Dit idd! ben ook benieuwd hoe ze dat gedaan hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef bokkepoot het volgende:
Maak anders eens een foto van de reparatie.. Ben benieuwd hoe netjes ze het gedaan hebben
Klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
is dat een Petit Standard, @Atta?
Vind de progress prima gaan. Had meer kunnen zijn, maar je belast het zeker niet zo veel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Atta-boy het volgende:
Ja is m'n petit standard. Heeft nu ongeveer 300 dagen wear denk ik.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Ditty het volgende:
[..]
Dit idd! ben ook benieuwd hoe ze dat gedaan hebben
Heb net rondje geskeelerd met mijn nudie aan, denk dat ik dat maar vaker ga doen misschien gaat het faden wel sneller dan
Foto's net gemaakt:quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef bokkepoot het volgende:
Maak anders eens een foto van de reparatie.. Ben benieuwd hoe netjes ze het gedaan hebben
Is een oudere pic. Zit nu op 300 dagen, weet niet na hoeveel dagen deze foto is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind de progress prima gaan. Had meer kunnen zijn, maar je belast het zeker niet zo veel?
Netjes gedaan wel hoor, echt weinig te zien van buiten! Voel je het ook met dragen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[..]
Foto's net gemaakt:
Patch is echt groot, de buitenkant van de draden is geplakt met een soort plakspul iets.
Voor 10 euro zo'n bizar grote patch is wel chill. Als het niet helpt dan kan ik altijd nog naar de Denham winkel gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Ik zit op m'n phone en dacht bij het eerste plaatje: Oke, wat is er precies aan gedaan? Maar voor 10 euro een dikke prima! Wel lachen hoe zo'n broek helemaal kapot wordt gedragenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Netjes gedaan wel hoor, echt weinig te zien van buiten! Voel je het ook met dragen?
Binnenkort maar progress pics dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is een oudere pic. Zit nu op 300 dagen, weet niet na hoeveel dagen deze foto is.
Maar in principe belast ik hem wel goed volgens mij, speel er vaal basketball in, fiets er soms in en loop heel veel. Verder doe ik er hetzelfde mee als de meeste mensen denk ik
Ziet er wel heel netjes uit zo! en dat voor een 10 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[..]
Foto's net gemaakt:
Patch is echt groot, de buitenkant van de draden is geplakt met een soort plakspul iets.
Voor 10 euro zo'n bizar grote patch is wel chill. Als het niet helpt dan kan ik altijd nog naar de Denham winkel gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst nog maar eens progress pics van m'n sams. Zijn nu de 2 maanden wear gepasseerd en wilde elke maand progress pics posten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Binnenkort maar progress pics dan.begint er imo wel goed uit te zien. Mijn momo's staan een beetje stil, dus weinig te melden iig. Laatste paar dagen m'n nsw chino aangehad.
Welkom!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ga dit topic ook maar volgen
Gisteren in een opwelling een Nudie Jeans gekocht. Schrok me een hoedje toen ik thuis zag dat ik 'm 6 maanden niet moet wassen. Maar wat rondneuzen op dit subforum heeft al een hoop verklaard.
Leuk om te zien wat er qua jeans allemaal mogelijk is in ieder geval, dat wist ik dus totaal niet
Inderdaad. Ik wachtte altijd al wel zo lang mogelijk met het wassen van jeans, maar 6 maanden lijkt me wel héél langquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Welkom!
Haha ja het klinkt vrij goor hè, nu betaald zich dit wel uit hoor! Wat voor nudie heb je gekocht
?
Hahaha chillquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:42 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga ali na doen met een sea soak in Indonesie denk ik. Net te horen gekregen dat ik met m'n ouders, peetoom en tante en hun kinderen ong 5 weken naar Indonesie ga![]()
Super nice, iets van 30 jaar nadat mijn ouders en peetoom en tante geweest zijn wilden ze nu nog een keer terug maar dan met kinderen.
Daar dus eens kijken voor leuke indo brand denim en een seasoak doen denk ik.
Nice! Indonesie lijkt me echt een tof land:), en 5 weken is pas op vakantie gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:42 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga ali na doen met een sea soak in Indonesie denk ik. Net te horen gekregen dat ik met m'n ouders, peetoom en tante en hun kinderen ong 5 weken naar Indonesie ga![]()
Super nice, iets van 30 jaar nadat mijn ouders en peetoom en tante geweest zijn wilden ze nu nog een keer terug maar dan met kinderen.
Daar dus eens kijken voor leuke indo brand denim en een seasoak doen denk ik.
Mooi land iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nice! Indonesie lijkt me echt een tof land:), en 5 weken is pas op vakantie gaan.
Seasoaken lijkt me ook super vett, vooral dat contrast eens is om te smullen.
En qua denim is dit misschien iets leuks:
http://www.potmeetspopdenim.com/
Ja ik weet niet of m'n bovenbenen dat gaan trekkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef leppeh het volgende:
[..]
Voor een skinny fit zou ik voor een Petit Standard gaan. Als je die TTS of -1 neemt zit 'ie niet zo belachelijk strak maar heb je wel gewoon een goeie, nauw aansluitende fit.
http://www.flickr.com/photos/46854257@N06/4407330283/ voor een plaatje van hoe hij ongeveer bij mij zit, heb een 31 TTS genomen. Bij mij was het vooral nodig om niet te downsizen doordat ik vrij dikke bovenbenen en kuiten heb, dat kan bij jou uiteraard anders zijn.
Je kunt ook eens kijken naar een Naked & Famous broekje, de 'normale' modellen zitten ook wel in je prijsklasse.
hoe heb je hem gesized? voor een slim fit zou ik hem 2 maten downsizenquote:Op zondag 29 april 2012 17:19 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of m'n bovenbenen dat gaan trekken![]()
Heb, zo eigenwijs als ik ben, de ns gekocht. Hij is onderweg als het goed is
Draag normaal 31. Heb hem in 29 gekocht. Ben benieuwdquote:Op zondag 29 april 2012 18:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
hoe heb je hem gesized? voor een slim fit zou ik hem 2 maten downsizen
Heb vandaag nieuwe pics gemaakt na 2 maanden draagtijd samurai.
Zal de pics zo posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |