet vastnaaien?
Kom maar met de fakkels.. Want ik zeg een mooie straight of eentje met lichte bootcutquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:33 schreef PMK111 het volgende:
Dank voor de snelle reacties.
Is prewashed gewoon de "standaard spijkerbroek"?
Ik wil een dry denk ik.Daar blijf ik maar goeds over horen. Wil er zeker in ieder geval één.
Ik heb best dunne, lange benen. Met een skinny jeans lijkt het alsof ik op stelten loop denk ik. Slim fit misschien? Wat dragen mensen met mijn lichaamstype doorgaans?
XDquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef BigSmurf het volgende:
Ik beheers alleen de andere vorm van naaien, die met naald en draad is levensgevaarlijk voor m'n vingers (ervaring).![]()
200 is voor een eerste dry broekje een prima budget! Misschien is het voor jou een idee om even de tenue denimes winkel in te lopen (in A'dam). Ik denk dat een naked & famous weird guy of skinny guy wel iets voor jou is! Wil je echt super kwaliteit dan zal mistral zo binnen vallen om je een momo aan te smerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef PMK111 het volgende:
Ik zal in ieder geval grijze high-top sneakers dragen. Ben nog beetje aan het kijken voor mooie leren schoenen. (Maar die droeg ik vroeger nooit. Ben mijn stijl aan het opwaarderen. :$)
Ik wil één mooie spijkerbroek hebben. Mag best 200 euro kosten. Of is dat nog steeds weinig? Mijn punt is, hij mag wel wat kosten.
Kopen jullie doorgaans online of is er in of rond Amsterdam veel keus?
True that.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef xSanjay het volgende:
[..]
200 is voor een eerste dry broekje een prima budget! Misschien is het voor jou een idee om even de tenue denimes winkel in te lopen (in A'dam). Ik denk dat een naked & famous weird guy of skinny guy wel iets voor jou is! Wil je echt super kwaliteit dan zal mistral zo binnen vallen om je een momo aan te smeren.
Ja, ik eis uitleg, er zit een draadje los aan mijn volgens jou in kwaliteit onverslaanbare Momo.quote:
Mijn tip is: ga langs Tenue de Nimes en kijk een beetje rond in de winkel. Bekijk de verschillende merken van dichtbij en voel goed aan het denim, pas het zodat je een indruk krijgt van de fit en vraag de gasten evt om advies. Je kunt dan altijd nog beslissen om even online te kijken of het goedkoper kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef PMK111 het volgende:
Ik zal in ieder geval grijze high-top sneakers dragen. Ben nog beetje aan het kijken voor mooie leren schoenen. (Maar die droeg ik vroeger nooit. Ben mijn stijl aan het opwaarderen. :$)
Ik wil één mooie spijkerbroek hebben. Mag best 200 euro kosten. Of is dat nog steeds weinig? Mijn punt is, hij mag wel wat kosten.
Kopen jullie doorgaans online of is er in of rond Amsterdam veel keus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |