Aan het regelen, maar ik kan zijn post alleen quoten, en dan maakt ie van alle plaatjes een url. Dus duurt even.quote:
Oh, sorry dan was ik te ongeduldigquote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Aan het regelen, maar ik kan zijn post alleen quoten, en dan maakt ie van alle plaatjes een url. Dus duurt even.
Ik zie dat ik er ook nog niet in sta, met Momo 0701 en N&F Skinny Guy Japan Heritage!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Wie moesten er ook weer allemaal in de TT vermeld worden met welke broekjes?
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:02 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik zie dat ik er ook nog niet in sta, met Momo 0701 en N&F Skinny Guy Japan Heritage!
Done, en nieuwe OP is klaar.quote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef DeGrote het volgende:
En voor degene die een nieuw topic start, graag even Naked & Famous Weird Guy Elephant 2 toevoegen
Done. Uitslover!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:22 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn self edge x dry bones x superfuture x styleforum staat er nog niet bij.
Door die lange naam lijkt het net alsof ik heel veel broeken heb
You sure are.quote:
Ik zie niet echt een logische reden. Überhaupt zie ik geen logische reden om een inseam van minder dan 35" te maken. Beter te lang dan te kort, dan kunnen mensen als ze willen altijd cuffen of stacken, en zo niet, dan laat je hem even innemen voor 10 euro of minder bij de lokale kleermaker.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef bakkes123 het volgende:
Weet iemand waarom de skinny guy van NF een langere inseam heeft dan de weird guy?
Maakt mij niet uit en de locale kleermaker vertrouw ik gewoon niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een logische reden. Überhaupt zie ik geen logische reden om een inseam van minder dan 35" te maken. Beter te lang dan te kort, dan kunnen mensen als ze willen altijd cuffen of stacken, en zo niet, dan laat je hem even innemen voor 10 euro of minder bij de lokale kleermaker.
sjodd toch? heb ik ook, en het faden gaat idd wat moeizaam. Binnenkort maar weer eens een updatetjequote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Nezhi het volgende:
Mijn broek fade nog steeds amper, maar zodra hij begint te faden wordt het niet electric blue maar gelijk wit lijkt wel. En er komen steeds meer bruine strepen op van de stof zelfIn de zon lijkt het ook alsof er een grote blauwe vlek zit over mijn rechter zak, waar ik altijd mijn hand afwrijf etc ^^
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef ChicaChula het volgende:
Mijn eerste raw is een feitnet besteld!
[ afbeelding ]
Deze dus..
Nee, je zet je instellingen maar op 25 posts per pagina, dan heb je er maar eventjes last van.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef Nezhi het volgende:
enen request: mogen er wat plaatjes uit de OP onder een spoiler? Het is echt heel veel scrollen
Ja, ik moet een 37" inseam hebben maar ik wil geen SG...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Done. Uitslover!
[..]
You sure are.
[..]
Ik zie niet echt een logische reden. Überhaupt zie ik geen logische reden om een inseam van minder dan 35" te maken. Beter te lang dan te kort, dan kunnen mensen als ze willen altijd cuffen of stacken, en zo niet, dan laat je hem even innemen voor 10 euro of minder bij de lokale kleermaker.
http://blueowlworkshop.bl(...)-collbaboration.htmlquote:Op donderdag 19 april 2012 19:26 schreef bakkes123 het volgende:
[..]
Ja, ik moet een 37" inseam hebben maar ik wil geen SG...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artist Denim sinds maandag aan het rocken, electric blue coming through! Pics eerstvolgend weekend/woensdag met mooi weer !
OP seht gut aus en de dames zijn ook goed represent lately!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Thanks, nu nog maar hopen dat ie pastquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Done. Uitslover!
[..]
You sure are.
[..]
Heb geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:47 schreef xSanjay het volgende:
Wanneer denk je hem binnen te krijgen atta?
Overigens draag ik mijn N&F al bijna een week zonder riem, en hij is echt een stuk beter gaan zitten!
[ afbeelding ]
Hij voelt nu echt een stuk minder strak aan in de tighs.
Zou je dus voortaan gewoon deze foto in de OP kunnen zetten Smurf?
Ik heb geen account kan het niet bekijken, misschien toch maar even een aanmakenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien wat voor de dames?
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=566.0
[quote author=kayodic link=topic=566.msg38394#msg38394 date=1333486418]quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:14 schreef Ditty het volgende:
OP is mooi geworden zo
[..]
Ik heb geen account kan het niet bekijken, misschien toch maar even een aanmaken
Heb een 28 besteld wat waistmaat 29 is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:28 schreef BigSmurf het volgende:
Foto's aangepast, kon de OP nog wijzigen!
@Atta: Welke maat heb je besteld? En wat is je true waist?
Nice! Waar is die van?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef ChicaChula het volgende:
Mijn eerste raw is een feitnet besteld!
[ afbeelding ]
Deze dus..
Komt vast goed!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef Atta-boy het volgende:
Zeker, ik ga er maar van uit dat die gast die ik advies gevraagd heb er verstand van heeft
http://www.revolveclothin(...)ct=FRAN-WJ573&c=&d=5quote:
WTF!!!!! Ik heb m GISTER besteld en hij is nu 50!!!! Dollar goedkoper!!!!?!!??!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Komt vast goed!
[..]
http://www.revolveclothin(...)ct=FRAN-WJ573&c=&d=5
Hopelijk zijn ze een beetje coulant. Ziet er prima uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:43 schreef ChicaChula het volgende:
Hij is al verzonden.. Maat 29.. Maar heb ze ff gemaild want beetje zonde om m retour te sturen en opnieuw te bestellen..
Oh super chill! Wat een servicequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef ChicaChula het volgende:
Super netjes! Direct het verschil teruggestort op credit card!!!! Ben echt blij
Dat is flexe servicequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:35 schreef ChicaChula het volgende:
Super netjes! Direct het verschil teruggestort op credit card!!!! Ben echt blij
Skinny guy fit, was 1ste productie zeg maar. Zit niet zoveel wear in hooguit 1 week ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh super chill! Wat een service.
Ali, die Momo x N&F van jou is dat de weird guy of de skinny guy fit? En heb je daar al veel wear in zitten? De progress foto's op ander fora's die ik gezien heb vond ik namelijk om te smullen bij die broek.
Een week?! Das echt zonde gapquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is flexe service
[..]
Skinny guy fit, was 1ste productie zeg maar. Zit niet zoveel wear in hooguit 1 week ofzo
Wel mooie progress idd bijv van kayodic en hippo
Hahaha ja andere pioriteit, Oldblue is in contestquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Een week?! Das echt zonde gap. Niet tevreden met de fit of gewoon je prioriteit ergens anders?
En ik doelde idd oa op de progress van Hippo, wat een broek gast.
Ligt een eind buiten het centrum. Qua merken leuk, maar prijzen zijn TdN niveau. Ik vond het niet genoeg de moeite waard om langs te gaan. TdN is voor mij makkelijker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga morgen naar Antwerpen, is die nieuwe denim winkel nog wat? Hoorde dat ze oa momo stocken.
Weet iemand waar het een beetje in de buurt ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |