Ff mailen naar Gun (Artistdenim) voor je initialenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef alexandervdb het volgende:
Diospyros kaki en Diospyros kaki = kakivrucht, sharonvrucht, (EN: Japanese persimmon, Japanese kaki)
In Nederland worden kaki's en sharon vruchten verkocht, heb je ze serieus nog nooit gehad?
Neway zon broekje lijkt me ook wel leuk.
En ook zon Artist Denim lijkt me wel leuk om te hebben, maar als ik dus die eerste paar fabrics over sla dan kan ik gewoon true to size broek bestellen? Dus gewoon meten en bestellen zonder dat het krimpt als een bitch? Kan ik mijn initialen op dat tabje bij de achterzak zetten? De standaard backpocketstitching van Artist Denim vind ik echt te lelijk dus daar moet ik wel wat op verzinnen dan.
Moeilijk moeilijk.
Had iemand er nou al 1 besteld?
Netjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef Seam het volgende:
Nieuwe aankoop zojuist gedaan, geen dry maar een nette broek voor op het werk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je vind de washing niet net of de fit?quote:
Inderdaad. Netjes is bij een simpele (donkere) blauwe of zwarte jeans. Evt een grijze, maar deze kleur is gewoon oud en afgedragen. Nu weet ik natuurljik niet wat je voor werk je doet, Seam, maar een nette broek is dit nietquote:
Nee oke, de kleur komt er ook niet zo goed uit. Hij is eigenlijk wat donkerder, maar ik heb ook geen kantoorbaan hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Inderdaad. Netjes is bij een simpele (donkere) blauwe of zwarte jeans. Evt een grijze, maar deze kleur is gewoon oud en afgedragen. Nu weet ik natuurljik niet wat je voor werk je doet, Seam, maar een nette broek is dit niet
Verrie nais, alleen de backpocketstitching vind ik niks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Deze zijn ook ziek
http://www.craftharbour.c(...)ght-tapered-fit.aspx
http://www.craftharbour.c(...)w-rise-slim-fit.aspx
Ik vind ze überhaupt niet zo om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verrie nais, alleen de backpocketstitching vind ik niks.![]()
Ik weet niet helemaal zeker of ik kan mee bestellen. Moet een nieuwe fiets hebben. Vorige is gestolen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:34 schreef BigSmurf het volgende:
Tsja, over smaak valt niet te twisten, ik vind die stitching (op backpockets na) en de selvage echt überbruut. Wanneer gaan we trouwens bestellen bij AD?
Die zijn inderdaad very nice..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verrie nais, alleen de backpocketstitching vind ik niks.![]()
Heb ik niet, maar dit wel:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad very nice..
En voor de backpocketstitching is dit uitgevonden.
[ afbeelding ]
Vaker dan je denkt, maar das niet OT.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd of je zoiets nou ook gewoon in het dagelijks leven gebruikt..
Of is het alleen maar voor de heb en dat incidentele middagje vissen
Ik ben er ook uit, ik ga voor #6 met compleet oranje threads. Niet heel origineel, maar wel gewoon mooi, en dan met de originele backpocket stitching van AD.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef T_Fuff het volgende:
Tussen 13 en 20 mei ergens? Dat had ik in gedachten, ik ben er helemaal uit trouwens, oranje threads en alleen backpocket stitching wit. Die vriend van mij is er nog niet helemaal uit maar hij denkt aan #8 of #16, waarschijnlijk mijn ontwerp van de backpocket. Ik denk dat het dan nu ongeveer tijd wordt om te gaan beslissen wat het verstandigst is.
Iedereen apart bestellen kan ook, kans op gepakt worden is het kleinst natuurlijk, maar dan kunnen er wel haatgevoelens ontstaan van de ene fokker richting de andere vanwege geen douanekosten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:53 schreef bokkepoot het volgende:
Bij mij ligt het ook aan een aantal factoren.
Als ik bijv die Samurai van ali overneem wacht ik sowieso weer een maand of 3 voor dat ik er zelfs naar aan begin te denken..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef T_Fuff het volgende:
Tussen 13 en 20 mei ergens? Dat had ik in gedachten
Als we begin juni doen dan heeft iedereen zijn vakantie-salaris erbijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef BigSmurf het volgende:
Hoor wel wat we doen, afzonderlijk bestellen is in principe duurder, zeker als we geen korting krijgen, maar je krijgt wel weer douanekosten, en dat heb je met apart bestellen niet, aangezien je met 170 dollar onder de 150 euro zit, en je dus alleen BTW betaalt en geen invoerrechten.
Zon rekensom had ik inderdaad ook gemaakt. Aangezien er bij de douanesite een apart kopje over spijkerbroeken (denim) gaat, lijkt me het een klleine kans dat zon pakket erdoorheen komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:18 schreef BigSmurf het volgende:
De douane rekent tot 22 euro geen BTW en geen invoerrechten, tussen de 22 en 150 euro alleen BTW en boven de 150 euro exclusief verzendkosten BTW én invoerrechten. BTW en invoerrechten worden wel betaald over het bedrag inclusief verzendkosten.
Voorbeeld:
Jeans 170 dollar = ongeveer 120 euro.
Verzendkosten 50 dollar = 30 euro.
BTW = 0,19 * 150 = 28,50
Invoerrechten = 0, want 120 euro < 150 euro.
Totaal: 178,50.
Meerdere jeans, zeg vier, = 170 * 4 = 680 dollar = ongeveer 480 euro.
Verzendkosten 50 dollar = 30 euro.
BTW = 0,19 * 510 = 96.90 euro.
Invoerrechten = 0,12 * 510 = 61.20 euro.
Totaal: 668, 10 euro.
Totaal per broek: 167 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |