abonnement Unibet Coolblue
pi_110537166
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110537184
Laatste post:

quote:
Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Klopt, maar het is niet allemaal zo simpel. Ik heb twee versies van haar in mijn kop steken, één van toen alles goed was, en één van nu, maar die van nu wordt vaak verdrongen door die van vroeger, als je snapt wat ik bedoel... deze recente versie van haar ken ik alleen maar door een paar telefoongesprekken en haar een paar keer gezien te hebben, de oude versie is sterk omdat ik met dat meisje drie jaar lang alles gedeeld heb, elke dag uurtje bellen etc...

Ik weet dat je gelijk hebt, maar het is complex...
Die gedachtes naar vroeger, moet je omdraaien.. hele stukken heb ik daar over gepost.

Zodra je aan iets leuks denkt met haar, dan zeg je: "maar ik wil haar niet want.............. (en dan komt er iets)"

zo vaak als nodig is ga je dat doen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110537388
Ik wou dat het bij mij ook.alleen maar een relatie was. Ik moet een scheiding regelen die ik niet wil, ik moet mijn kind op laten groeien zoals ik dat niet wil, ik moet hem nog zien terwijl ik dat niet wil. Bah. Klotezooi.

En tegelijkertijd hoef ik hem zelf nog niet eens meer terug. Alles wat wij.hadden opgebpuwd is weg, en dat is zo akelig!!
In life, every ending is a new beginning..
pi_110537596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef LaLouchi het volgende:
Ik wou dat het bij mij ook.alleen maar een relatie was. Ik moet een scheiding regelen die ik niet wil, ik moet mijn kind op laten groeien zoals ik dat niet wil, ik moet hem nog zien terwijl ik dat niet wil. Bah. Klotezooi.

En tegelijkertijd hoef ik hem zelf nog niet eens meer terug. Alles wat wij.hadden opgebpuwd is weg, en dat is zo akelig!!
Draai het eens om?

Je moet een scheiding regelen waar je weer van leert, je ziet je kind opgroeien, elke keer als hij bij de deur staat weet je dat hij er is voor je dochter

en denk eens aan alles wat je van hieruit kan opbouwen, je eigen financiën, je eigen huis, je eigen leven, je eigen keuzes en je eigen dingen.

DAT IS PAS VRIJHEID :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Redactie Frontpage donderdag 19 april 2012 @ 16:38:32 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_110537629
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef LaLouchi het volgende:
Ik wou dat het bij mij ook.alleen maar een relatie was. Ik moet een scheiding regelen die ik niet wil, ik moet mijn kind op laten groeien zoals ik dat niet wil, ik moet hem nog zien terwijl ik dat niet wil. Bah. Klotezooi.

En tegelijkertijd hoef ik hem zelf nog niet eens meer terug. Alles wat wij.hadden opgebpuwd is weg, en dat is zo akelig!!
Ik leef met je mee. Moet ook een scheiding regelen die ik niet wil. Ik moet er straks aan wennen dat ik mijn kinderen straks nog sporadisch zie
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_110538279
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik leef met je mee. Moet ook een scheiding regelen die ik niet wil. Ik moet er straks aan wennen dat ik mijn kinderen straks nog sporadisch zie
Ja mijn man ook, maar dat weegt blijkbaar niet op. Snap dat niet. Hoe ga jij het aanpakken?
In life, every ending is a new beginning..
pi_110538369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Laatste post:

[..]

Ik weet het... maar soms heb ik nog dat stomme gevoel dat ze plots snachts wel smsje stuurt met dat het haar spijt enzo... heel dwaas en naief, en ik weet dat het niet gaat gebeuren... maar ik versta de situatie gewoon niet, liever een relatie die eindigt door ruzie dan een goeie die plots uit het niets lijkt te stoppen... kan ook zijn dat ik bepaalde zaken over het hoofd heb gezien natuurlijk... moet wel denk ik...
.
  donderdag 19 april 2012 @ 17:00:32 #8
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110538568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:56 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ik weet het... maar soms heb ik nog dat stomme gevoel dat ze plots snachts wel smsje stuurt met dat het haar spijt enzo... heel dwaas en naief, en ik weet dat het niet gaat gebeuren... maar ik versta de situatie gewoon niet, liever een relatie die eindigt door ruzie dan een goeie die plots uit het niets lijkt te stoppen... kan ook zijn dat ik bepaalde zaken over het hoofd heb gezien natuurlijk... moet wel denk ik...
Ga daar maar vanuit idd...Ik had hetzelfde..Na meer dan 3 jaar opeens de relatie weg...Ook totaal niet zien aankomen. Maar als je later gaat terugkijken zijn er altijd kleine aanwijzingen geweest...Blijft wel dat ik vind dat ze gewoon had moeten praten, en das nooit gebeurd. Dat is nu ook nog het enige waar ik boos over ben, want dan hadden we het mss wel gered..
pi_110539022
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ga daar maar vanuit idd...Ik had hetzelfde..Na meer dan 3 jaar opeens de relatie weg...Ook totaal niet zien aankomen. Maar als je later gaat terugkijken zijn er altijd kleine aanwijzingen geweest...Blijft wel dat ik vind dat ze gewoon had moeten praten, en das nooit gebeurd. Dat is nu ook nog het enige waar ik boos over ben, want dan hadden we het mss wel gered..
Als je maar niet kwalijk neemt :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 19 april 2012 @ 17:12:36 #10
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110539085
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als je maar niet kwalijk neemt :)
Oh nee hoor. Ik zie nu wel dat ik bepaalde dingen anders had kunnen / moeten doen. Maar als haar iets dwars zit, had ze dat kunnen zeggen. Hoe moet ik weten dat ik iets fout doe als zij het niet aangeeft? Het is wel goed ;)

edit: Al met al toch wel een moeilijke dag...Kan haar gewoon nog niet loslaten...
pi_110539596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:12 schreef sawadie het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Ik zie nu wel dat ik bepaalde dingen anders had kunnen / moeten doen. Maar als haar iets dwars zit, had ze dat kunnen zeggen. Hoe moet ik weten dat ik iets fout doe als zij het niet aangeeft? Het is wel goed ;)

edit: Al met al toch wel een moeilijke dag...Kan haar gewoon nog niet loslaten...
Speel jij nog met het idee om haar terug te kunnen krijgen?
.
pi_110539859
Waarom zou je niet kwalijk.mogwn nemen?
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 19 april 2012 @ 17:33:09 #13
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110539963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Speel jij nog met het idee om haar terug te kunnen krijgen?
Soms wel ja. Ik weet dat er aan beide kanten nog gevoelens zijn, dus heb ik zoiets van; waarom niet? Tegelijk denk ik aan de dingen die gespeeld hebben en weet ik dat het toch geen zin heeft...
  donderdag 19 april 2012 @ 17:58:45 #14
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110540948
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef LaLouchi het volgende:
Waarom zou je niet kwalijk.mogwn nemen?
Wanneer je iemand iets kwalijk neemt, dan gun je die persoon iets.

Wat je een ander gunt, dat gun je jezelf.

Wanneer je niet kwalijk neemt, dan neem je jezelf ook niets kwalijk...

stel A doet iets, en jij hebt er last van.

Dan neem je A het kwalijk voor het doen, maar jezelf voor de last.

Accepteren wat A doet, en loslaten.

Want wat A doet, is de Ander....

en de ander.. heeft geen invloed op jou zijn...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 19 april 2012 @ 17:59:23 #15
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110540969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:33 schreef sawadie het volgende:

[..]

Soms wel ja. Ik weet dat er aan beide kanten nog gevoelens zijn, dus heb ik zoiets van; waarom niet? Tegelijk denk ik aan de dingen die gespeeld hebben en weet ik dat het toch geen zin heeft...
Het zou kunnen werken..... maar dat zal je mij niet horen zeggen (behalve nu) want eerst jezelf redden, op rails krijgen etc... en dus vrede met je eigen leven hebben, voordat je vrede met een ander kan hebben.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Redactie Frontpage donderdag 19 april 2012 @ 18:10:39 #16
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_110541393
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:54 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja mijn man ook, maar dat weegt blijkbaar niet op. Snap dat niet. Hoe ga jij het aanpakken?
Geen idee. Mijn toekomst zie ik nu als een enorm zwart gat, ik ga denk ik kapot van verdriet. Dat de relatie over is, het zij zo. Maar dat ik mijn kids straks bijna nooit meer zie doet me enorm veel pijn en verdriet
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_110541941
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Djeez het volgende:

[..]

Geen idee. Mijn toekomst zie ik nu als een enorm zwart gat, ik ga denk ik kapot van verdriet. Dat de relatie over is, het zij zo. Maar dat ik mijn kids straks bijna nooit meer zie doet me enorm veel pijn en verdriet
Ja dat begrijp ik. Lijkt me ook echt vreselijk.

Leef je al wel gescheiden?
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 19 april 2012 @ 18:24:20 #18
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110541963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ga daar maar vanuit idd...Ik had hetzelfde..Na meer dan 3 jaar opeens de relatie weg...Ook totaal niet zien aankomen. Maar als je later gaat terugkijken zijn er altijd kleine aanwijzingen geweest...Blijft wel dat ik vind dat ze gewoon had moeten praten, en das nooit gebeurd. Dat is nu ook nog het enige waar ik boos over ben, want dan hadden we het mss wel gered..
Hee, dat is best wel mijn verhaal ook. Al was dat minder dan 3 jaar. Tis toch oneerlijk dat ze niet praten! Zijn die exen dan zo van de makkelijke weg, geen moeite willen doen. Als we even een hobbel moeten nemen, dan lopen we er maar liever omheen? Flauw..

Weet jij wel de oorzaak waarom je ex niet meer wilde?
Be sure to wear some flowers in your hair
  Redactie Frontpage donderdag 19 april 2012 @ 18:25:26 #19
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_110542021
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik. Lijkt me ook echt vreselijk.

Leef je al wel gescheiden?
Nee Sterker nog, we slapen vaak zelfs nog in een bed. Het is ook zo dubbel. Het liefste heb ik dat ze zsm weg is, aan de andere kant vind ik het fijn nog elke dag mijn kinderen te zien
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 19 april 2012 @ 18:29:15 #20
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110542152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:56 schreef Tom84 het volgende:

maar ik versta de situatie gewoon niet, liever een relatie die eindigt door ruzie dan een goeie die plots uit het niets lijkt te stoppen... kan ook zijn dat ik bepaalde zaken over het hoofd heb gezien natuurlijk... moet wel denk ik...
hier ook hetzelfde... Hij schreef nog dat hij niet het gevoel had dat het nog verder had kunnen gaan met ons. Maar waarom dan??? Ik weet het helemaal niet eens. En nu kan ik hem ook niet eens enorm haten. -O-

Nou, ik moet maar weer gaan sporten ofzo om de gedachtes deze avond te verzetten. Succes allen :*
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110542269
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:25 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nee Sterker nog, we slapen vaak zelfs nog in een bed. Het is ook zo dubbel. Het liefste heb ik dat ze zsm weg is, aan de andere kant vind ik het fijn nog elke dag mijn kinderen te zien
Jeetje dat lijkt me ook niet vol te.houden.. Hoe weet ze dan zo zeker dat ze het door wil zetten, kan je toch beter eerst uit elkaar, kijken of dat het is, en dan officieel scheiden? Ik zou er gillend gek van worden, met het oog op je kinderen is het fijn maar verder..

Ik leef nu wel al ruim 6 weken apart. Ook vreselijk om te zien wat dat met mijn dochter doet. Tis een wrak geworden, mist haar vader vreselijk. Hij ons ook, maar blijkbaar niet genoeg. Om gek van te worden. Vreselijke.situatie scheiden, en nog veel vreselijker voor kinderen. Ik snap niet waarom mensen niet meer vechten voor hun gezin. Onbegrijpelijk.
In life, every ending is a new beginning..
  Redactie Frontpage donderdag 19 april 2012 @ 18:38:37 #22
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_110542565
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Jeetje dat lijkt me ook niet vol te.houden.. Hoe weet ze dan zo zeker dat ze het door wil zetten, kan je toch beter eerst uit elkaar, kijken of dat het is, en dan officieel scheiden? Ik zou er gillend gek van worden, met het oog op je kinderen is het fijn maar verder..

Ik leef nu wel al ruim 6 weken apart. Ook vreselijk om te zien wat dat met mijn dochter doet. Tis een wrak geworden, mist haar vader vreselijk. Hij ons ook, maar blijkbaar niet genoeg. Om gek van te worden. Vreselijke.situatie scheiden, en nog veel vreselijker voor kinderen. Ik snap niet waarom mensen niet meer vechten voor hun gezin. Onbegrijpelijk.
Hoe oud is jouw dochter dan? Mijne is 6 en heeft PDD-NOS. Ik heb nog een zoon van 3, maar die krijgt er niet zoveel van mij en heeft minder met mij dan mijn dochter. Ik denk dat zij er ook helemaal kapot aan gaat. Ik had nog graag willen vechten, ben zelfs in therapie gegaan, maar ze heeft plotseling besloten er de stekker uit te trekken.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_110542786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:24 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Hee, dat is best wel mijn verhaal ook. Al was dat minder dan 3 jaar. Tis toch oneerlijk dat ze niet praten! Zijn die exen dan zo van de makkelijke weg, geen moeite willen doen. Als we even een hobbel moeten nemen, dan lopen we er maar liever omheen? Flauw..

Weet jij wel de oorzaak waarom je ex niet meer wilde?
Zelfde dus hier... Ze zegt dat ze het zelf niet eens allemaal weet en kan verwoorden...
En dat ik een uitleg verdien maar die niet kan geven... Vind ik persoonlijk echt onzin, er moet toch iets van structuur in haar hoofdje zitten niet... Maar ze zegt ook tegen iedereen dat ze momenteel op automatische piloot leeft, werkt, thuis komt, tv kijkt en over niet veel nadenkt en het allemaal maar op zn beloop laat...

Toen het mis begon te gaan had ze het gewoon over in de knoop te zitten met zichzelf en emotioneel op te zijn... Ze zat zo diep dat ze zelfs dacht om gewoon tegen een boom te rijden, vertelde ze me laatste keer dat ze bleef slapen... en haar ex verwarde alleen maar meer...

Ik weet dat ze niet weg wou uit australie en dat ze echt in de knoop zat en dat ik dus niet echt verlaten ben voor haar ex... maar toch... Precies 10 dagen na dat we terug thuis waren ontmoet ze hem op een feestje en is het allemaal begonnen... dat steekt toch behoorlijk... Maar ik vind het ook echt onzin... Ik denk niet dat ze dan ook echt volledig voor hem is gevallen, lijkt me zo abrupt en onmogelijk...

Ze ging niet naar hem toetrekken, en dat heeft ze toch maar mooi gedaan, ze vertelde me dat ze zich zo slecht voelt over alles en dat hij haar een goed gevoel geeft met zijn aandacht... Dat ze nu geen relatie kan hebben want dat ze niet elke avond wil vertellen hoe ze zich voelt enzo... Ze kropt alles gewoon op, en zo is ze momenteel ook echt, dat weet ik... ze vertelde me dat ze het op haar zelf zal moeten doen...

Maar toch ondertussen papt ze mooi met hem aan terwijl niet eens zo gek lang geleden ik haar leven was... Ik weet wat er was tussen ons en dat dit echt was, dus zelfs met alle info die ik heb ken ik niet de echte reden...

Wat wel kan is dat hij haar een relatie kan geven die niet erg diepgaand is en meer bestaat uit weggaan en onzin... ik weet dat hij zo is, dusja... En een relatie met mij was nu eenmaal serieus...

Maar op het einde van de dag is het allemaal gissen naar de echte reden, en zolang zij niet met de waarheid komt, bllijft het moeilijk te verwerken voor mij... Want ik moet het gewoon weten
.
pi_110542959
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:38 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hoe oud is jouw dochter dan? Mijne is 6 en heeft PDD-NOS. Ik heb nog een zoon van 3, maar die krijgt er niet zoveel van mij en heeft minder met mij dan mijn dochter. Ik denk dat zij er ook helemaal kapot aan gaat. Ik had nog graag willen vechten, ben zelfs in therapie gegaan, maar ze heeft plotseling besloten er de stekker uit te trekken.
Mijn dochter is 7. Heeft moeite met meekomen op school nu, last van huilbuien, blijft steeds zeggen oh mama ik hoop zo dat papa terug komt.. De concequenties zijn voor haar gewoon zo enorm groot. Wss weer verhuizen, andere school, andere vriendinnetjes, papa nog maar 2 dagen in de 2 weken zien, ze vind het werkelijk vreselijk. Ik werk in de avonduren, normaal was hij dan bij haar, dus haar "papatijd" viel helemaal weg, toen kreeg.ze ook.nog woedeaanvallen. En mijn ex geloofde me in eerste instantie niet omdat ze zich daar voorbeeldig gedroeg... Hield ze zich dus onwijs in.

Kijk een relatie is hard werken, maar zolang er liefde is vind ik dat de moeite waard, zeker met kinderen. Hij dus niet. En dat is moeilijk te verkroppen.
In life, every ending is a new beginning..
  Redactie Frontpage donderdag 19 april 2012 @ 18:51:07 #25
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_110543224
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Mijn dochter is 7. Heeft moeite met meekomen op school nu, last van huilbuien, blijft steeds zeggen oh mama ik hoop zo dat papa terug komt.. De concequenties zijn voor haar gewoon zo enorm groot. Wss weer verhuizen, andere school, andere vriendinnetjes, papa nog maar 2 dagen in de 2 weken zien, ze vind het werkelijk vreselijk. Ik werk in de avonduren, normaal was hij dan bij haar, dus haar "papatijd" viel helemaal weg, toen kreeg.ze ook.nog woedeaanvallen. En mijn ex geloofde me in eerste instantie niet omdat ze zich daar voorbeeldig gedroeg... Hield ze zich dus onwijs in.

Kijk een relatie is hard werken, maar zolang er liefde is vind ik dat de moeite waard, zeker met kinderen. Hij dus niet. En dat is moeilijk te verkroppen.
Ze zijn bijna even oud dus. Ik vind het zo sneu voor mijn dochter. Ze is helemaal gek op papa, papa is haar en ze verheugt zich iedere dag op mijn thuiskomst van het werk. Straks valt papa ineens weg, zij gaat hier een enorme klap van krijgen ben ik bang. De liefde tussen mijn vrouw en ik was al jaren minder, maar ik wilde zo graag samen blijven voor de kinderen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 19 april 2012 @ 19:00:56 #26
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110543670
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef Tom84 het volgende:

Maar op het einde van de dag is het allemaal gissen naar de echte reden, en zolang zij niet met de waarheid komt, bllijft het moeilijk te verwerken voor mij... Want ik moet het gewoon weten
Ooh ja dat laatste is zo lastig he! Want je blijft alle scenario's de revue laten passeren. Zooo vermoeiend. De ene minuut heb je (automatisch) helemaal doodgeanalyseerd dat het reden A moet zijn, 5 minuten later spring je weer naar B en voor je het weet snap je er helemaal niks meer van en draai je door. Had ik tenminste :') ik ben een week ziek thuisgebleven van werk hoor. Jij?

mijn ex zat ook met zichzelf in de knoop. En hij heeft een probleem met gevoel. Als er een ouder familielid doodgaat, doet hem dat bijvoorbeeld ook geen pijn/verdriet. :{ Hij doet onverschillig/onbewogen terwijl iedereen om hem heen van slag is.
En ik maar denken dat zijn gevoel richting mij echt was, zo voelde het altijd wel.

Maar goed, toen hij me dit eindelijk vertelde kwam hij dus toch wel gevoelig over. Maar daarna zetten hij mij direct plots aan de kant en nu heb ik het idee dat ie weer gewoon ontkennend verder leeft, alsof er niets aan de hand is. Hij heeft geen probleem. Maar mij heeft ie er nu wel mee opgezadeld, met m'n liefdesverdriet. Hij wordt bedankt.
Kijk telkens als ik dit analyseer, kan ik gelukkig wel ff denken: DE LUL. dat scheelt een beetje
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110543708
Ja het is echt een verschrikking kan ik je vertellen. Vrees ook dat ze later echt misschien wel naar maatschappelijk werk oid moet. Hoop dat ook zij, en alle kinderen van gescheiden ouders, het een plekje kan geven..

Sterkte
In life, every ending is a new beginning..
pi_110544889
ze wou altijd een tweede video maken over australie en onze reis, en nu heeft ze de eerste al lang niet meer bekeken zei ze me gisteren... mss moet ik hem dan maar maken... of handel ik dan als een naieve verliefde en wanhopige puber?

duw ik haar daar verder mee weg, of herinner ik haar juist aan wat we hadden, of is het echt een stom en kinderachtig idee...
.
  donderdag 19 april 2012 @ 19:32:16 #29
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110545097
ik zou het niet doen Tom. Maar dan niet vanwege haar wel/niet, maar vanwege jezelf. Ik denk dat het je vooral veel pijn doet tijdens het maken van die video.

Voor haar hoef je niets te doen, als zij iets wil kan ze dat zelf aangeven.. blijkbaar heeft ze het niet nodig. En dan ben je alleen nog maar meer teleurgesteld.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110545736
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:32 schreef MiLalaa het volgende:
ik zou het niet doen Tom. Maar dan niet vanwege haar wel/niet, maar vanwege jezelf. Ik denk dat het je vooral veel pijn doet tijdens het maken van die video.

Voor haar hoef je niets te doen, als zij iets wil kan ze dat zelf aangeven.. blijkbaar heeft ze het niet nodig. En dan ben je alleen nog maar meer teleurgesteld.
Precies. Het idee is ontzettend lief, maar daar heb je echt alleen.jezelf mee.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110545922
inderdaad, gwn dwaas idee dat ze dan mss beseft wat ze weggooit... maarja haar leven, haar keuze... Ik versta het gwn niet :(
.
  donderdag 19 april 2012 @ 22:15:00 #32
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110546017
ik ook niet :(

ik lees nu net nogmaals z'n stomme *&^%^ korte bericht waarin hij schrijft 'ik had niet het gevoel dat wij nog verder konden' :? }:|
aaaarrrgggh waarom dump je me dan niet eerder, maar ga je eerst nog de romantische man uithangen tijdens een leuk weekendje. Alle woorden die gezegd zijn, met een dubbele betekenis? Alles, nep? Ik voel me gebruikt.
Zo, in ieder geval de mail gedelete. Bah.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110546651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Ooh ja dat laatste is zo lastig he! Want je blijft alle scenario's de revue laten passeren. Zooo vermoeiend. De ene minuut heb je (automatisch) helemaal doodgeanalyseerd dat het reden A moet zijn, 5 minuten later spring je weer naar B en voor je het weet snap je er helemaal niks meer van en draai je door. Had ik tenminste :') ik ben een week ziek thuisgebleven van werk hoor. Jij?

mijn ex zat ook met zichzelf in de knoop. En hij heeft een probleem met gevoel. Als er een ouder familielid doodgaat, doet hem dat bijvoorbeeld ook geen pijn/verdriet. :{ Hij doet onverschillig/onbewogen terwijl iedereen om hem heen van slag is.
En ik maar denken dat zijn gevoel richting mij echt was, zo voelde het altijd wel.

Maar goed, toen hij me dit eindelijk vertelde kwam hij dus toch wel gevoelig over. Maar daarna zetten hij mij direct plots aan de kant en nu heb ik het idee dat ie weer gewoon ontkennend verder leeft, alsof er niets aan de hand is. Hij heeft geen probleem. Maar mij heeft ie er nu wel mee opgezadeld, met m'n liefdesverdriet. Hij wordt bedankt.
Kijk telkens als ik dit analyseer, kan ik gelukkig wel ff denken: DE LUL. dat scheelt een beetje
Ja die emotionele rollercoaster is zo zwaar om te ondergaan, ik heb precies hetzelfde met die verschillende scenario’s, soms denk ik, ja het is echt gedaan voor haar en komt nooit meer goed, en soms het compleet tegenovergestelde... En ik probeer dat overanalyseren te stoppen, maar het lukt maar niet...

Ik was nog maar juist terug van de reis toen alles begon dus had nog geen werk, was bezig werk te zoeken, maar toen de klap kwam ben ik de eerste dagen niet meer uit mijn bed geraakt.. Ik had geen idee hoe ik werk zou vinden zonder haar, niet logisch natuurlijk, maar het was echt negativiteit alom... nu toch een baan gevonden, wel moeten huilen die avond, zij had al na een week werk en had mij meteen gebeld en ik kon het haar niet laten weten... gwn van die kleine dingen raken me enorm

[ Bericht 0% gewijzigd door Tom84 op 19-04-2012 23:33:09 ]
.
pi_110546861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
ik ook niet :(

ik lees nu net nogmaals z'n stomme *&^%^ korte bericht waarin hij schrijft 'ik had niet het gevoel dat wij nog verder konden' :? }:|
aaaarrrgggh waarom dump je me dan niet eerder, maar ga je eerst nog de romantische man uithangen tijdens een leuk weekendje. Alle woorden die gezegd zijn, met een dubbele betekenis? Alles, nep? Ik voel me gebruikt.
Zo, in ieder geval de mail gedelete. Bah.
Ik ken en begrijp het zeker, ik bekijk het filmpje op youtube, kan het niet laten :( gwn ook omdat ik de reis en australie keihard mis, maar dan zie ik haar weer en voel ik me opnieuw verraden, en denk ik weer ze komt wel weer bij haar positieven... gebeurt natuurlijk niet, ze weet best wat ze doet, maar de discrepantie tussen het meisje daar en nu is zo absurd groot...

Ze had me maar moeten duidelijk maken voor de reis en voor ze me de wereld beloofde waar ik echt aan toe was... maar nee, nu zegt ze dat alles wat ze me in australie heeft gezegd ook echt meende, wel dan zit er behoorlijk was mis in dat mooie hoofdje van haar
.
  vrijdag 20 april 2012 @ 01:23:58 #35
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110549341
Ik ken het.. Met kerst nog mn ouders sturen dat ze hoopt op ng zo"n gezellig jaar, en twee weken later maak
Je het uit... Bizar, niet te geloven.. Nu ben ik zover dat ik het nt eens meer wil weten, ik zal er toch nooit achterkomen...
pi_110550153
Mijn ex zei de dag voor hij wegging dat ik maar moest stopprn met de pil want hij wilde.zo graag een tweede kindje, en dat hij zo opnieuw met me zou trouwen... Hierdoor heb ik zolang hoop gehoudrn... Echt een mind fuck, twilight zone, zo ben je gelukkig getrouwd, de volgendr dag leef je gescheiden...
In life, every ending is a new beginning..
pi_110550189
Er is een soort charme offensiefje ingezet. Weet niet of ze zich verveelt of whatever.

Weet niet of ik het vervelend vind. heb me er een beetje voor afgesloten geloof ik, dus echt kwaad kan het niet.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110550204
Wat doet ze dan?
In life, every ending is a new beginning..
pi_110550342
Het begon met "ehh wiens nummer is dit" op whatsapp, wat ik al een onwaarschijnlijke introductie vond.

En eergisteren en gisteren hing ze aan de whatsapp. Niet echt boeiende gesprekken verder, ik heb in de huidige situatie niet veel te meldden.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  vrijdag 20 april 2012 @ 08:24:49 #40
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110550785
nou, LaLouchi, sawadie, Tom, ik vind dat die exen een pak rammel verdienen, voor deze tegenstrijdige signalen.
Ik zou zo graag willen dat iemand hem eens flink de waarheid zou zeggen, dat ie onfatsoenlijk, onbeschoft is geweest. Maar ik weet ook dat ie dan z'n muur weer optrekt en onverschillig zou wegkijken, dus dat niemand dat ook nog bij hem zou proberen..
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110550901
Mijn ex wenteld.zich in zelfmedelijden. Vind dat de.volledige schuld bij mij ligt, en hij wil wrl maar kan niet meer.. Waar een wil.is is een weg zeker met kinderen in het spel, dus mijn gevoelens van onmacht rn verdriet nemen met de dag toe. Hij zegt niet te te teijfelen, maar ook.dat hij er elke dag, de hele dag mee bezig is. Klopt niet toch? Maar hij werkt me op deze manier wel de klote in. no more. Mijn muur is nu ook omhoog. Ik metsel een muurtje om mijn hart zodat hij me geen pijn meer kan doen. Ik heb genoeg gehoopt en gehuild. Dat is nu volledig weg. Al wat overblijft is een leeg kil gevoel.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110550980
Mijn probleem is dat ik ook niet goed (meer) praatte.
Dat was mijn fout.

In het begin als ik iets aangaf wat haar niet aanstond dan werd ze verdrietig.
Ging ze vaak huilen enz. Ze zat nog zo erg in de sleur van haar ex vriendje(s) (voor de mensen die het hele verhaal nu kennen :@ ).
Als ik aangaf dat ik tijd voor mezelf wilde dan dacht zij automatisch aan vroeger... de jongen die haar kapot maakte.

Toen ik aangaf dat ik meer tijd bij me hobby wilde doorbrengen konden we uren praten erover, omdat ze het gewoon niet wilde. De mensen die daar zaten (vooral meisjes/vrouwen) vond ze niet leuk en ze was zooooo bang dat ze me kwijt zou raken daaraan dat ze me ging claimen. Als we een discussie hadden kon ze doorgaan tot we ruzie kregen en dat duurde tot onze eerste pauze (ongeveer na 1j en 3 a 4 maanden). Ik zat er helemaal doorheen. Ik miste me vrienden en familie en deed 300% me best om haar gelukkig te maken, maar het lukte mij niet meer. Ik ging er zelf onderdoor.

Toen is ze bij een psycholoog gaan praten. Al die oude woede eruit gehuild en me ex en ik konden veel beter praten. Ze bleef rustig als we praten, maar ik was nog steeds bang dat ze boos zou worden. Hoe kan je dat verbeteren in 3maanden als de eerste 15maanden anders waren ???
Ik durfde niet meer eerlijk te zeggen wat ik voelde. Bang voor ruzie.

Ze wist donders goed dat ik me hobby en me vrienden miste. Dat wist ze heel goed en toch liet ze het niet toe dat ik daar meer tijd aan wilde en moest besteden.
Als ze dan vroeg of ik nog gelukkig was zei ik altijd maar ''ja''. Hopend op een tijd dat het beter zou gaan. Ze begon het wat meer te accepteren en we hadden afgesproken dat ik op Donderdag na het zwemmen even naar het clubhuis zou gaan. Als ik daar dan kwam (1x in de maand |:( ) dan zat ze te WhatsAppen... alsnog claimen en controleren. Ze vertrouwde mij gewoon niet, terwijl ik haar daar nooit een reden toe gegeven heb.

De laatste paar weken waren het ergst. Ik was een week zenuwachtig voor een verjaardag. Ze zat zo slecht in haar vel dat we sporadisch nog seks hadden. Als ze ongesteld was zaten er soms drie weken tussen :@ . Elke irritatie begon nog meer te spelen. Ik deed NOG beter me best. Zette als verassing bloemen op haar kamer terwijl ze er niet was. Nodigde haar uit voor een romantisch etentje met Valentijn op mijn kosten. En toch zei ze dat ze opkeek tegen de toekomst.

Ze wilde de mensen van mijn hobby niet in haar leven en zei dat ze niet wist hoe lang ze het vol zou houden als ik daar tijd aan zou gaan besteden. De zomer kwam er aan en het seizoen zou weer beginnen.

Toen we ruzie kregen over die verjaardag waar ik heen moest (ze wist niet of ze mee wilde) was het voor mij de druppel. Alle irritaties en opgekropte gevoelens kwamen eruit. Ik waarschuwde haar:''als je me vanavond niet gewoon me gang kan laten gaan en we het niet uitpraten en ik daar sago zit door jou is het klaar''. Ze geloofde me niet. Ze zei alleen:''stoer hoor dat je daarmee gaat dreigen''. Dus ik herhaalde het. Ik zat te janken als een baby op me kamer. Ik was zo gespannen dat ik eruit zag als een lijk. Ik zat er echt helemaal doorheen. Ik wist dat dit eraan zat te komen en ik wist dat ik het moest doen. Ik kon niet anders. Toen zei ze dat ze naar huis ging en ik zei het nog eens:''als je nu weggaat dan is het klaar''. Toen liep ze weg en toen ze in de auto zat belde ze mij. Ik zat jankend op de bank bij me ouders en me broer. Het enige wat hun zeiden is:''zet het wel door, want dit is niet goed voor je''. En dus liep ik naar de auto en maakte het uit. Even later kwam ze met haar moeder bij mij langs. En heb ik alles huilend uit zitten leggen. Ze zei dat ze het niet zag aankomen.

Een paar dagen later zei ze dat dit misschien wel goed voor der was. Kon ze zelf ook even tot rust komen. Toen het over was zag ze pas eindelijk wat ze gedaan had. Ze zag eindelijk pas dat ze zelfs mij kon kwijt raken. Ze had z'n spijt dat me bericht aan bericht stuurde waarin ze zei dat ze fout zat. Dat ze mij vertrouwde en bereid was me vrij te laten.

Mijn fout is dat ik niet praatte.... maar had het nog zin.

Ik twijfel enorm. Zij voelde wel als de ware in het begin.
Dat gevoel begon weg te sijpelen, omdat ik voor de rest alles kwijt raakte.
Ik ben nog steeds heel erg gek op die meid, maar iedereen om me heen zegt dat dit veel beter voor me is. Niemand had voor de rest een klik met haar. Ze zat altijd in haar schulp. Gewoon bang en onzeker. Als ze me vrij kan laten en er vrede mee heeft zit ze misschien beter in haar vel en durft ze wat opener te zijn tegen me familie en vrienden. Als ze je eenmaal vertrouwde dan was ze echt leuk en kon ik altijd met haar lachen. Ik twijfel zou erg en zou graag jullie mening horen :@
pi_110551059
Kom eerst tot rust en beslis dan. Niet nu overhaast weer terug, want dan ben je wss weer terug bij af en loopt het weer fout. Pas als je volledig tot rust bent gekomen kan je beslissen of dit ecjt is wat je wil. Neem je tihd. Ga leuke dingen doen. Probeer het op een rijtje te krijgen..
In life, every ending is a new beginning..
pi_110551073
Nou gisteravond werd ik ook ff verrast zeg..kreeg ik ineens een mail van me ex. Met hoe gaat het? Hoe is het met je familie? Druk op het werk? zeg maar de standaard vragen. Dit was de 1e keer dat zij contact zocht....de laatste keer dat we elkaar gezien/gesproken hadden is ong 2mnd geleden en toen kwam het initiatief van mijn zijde. Ik had voor mezelf de keus al gemaakt ok, we gaan op de negeertoer. Dus ik was er wel ff klaar mee...

Ik heb haar een mail terug gestuurd met: je overvalt me en ik laat na het weekend wel wat van me horen.. Verder gaat alles goed hier, en ik zit nu in de kantine dus heb geen tijd om een lange mail te typen :)
(netjes verwoord toch)

Nu komend weekend maar eens bedenken hoe ik hier weer een reactie op terug ga geven...maar dat is een probleem voor maandag
pi_110551130
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:45 schreef m2012 het volgende:
Nou gisteravond werd ik ook ff verrast zeg..kreeg ik ineens een mail van me ex. Met hoe gaat het? Hoe is het met je familie? Druk op het werk? zeg maar de standaard vragen. Dit was de 1e keer dat zij contact zocht....de laatste keer dat we elkaar gezien/gesproken hadden is ong 2mnd geleden en toen kwam het initiatief van mijn zijde. Ik had voor mezelf de keus al gemaakt ok, we gaan op de negeertoer. Dus ik was er wel ff klaar mee...

Ik heb haar een mail terug gestuurd met: je overvalt me en ik laat na het weekend wel wat van me horen.. Verder gaat alles goed hier, en ik zit nu in de kantine dus heb geen tijd om een lange mail te typen :)
(netjes verwoord toch)

Nu komend weekend maar eens bedenken hoe ik hier weer een reactie op terug ga geven...maar dat is een probleem voor maandag
Denk er inderdaad goed overna.
Netjes verwoord.... zo kan ik het nog niet :@ .
Ik geef altijd direct (of enkele minuten daarna) antwoordt op een WhatsApp :)
pi_110551163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:43 schreef LaLouchi het volgende:
Kom eerst tot rust en beslis dan. Niet nu overhaast weer terug, want dan ben je wss weer terug bij af en loopt het weer fout. Pas als je volledig tot rust bent gekomen kan je beslissen of dit ecjt is wat je wil. Neem je tihd. Ga leuke dingen doen. Probeer het op een rijtje te krijgen..
Dankje LaLouchi.
Ik denk dat ze het wel kan.

Ze probeert ook alles op een rijtje te zetten. Besteed wat tijd met vriendinnen, tijd voor huiswerk, gaat wat stappen en sporten. Nu zei ze gisteren dat ze het gewoon druk heeft. Maar waarom heeft ze daar dan nooit eerder de tijd voor genomen o|O.
Ik ga lekker wat tijd besteden met vrienden enz.

Maar gister ging ik zwemmen en had ik zoiets van..... ik wil lekker bij haar zijn...
Wat moet ik doen :@ ?
Ik wil wel bij haar zijn, maar ben niet toe aan een relatie
pi_110551303
Nog even niks doen tot je zeker weet dat je wel weer een relatie wil. Anders wek jr verkeerde verwachtingen. Gaat het te snel. Niks forceren. Leef even alleen in het nu.

Ik denk dat ze er voorheen geen tijd voor nam omdat ze hou had. En daar wad ze liever als bij vriendinnen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110552246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:02 schreef LaLouchi het volgende:
Nog even niks doen tot je zeker weet dat je wel weer een relatie wil. Anders wek jr verkeerde verwachtingen. Gaat het te snel. Niks forceren. Leef even alleen in het nu.

Ik denk dat ze er voorheen geen tijd voor nam omdat ze hou had. En daar wad ze liever als bij vriendinnen.
Dat klopt, want ze klamde zich helemaal vast aan mij.
Ze had nooit behoefte aan iets anders zei ze.
Maar ze ging wel af en toe badmintonnen, werken bij haar oude bijbaan in de horeca of een dagje weg met een oude schoolvriendin. Dan zei ze altijd dat ze het voor mij deed, dat ik dan tijd voor mezelf had. Maar mijn schema was dan alsnog afhankelijk van haar schema.
Dus wat moet je dan geloven, als ze wel altijd zin had in die andere dingen :@

Ik heb juist wel behoefte aan gezelligheid. BBQen in de zomer met mijn en haar ouders of als ik bardienst had bij me hobby WhatsAppte ik iedereen om een bakkie te komen doen.
pi_110552309
Denk dat ze ook.echt geen behoefte had aan andere dingen toen, maar dat ze het wel probeerde omday ze ook.wel inzag dat ze ook andere contacten moest hebben in het lrven.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110552890
Idd als je samen bent dan trek je ook veel met elkaar op..en minder met je vrienden. Ik betrap me er zelf ook op hoor, nu ik vrijgezel ben ga ik ook weer maximaal sporten en vaak in het weekend dingen ondernemen...alles om bezig te blijven.Thuis zitten kniezen heeft niemand wat aan en zo kan ik mijn gedachten op ander dingen focussen.... Dadelijk komt koninginnenacht/dag, hemelvaart, festivalletjes er weer aan.. dus laat maar komen die zomer
pi_110553184
Ik zie enorm op tegen alle feestdagen. Koninginnedag vierden we samen, pinksteren, samen. Zomervakantie met zn drietjes op vakantie. Nooit meer. En ik ben er kapot van. Ik voel me vreselijk verscheurd. Zat net op de fiets en dan betrap ik mezelf erop at ik denk als ik nu onder een auto zou komen zou toch niemand me missen, behalve mijn dochter. Zij is alles wat ik nu nog heb. Verder niks meer. Niemand die van me houd. Geen huis meer straks, vastblijven zitten in dit werk, en eigenlijk heb ik mijn dochter ook maar weinig te bieden. Damn wat een negatieve rot spiraal. Ik zie het echt even niet meer zitten.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110553293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:23 schreef LaLouchi het volgende:
Ik zie enorm op tegen alle feestdagen. Koninginnedag vierden we samen, pinksteren, samen. Zomervakantie met zn drietjes op vakantie. Nooit meer. En ik ben er kapot van. Ik voel me vreselijk verscheurd. Zat net op de fiets en dan betrap ik mezelf erop at ik denk als ik nu onder een auto zou komen zou toch niemand me missen, behalve mijn dochter. Zij is alles wat ik nu nog heb. Verder niks meer. Niemand die van me houd. Geen huis meer straks, vastblijven zitten in dit werk, en eigenlijk heb ik mijn dochter ook maar weinig te bieden. Damn wat een negatieve rot spiraal. Ik zie het echt even niet meer zitten.
Uit het leven stappen is ook geen optie.
Je zal je verbazen hoeveel mensen toch nog wel om je geven, maar omdat je
al een gezinnetje had denk je daar wat minder aan.
Mensen vragen mij weer voor verjaardagen en andere dingen.
Het komt vanzelf wel weer goed.
Ik heb ook vaak negatieve gedachte... vind ik ooit iemand zoals haar?
Was mijn hobby het allemaal wel waard? enz enz.
Dat hoort erbij, maar het komt wel goed.
Me vader zegt altijd:''er komt een tijd dat je een meisje treft dat je denkt.... Zo kan het ook en dan zonder ruzie en ergenissen'' :D

Wel blijven volhouden LaLouchi.
Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten en jij ook.
Je hebt je kindje waar je alles voor betekent.
Achter de wolken schijnt de zon.
Het kan soms even duren, maar de zomer komt er vanzelf aan ^O^
pi_110553411
Nee dat doe ik ook niet, omdat ik een kind heb. Vrienden heb ik niet eens, ja had er twee, een daarvan heeft me alsnog laten vallen en trekt nu veel op met mijn ex. De ander wil mijn verdriet niet aanhoren, daar kan ik alleen bij aankloppen als ik vrolijk ben. Ik was zo blij dat ik een gezin had, en nu heb ik niks meer. Gewoon weg, alles is weg.

Elke dag word mijn hart een groter gapend hart, en niemand meer om op terug te vallen. Ik voel me zo vreselijk. Eindelijk alles op een rijtje en van de ene op de andere dag niks meer. Het hoeft voor mij echt even niet meer. :'(
In life, every ending is a new beginning..
  Redactie Frontpage vrijdag 20 april 2012 @ 10:37:13 #54
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_110553585
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:23 schreef LaLouchi het volgende:
Ik zie enorm op tegen alle feestdagen. Koninginnedag vierden we samen, pinksteren, samen. Zomervakantie met zn drietjes op vakantie. Nooit meer. En ik ben er kapot van. Ik voel me vreselijk verscheurd. Zat net op de fiets en dan betrap ik mezelf erop at ik denk als ik nu onder een auto zou komen zou toch niemand me missen, behalve mijn dochter. Zij is alles wat ik nu nog heb. Verder niks meer. Niemand die van me houd. Geen huis meer straks, vastblijven zitten in dit werk, en eigenlijk heb ik mijn dochter ook maar weinig te bieden. Damn wat een negatieve rot spiraal. Ik zie het echt even niet meer zitten.
Jij voelt exact hetzelfde als ik. Het enige dat ik heb is mijn werk. Ik zie straks als een berg op tegen de weekeinden en de feestdagen. Ik ga om de week naar de psychiater en naar PMT. Als iemand me vraagt hoe het gaat, zeg ik dat het wel goed gaat. Maar het gaat echt kloten, mijn toekomst is een groot zwart gat.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_110553908
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:31 schreef LaLouchi het volgende:
Nee dat doe ik ook niet, omdat ik een kind heb. Vrienden heb ik niet eens, ja had er twee, een daarvan heeft me alsnog laten vallen en trekt nu veel op met mijn ex. De ander wil mijn verdriet niet aanhoren, daar kan ik alleen bij aankloppen als ik vrolijk ben. Ik was zo blij dat ik een gezin had, en nu heb ik niks meer. Gewoon weg, alles is weg.

Elke dag word mijn hart een groter gapend hart, en niemand meer om op terug te vallen. Ik voel me zo vreselijk. Eindelijk alles op een rijtje en van de ene op de andere dag niks meer. Het hoeft voor mij echt even niet meer. :'(
Zo voelde ik me ook.
Ik was lid van een hobby waar me leven uit bestond.
Weekendjes weg met 24 man.
In het weekend stappen en van de zomer tot laat in de avond op strand zitten met een biertje.
The good life zeg maar.

Toen kreeg ik iets met me nu ex en alles viel langzaam weg.
Simpelweg omdat ik niet meer mocht... laat ik eht maar gewoon zo zeggen.
Als me ex dan iets ging doen voelde ik me zo eenzaam.
Niemand liet meer iets weten.
Ik had niemand weer.
Als zij weg was ging ik ook niet naar me hobby.

Nu ik daar weer tijd aan besteed benaderen de mensen me al veel meer.
Ik voel me al een stuk geliefder als de afgelopen twee jaar.

Het komt wel goed
pi_110553984
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Djeez het volgende:

[..]

Jij voelt exact hetzelfde als ik. Het enige dat ik heb is mijn werk. Ik zie straks als een berg op tegen de weekeinden en de feestdagen. Ik ga om de week naar de psychiater en naar PMT. Als iemand me vraagt hoe het gaat, zeg ik dat het wel goed gaat. Maar het gaat echt kloten, mijn toekomst is een groot zwart gat.
Ja precies. Leeg huis, lege dagen, niks meer. Ik doe ook of het goed gaat, wat een opluchting blabla heb geen zin in medelijden, och wat is ze zielig... Kin omhoog en gaan.. Dat ik compleet gebroken ben valt toch niemand op, zoveel letten ze op mij.. Niet.

Ik heb het altijd zo voor mijn scheur gehad ik dacht, we hebben een huisje gekocht nu komt het goed.. Maar hij trok de stekker eruit en nam al mijn dromen met zich mee. Mij en mijn dochter kapot achterlatend. En wat rest is een onzekere toekomst.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110554051
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja precies. Leeg huis, lege dagen, niks meer. Ik doe ook of het goed gaat, wat een opluchting blabla heb geen zin in medelijden, och wat is ze zielig... Kin omhoog en gaan.. Dat ik compleet gebroken ben valt toch niemand op, zoveel letten ze op mij.. Niet.

Ik heb het altijd zo voor mijn scheur gehad ik dacht, we hebben een huisje gekocht nu komt het goed.. Maar hij trok de stekker eruit en nam al mijn dromen met zich mee. Mij en mijn dochter kapot achterlatend. En wat rest is een onzekere toekomst.
Heb je erover na gedacht om met een psycholoog te praten?
Je bent standaard verzekerd voor zes consulten geloof ik.
Hoef je je echt niet voor te schamen.
Ik weet dat het helpt, want me ex ging ook van driftkikker naar..... minder driftkikker >:)
pi_110554361
Ik heb al hulp. Helpt allemaal niks. Blijf me vreselijk voelen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110554555
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb al hulp. Helpt allemaal niks. Blijf me vreselijk voelen.
Hou vol. Het komt echt wel goed :s)

Iedereen in dit topic verdient beter denk ik.
Jij dus ook ;)
pi_110554658
idd lalouchi..het lijkt allemaal fucked up...maar uit onverwachte hoek komt vast je prins op de witte paard aangelopen. Ik snap jou heel goed hoor, maar wat ik al zei het is heel makkelijk om niks meer te ondernemen...ga eens met je kleine de stad in en let op je zou ongetwijfeld bekenden tegen het lijf lopen. Of ga eens naar die speeltuin in de buurt..doe daar contacten op...Ik heb dan wel geen kind maar ik ga nu fitnessen en voetballen en heb voornamelijk op de fitness veel nieuwe mensen leren kennen, het zijn dan wel geen vrienden maar het begin is er he.
pi_110554769
Ik doe juist heel veel met mijn kleine. Kenissen heb ik ook zat, maar vrienden niet. Mijn hoofd staat ook niet naar vrirnden maken op het moment. Ik.sta op, ik zorg voor mijn kleine, doe.dingen met haar en ga slapen. Dat was het. Leuk leven he..
Oh ja en dan werk ik ook nog tussendoor.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110554790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:09 schreef m2012 het volgende:
idd lalouchi..het lijkt allemaal fucked up...maar uit onverwachte hoek komt vast je prins op de witte paard aangelopen. Ik snap jou heel goed hoor, maar wat ik al zei het is heel makkelijk om niks meer te ondernemen...ga eens met je kleine de stad in en let op je zou ongetwijfeld bekenden tegen het lijf lopen. Of ga eens naar die speeltuin in de buurt..doe daar contacten op...Ik heb dan wel geen kind maar ik ga nu fitnessen en voetballen en heb voornamelijk op de fitness veel nieuwe mensen leren kennen, het zijn dan wel geen vrienden maar het begin is er he.
Vond ik ook altijd leuk naar de sportschool.
Als je wat vaker gaat komen de mensen vanzelf een praatje maken.
Ik was daar samen met een vriend met groepskorting via de brigade en
daar kom je vanzelf bekent om te staan en gaan mensen vragen stellen.
pi_110554873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb al hulp. Helpt allemaal niks. Blijf me vreselijk voelen.
Het is moeilijk om in jezelf te geloven wanneer je zo enorm diep zit, maar alles, echt alles slijt, uiteindelijk zal je onverschillig naar hem worden, en uiteindelijk komt er beterschap, je hebt je dochter, ze zal opgroeien en jij en haar gaan nog zoveel meemaken :) nu lijkt alles donker en zinloos, maar de tijd gaat toch vooruit, of je je nu slecht of goed voelt, en uiteindelijk kom je er, en wie weet wat je nog op je pad tegenkomt... wat nu onwaarschijnlijk of onmogelijk lijkt kan in de toekomst realiteit zijn... En misschien kijk je hier binnen een jaar wel op terug en denk je ik heb hier echt iets ontweken en ben je blij dat je van hem af bent... en ben je gelukkig met iemand anders en vorm je langzaam weer een gezin, een beter gezin dan dat je met hem had...
.
pi_110554917
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:13 schreef LaLouchi het volgende:
Ik doe juist heel veel met mijn kleine. Kenissen heb ik ook zat, maar vrienden niet. Mijn hoofd staat ook niet naar vrirnden maken op het moment. Ik.sta op, ik zorg voor mijn kleine, doe.dingen met haar en ga slapen. Dat was het. Leuk leven he..
Oh ja en dan werk ik ook nog tussendoor.
Dat valt wel mee...
Ik stond op.... moest WhatsAppen...
Ging werken.... moest WhatsAppen en afspreken waar we aten.. bij mij of bij haar ouders....
Ging vanuit me werk naar huis (als zij nog werkte) dan kwam ze direct naar mij of ik direct naar haar als ze thuis was..... kreeg een WhatsAppje: ''ik ben thuis''.
Eten samen....
's-avonds samen iets doen, behalve als zij iets had....
Naar huis.... moest WhatsAppen.
Voor het slapen nog even bellen en daarna nog wat WhatsAppen.
Als ik dan nog wat naar een ander stuurde....:''je ging toch slapen nadat wij gebeld hadden''
(Kan je zo fijn zien aan WhatsApp |:( )
DAG IN DAG UIT.....
Weet je hoe ik me voelde.... een marionet ~O>

Nu heb ik de vrijheid om te doen wat ik wil en wil ik graag bij haar zijn...
Maar dat slijt... dit is beter voor me.
Ook voor jou waarschijnlijk.
Wat Tom zegt... je vind uiteindelijk iets anders.
pi_110555017
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Dat valt wel mee...
Ik stond op.... moest WhatsAppen...
Ging werken.... moest WhatsAppen en afspreken waar we aten.. bij mij of bij haar ouders....
Ging vanuit me werk naar huis (als zij nog werkte) dan kwam ze direct naar mij of ik direct naar haar als ze thuis was..... kreeg een WhatsAppje: ''ik ben thuis''.
Eten samen....
's-avonds samen iets doen, behalve als zij iets had....
Naar huis.... moest WhatsAppen.
Voor het slapen nog even bellen en daarna nog wat WhatsAppen.
Als ik dan nog wat naar een ander stuurde....:''je ging toch slapen nadat wij gebeld hadden''
(Kan je zo fijn zien aan WhatsApp |:( )
DAG IN DAG UIT.....
Weet je hoe ik me voelde.... een marionet ~O>
Klinkt inderdaad niet gezond... Ik zag mijn vriendin een keer in de week en een keer in het weekend, voor de rest waren we beiden vrij om te doen en te laten wat we wilden... Elke morgen wel smsje, over de dag een stuk of drie en dan savonds een uurtje ofzo bellen... Was ik best tevreden mee... Mis het ook echt, bah, ik wil haar zo graag bellen, ik doe het niet, ik krijg dan toch iemand aan de andere kant die emotioneel niet meer beschikbaar is, dusja
.
pi_110555094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:20 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad niet gezond... Ik zag mijn vriendin een keer in de week en een keer in het weekend, voor de rest waren we beiden vrij om te doen en te laten wat we wilden... Elke morgen wel smsje, over de dag een stuk of drie en dan savonds een uurtje ofzo bellen... Was ik best tevreden mee... Mis het ook echt, bah, ik wil haar zo graag bellen, ik doe het niet, ik krijg dan toch iemand aan de andere kant die emotioneel niet meer beschikbaar is, dusja
Zoiets leek mij ook altijd wat.

Op een dag had ik cursus van me hobby... Auto te water :D
Toen was de vriendin van één van mijn vrienden met andere meiden van de brigade
een weekend naar Antwerpen en hij had haar sinds ze weg was al niet meer gesproken.
Dat leek me zo heerlijk. Dat je echt het gevoel heb dat je tijd voor je jezelf hebt en niet de hele tijd gecontroleerd word :%
pi_110555191
Fijn dat jij zo blij bent met je herwonnen vrijheud. Zo was echter mijn huwelijk niet. We claimde geen van beide, waren gewion graag samen. Hij achteraf blijkbaar wat minder.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110555427
Sorry het was niet mijn bedoeling om je er rot door te laten voelen :@
pi_110556173
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:35 schreef dubrillion het volgende:
Sorry het was niet mijn bedoeling om je er rot door te laten voelen :@
Oh nee dat bedoelde ik niet. Ben echt optecht blij dat jij je zo goed voelt, dat gun ik je echt :)

Tis voor mij nu alleen ff anders, de vrijheid die jij nu koesterd is mijn kooi, om het maar even te illustreren.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110556507
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:06 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Oh nee dat bedoelde ik niet. Ben echt optecht blij dat jij je zo goed voelt, dat gun ik je echt :)

Tis voor mij nu alleen ff anders, de vrijheid die jij nu koesterd is mijn kooi, om het maar even te illustreren.
Dankje LaLouchi.
Deze vrijheid voelt nu nog goed, maar op avonden dat ik niks te doen heb voel
je je goed alleen. Dan verlang je er juist naar.

Vroeger haastte ik me naar huis om naar net even een uurtje te gamen.
Nu zit ik op bed te gamen en verlang ik naar wat ''quality time :@ ''
pi_110556581
Ja klopt. Dat gevoel heb ik nu dus de hele tijd. Al is het vandaag wel erg rampzalig hoor. Of tenminsye vanmorgen. Gaat nu wel weer iets beter. Het is gwn erg moeilijk allrmaal :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110556638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:22 schreef LaLouchi het volgende:
Ja klopt. Dat gevoel heb ik nu dus de hele tijd. Al is het vandaag wel erg rampzalig hoor. Of tenminsye vanmorgen. Gaat nu wel weer iets beter. Het is gwn erg moeilijk allrmaal :)
Dat begrijp ik.
Zelfs ik heb het er moeilijk mee terwijl iedereen achter me keuze staat.
Nu heb je het idee dat je voor altijd alleen blijft.
Maar de relatie met haar viel ook uit de lucht.
Wie zegt dat dat niet nog een keer gebeurt :@
pi_110560053
Toen ik haar twee dagen geleden zag, en ik had haar twee weken niet meer gehoord, vroeg ik meteen of het nu definitief was tussen ons, ze zei meteen ja... maar het gesprek duurde ongeveer een half uur en toen zei ik dat ik het gwn heel raar vond om haar definitief te horen zeggen, zei ze uit zichzelf, maar ik wil je geen hoop geven dus ik kan geen ja of nee of misschien zeggen, ik weet het zelf niet, maar ik heb nu gewoon die tijd op mezelf nodig...

Mag ik hieruit concluderen dat geen contact met haar niet werkt en we alleen maar meer vervreemden? En dat vanaf ze me ziet of hoort het haar toch iets doet... of ben ik gewoon wanhopig bezig??

Ik wil haar gewoon terug, mijn kleine prinses :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Tom84 op 20-04-2012 16:36:45 ]
.
pi_110562317
@Tom: als je al begint te pushen met de vraag of het definitief is kun je je toch wel voorstellen dat je een verdedigend antwoord krijgt.
Wat is er mis met gewoon een leuke tijd maken net zoals vroeger?

Op het tweede deel van je post geef ik een ogenschijnlijk lullig antwoord, no offence, maar denk er eens over na:

Lees eens wat posts van @thatday door. Zij maakt het uit en haar ex zei toedeledokie, liep niet achter haar aan en begon te feesten. Zij zit er nu mee en wil hem graag terug.... :')

Nee Tom heeft dat niet gelezen en weet als ervaringsdeskundige (wat zeiden diverse mensen hier al tegen jou over de mogelijke impact van die reis voor haar? dat het mogelijk erg veel was en dat ze tijd nodig had?).....nee Tom weet dat je dan de liefde die er mogelijk nog is kunt terugwinnen door zware gesprekken te voeren, haar geen tijd en ruimte te geven en haar duidelijk te maken dat hij er niets van begrijpt, oftewel de schuld ligt bij haar....

Weer bij zinnen? :)

Tuurlijk loopt de liefde niet weg als er liefde is (!). Maar je bent nu wel meer met jezelf bezig en zelf antwoorden willen hebben dan goed is. Jij wilt dus zij moet maar. Geef haar ruimte en vooral: geef jezelf ook eens wat rust en ruimte ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_110562626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Tom: als je al begint te pushen met de vraag of het definitief is kun je je toch wel voorstellen dat je een verdedigend antwoord krijgt.
Wat is er mis met gewoon een leuke tijd maken net zoals vroeger?

Op het tweede deel van je post geef ik een ogenschijnlijk lullig antwoord, no offence, maar denk er eens over na:

Lees eens wat posts van @thatday door. Zij maakt het uit en haar ex zei toedeledokie, liep niet achter haar aan en begon te feesten. Zij zit er nu mee en wil hem graag terug.... :')

Nee Tom heeft dat niet gelezen en weet als ervaringsdeskundige (wat zeiden diverse mensen hier al tegen jou over de mogelijke impact van die reis voor haar? dat het mogelijk erg veel was en dat ze tijd nodig had?).....nee Tom weet dat je dan de liefde die er mogelijk nog is kunt terugwinnen door zware gesprekken te voeren, haar geen tijd en ruimte te geven en haar duidelijk te maken dat hij er niets van begrijpt, oftewel de schuld ligt bij haar....

Weer bij zinnen? :)

Tuurlijk loopt de liefde niet weg als er liefde is (!). Maar je bent nu wel meer met jezelf bezig en zelf antwoorden willen hebben dan goed is. Jij wilt dus zij moet maar. Geef haar ruimte en vooral: geef jezelf ook eens wat rust en ruimte ;)
Je hebt gelijk, tuurlijk, maar mn emoties zijn niet stabiel de laatste tijd, maar je hebt gelijk
.
pi_110563341
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Tom: als je al begint te pushen met de vraag of het definitief is kun je je toch wel voorstellen dat je een verdedigend antwoord krijgt.
Wat is er mis met gewoon een leuke tijd maken net zoals vroeger?

Op het tweede deel van je post geef ik een ogenschijnlijk lullig antwoord, no offence, maar denk er eens over na:

Lees eens wat posts van @thatday door. Zij maakt het uit en haar ex zei toedeledokie, liep niet achter haar aan en begon te feesten. Zij zit er nu mee en wil hem graag terug.... :')

Nee Tom heeft dat niet gelezen en weet als ervaringsdeskundige (wat zeiden diverse mensen hier al tegen jou over de mogelijke impact van die reis voor haar? dat het mogelijk erg veel was en dat ze tijd nodig had?).....nee Tom weet dat je dan de liefde die er mogelijk nog is kunt terugwinnen door zware gesprekken te voeren, haar geen tijd en ruimte te geven en haar duidelijk te maken dat hij er niets van begrijpt, oftewel de schuld ligt bij haar....

Weer bij zinnen? :)

Tuurlijk loopt de liefde niet weg als er liefde is (!). Maar je bent nu wel meer met jezelf bezig en zelf antwoorden willen hebben dan goed is. Jij wilt dus zij moet maar. Geef haar ruimte en vooral: geef jezelf ook eens wat rust en ruimte ;)
ja om al de verkeerde redenen, wil t vertrouwde terug en de leuke dingen.. Niet het klassieke: oh shit hij is wel de ware what did i do. Sta er nu weer sterker in gelukkig. Niet alleen kunnen zijn is de stomste reden om je ex terug te willen natuurlijk

je kent niet t hele verhaal, hij maakte het elke ruzie ff uit en de 8e keer heb ik gezegd: kom maar niet meer terug.

Elke relatie/persoon is anders he.
pi_110563647
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef thatday het volgende:

[..]

ja om al de verkeerde redenen, wil t vertrouwde terug en de leuke dingen.. Niet het klassieke: oh shit hij is wel de ware what did i do. Sta er nu weer sterker in gelukkig. Niet alleen kunnen zijn is de stomste reden om je ex terug te willen natuurlijk

je kent niet t hele verhaal, hij maakte het elke ruzie ff uit en de 8e keer heb ik gezegd: kom maar niet meer terug.

Elke relatie/persoon is anders he.
I know. Het ging me om het verschil in effect tussen de beide opties :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_110563770
Ja wel gouden tip hoor. Ruimte als het uit is. Heb ik nooit gedaan.. Van zijn droomvrouw verandert in een stuk vuil omdat ik t niet kon laten om contact te houden. Veel van geleerd.
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:02:39 #79
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110566041


Zo waar dit
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110566214
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
[ afbeelding ]

Zo waar dit
Mooi zeg :)
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:06:49 #81
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110574953
nieuw 'probleem': m'n ex-schoonvader blijft me maar heel lief en schattig whatsappen (hij is ook heel blij dat ie het kan, en ik heb het hem nog min of meer geleerd). Ik vind het heel tof van hem, mis hem/hun ook als familie, dus vind het wel leuk dat contact. Maar tis ook wel rot, omdat het me keer dat gemis van m'n ex weer meer doet inwrijven.
Be sure to wear some flowers in your hair
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:28:51 #82
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110576059
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:06 schreef MiLalaa het volgende:
nieuw 'probleem': m'n ex-schoonvader blijft me maar heel lief en schattig whatsappen (hij is ook heel blij dat ie het kan, en ik heb het hem nog min of meer geleerd). Ik vind het heel tof van hem, mis hem/hun ook als familie, dus vind het wel leuk dat contact. Maar tis ook wel rot, omdat het me keer dat gemis van m'n ex weer meer doet inwrijven.
Das moeilijk idd. Sws het idee dat je toch een deel van je "familie" kwijt bent...Toch heb ik alle banden ff verbroken, ik wil er niet in blijven hangen. Wellicht over een jaar oid, dat zien we dan wel weer, maar nu even niet ;)
pi_110579951
M'n ex heeft ineens gepraat tegen me, meh. Ik heb nog steeds een zwak voor hem :') ;(.
XO till we overdose
pi_110580307
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef ovoxo het volgende:
M'n ex heeft ineens gepraat tegen me, meh. Ik heb nog steeds een zwak voor hem :') ;(.
Hoe lang had je geen contact?
.
pi_110581235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Hoe lang had je geen contact?
Ehm, sinds december t/m maart geen contact. Op m'n verjaardag kreeg ik een bericht, even gepraat en tot vandaag geen contact dus, behalve net....
XO till we overdose
  zaterdag 21 april 2012 @ 00:22:38 #86
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110581403
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ehm, sinds december t/m maart geen contact. Op m'n verjaardag kreeg ik een bericht, even gepraat en tot vandaag geen contact dus, behalve net....
Toch proberen afstand te houden denk ik ;) Het doet uiteindelijk alleen maar pijn en je bent er dagen mee bezig..Je gaat alles analyseren en je ziet dingen die er mss niet zijn...Ik heb het probleem dat ik mn ex wekelijks zie tijdens het werk, en elke keer doet het weer pijn...
pi_110581652
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef sawadie het volgende:

[..]

Toch proberen afstand te houden denk ik ;) Het doet uiteindelijk alleen maar pijn en je bent er dagen mee bezig..Je gaat alles analyseren en je ziet dingen die er mss niet zijn...Ik heb het probleem dat ik mn ex wekelijks zie tijdens het werk, en elke keer doet het weer pijn...
wat sawadie zegt, zoveel mogelijk afstand houden.. Hoe meer je weet van hem weet des te meer mindtricks je hersenen gaan doen ;( ..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_110582199
Zo helemaal uit het niets, en toch wel een gesprek net gehad van een half uur.. Kan het echt niet helpen, maar ergens wil ik met hem praten.. ;(.
XO till we overdose
  zaterdag 21 april 2012 @ 00:46:36 #89
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110582319
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:43 schreef ovoxo het volgende:
Zo helemaal uit het niets, en toch wel een gesprek net gehad van een half uur.. Kan het echt niet helpen, maar ergens wil ik met hem praten.. ;(.
Echt heel begrijpelijk....Weet je, ik heb hetzelfde ook een paar keer gedaan. Het gesprek op zich voelt best goed (gaat eigenlijk nergens over) en je hebt even een goed gevoel. Maar daarna ging het bij mij altijd fout...Je hele verwerkingsproces begint weer overnieuw zogezegd...
pi_110582335
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:43 schreef ovoxo het volgende:
Zo helemaal uit het niets, en toch wel een gesprek net gehad van een half uur.. Kan het echt niet helpen, maar ergens wil ik met hem praten.. ;(.
dat is normaal, ofja ik heb precies hetzelfde..
de drang om contact te hebben. terwijl ik weet dat ik mijzelf er alleen maar mee kloot
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_110582397
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef sawadie het volgende:

[..]

Echt heel begrijpelijk....Weet je, ik heb hetzelfde ook een paar keer gedaan. Het gesprek op zich voelt best goed (gaat eigenlijk nergens over) en je hebt even een goed gevoel. Maar daarna ging het bij mij altijd fout...Je hele verwerkingsproces begint weer overnieuw zogezegd...
Het voelt zo goed aan op het moment, alsof ik alle geluk weer terug heb gekregen en dan zegt hij weer: "ik moet weg". Dan is het alsof hij je weer steekt met messen ofzo :'). Meh... Voel me zo zwak..
XO till we overdose
pi_110582454
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het voelt zo goed aan op het moment, alsof ik alle geluk weer terug heb gekregen en dan zegt hij weer: "ik moet weg". Dan is het alsof hij je weer steekt met messen ofzo :'). Meh... Voel me zo zwak..
Klinkt
Zo
Bekend :( ..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_110582458
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:47 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

dat is normaal, ofja ik heb precies hetzelfde..
de drang om contact te hebben. terwijl ik weet dat ik mijzelf er alleen maar mee kloot
Ja, ik wil wel praten, maar ik weet dat het beter is als ik het niet doe en dat praat hij en speelt hij weer met m'n gevoelens en alles. ¥|+]+[*81@1@/8281@-@-¤:&¥_$\$]%[#\$\£\£_++_'xbxisiwjfieowkajwkwoqkahsiw

:')
XO till we overdose
  zaterdag 21 april 2012 @ 00:51:21 #94
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110582464
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het voelt zo goed aan op het moment, alsof ik alle geluk weer terug heb gekregen en dan zegt hij weer: "ik moet weg". Dan is het alsof hij je weer steekt met messen ofzo :'). Meh... Voel me zo zwak..
Had ik gisteren ook nog jah..Op het werk proberen te negeren, zij spreekt me aan met echt een stompzinnige kutsmoes en we praten 20 minuten...Maar daarna is het wel, ik moet nu weg hoor! Ja fijn joh, flikker dan ook maar op! En je bent weer de hele avond van streek...

Ofwel, je gaat door iets heel normaals nu joh..., gewoon ff rust houden en niets doen ;)
pi_110582544
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:51 schreef sawadie het volgende:

[..]

Had ik gisteren ook nog jah..Op het werk proberen te negeren, zij spreekt me aan met echt een stompzinnige kutsmoes en we praten 20 minuten...Maar daarna is het wel, ik moet nu weg hoor! Ja fijn joh, flikker dan ook maar op! En je bent weer de hele avond van streek...

Ofwel, je gaat door iets heel normaals nu joh..., gewoon ff rust houden en niets doen ;)
;(. Ik voel me zo alleen, alweer. :').
XO till we overdose
  zaterdag 21 april 2012 @ 00:56:51 #96
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110582621
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef ovoxo het volgende:

[..]

;(. Ik voel me zo alleen, alweer. :').
:* ietsje beter? :P

I know, het is echt klote...Je ziet opeens dat je er toch nog niet zo klaar mee bent als je dacht...Ik denk ook dat je altijd een zwak voor je ex partner zal houden, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat we wel gelukkig moeten worden!

Daarom wil ik ook ff helemaal niets, gewoon om even helemaal tot rust te komen...
pi_110582732
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef sawadie het volgende:

[..]

:* ietsje beter? :P

I know, het is echt klote...Je ziet opeens dat je er toch nog niet zo klaar mee bent als je dacht...Ik denk ook dat je altijd een zwak voor je ex partner zal houden, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat we wel gelukkig moeten worden!

Daarom wil ik ook ff helemaal niets, gewoon om even helemaal tot rust te komen...
ik hou nog van hem :') :'(

Je hebt gelijk hoor, maar ja.. Moeilijk allemaal.
XO till we overdose
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:02:34 #98
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110582809
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef ovoxo het volgende:

[..]

ik hou nog van hem :') :'(

Je hebt gelijk hoor, maar ja.. Moeilijk allemaal.
Snap ik....

Liefde kan je gewoon niet sturen...Er is niets ergers dan een liefde die van 1 kant komt...Ik heb gister nog tegen mn ex gezegd dat ik haar mis, en zij mist mij ook (zegt ze) maar ja, er veranderd niets....

Blijft moeilijk idd, maar ik ben er voor je! (naja, dat probeer ik iig)
pi_110582859
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef sawadie het volgende:

[..]

Snap ik....

Liefde kan je gewoon niet sturen...Er is niets ergers dan een liefde die van 1 kant komt...Ik heb gister nog tegen mn ex gezegd dat ik haar mis, en zij mist mij ook (zegt ze) maar ja, er veranderd niets....

Blijft moeilijk idd, maar ik ben er voor je! (naja, dat probeer ik iig)
Het zijn allemaal wel fijne woorden, maar er verandert niks aan de situatie.. En bedankt, ik ben er ook voor jou mocht er wat gebeuren :). O+.
XO till we overdose
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:07:34 #100
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110582985
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het zijn allemaal wel fijne woorden, maar er verandert niks aan de situatie.. En bedankt, ik ben er ook voor jou mocht er wat gebeuren :). O+.
Thanks! O+
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:14:11 #101
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110583164
De afgelopen week was wisselend voor mij. Vorige week vrijdag overleed de vader van mijn beste maat aan kanker. De dag erna kreeg mijn ma een sms van mijn ex, net als mijn beste maat. Ik? Ik kreeg niets. Dat doet je dan toch wel even goed pijn... Afgelopen maandag dat van mij af weten te zetten en eigenlijk een redelijk positieve week achter de rug, tot vanavond. Vanavond had ik de condoleance. Natuurlijk zat ik al in een dip daardoor en ik ben dan zo stom om heel veel na te gaan denken. Op dit moment voel ik me dus echt behoorlijk klote en kan ik gewoon niet slapen.
pi_110583294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef FReemdeling het volgende:
De afgelopen week was wisselend voor mij. Vorige week vrijdag overleed de vader van mijn beste maat aan kanker. De dag erna kreeg mijn ma een sms van mijn ex, net als mijn beste maat. Ik? Ik kreeg niets. Dat doet je dan toch wel even goed pijn... Afgelopen maandag dat van mij af weten te zetten en eigenlijk een redelijk positieve week achter de rug, tot vanavond. Vanavond had ik de condoleance. Natuurlijk zat ik al in een dip daardoor en ik ben dan zo stom om heel veel na te gaan denken. Op dit moment voel ik me dus echt behoorlijk klote en kan ik gewoon niet slapen.
Bij zn emotionele gebeurtenis als het overlijden van een dierbare is het logisch dat je die emotie niet in controle kunt houden, je bent en blijft een mens he..
hoe kut t ook voelt, als je zn moment hebt moet je het wel een plaats geven, over je heen laten komen. het wegdrukken helpt niet..

het niet slapen heb ik ook veel last van gehad, probeer iets te doen wat je rust geeft, voor mij is dat bv muziek luisteren.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_110583323
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef FReemdeling het volgende:
De afgelopen week was wisselend voor mij. Vorige week vrijdag overleed de vader van mijn beste maat aan kanker. De dag erna kreeg mijn ma een sms van mijn ex, net als mijn beste maat. Ik? Ik kreeg niets. Dat doet je dan toch wel even goed pijn... Afgelopen maandag dat van mij af weten te zetten en eigenlijk een redelijk positieve week achter de rug, tot vanavond. Vanavond had ik de condoleance. Natuurlijk zat ik al in een dip daardoor en ik ben dan zo stom om heel veel na te gaan denken. Op dit moment voel ik me dus echt behoorlijk klote en kan ik gewoon niet slapen.
Het spijt me voor je ;(. Ik hoop dat je het over je heen kan zetten in een paar dagen, het doet wel even pijn maar het wordt wel weer minder.. Probeer rustige muziek te luisteren ofzo, dat kan helpen. :)
XO till we overdose
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:29:30 #104
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110583556
Maandag heb ik de crematie, dus de komende dagen zit ik hier nog wel mee ben ik bang. Ik weet ook helemaal niet of ik er verstandig aan doe om überhaupt een telefoontje te wagen naar mijn ex. Het vervelende is dat zij alle contact heeft verbroken, maar ondertussen wel op alle mogelijke manieren mijn tweets leest.

Momenteel luister ik ook muziek. Het geeft enigszins verlichting, maar het blijft toch enorm knagen en pijn doen.... :(

Bedankt voor de wijze woorden en de steun!
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:37:04 #105
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110583726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef FReemdeling het volgende:
Maandag heb ik de crematie, dus de komende dagen zit ik hier nog wel mee ben ik bang. Ik weet ook helemaal niet of ik er verstandig aan doe om überhaupt een telefoontje te wagen naar mijn ex. Het vervelende is dat zij alle contact heeft verbroken, maar ondertussen wel op alle mogelijke manieren mijn tweets leest.

Momenteel luister ik ook muziek. Het geeft enigszins verlichting, maar het blijft toch enorm knagen en pijn doen.... :(

Bedankt voor de wijze woorden en de steun!
Je kan denk ik sws de verschillende kanten van verdriet bekijken...Dat je je nu zo voelt komt natuurlijk niet alleen door je ex, dat komt voornamelijk door het overlijden van iemand die je goed kent.

Dat is al klote genoeg op zich, dus probeer je ex daar niet toe te laten. Het is het verdriet van jou en je beste vriend, probeer hem te steunen.

Ik zou geen telefoontje plegen, want wat schiet je ermee op? Ws. voel je je dan alleen nog maar ellendiger...
pi_110583730
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef FReemdeling het volgende:
Maandag heb ik de crematie, dus de komende dagen zit ik hier nog wel mee ben ik bang. Ik weet ook helemaal niet of ik er verstandig aan doe om überhaupt een telefoontje te wagen naar mijn ex. Het vervelende is dat zij alle contact heeft verbroken, maar ondertussen wel op alle mogelijke manieren mijn tweets leest.

Momenteel luister ik ook muziek. Het geeft enigszins verlichting, maar het blijft toch enorm knagen en pijn doen.... :(

Bedankt voor de wijze woorden en de steun!
probeer dat telefoontje te laten, het geeft misschien kort verlichting maar uiteindelijk heb je jezelf er alleen maar meer mee..
het knagen en pijn doen hoort er helaas bij, kon je dat maar simpelweg uitzetten..

probeer zoveel mogelijk je eigen leven te lijden, dan leest je ex maar mee. zolang je haar er maar geen reactie op geeft ;)!
Let me occupy your mind
As you do mine
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:54:05 #107
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110584150
Het geen dat vooral aan mij knaagt is dat het slechts een paar weken geleden is dat het over ging tussen mij en mijn ex. Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen en alles komt weer boven drijven door het overlijden. Het verdriet van het overlijden heerst, maar toch spelen de gevoelens over mijn ex ook enorm mee. Ik ben mezelf hierdoor kwijt geraakt en heb nergens geen motivatie meer voor. Het is momenteel heel erg moeilijk om afleiding te vinden met mijn vrienden omdat ze allemaal met het overlijden in hun maag zitten.

Kon ik maar gewoon een knop omzetten en de negatieve energie omzetten in positieve energie. Ik heb er gewoon echt de kracht niet voor en zie eigenlijk alleen maar een zwart vlak voor me. Zucht...

Het is moeilijk, maar ik ga mijn best doen om geen telefoontje te plegen....
pi_110585313
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het voelt zo goed aan op het moment, alsof ik alle geluk weer terug heb gekregen en dan zegt hij weer: "ik moet weg". Dan is het alsof hij je weer steekt met messen ofzo :'). Meh... Voel me zo zwak..
Jij hebt ook een paar onverwerkte issues waar je snel eens aandacht aan moet besteden. Bijvoorbeeld waarom je die gozer continue blijft idealiseren terwijl hij je toen zo heeft vernederd en in de steek heeft gelaten op de momenten dat je 'm nodig had. Niet echt gezond in ieder geval om er zo in te blijven hangen en hem op een voetstuk te blijven zetten.

Of je vindt het eigenlijk stiekem wel fijn, zo'n dominante narcist die jou wel even vertelt wat je wel en niet mag, zijn eigen plan trekt en als een dolle olifant in een porceleinkast tekeer gaat wanneer het niet gaat zoals hij het wil. Ik krijg in ieder geval niet echt het idee dat je iets hebt geleerd de laatste paar maanden. Ik mis een stukje zelfrespect en vertrouwen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mint_Clansell op 21-04-2012 03:49:44 ]
pi_110586036
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 03:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Jij hebt ook een paar onverwerkte issues waar je snel eens aandacht aan moet besteden. Bijvoorbeeld waarom je die gozer continue blijft idealiseren terwijl hij je toen zo heeft vernederd en in de steek heeft gelaten op de momenten dat je 'm nodig had. Niet echt gezond in ieder geval om er zo in te blijven hangen en hem op een voetstuk te blijven zetten.

Of je vindt het eigenlijk stiekem wel fijn, zo'n dominante narcist die jou wel even vertelt wat je wel en niet mag, zijn eigen plan trekt en als een dolle olifant in een porceleinkast tekeer gaat wanneer het niet gaat zoals hij het wil. Ik krijg in ieder geval niet echt het idee dat je iets hebt geleerd de laatste paar maanden. Ik mis een stukje zelfrespect en vertrouwen.
Waar heb ik hem geidialiseerd? Ik zei alleen dat ik gewoon weer een terugval had nadat hij wat tegen me had gezegd. Ik heb ook zelfrespect, ik ga alleen niet onaardig tegen hem doen o.i.d. als hij gewoon even wil praten, ookal was hij wel gemeen eerder. Ik ga geen gesprek met hem beginnen, daar blijf ik bij.

En volgens mij is hij diegene die erin blijft hangen ipv ik. Ik ga niet naar hem op zoek en ik leef gewoon m'n leven. Ik heb wel degelijk wat geleerd de laatste paar maanden, het is niet aan jou om zulke conclusies te trekken.
XO till we overdose
pi_110586444
Goedemorgen.. Vandaag werd ik met een rotgevoel wakker, maar ik ga er niet in blijven hangen. Vandaag lekker stadten en morgen naar de bioscoop met mijn kleine. Fuck you mr ex husband.
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 21 april 2012 @ 09:48:25 #111
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110586528
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:41 schreef LaLouchi het volgende:
Goedemorgen.. Vandaag werd ik met een rotgevoel wakker, maar ik ga er niet in blijven hangen. Vandaag lekker stadten en morgen naar de bioscoop met mijn kleine. Fuck you mr ex husband.
Vechtlustig dus en dat is goed.

Hier ook gewoon de dingen oppakken die bij de dagelijkse beslommeringen van het huishouden horen. Heb wel gemerkt deze week dat na het gesprek met de mediator er wel weer "herinneringen" zijn opengehaald en dat je daar dan de hele week op stille momenten toch weer aan denkt. Niet dat ik gehuild heb, maar gaf toch een niet behagelijk onderbuik gevoel. Wel ben ik erg trots op mezelf dat ik na 4 maanden al zo'n eind ben gekomen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110586641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Vechtlustig dus en dat is goed.

Hier ook gewoon de dingen oppakken die bij de dagelijkse beslommeringen van het huishouden horen. Heb wel gemerkt deze week dat na het gesprek met de mediator er wel weer "herinneringen" zijn opengehaald en dat je daar dan de hele week op stille momenten toch weer aan denkt. Niet dat ik gehuild heb, maar gaf toch een niet behagelijk onderbuik gevoel. Wel ben ik erg trots op mezelf dat ik na 4 maanden al zo'n eind ben gekomen.
Ja jij bent idd al ver gekomen, goed van je :) ik hoop dat alles op zijn pootjes trrecht.komt kwa afwikkeling vd scheiding etc, hoelang gaat dat ongeveer nog duren?
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:01:12 #113
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110586693
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:56 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja jij bent idd al ver gekomen, goed van je :) ik hoop dat alles op zijn pootjes trrecht.komt kwa afwikkeling vd scheiding etc, hoelang gaat dat ongeveer nog duren?
Ik heb werkelijk geen idee hoe lang dit gaat duren. Het eerste "kennismakingsgesprek" is net geweest. Moet het nog flink laten bezinken en wil geen overhaaste beslissingen nemen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110586714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee hoe lang dit gaat duren. Het eerste "kennismakingsgesprek" is net geweest. Moet het nog flink laten bezinken en wil geen overhaaste beslissingen nemen.
Overhaaste beslissingen mbt de scheiding of eventueel weer bij elkaar komen?
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:08:13 #115
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110586783
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:02 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Overhaaste beslissingen mbt de scheiding of eventueel weer bij elkaar komen?
Met betrekking tot de scheiding.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110586889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Met betrekking tot de scheiding.
Ok. Veel succes met alles, je kan het!
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:35:27 #117
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110587234
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:41 schreef LaLouchi het volgende:
Goedemorgen.. Vandaag werd ik met een rotgevoel wakker, maar ik ga er niet in blijven hangen. Vandaag lekker stadten en morgen naar de bioscoop met mijn kleine. Fuck you mr ex husband.
wat een goeie instelling!

Ik werd vandaag ook rot wakker. Moet ik ook proberen om te zetten.
Morgen ben ik jarig :{ en ik vind het verschrikkelijk. Vorig jaar was het zo fijn O+ ( en tropisch weer :') )
M'n ouders hebben een leuk uitje voor me bedacht voor vandaag. Juist daarom moet ik ook al bijna huilen. Omdat het zo lief is. Ik moet proberen wel vrolijk te doen vandaag ook voor hun, en er niet in blijven hangen. Maar dit is juist zo'n moment dat dat gebeurt.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110587995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:35 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

wat een goeie instelling!

Ik werd vandaag ook rot wakker. Moet ik ook proberen om te zetten.
Morgen ben ik jarig :{ en ik vind het verschrikkelijk. Vorig jaar was het zo fijn O+ ( en tropisch weer :') )
M'n ouders hebben een leuk uitje voor me bedacht voor vandaag. Juist daarom moet ik ook al bijna huilen. Omdat het zo lief is. Ik moet proberen wel vrolijk te doen vandaag ook voor hun, en er niet in blijven hangen. Maar dit is juist zo'n moment dat dat gebeurt.
Ik weet precies hoe je je voelt. Maar denk niet dat hij zich ook zo voelt, dus dat gun ik hem niet. Ik ga lekker.shoppen, nieuwe kleren, misschien ff naar de kapper, ik ga er op mijn best uitzieb voortaan. Eat this. Gewoon proberen weg te drukken. Ik zat er gisteren zo doorheen dat ik dood wilde. Heel erg gehuild en toen was het eruit en werd ik strijdlustig. Ik ga het gevecht graag aan. Hij wil van mij af, prima. Ik ga verder, ik werk aan mezelf en met mij komt het goed. Al wat bij hem overblijft is een leeg bestaan als vrijgezel. Wie is er dan zielig? Ik ga mezelf eruit knokken, probeer die houding ook te vinden. Probeer je verdriet om te zetten in woede, je verdiend dit.niet! Probeer te genieten van alle lieve mensen om je heen.
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 21 april 2012 @ 11:21:53 #119
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110588126
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:15 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hij wil van mij af, prima. Ik ga verder, ik werk aan mezelf en met mij komt het goed. Al wat bij hem overblijft is een leeg bestaan als vrijgezel. Wie is er dan zielig? Ik ga mezelf eruit knokken, probeer die houding ook te vinden. Probeer je verdriet om te zetten in woede, je verdiend dit.niet! Probeer te genieten van alle lieve mensen om je heen.
Jaaa! Ga ik ook doen. Ik heb me net helemaal opgedoft voor m'n uitje. Had de makeup al weken niet aangeraakt.
Die mannen zijn gewoon sneu ja. Dat ze erin stikken..!

Wat die lieve mensen betreft. Nu merk je dat pas echt he. Wie de echte lieve mensen om je heen zijn. Ik schiet dan ook nog vaak vol als ze iets liefs zeggen of doen.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110588207
Precies, nu weet je wie er echt om je geeft. Al voel je je rot, kleed je toch leuk aan, maak je op en je zult merken dat je je steeds beter.voelt. Laat hem erin stikken. Laat maar goed zien wat hij mist, okal.zie je hem niet. Er moet mentaal een knop om. Jij bent het waard er goed uit te zien. Jij bent het waard geluk te hebben. Met of zonder hem. Maar vooral, er is een leben zonder hem. Help jezelf dat in te zien. Ervaar het leven zonder hem. Dat is nl niet alleen maar slecht :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110613250
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 08:58 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Waar heb ik hem geidialiseerd? Ik zei alleen dat ik gewoon weer een terugval had nadat hij wat tegen me had gezegd. Ik heb ook zelfrespect, ik ga alleen niet onaardig tegen hem doen o.i.d. als hij gewoon even wil praten, ookal was hij wel gemeen eerder. Ik ga geen gesprek met hem beginnen, daar blijf ik bij.

En volgens mij is hij diegene die erin blijft hangen ipv ik. Ik ga niet naar hem op zoek en ik leef gewoon m'n leven. Ik heb wel degelijk wat geleerd de laatste paar maanden, het is niet aan jou om zulke conclusies te trekken.
Waarom hebben jullie nog contact?
pi_110614241
'Difficile est deponere longum amorem.'
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110614294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie nog contact?
We hebben geen contact, hij vroeg gisteren alleen wat n.a.v. een foto op Facebook en ik heb eerlijk antwoord gegeven, dat was het..
XO till we overdose
pi_110614743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef QEX het volgende:
'Difficile est deponere longum amorem.'
Wat betekend dat? :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110614998
'"Het is moeilijk een lang gekoesterde liefde op te geven" (Catullus)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110615277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef ovoxo het volgende:

[..]

We hebben geen contact, hij vroeg gisteren alleen wat n.a.v. een foto op Facebook en ik heb eerlijk antwoord gegeven, dat was het..
Hij vraagt, jij antwoordt. Contact.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:08:07 #127
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110615431
mensen, m'n uitje was erg geslaagd. Heb alleen op de heenweg nog veel aan m'n ex gedacht en verdrietig geweest. Daarna vergeten. Ik denk niet dat hij zoiets leuks voor mij zou hebben georganiseerd.
denk, denk, denk heel hard.. hoewel dit met hem ook wel fijn had geweest
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110615628
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hij vraagt, jij antwoordt. Contact.
Het was een half uurtje, waarschijnlijk stelde het niks voor voor hem. Ik ben dan ook gevoeliger en zit er veel langer mee, maar ergens heb je wel gelijk.. we hebben bijna nooit contact, dus ik dacht dat antwoorden op z'n vraag niet zo erg was.
XO till we overdose
pi_110618843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
mensen, m'n uitje was erg geslaagd. Heb alleen op de heenweg nog veel aan m'n ex gedacht en verdrietig geweest. Daarna vergeten. Ik denk niet dat hij zoiets leuks voor mij zou hebben georganiseerd.
denk, denk, denk heel hard.. hoewel dit met hem ook wel fijn had geweest
Goed zo wijfie :)

En niet denk denk.. Geniet van wat je wel hebt.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110621062
Pff even een typische zaterdagavond laat emo - post, maar ik mis na anderhalf jaar mijn ex opeens weer... :'(

Heb gewoon behoefte in een meisje dat oprecht in me geinteresseerd is oid... Heb hier en daar wel meiden ontmoet, maar dat contact bloedt dood, het duurt uren voordat ze terugsturen, sturen soms totaal geen interessante berichten terug waar je leuk op in kunt gaan...Wtf is wrong with me de laatste tijd:P

En waarom ik dan mijn ex mis is ook een raadsel, want als er iemand is die mij totaal geen aandacht meer schenkt is het zij wel... Half jaar geleden voor het laatst gezien, en we wonen 5 km van elkaar vandaan...

Blijft af en toe lastig om te beseffen dat ik ooit met haar samen was en ik voor haar toen echt haar grote liefde was ;(
pi_110621075
nog wakker, ben maar wat gaan schrijven, al denk ik dat als ik het morgen terug lees het een grote brok onzin is.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110621100
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:56 schreef EiPet het volgende:
Pff even een typische zaterdagavond laat emo - post, maar ik mis na anderhalf jaar mijn ex opeens weer... :'(

Heb gewoon behoefte in een meisje dat oprecht in me geinteresseerd is oid... Heb hier en daar wel meiden ontmoet, maar dat contact bloedt dood, het duurt uren voordat ze terugsturen, sturen soms totaal geen interessante berichten terug waar je leuk op in kunt gaan...Wtf is wrong with me de laatste tijd:P

En waarom ik dan mijn ex mis is ook een raadsel, want als er iemand is die mij totaal geen aandacht meer schenkt is het zij wel... Half jaar geleden voor het laatst gezien, en we wonen 5 km van elkaar vandaan...

Blijft af en toe lastig om te beseffen dat ik ooit met haar samen was en ik voor haar toen echt haar grote liefde was ;(
Je mist gewoon iemand, niet per sé je ex.
pi_110621123
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:58 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je mist gewoon iemand, niet per sé je ex.
Nee weet ik :) Maar omdat zij de enige is met wie ik zoiets gehad heb, link ik die gevoelens nogal snel aan haar...

Juist dat maakt het extra triest, omdat ik weet dat as we speak diezelfde ex naast haar vriend in bed ligt waar ze al bijna een jaar mee heeft..

Pff ik mis het gewoon opeens, een relatie, en zelfs met een verrekijker zie ik voorlopig nog geen mogelijkheden om iets te ''krijgen'' ... Sorry moet gewoon even mijn gal spuwen :P
  zondag 22 april 2012 @ 09:29:05 #134
103012 Nies
Die hekse
pi_110623204
Zoekt mijn ex-schoonzus weer contact....
"Ik mis jou"
}:|
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 22 april 2012 @ 09:44:22 #135
356891 Abed
hooggeleid
pi_110623352
Laat ze verrekken die hoeren, ze snappen het toch niet.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zondag 22 april 2012 @ 09:46:21 #136
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623375
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 09:44 schreef Abed het volgende:
Laat ze verrekken die hoeren, ze snappen het toch niet.
?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 22 april 2012 @ 09:59:16 #137
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110623522
Sjah... Toch is de glans er echt wel een beetje af. Kan er inmiddels heel aardig mee omgaan, maar mis 'r toch :@
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 22 april 2012 @ 10:10:06 #138
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623645
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 09:59 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Sjah... Toch is de glans er echt wel een beetje af. Kan er inmiddels heel aardig mee omgaan, maar mis 'r toch :@
Zulke dingen moeten slijten en bij de een gaat dat sneller dan bij de ander.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 22 april 2012 @ 10:17:12 #139
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110623730
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:10 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zulke dingen moeten slijten en bij de een gaat dat sneller dan bij de ander.
Slijten heeft het al gedaan.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 22 april 2012 @ 10:21:26 #140
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623781
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:17 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Slijten heeft het al gedaan.
Het stukje missen nog niet, maar dat duurt ook veel langer.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 22 april 2012 @ 10:24:17 #141
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110623815
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het stukje missen nog niet, maar dat duurt ook veel langer.
Ik mis vooral het feit dat ik iemand had die me boeide en waar ik echt gevoelens voor had. Over het algemeen vind ik vrouwen dodelijk saai en heb ik na een uurtje wel genoeg van ze. En dan ben ik geduldig geweest.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 22 april 2012 @ 10:27:40 #142
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623856
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:24 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ik mis vooral het feit dat ik iemand had die me boeide en waar ik echt gevoelens voor had. Over het algemeen vind ik vrouwen dodelijk saai en heb ik na een uurtje wel genoeg van ze. En dan ben ik geduldig geweest.
Misschien eens vrouwen ontmoeten buiten je standaard omgeving? En nee, dat bedoel ik niet lelijk. Zit hier met hetzelfde probleem, vallen op foute mannen waar ik nu dus heel waakzaam op ben.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110623867
Wat is precies een ' foute man ' dan? Iemand die vreemdgaat, of iemand die er criminele zaakjes op nahoudt, of beiden, of iets anders?
  zondag 22 april 2012 @ 10:30:42 #144
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110623896
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:27 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien eens vrouwen ontmoeten buiten je standaard omgeving? En nee, dat bedoel ik niet lelijk. Zit hier met hetzelfde probleem, vallen op foute mannen waar ik nu dus heel waakzaam op ben.
Ik heb 0 interesse in vrouwen uit m'n standaard omgeving.

Maar goed, genoeg slap gemijmer weer.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 22 april 2012 @ 10:33:56 #145
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623934
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:28 schreef EiPet het volgende:
Wat is precies een ' foute man ' dan? Iemand die vreemdgaat, of iemand die er criminele zaakjes op nahoudt, of beiden, of iets anders?
Dat vetgedrukte dus, zowel seksueel als emotioneel en daarnaast mij financieel in moeilijke omstandigheden brengen, maar dit laatste is mijn eigen schuld. Had ik de roze bril maar eens eerder af moeten zetten.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110623991
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:33 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat vetgedrukte dus, zowel seksueel als emotioneel en daarnaast mij financieel in moeilijke omstandigheden brengen, maar dit laatste is mijn eigen schuld. Had ik de roze bril maar eens eerder af moeten zetten.
Heb jij daar een soort van zintuig voor ontwikkelf? Vreemdgaande mannen..?
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 22 april 2012 @ 10:42:48 #147
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110624034
quote:
5s.gif Op zondag 22 april 2012 10:39 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Heb jij daar een soort van zintuig voor ontwikkelf? Vreemdgaande mannen..?
2 huwelijken en 2 varianten... tja... 100 uit 100 score lijkt het er wel op. Maar goed, sommige zaken moet je bij jezelf zoeken. Wel tips gehad waar ik op kan letten omdat bepaalde aspecten al signalen in kunnen houden. Denk dat daar wel een vorm van waarheid in zit. Heb die signalen nooit gezien/gehoord. Ben er nu waakzamer op.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110624089
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

2 huwelijken en 2 varianten... tja... 100 uit 100 score lijkt het er wel op. Maar goed, sommige zaken moet je bij jezelf zoeken. Wel tips gehad waar ik op kan letten omdat bepaalde aspecten al signalen in kunnen houden. Denk dat daar wel een vorm van waarheid in zit. Heb die signalen nooit gezien/gehoord. Ben er nu waakzamer op.
Wat zijn die signalen dan? :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 22 april 2012 @ 10:48:57 #149
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110624136
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 10:46 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wat zijn die signalen dan? :)
Hier ga ik niet verder op in. De signalen zijn voor mij duidelijk en gelden voor mijzelf.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 22 april 2012 @ 10:56:13 #150
103012 Nies
Die hekse
pi_110624282
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hier ga ik niet verder op in. De signalen zijn voor mij duidelijk en gelden voor mijzelf.
Zou je ze misschien, desnoods via pm, willen laten weten?
Zit nogal met hetzelfde issue... :')
Handvaten zouden welkom zijn
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 22 april 2012 @ 10:58:28 #151
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110624327
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:56 schreef Nies het volgende:

[..]

Zou je ze misschien, desnoods via pm, willen laten weten?
Zit nogal met hetzelfde issue... :')
Handvaten zouden welkom zijn
Zoek op google naar narcist en autist en kijk welke signalen voor jou gelden.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 22 april 2012 @ 11:06:32 #152
103012 Nies
Die hekse
pi_110624451
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:58 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zoek op google naar narcist en autist en kijk welke signalen voor jou gelden.
Al eens gezocht op sociopaat...? O+
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_110624654
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 09:44 schreef Abed het volgende:
Laat ze verrekken die hoeren, ze snappen het toch niet.
Kuthoeren, allemaal!!!

pi_110624957
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:06 schreef Nies het volgende:

[..]

Al eens gezocht op sociopaat...? O+
Of anti-sociale persoonlijkheidsstoornis?
pi_110631334
Niet iedereen die het uitmaakt of vreemdgaat heeft meteen een stoornis..
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 22 april 2012 @ 14:47:16 #156
103012 Nies
Die hekse
pi_110631671
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef LaLouchi het volgende:
Niet iedereen die het uitmaakt of vreemdgaat heeft meteen een stoornis..
Het ging dan ook over het aantrekken van en vallen voor foute mannen, niet over willekeurig iedereen die het uitmaakt?
:?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_110631949
Oh. Dat valt er verder niet echt uit halen.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 22 april 2012 @ 15:55:05 #158
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110634789
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:52 schreef LaLouchi het volgende:
Oh. Dat valt er verder niet echt uit halen.
Toch wel want sowieso Nies begreep het.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110635579
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Toch wel want sowieso Nies begreep het.
Nou neem me niet kwalijk hoor.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 22 april 2012 @ 16:32:39 #160
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110636424
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 16:15 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nou neem me niet kwalijk hoor.
Ik neem je niets kwalijk, ik leg alleen uit dat Nies het wel begreep
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 22 april 2012 @ 16:37:21 #161
103012 Nies
Die hekse
pi_110636584
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:32 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik neem je niets kwalijk, ik leg alleen uit dat Nies het wel begreep
Misschien moet je er 'in' zitten om het te begrijpen...
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 22 april 2012 @ 16:46:43 #162
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110636913
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef Nies het volgende:

[..]

Misschien moet je er 'in' zitten om het te begrijpen...
Dat kan, maar leeftijd/levenservaring speelt ook mee en het is mij teveel voor nu om daar dieper op in te gaan. Eigen dingen opzoeken en kijken naar je eigen verhaal is ook belangrijk. Alles laten voorkauwen is niet goed want dat hoeft helemaal niet de waarheid te zijn
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 22 april 2012 @ 17:45:45 #163
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110639010
wat een klote dag :{

Heeeel stiekem hoopte ik toch op een aardig berichtje van hem vandaag.
Maar niets. Ik ben van de een op de andere dag niets voor hem geworden.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110639873
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:45 schreef MiLalaa het volgende:
wat een klote dag :{

Heeeel stiekem hoopte ik toch op een aardig berichtje van hem vandaag.
Maar niets. Ik ben van de een op de andere dag niets voor hem geworden.
Lieverd probeer het enigzins van je af te zetten. Het is niet leuk, maar probeer aan andere dingen te denken.


@mickeys, ik vraag niemand mij wat voor te kauwen, ik was benieuwd naar de signalen waar je het over had, verder niks.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 22 april 2012 @ 18:13:36 #165
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110640156
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

@mickeys, ik vraag niemand mij wat voor te kauwen, ik was benieuwd naar de signalen waar je het over had, verder niks.
En die heb ik je indirect gegeven.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110640176
@lalouchi; ik denk dat mickeys liever niet in gaat op die signalen omdat het nogal persoonlijk is en misschien te veel los maakt.

Als je algemene signalen bedoeld dan kun je die op internet zoeken. Niet dat die signalen altijd aanwezig zijn. Als iemand zich anders voordoet of gedraagd dan je gewent bent kun je er vrij zeker van zijn dat er iets mis is. Als je een overdreven reactie krijgt op vragen die je stelt of opmerkingen die je maakt over zijn/haar gedrag.


(ondertussen was er al op gereageert zie ik)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 22 april 2012 @ 18:22:52 #167
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110640529
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef LaLouchi het volgende:

Lieverd probeer het enigzins van je af te zetten. Het is niet leuk, maar probeer aan andere dingen te denken.

ik probeer het. Tis alleen zo'n typische dag. En dan is de visite weg en poef..
Nouja, morgen weer gewone werkdag..
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110640855
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

ik probeer het. Tis alleen zo'n typische dag. En dan is de visite weg en poef..
Nouja, morgen weer gewone werkdag..
Ga lekker even wat doen, filmpje kijken, boekje lezen ofzoiets.. Probeer je gedachte te verzetten :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 22 april 2012 @ 19:00:19 #169
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110641857
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

ik probeer het. Tis alleen zo'n typische dag. En dan is de visite weg en poef..
Nouja, morgen weer gewone werkdag..
Sterkte! Probeer idd afleiding te zoeken.. Deze dagen zijn gewoon moeilijk..
pi_110642083
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:45 schreef MiLalaa het volgende:
wat een klote dag :{

Heeeel stiekem hoopte ik toch op een aardig berichtje van hem vandaag.
Maar niets. Ik ben van de een op de andere dag niets voor hem geworden.
Herkenbaar.. Uiteindelijk komt het goed, kost tijd. Sterkte iig! :)

Zo onbegrijpelijk dat zo'n iemand je dan compleet buitensluit, alsof het al die tijd niets was. Helemaal klaar mee, relaties.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_110642785
Ik zou soms willen dat ik last had van selctief geheugen verlies of dat ze konden doen wat ze doen in eternal sunshine of the spotless mind.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110642917
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef QEX het volgende:
Ik zou soms willen dat ik last had van selctief geheugen verlies of dat ze konden doen wat ze doen in eternal sunshine of the spotless mind.
idem, probleem is als ik denk aan de mooie momenten met haar dan voel ik tenminste nog iets van erkenning en heb ik het gevoel dat ik niet volledig gek geworden ben en we het echt hebben meegemaakt en dat het nog wat bestaat, maar tegelijk doet het natuurlijk pijn, adele omschrijft het perfect als bittersweet
.
pi_110650153
vandaag weer melancholisch dagje, wakker worden uit een droom waarbij alles weer goed is tussen ons en ze bij mij op schoot zit, heel de dag aan haar denken, savonds toch smsje gestuurd dat ik haar iets wou zeggen maar geen vragen meer wou stellen, krijg ik als antwoord dat het vanavond moeilijk zal gaan, morgen beter... ik natuurlijk denken dat ze bij haar nieuwe liefde zit, maar ze is momenteel nog aan het werken...

ajajaj wat verpest ik het toch allemaal weer... ik krijg het gewoon niet in mijn hard hoofd dat de communicatie niet meer is en niet meer kan lopen zoals kortgeleden, en ik word helemaal gek, alles herinnert mij aan haar... een paar weken geleden lag ze nog hier in bed bij mij en nu zit ik hier eenzaam, bah zoals ik zeg melancholisch dagje, maar ik mis haar zo enorm hard, doet fysiek bijna pijn, wat een enorme diepe hel kan liefde toch zijn. Ik had liever niet met haar op reis geweest, dit maakt het zoveel erger, liever een einde van de relatie ervoor dan nu kort erna, ik word echt gek, ze was zo lief en heeft zo goed voor me gezorgd toen en nu, nu maakt het haar blijkbaar niet meer uit... :'( in australie was een knuffel genoeg om een meningsverschil op te lossen, en nu uit het niets en zonder reden kan ze plots zonder mij leven :'( als zij het kan waarom lukt het mij dan niet?
.
  zondag 22 april 2012 @ 21:41:47 #174
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110650861
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef Tom84 het volgende:
vandaag weer melancholisch dagje, wakker worden uit een droom waarbij alles weer goed is tussen ons en ze bij mij op schoot zit, heel de dag aan haar denken, savonds toch smsje gestuurd dat ik haar iets wou zeggen maar geen vragen meer wou stellen, krijg ik als antwoord dat het vanavond moeilijk zal gaan, morgen beter... ik natuurlijk denken dat ze bij haar nieuwe liefde zit, maar ze is momenteel nog aan het werken...

ajajaj wat verpest ik het toch allemaal weer... ik krijg het gewoon niet in mijn hard hoofd dat de communicatie niet meer is en niet meer kan lopen zoals kortgeleden, en ik word helemaal gek, alles herinnert mij aan haar... een paar weken geleden lag ze nog hier in bed bij mij en nu zit ik hier eenzaam, bah zoals ik zeg melancholisch dagje, maar ik mis haar zo enorm hard, doet fysiek bijna pijn, wat een enorme diepe hel kan liefde toch zijn. Ik had liever niet met haar op reis geweest, dit maakt het zoveel erger, liever een einde van de relatie ervoor dan nu kort erna, ik word echt gek, ze was zo lief en heeft zo goed voor me gezorgd toen en nu, nu maakt het haar blijkbaar niet meer uit... :'( in australie was een knuffel genoeg om een meningsverschil op te lossen, en nu uit het niets en zonder reden kan ze plots zonder mij leven :'( als zij het kan waarom lukt het mij dan niet?
Omdat ze in Australie al over je heen was, maar haar vakantie niet wou laten vergallen en gewoon heeft gewacht tot jullie samen weer thuis waren. Of zeg ik nu iets raars? (En nee, ik bedoel het niet zo hard als het er staat maar beetje meer als wake-up call voor je bedoeld)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110651221
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Omdat ze in Australie al over je heen was, maar haar vakantie niet wou laten vergallen en gewoon heeft gewacht tot jullie samen weer thuis waren. Of zeg ik nu iets raars? (En nee, ik bedoel het niet zo hard als het er staat maar beetje meer als wake-up call voor je bedoeld)
Ik mag hopen van niet, dat betekent dat alles een grote leugen was, maar wie weet, ik denk het eerlijk gezegd niet, heb ook al aan die mogelijkheid gedacht, ik denk het niet.

Maar los daarvan doet het nog altijd verschikkelijk veel pijn
.
pi_110651279
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ik mag hopen van niet, dat betekent dat alles een grote leugen was, maar wie weet, ik denk het eerlijk gezegd niet, heb ook al aan die mogelijkheid gedacht, ik denk het niet.
Maar los daarvan doet het nog altijd verschikkelijk veel pijn
Maar het kan, tuurlijk, gn idee
.
  zondag 22 april 2012 @ 21:52:41 #177
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110651607
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Maar het kan, tuurlijk, gn idee
Denk het helaas wel tom..Mijn ex heeft ook gewacht tot de decembermaand voorbij was, want dat is zo'n gezellige maand...En dat wilde ze niet verpesten. Ahah, ja vast. Ik kijk er nu toch wel ff anders op terug...
pi_110651641
Ik ga even gedag zeggen, voor deze week. Ik hoop dat ik me er aan kan houden, maar kan het even niet aan. (dus jullie mogen me weg jagen ) Sterkte voor iedereen
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 22 april 2012 @ 21:54:55 #179
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110651741
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef QEX het volgende:
Ik ga even gedag zeggen, voor deze week. Ik hoop dat ik me er aan kan houden, maar kan het even niet aan. (dus jullie mogen me weg jagen ) Sterkte voor iedereen
Sterkte! Wat kan je niet aan dan? Soms is afstand van alles nemen wel even goed O+
pi_110653292
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef QEX het volgende:
Ik ga even gedag zeggen, voor deze week. Ik hoop dat ik me er aan kan houden, maar kan het even niet aan. (dus jullie mogen me weg jagen ) Sterkte voor iedereen
Sterkte met alles xxx
In life, every ending is a new beginning..
pi_110657581
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef sawadie het volgende:

[..]

Denk het helaas wel tom..Mijn ex heeft ook gewacht tot de decembermaand voorbij was, want dat is zo'n gezellige maand...En dat wilde ze niet verpesten. Ahah, ja vast. Ik kijk er nu toch wel ff anders op terug...
Wat een wereld...

Of het nu bij mij ook zo is of niet, ik weet wel dat ze me een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen en in het vertrouwen in toekomstige relaties heeft gegeven, ik hoop dat de volgende die ik tegenkom wel wat ziet in eerlijk communiceren en duidelijkheid over mogelijke problemen... of wat dan ook, jakkes, je bouwt een paar jaar met iemand iets op en vervolgens laat die persoon het uitschijnen of het maar om een relatie van een week of drie ging
.
pi_110659859
I Feel you guys ;(

Ik ben al ruim een jaar verder dan jullie, soms kijk ik hier nog eens omdat ik t interessant vind...

Maar toch apart om telkens precies die gevoelens terug te lezen die ik ook had, zoals Tom hierboven zegt over een relatie van een jaar waarover wordt gedaan alsof het niets was..

Misschien een positief puntje voor jullie: Nu ik dit allemaal lees denk ik telkens van ''oh ja dat dacht ik toen ook''... Waarmee ik wil zeggen : Soms lijkt dat gevoel voor altijd te zijn, maar het gaat ECHT over..

Vooral die scheiding tussen de relatie waarin je iemand zijn/haar alles/liefste etc bent, hetgeen in een dag omgeslagen kan zijn naar iemand die geen sms'jes meer beantwoordt, je niet feliciteert met je veraardag etc blijft heel lastig te bevatten. Maar hou in je gedachte dat dit vaak een groot toneelstuk/mindplay is. Mijn ex feliciteerde me ook niet met mijn verjaardag, een week nadat het uitwas. Te veel gevoelens, mevrouw deed hooghartig, en deed er alles aan om te laten zien dat ze mij niet meer nodig had..
Nu een jaar later alle contact met haar verbroken, krijg ik gewoon netjes een lief sms'je met gefeliciteerd en hoe het gaat en weet ik het wat, terwijl nu juist de gevoelens weg zijn die er toen nog zeker waren...

Het enige waar ik nog altijd mezelf voor mijn kop voor kan slaan, is het feit dat ik mijn ex nadat het uitging nog zo kansloos achter haar broek heb aangezeten. Gebruik die tip dus nu het nog kan...
pi_110660781
Ugh het lukt echt gewoon niet meer om het los te laten. Tien weken al inmiddels en wat ik ook doe, ik blijf er maar de hele dag aan denken en ik heb zelfs het gevoel dat het weer erger begint te worden. Één goede week gehad toen ik me kon focussen op een ander meisje maar dat was verder ook niets. Zou zoveel overhebben voor een gesprek om gewoon alle vragen die ik heb te kunnen stellen :'(. Alleen al de vraag waarom ze het heeft uitgemaakt beantwoord krijgen zou al iets van verlichting brengen
  maandag 23 april 2012 @ 07:02:07 #184
103012 Nies
Die hekse
pi_110662541
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:06 schreef Hazzard het volgende:
Ugh het lukt echt gewoon niet meer om het los te laten. Tien weken al inmiddels en wat ik ook doe, ik blijf er maar de hele dag aan denken en ik heb zelfs het gevoel dat het weer erger begint te worden. Één goede week gehad toen ik me kon focussen op een ander meisje maar dat was verder ook niets. Zou zoveel overhebben voor een gesprek om gewoon alle vragen die ik heb te kunnen stellen :'(. Alleen al de vraag waarom ze het heeft uitgemaakt beantwoord krijgen zou al iets van verlichting brengen
Alle vragen stellen.... dat kun je gerust. Maar dat het je iets brengt?
Denk je dat je van haar echt een eerlijk antwoord gaat krijgen...?

De psycholoog heeft in mijn geval ook zoiets geopperd.
Ik vertrouw hem echter nog niet voor zover ik hem kan zien, en wat er uit zijn mond komt geloof ik al helemaal niets van. Ik ben dus niet van plan om zo ontzettend veel moeite en energie in 'een gesprek' te steken waarbij ik bij voorbaat al weet dat het mij niets goeds brengt.

Besteed ik alle tijd en energie liever in iets dat wel de moeite waard is. Mezelf bijvoorbeeld.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  maandag 23 april 2012 @ 07:54:23 #185
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110662808
We gaan misschien uit eten. Maar misschien ook wel niet. Gaat ronduit kut met me en wellicht is het dan niet zo'n goed idee :)
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110664353
haar aan telefoon gehad, ze gaat vandaag antwoorden op mijn mail, ze klonk goed, maar ben best toch wat bang voor haar antwoorden, maar kijk er toch ook naar uit :-)
.
pi_110664459
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 07:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
We gaan misschien uit eten. Maar misschien ook wel niet. Gaat ronduit kut met me en wellicht is het dan niet zo'n goed idee :)
Hoe dat zo? :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 april 2012 @ 09:54:07 #188
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110664572
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 09:48 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hoe dat zo? :)
Lang verhaal :')

Maar ik zou haar nog eens mee uit eten nemen, en daar begon ze over. Weet niet hoe serieus ze was, maar ik zei dat ze dan maar een tentje uit moest zoeken, waarop ze zei dat het een goed plan was. Om een half uur later te sturen "serieus? O:)"

En ik ben altijd bloedserieus dus dan weet je het wel.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110666311
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Lang verhaal :')

Maar ik zou haar nog eens mee uit eten nemen, en daar begon ze over. Weet niet hoe serieus ze was, maar ik zei dat ze dan maar een tentje uit moest zoeken, waarop ze zei dat het een goed plan was. Om een half uur later te sturen "serieus? O:)"

En ik ben altijd bloedserieus dus dan weet je het wel.
Ow ok, ben je er al uit of je het gaat doen of niet?
In life, every ending is a new beginning..
pi_110666435
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef InterMilan het volgende:


Het enige waar ik nog altijd mezelf voor mijn kop voor kan slaan, is het feit dat ik mijn ex nadat het uitging nog zo kansloos achter haar broek heb aangezeten. Gebruik die tip dus nu het nog kan...
Toch grappig dat iedereeb dezelfde tip geeft. :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110666590
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 10:56 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Toch grappig dat iedereeb dezelfde tip geeft. :)
Het is dan ook een menselijke fout. Je kent iemand goed of je denkt dat toch, en dan plots is het over en denk je in eerste instantie, hier kunnen we wel uitkomen, komt wel goed, we praten er ons wel uit... En dus blijf je eerst volhouden en er voor vechten. Ik heb het ook gedaan en doe het deels nu nog, ik dacht echt echt dat ze tilt was geslaan en dat ze wel bij haar zinnen zou komen, en dus bleef ik geloven en praten, en nu daalt langzaam de realiteit in, en loop ik al wat minder achter haar aan, en ook dit zal de tijd doen slijten... Ontzettend jammer, want ik heb nu nog liever een toekomst met haar dan niet...
.
  maandag 23 april 2012 @ 11:20:10 #192
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110667216
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Tom84 het volgende:

Het is dan ook een menselijke fout. Je kent iemand goed of je denkt dat toch, en dan plots is het over en denk je in eerste instantie, hier kunnen we wel uitkomen, komt wel goed, we praten er ons wel uit... En dus blijf je eerst volhouden en er voor vechten. Ik heb het ook gedaan en doe het deels nu nog, ik dacht echt echt dat ze tilt was geslaan en dat ze wel bij haar zinnen zou komen, en dus bleef ik geloven en praten, en nu daalt langzaam de realiteit in, en loop ik al wat minder achter haar aan, en ook dit zal de tijd doen slijten... Ontzettend jammer, want ik heb nu nog liever een toekomst met haar dan niet...
Ja, ik zit nog in dezelfde fase..
Maar blijkbaar heb ik me toch echt in hem vergist. Hij is een kille persoon. Brrr, eigenlijk vind ik het eng. Ik bedoel, prima (nouja...) als je denkt niet meer verder met iemand te willen. Maar bespréék het dan. En die vakanties enzo... dat doe je toch niet.
Dit is wel zó'n onvolwassen manier. Dat pubertjes van 16 dat nou doen.. Maar hallo, 32. Ben er momenteel weer misselijk van. :(
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110667418
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Ja, ik zit nog in dezelfde fase..
Maar blijkbaar heb ik me toch echt in hem vergist. Hij is een kille persoon. Brrr, eigenlijk vind ik het eng. Ik bedoel, prima (nouja...) als je denkt niet meer verder met iemand te willen. Maar bespréék het dan. En die vakanties enzo... dat doe je toch niet.
Dit is wel zó'n onvolwassen manier. Dat pubertjes van 16 dat nou doen.. Maar hallo, 32. Ben er momenteel weer misselijk van. :(
Ja ik ken het gevoel. Vreselijk. Ik probeer het zoveel mogelijk weg te drukken en de scherven op te rapen. Verder te gaan.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 april 2012 @ 11:33:38 #194
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110667679
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ow ok, ben je er al uit of je het gaat doen of niet?
Nee. Heb wel ja gezegd :')

zie het allemaal wel.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  maandag 23 april 2012 @ 11:58:59 #195
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110668532
wat ook wel zou helpen, is dat ie gewoon zou zeggen OPROTTEN MILALAA STOMME TRUT, IK HOEF JE NIET MEER, NOOIT MEER, HEB JE NOOIT WAT GEVONDEN
maar dat doet ie helaas ook niet. Hij is ook altijd zo eng beheerst. Of zegt gewoon helemaal niks 6 weken lang. :')

btw succes Prins_Eerlijk. Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om met m'n ex uit eten te gaan.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110668722
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef MiLalaa het volgende:
wat ook wel zou helpen, is dat ie gewoon zou zeggen OPROTTEN MILALAA STOMME TRUT, IK HOEF JE NIET MEER, NOOIT MEER, HEB JE NOOIT WAT GEVONDEN
maar dat doet ie helaas ook niet. Hij is ook altijd zo eng beheerst. Of zegt gewoon helemaal niks 6 weken lang. :')

btw succes Prins_Eerlijk. Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om met m'n ex uit eten te gaan.
Wat zegt hij dan wel? Geloof me, mijn ex zei op een gegeven moment, ik zie geen enkele reden om een relatie met jou te hebben, dat deed zoveel meer pijn als dat hij me negeerde.. Dus dat wil je ook niet.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 april 2012 @ 12:19:43 #197
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110669204
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef MiLalaa het volgende:
wat ook wel zou helpen, is dat ie gewoon zou zeggen OPROTTEN MILALAA STOMME TRUT, IK HOEF JE NIET MEER, NOOIT MEER, HEB JE NOOIT WAT GEVONDEN
maar dat doet ie helaas ook niet. Hij is ook altijd zo eng beheerst. Of zegt gewoon helemaal niks 6 weken lang. :')

btw succes Prins_Eerlijk. Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om met m'n ex uit eten te gaan.
Zou ook zomaar een ramp kunnen worden. Dat mens spoort niet en ik ook niet.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  maandag 23 april 2012 @ 12:31:00 #198
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110669668
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 12:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

Zou ook zomaar een ramp kunnen worden. Dat mens spoort niet en ik ook niet.
:D nou, wie weet nog wat gezelligheid
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 23 april 2012 @ 12:38:55 #199
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110669989
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef LaLouchi het volgende:

Wat zegt hij dan wel? Geloof me, mijn ex zei op een gegeven moment, ik zie geen enkele reden om een relatie met jou te hebben, dat deed zoveel meer pijn als dat hij me negeerde.. Dus dat wil je ook niet.
ja, dat lijkt me inderdaad toch ook wel erg verschrikkelijk. Zeker ook met je dochter. He bah.

De mijne zei dus op de bewuste avond dat ik ben vertrokken, dat ie z'n vrienden niet meer hoefde te zien, dat ie geen gevoel heeft als er dierbaren overlijden, en nog een rits ingewikkeldheden in algemene zin (ik dacht echt serieuze issues). Verder richting mij niet heel veel, op den duur (toen ik van schrik m'n spullen had gepakt) alleen 'dat we ook nooit op een lijn zitten'. Waar ik me niets van kan herinneren, integendeel juist.

Daarna niks meer, behalve vorige week het mailtje van 3 zinnen. Waarin ie wel zoiets dergelijks schreef als 'ik had niet het gevoel dat wij nog verder konden' en dacht dat ie daarin duidelijk was.. Is wel van dezelfde strekking als bij jou. Maar misschien komt het bij mij anders over omdat het via de mail was. Heb hem nooit meer gezien.

:{ hij is raar.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110671535
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:38 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

ja, dat lijkt me inderdaad toch ook wel erg verschrikkelijk. Zeker ook met je dochter. He bah.

De mijne zei dus op de bewuste avond dat ik ben vertrokken, dat ie z'n vrienden niet meer hoefde te zien, dat ie geen gevoel heeft als er dierbaren overlijden, en nog een rits ingewikkeldheden in algemene zin (ik dacht echt serieuze issues). Verder richting mij niet heel veel, op den duur (toen ik van schrik m'n spullen had gepakt) alleen 'dat we ook nooit op een lijn zitten'. Waar ik me niets van kan herinneren, integendeel juist.

Daarna niks meer, behalve vorige week het mailtje van 3 zinnen. Waarin ie wel zoiets dergelijks schreef als 'ik had niet het gevoel dat wij nog verder konden' en dacht dat ie daarin duidelijk was.. Is wel van dezelfde strekking als bij jou. Maar misschien komt het bij mij anders over omdat het via de mail was. Heb hem nooit meer gezien.

:{ hij is raar.
Ja dat is ook raar, en naar om te horen. Maar onthoud goed; what doesnt kill you, makes you stronger :)
Tijd nemen om te helen... Moet ik ook en dat is moeilijk maar anders kom ik biet vooruit.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 april 2012 @ 13:19:55 #201
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110671738
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef MiLalaa het volgende:

btw succes Prins_Eerlijk. Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om met m'n ex uit eten te gaan.
Ik weet ook niet of het een goed idee is. Zal wel niet, mezelf kennende :')
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110674365
Als je zo twijfelt zou ik er maar heel goed overnadenken of je dat echt wilt.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 april 2012 @ 14:43:40 #203
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110674936
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef LaLouchi het volgende:
Als je zo twijfelt zou ik er maar heel goed overnadenken of je dat echt wilt.
Er zijn voors en er zijn tegens. Afspreken is de enige manier om ooit tot een conclusie te kunnen komen.

Bovendien voel ik me toch al waardeloos, dus echt veel kan me niet gebeuren :)
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  maandag 23 april 2012 @ 15:06:01 #204
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110675800
ik zou het misschien toch ook wel doen Prins_Eerlijk (of dat slim is, is een tweede..). Slechter kun je er idd vast niet meer van worden dan.. Hoewel, je moet ook uitkijken dat je geen valse hoop gaat krijgen. En uitkijken dat je niet teveel met roze bril kijkt en luistert.
Zij had het zelf voorgesteld? Voor wanneer staat het uitje gepland?
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110676247
Afgelopen weekend kwam ik me ex tegen toen ze buiten stond.
(Ze woont om de hoek van het strand en dus bij mijn hobby/vrienden)
Ik reed langs en ze stond buiten, dus ben wel even gestopt.
Het is niet dat ik haar wilt negeren.
Na twee minuten wilde ze naar binnen omdat ze het koud kreeg in de wind (koud zee briesje ;) )
Dus heb gevraagd of ze even in wilde stappen.
We hebben even 15 a 20 minuutjes een rondje gereden en gewoon lekker gekletst.
Nog niet eens over ons, maar wat we nu zo al doen.
Daarna netjes thuis gebracht zonder gekke dingen gezegd of gedaan te hebben.
Verteld dat ik in een commissie ga waarschijnlijk van mijn hobby dat ze zo vreesde en ze vond het leuk voor me.
Ze zei dat ze wist dat ze niet zo makkelijk is geweest voor me en dat ze weet wat ze fout heeft gedaan. Ze heeft er heel veel spijt van en wilt me graag terug. Maar is zelf nog wel een beetje huiverig, omdat ik het zomaar uit het niets uit maakte. Ik heb wel gezegd dat ik er nog niet klaar voor bent en dat we beter als vrienden verder kunnen gaan zodat we ons niet gedwongen voelen en alles weer op kunnen pakken.

Ik vond het echt super om er te zien en we praten gewoon open en eerlijk over alles. :@
Ik kwam er achter dat ik haar wel heel erg heb gemist :@
Gelijk natuurlijk vanacht over haar gedroomd en dan wordt je weer alleen wakker....DAMM*T O~)

[ Bericht 12% gewijzigd door dubrillion op 23-04-2012 15:28:58 ]
  maandag 23 april 2012 @ 15:29:08 #206
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110676715
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:06 schreef MiLalaa het volgende:
ik zou het misschien toch ook wel doen Prins_Eerlijk (of dat slim is, is een tweede..). Slechter kun je er idd vast niet meer van worden dan.. Hoewel, je moet ook uitkijken dat je geen valse hoop gaat krijgen. En uitkijken dat je niet teveel met roze bril kijkt en luistert.
Zij had het zelf voorgesteld? Voor wanneer staat het uitje gepland?
zij zei dat ik haar nu eindelijk eens mee uit eten kon nemen (lang verhaal).

In hoeverre ze dat serieus bedoelde weet ik niet, geloof dat ze ook niet zo goed weet hoe of wat :P
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110677066
Vandaag voel ik me rot.. Ben over 2 weken 2 jaar getrouwd.. En wat een klerezooi, dit had ik niet voor ogen. Vraag me af hoe het echt met hem gaat, mis mijn gezin, alles werkt me momenteel op mijn zenuwen en heb gewoon nergens zin in nu. Bah. Ik kan niet meer terug, blijf ik ook steeds tegen mezelf zeggen maar damn wat gaat mijn leven veranderen. Maargoed wie weet wat voor deuren het opent. Maar de weg ernaartoe... Bleh.... Zo geen zin in.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 23 april 2012 @ 18:13:25 #208
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110683516
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:38 schreef LaLouchi het volgende:
Vandaag voel ik me rot.. Ben over 2 weken 2 jaar getrouwd.. En wat een klerezooi, dit had ik niet voor ogen. Vraag me af hoe het echt met hem gaat, mis mijn gezin, alles werkt me momenteel op mijn zenuwen en heb gewoon nergens zin in nu. Bah. Ik kan niet meer terug, blijf ik ook steeds tegen mezelf zeggen maar damn wat gaat mijn leven veranderen. Maargoed wie weet wat voor deuren het opent. Maar de weg ernaartoe... Bleh.... Zo geen zin in.
dikke knuffel!!
Het komt en het gaat he die gevoelens. In wijze raad ben ik niet goed, en die kennen we eigenlijk ook wel he. Sterkte!
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110691999
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 07:02 schreef Nies het volgende:

[..]

Alle vragen stellen.... dat kun je gerust. Maar dat het je iets brengt?
Denk je dat je van haar echt een eerlijk antwoord gaat krijgen...?

De psycholoog heeft in mijn geval ook zoiets geopperd.
Ik vertrouw hem echter nog niet voor zover ik hem kan zien, en wat er uit zijn mond komt geloof ik al helemaal niets van. Ik ben dus niet van plan om zo ontzettend veel moeite en energie in 'een gesprek' te steken waarbij ik bij voorbaat al weet dat het mij niets goeds brengt.

Besteed ik alle tijd en energie liever in iets dat wel de moeite waard is. Mezelf bijvoorbeeld.
Ik denk dat het me iets zou brengen ja. Natuurlijk wel op de voorwaarde dat het gewoon een open en eerlijk gesprek zou zijn. Als ik het idee heb dat ik zomaar wat random antwoorden krijg kan ik er natuurlijk ook niets mee.

Ik zit nu nog met het idee dat ik het allemaal kan fixen als ik maar een gesprek met haar krijg. Dat ik haar dan nog wel kan laten zien wat voor moois we hadden, terwijl ik eigenlijk ook wel weet dat het niets gaat uithalen ergens diep van binnen. Als ik een gesprek zou hebben, kan ik misschien accepteren dat de deur echt dicht is en dat ik daar ook niets meer aan kan veranderen plus dat ik gewoon ook wil weten wat nou het probleem is.
pi_110697629
Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef Norro-tje het volgende:
leuk topic helaas mag ik hier nu ook in posten

ven in het kort vertellen , tot op 29 februari dacht ik een goede relatie had die vatbaar was voor verbetering. echt op die dag vertelde mijn ex mij dat ze twijfelde aan onze relatie en een tijdje op zichzelf wilde gaan wonen.
goedzak als ik ben geholpen met verhuizen en alles verder veel gepraat waarin van beide kante gezegd is we gaan er aan werken.....
tot vrijdag de 13de toen kwam het hoge woord eruit en ze ging bij me weg.

nog geen week later heeft ze een ander een 42 jarige werkloze blower. hier kwam ik via Facebook achter. ik was op dat moment dus echt woest.
nog steeds maar zij vindt dat onterecht omdat ze immers vrij is....... ja we hebben nog contact
immer 3 jaar relatie gehad en we woonden samen. donderdag worden de laatste dingen geregeld . dan ben ik hopelijk van haar af. ik ken haar niet meer terug nu ?

vinden jullie ook dat ik niet boos mag zijn? ik krijg nu naar me hooft dan ze eindelijk weet wat het is aandacht en zorgzaamheid te krijgen ....

sorry het is een verhaal maar dat mag hier toch wel ?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_110698659
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Norro-tje het volgende:
Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef Norro-tje het volgende:
leuk topic helaas mag ik hier nu ook in posten

ven in het kort vertellen , tot op 29 februari dacht ik een goede relatie had die vatbaar was voor verbetering. echt op die dag vertelde mijn ex mij dat ze twijfelde aan onze relatie en een tijdje op zichzelf wilde gaan wonen.
goedzak als ik ben geholpen met verhuizen en alles verder veel gepraat waarin van beide kante gezegd is we gaan er aan werken.....
tot vrijdag de 13de toen kwam het hoge woord eruit en ze ging bij me weg.

nog geen week later heeft ze een ander een 42 jarige werkloze blower. hier kwam ik via Facebook achter. ik was op dat moment dus echt woest.
nog steeds maar zij vindt dat onterecht omdat ze immers vrij is....... ja we hebben nog contact
immer 3 jaar relatie gehad en we woonden samen. donderdag worden de laatste dingen geregeld . dan ben ik hopelijk van haar af. ik ken haar niet meer terug nu ?

vinden jullie ook dat ik niet boos mag zijn? ik krijg nu naar me hooft dan ze eindelijk weet wat het is aandacht en zorgzaamheid te krijgen ....

sorry het is een verhaal maar dat mag hier toch wel ?
Echt erg om te horen, hoe gaat het momenteel en emotioneel met je?

Ik ken het, tuurlijk mag je woest zijn, ook relatie van drie jaar, me alles beloven, tijd voor haar zelf nodig hebben, in de knoop zitten en via facebook leren dat ze binnen de week dat het over is twee keer blijven slapen is bij haar ex... Het zal wel dat je woest mag zijn, toen ik het las op facebook kon ik niet slapen van woede, geen verdriet meer, gewoon woede, haar snachts opgebeld en zij alles minimaliseren, BS en leugens denk ik

Wat een smerige mensen bestaan er toch, ik dacht ook dat ik haar echt echt kende, met niemand ooit zo close geweest, niemand die mij zo intiem kende, maar helaas, ik herken ze ook niet meer, dacht aan een tijdelijke inzinking, maar tja, moeten maar aanvaarden zeker

Ik zit nu een maand en half verder, en soms voel ik dat de scherpe kantjes eraf zijn, maar als ik er echt ga over denken ben ik zo weer compleet aan de grond, maar er niet volledig op focussen lijkt soms te lukken, maar het speelt wel nog 24 op 24 door mijn hoofd, vooral omdat ze soms nog openingen geeft naar de toekomst, ik ben dus een speelbal, niet aan te doen

En wat is het ook met mensen die pas achteraf verwijten doen, zeg het dan op het moment zelf in de relatie, mijn ex vandaag ook nog, ze vond dat ze me te veel moest motiveren en dat ze van nature niet zo dominant is, allemaal bs natuurlijk, om verschillende redenen, maar zeg het me dan in de relatie, en niet zo sullig achteraf als alles kapot ligt, srry versta ik niet

Ik hoop dat het bij jou beter zal gaan en dat je sterker dan mij bent, want ik neem haar zo terug mocht ze aan de deur staan :( zwak van me, maar is gwn waarheid
.
pi_110701213
@ Tom, ik begrijp je, ik hou nog steeds zielsveel van haar. als ze hier zou komen sorry zou zeggen dan zou ik haar ook terug nemen.

echter ik weet beter en de mensen om mij heen ook gelukkig en zie zeggen veelal dat ik een beter meisje verdien. dit doet pijn maar tegelijk zie ik dit ook wel in. er waren zeker punten die niet goed waren tussen ons
ik heb hiervoor ben nu bijna 30 nooit een relatie langer dan 10 week gehad, nu met deze wereld meid 105 weken , ik had en heb alles voor haar over

het is voor mij nu 1 week definitief over maar en emotioneel zit ik zwaar in de put. bang dat ik eewig alleen blijf en voel me vaak ergs eenzaam momenteel.
helemaal s'nachts

een ander probleem is dat ik tot op twee jaar geleden met padvinderij een druk bezet weekend had.
daar ben ik toen bewust mee gestopt niet om mijn ex ofzo.

ik moet nu iets voor het weekend zoeken iemand tips?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  maandag 23 april 2012 @ 23:34:38 #213
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110701808
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef Norro-tje het volgende:
@ Tom, ik begrijp je, ik hou nog steeds zielsveel van haar. als ze hier zou komen sorry zou zeggen dan zou ik haar ook terug nemen.

echter ik weet beter en de mensen om mij heen ook gelukkig en zie zeggen veelal dat ik een beter meisje verdien. dit doet pijn maar tegelijk zie ik dit ook wel in. er waren zeker punten die niet goed waren tussen ons
ik heb hiervoor ben nu bijna 30 nooit een relatie langer dan 10 week gehad, nu met deze wereld meid 105 weken , ik had en heb alles voor haar over

het is voor mij nu 1 week definitief over maar en emotioneel zit ik zwaar in de put. bang dat ik eewig alleen blijf en voel me vaak ergs eenzaam momenteel.
helemaal s'nachts

een ander probleem is dat ik tot op twee jaar geleden met padvinderij een druk bezet weekend had.
daar ben ik toen bewust mee gestopt niet om mijn ex ofzo.

ik moet nu iets voor het weekend zoeken iemand tips?
Afleiding is altijd goed natuurlijk, maar je moet niet weg gaan rennen voor de realiteit....Soms is het goed om even stil te staan bij je gevoelens...Waarom heb je die? Wat voel je echt? En vooral, wat kan je eraan doen?

En Norro, 1 week is helemaal niets. Het is een verwerkingsproces. Na 1 week leef je nog vooral in valse hoop en ontkenning. Logisch, doet iedereen, maar je moet proberen te accepteren wat de waarheid is...

Edit: Zie nu dat je al iets langer uit elkaar bent, sorry! Maar de rest van mijn advies is welgemeend!
pi_110702054
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef dubrillion het volgende:
Maar is zelf nog wel een beetje huiverig, omdat ik het zomaar uit het niets uit maakte.
Die borderliner heeft je dus al zo ver dat je denkt dat het jouw schuld was. Lees je eerste post in dit topic nog maar eens goed door, want dat staat je te wachten wanneer je je weer inlaat met haar. Maar dan 2x zo erg. Zo iemand 'geneest' niet in een paar maanden, dat vergt jaren psychologische begeleiding. Maar goed, your choice...
  maandag 23 april 2012 @ 23:40:38 #215
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110702142
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Die borderliner heeft je dus al zo ver dat je denkt dat het jouw schuld was. Lees je eerste post in dit topic nog maar eens goed door, want dat staat je te wachten wanneer je je weer inlaat met haar. Maar dan 2x zo erg. Zo iemand 'geneest' niet in een paar maanden, dat vergt jaren psychologische begeleiding. Maar goed, your choice...
Vraag is idd, wil je terug naar een situatie waar je zelf bewust uit gestapt bent? Ik zou uitkijken, je kan jezelf voor een 2e keer stoten aan dezelfde steen, en dat doet pijn...
pi_110702259
Inderdaad. Vergeet niet dat je die keuze toen bewust hebt gemaakt, dubrillion. Dat zij je nu een schuldgevoel probeert aan te praten zegt mijns inziens al genoeg over haar karakter. En een borderliner kennende heeft die in de tussentijd genoeg mannelijke aandacht. Kijk dus niet verbaast op wanneer je allerlei andere mannennamen voorbij hoort vliegen. Maar dat hoort allemaal bij het recycling spelletje.

"Couples often return to the troubled relationship because it feels safer than the alternative of being separated."

"The ability to continue a relationship without recycling requires that both people be committed to addressing the issues - both as a couple and individually. It is counterproductive to blame the other person for the recycling."

[ Bericht 15% gewijzigd door Mint_Clansell op 23-04-2012 23:52:46 ]
pi_110703271
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef Norro-tje het volgende:
@ Tom, ik begrijp je, ik hou nog steeds zielsveel van haar. als ze hier zou komen sorry zou zeggen dan zou ik haar ook terug nemen.

echter ik weet beter en de mensen om mij heen ook gelukkig en zie zeggen veelal dat ik een beter meisje verdien. dit doet pijn maar tegelijk zie ik dit ook wel in. er waren zeker punten die niet goed waren tussen ons
ik heb hiervoor ben nu bijna 30 nooit een relatie langer dan 10 week gehad, nu met deze wereld meid 105 weken , ik had en heb alles voor haar over

het is voor mij nu 1 week definitief over maar en emotioneel zit ik zwaar in de put. bang dat ik eewig alleen blijf en voel me vaak ergs eenzaam momenteel.
helemaal s'nachts

een ander probleem is dat ik tot op twee jaar geleden met padvinderij een druk bezet weekend had.
daar ben ik toen bewust mee gestopt niet om mijn ex ofzo.

ik moet nu iets voor het weekend zoeken iemand tips?
Ik kan het me voorstellen, 6 weken ver en 7 sinds ze hier nog sliep, en ik zie haar hier nog voor mij in mijn bed, en ik voel me nog vaak eenzaam, en het steekt me zo hard dat ik haar niet gewoon kan bellen... of naar haar huis kan rijden, of haar in mijn bed naast me voelen... ik mis haar aanraking meer dan wat ook ter wereld... en ik droom nog over haar, al is het minder intensief

en gevoel van angst dat je eeuwig alleen blijft en dat je niet kunt voorstellen opnieuw te moeten investeren in een relatie, ik had het ook, en dat neemt nu pas wat af, sinds een dag of drie. wij waren juist terug van een reis en ik kon me zelfs niet voorstellen een job te vinden zonder haar of wat dan ook, zo diep en zwart zag ik alles, maar uiteindelijk voel ik dat ik uit het dal aan het klimmen ben, heel raar maar ik aanvaard meer een meer dat het echt gedaan is, met terugvallen natuurlijk, maar toch, had ik nooit verwacht... In het begin was het echt van, hoe kom ik ooit de dag zonder haar door, ik was blijkbaar echt verslaafd aan haar, ik dacht echt dat ze snachts smsje zou sturen met sorry en uitleg erbij, maarja, soms hoop ik het nog hoor :)

En zoek afleiding, ik ben opnieuw beginnen hardlopen, beginnen zwemmen en fitnissen, terug naar jiu jitsu. En eerste vier trainingen van jiu jitsu, twee keer gebouw niet binnen gegaan, en twee keer tijdens training terug naar huis gegaan, maar gewoon blijven volhouden, en dan kom je er blijkbaar wel :)

En mijn vrienden die ik had verwaarloost, hebben me gewoon weer opgenomen, morgen ga ik weer gezellig met ze champions league kijken :) maar daarvoor moet ik dan wel weer de exact zelfde bus en route nemen die ik zolang naar haar nam, en waar we zouden samen gaan wonen erg bitter en deprimerend, en dit weekend familieweekend waar we vorig jaar nog zaten te verkondigen dat we naar australie gingen gaan... en kijk nu... dus er zijn zeker nog momenten, ik zal zien hoe ik erop zal reageren... ben emotioneel al iets meer stabiel denk en hoop ik, maar blijft afwachten

maar ik geloof nu wel dat het zal slijten en dat ik er zal komen, hoe onwerkelijk het ook leek en hoeveel pijn ze me ook heeft gedaan, en soms haat ik haar, heel soms heb ik de neiging naar onverschilligheid, vaak ben ik nog verliefd :) maar ik geloof wel dat ik er kan komen
.
pi_110707892
lekker herkenbaar allemaal

vooral het slapen is voor mij een groot probleem helemaal alleen in dat grote twee persoons bed wat we samen hebben gekocht.
ik wordt vooral heel erg boos als ik te veel pieker over mijn ex en de dingen die ze me nu flikt. het probleem is die boosheid kan ik nergens kwijt.
nou ja we gaan zo maar aan het werk met deze 4 uurtjes slaap , zal me het dagje wel weer worden
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  dinsdag 24 april 2012 @ 07:28:09 #219
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110708039
En plotseling verschijnt haar vriendinnetje op facebook :')

Kan toeval zijn natuurlijk. Vorige week verscheen haar andere vriendinnetje opeens.

Nou ja whatever. Misschien ben ik nu zelf wel paranoïde aan het worden :P
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110708068
Wat is jullie verhaal heftigggg. Ben blij dat wij het zagen aankomen.

Ik heb voor mijn eigen rust een excuusmail gestuurd naar ex vanwege het contact blijven zoeken sinds t uit was.. Ik zei dat ik geen reactie wilde maar kreeg er toch 1. Zo lief, veeeel te lief. Dat ik me op mijn geluk in de toekomst moet focussen etc. En dat hij nog veel aan me denkt. Alle hoop is wel uitgesloten.

Het is gek dat dezelfde jongen zo tegen me te keer kon gaan, me uren kon negeren of afwijzen als ik huilend in bed toenadering zocht. Men wat mis ik zijn goede kanten! Die waren achteraf gezien meer aanwezig mja die ruzies nekte me gewoon.

Ik ga eindelijk accepteren dat het over is, iets waar ik maanden geleden zelf voor koos. Wat kan t raar lopen.
  dinsdag 24 april 2012 @ 08:03:44 #221
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110708321
ik voel me nog steeds vrij kansloos en labiel. Elke ochtend als ik wakker word is hij nog het eerste wat in mijn gedachtes springt. Na 7 weken. Stom toch! 8)7

vanochtend nog z'n kaart bekeken, die kan ik nog niet verscheuren/weggooien. 'omdat we elkaar doordeweeks niet kunnen zien zijn de weekenden samen altijd zoooo leuk. Lieverd ik denk elke dag aan je blabla'. Twee weken later denkt ie helemaal niet meer aan me :{ :'(
Be sure to wear some flowers in your hair
  dinsdag 24 april 2012 @ 08:04:39 #222
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110708326
dat is ook gewoon raar zoiets
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110708555
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Die borderliner heeft je dus al zo ver dat je denkt dat het jouw schuld was. Lees je eerste post in dit topic nog maar eens goed door, want dat staat je te wachten wanneer je je weer inlaat met haar. Maar dan 2x zo erg. Zo iemand 'geneest' niet in een paar maanden, dat vergt jaren psychologische begeleiding. Maar goed, your choice...
Dat is niet helemaal waar. Want ze zegt dat ze begrijpt dat ik het uitgemaakt hebt en ze moeilijk was in die tijd. Dat hoor ik ook van andere mensen waar ze tegen praat. Ze weet dat het meer haar schuld is als mijn schuld.

Ze liet mij niet vrij, omdat ze niet wilde dat ik naar de brigade ging. Daarom deed ze zelf ook nooit wat. Nu ze de tijd heeft neemt ze veel meer tijd voor vriendinnen, huiswerk en zichzelf en zegt dat ze het toch stiekem wel heel erg leuk vind. Ook zegt ze zelf dat ze het wel een beetje zat was, omdat we in een sleur zaten. Ik heb gister een sollicitatie gesprek gehad over een verantwoordelijke functie in een commissie. Dit kan best wel wat tijd gaan kosten en zij weet dat aangezien we gewoon eerlijk en normaal tegen elkaar praten. Toen ik zei dat ik het nog niet zeker wist zei ze alleen maar: als je het leuk vind moet je het doen.

En ja ze heeft genoeg mannelijke aandacht, maar er waren altijd al jongens die haar aandacht zochten via FaceBook, WhatsApp of dergelijke. Nu ze vrijgezel is geven ze allemaal toe dat ze haar leuk vinden. Dat is toch niet gek? Ik heb ook meiden die nu wel uit zichzelf berichten sturen. Ik heb er geen behoefte aan maar dat is een tweede ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door dubrillion op 24-04-2012 08:38:31 ]
pi_110708949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 08:03 schreef MiLalaa het volgende:
ik voel me nog steeds vrij kansloos en labiel. Elke ochtend als ik wakker word is hij nog het eerste wat in mijn gedachtes springt. Na 7 weken. Stom toch! 8)7

vanochtend nog z'n kaart bekeken, die kan ik nog niet verscheuren/weggooien. 'omdat we elkaar doordeweeks niet kunnen zien zijn de weekenden samen altijd zoooo leuk. Lieverd ik denk elke dag aan je blabla'. Twee weken later denkt ie helemaal niet meer aan me :{ :'(
In de ochtend is het inderdaad raar. Vannacht over haar gedroomd, wakker worden, sms typen want we kunnen hier toch uitraken met zn twee denk ik dan, langzaam zakt het allemaal weer in, niet echt paniek maar toch onbehagen, sms toch niet versturen, en nu effe wakker en voel ik me toch behoorlijk goed zonder drang naar contact

En inderdaad die kaart is echt smerig en het is volop spelen met jouw gevoelens. Ik vraag me af hoe zulke mensen dat voor zichzelf verantwoorden, ik acht mezelf hiertoe niet in staat, en ik hoop dat ik nooit iemand kwets door zulk toneel te spelen of zo licht over een verandering in gevoelens te stappen.

Ik heb dus gisteren antwoord van haar gehad op mijn mail. Het grootste deel beschouw ik als onzin, en bepaalde zaken zullen zeker kloppen maar die wegen nooit zo zwaar door dat dit moest gebeuren, en nogmaals ze had het maar moeten communiceren in de relatie, want toen kreeg ik volop en compleet andere signalen van haar, dus wat kan ik het dan helpen als ze het mij niet laat weten? Neemt niet weg dat ik ook dingen beter had moeten aanpakken, maja, te laat zeker :'(
.
pi_110709334
Wat ik wel haat, is gisteren zegt ze dan dat onze relatie geen leugen was en ik hieraan niet mag twijfelen en dat het nu momenteel gewoon allemaal zo raar is... en dat ze nu op dit moment er niet voor kan vechten, en dat alles misschien wel terug komt en dat ze niet weet hoe ze er over een maand naar kijkt en nu geen ja of nee kan zeggen maar ook geen misschien of ooit wil zeggen om geen hoop te geven.

En als ik zeg dat haar gevoelens toch niet plots weg kunnen zijn, zegt ze dat zeg ik ook niet, maar nu werk ik gewoon, kom ik thuis, kijk tv en slaap, op automatische piloot.

Dus daar zit ik dan verscheurt tussen hoop, die ik mezelf voor groot deel aanpraat (besef ik) en de realiteit dat ik haar kwijt ben, lastig want de hoop zit wss alleen in mijn hard hoofd :/
.
  dinsdag 24 april 2012 @ 09:32:41 #226
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110709650
Ja in zo'n situatie zat/zit ik ook. De scherpe randjes slijten er wel af met de tijd :)
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110709875
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:19 schreef Tom84 het volgende:
Wat ik wel haat, is gisteren zegt ze dan dat onze relatie geen leugen was en ik hieraan niet mag twijfelen en dat het nu momenteel gewoon allemaal zo raar is... en dat ze nu op dit moment er niet voor kan vechten, en dat alles misschien wel terug komt en dat ze niet weet hoe ze er over een maand naar kijkt en nu geen ja of nee kan zeggen maar ook geen misschien of ooit wil zeggen om geen hoop te geven.

En als ik zeg dat haar gevoelens toch niet plots weg kunnen zijn, zegt ze dat zeg ik ook niet, maar nu werk ik gewoon, kom ik thuis, kijk tv en slaap, op automatische piloot.

Dus daar zit ik dan verscheurt tussen hoop, die ik mezelf voor groot deel aanpraat (besef ik) en de realiteit dat ik haar kwijt ben, lastig want de hoop zit wss alleen in mijn hard hoofd :/
In die situatie zitten wij ook.
We weten wat we (en vooral zij) fout gedaan hebben.

De scherpe randjes zijn er een beetje af en we praten gewoon eerlijk over dingen waar
we normaal helemaal niet over praten. We geven beide aan dat de gevoelens niet weg zijn
en we elkaar wel missen. Maar toch spreken we geen concrete dingen af over weer bij elkaar komen. Maar de hoop is er wel..... van beide kanten.
pi_110710156
Zucht ik zal mijn ex binnenkort denk ik weer zien, wel vraar altijd als je gewoon weet wat je samen hebt gedaan enzo... Maargoed ik ben er wel redelijk overheen nu, 8 maanden na dato
pi_110710223
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:50 schreef Geester het volgende:
Zucht ik zal mijn ex binnenkort denk ik weer zien, wel vraar altijd als je gewoon weet wat je samen hebt gedaan enzo... Maargoed ik ben er wel redelijk overheen nu, 8 maanden na dato
Het zijn van die dingen waar je nooit helemaal overheen komt denk ik.
Als je ooit aan je nieuwe vriendin vraagt: zullen we even dit of dat en ze zegt NEEE.
Dan denk je altijd nog.... oh met die deed ik dat altijd wel.
Denk ik hoor :@

Het is ook raar om elkaar te zien. Het is gewoon een beetje ongemakkelijk :@
  dinsdag 24 april 2012 @ 09:56:39 #230
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110710326
ik zou mijn ex ook liever nu nog een keer zien en spreken, dan over 10 maanden een keer per ongeluk. -O-
klote ik ben er weer veel te veel mee bezig.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110710989
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:53 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Het zijn van die dingen waar je nooit helemaal overheen komt denk ik.
Als je ooit aan je nieuwe vriendin vraagt: zullen we even dit of dat en ze zegt NEEE.
Dan denk je altijd nog.... oh met die deed ik dat altijd wel.
Denk ik hoor :@

Het is ook raar om elkaar te zien. Het is gewoon een beetje ongemakkelijk :@
ja inderdaad weet nog wel toen ik dr tegenkwam die geschroken blik in dr ogen :')
pi_110711078
Zo net weer wat naars ontdekt over mijn ex. Ik ga steeds meer en meer zo ontzettend blij zijn dat ik nu aan de kant ben gezet. Hoe iemand zo kan zijn. Walgelijk. Hoop zo dat hij zichzelf nog een keer tegenkomt. Och en dan bij mij komen janken.. Helaas pindakaas. Definitief gesloten die deur.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110711102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:27 schreef LaLouchi het volgende:
Zo net weer wat naars ontdekt over mijn ex. Ik ga steeds meer en meer zo ontzettend blij zijn dat ik nu aan de kant ben gezet. Hoe iemand zo kan zijn. Walgelijk. Hoop zo dat hij zichzelf nog een keer tegenkomt. Och en dan bij mij komen janken.. Helaas pindakaas. Definitief gesloten die deur.
Wat is dat nare dan, als ik vragen mag?
pi_110711522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:27 schreef LaLouchi het volgende:
Zo net weer wat naars ontdekt over mijn ex. Ik ga steeds meer en meer zo ontzettend blij zijn dat ik nu aan de kant ben gezet. Hoe iemand zo kan zijn. Walgelijk. Hoop zo dat hij zichzelf nog een keer tegenkomt. Och en dan bij mij komen janken.. Helaas pindakaas. Definitief gesloten die deur.
Misschien wel goed lekker boos worden.
Des te eerder ben je er over heen ;)
pi_110712454
Krijg nou wat, uit het niets berichtje van ex, "Ik wil je ook nog sorry zeggen.. ik ben de laatste tijd niet altijd mezelf geweest.. en snap niet zo goed wat er allemaal gebeurd.. "

De eerste keer in twee maand dat ze blijk geeft dat het niet normaal is wat er gebeurt... Daarvoor was het allemaal, ja is mijn gevoel kan ik niets aan veranderen of je tilt te zwaar aan alles... krijg nou wat...
.
pi_110712784
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Misschien wel goed lekker boos worden.
Des te eerder ben je er over heen ;)
Precies :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110712789
update, weer reactie van haar

"Ja ik weet het allemaal niet meer zo goed.. k hoop dat het mij snel allemaal wat duidelijker wordt.. maar t spijt me echt.. 't is zo messed up allemaal.. ik weet niet meer wat ik zeg of doe.. maar ik hoop dat ik er snel uit geraakt.. want het is niet zo eenvoudig allemaal.. "

Blij dat ze toch een teken geeft dat ik niet helemaal gek ben geworden, was ik soms toch bang voor
.
pi_110713024
Kreeg gisteren een mailtje van ex.....dat ze graag eens wilt bellen, want ze was benieuwd hoe het met me ging enzo. En dat over whatsapp/facebook dingen anders overkomen dan je bedoelt. Waarbij ik me afvraag wat zij dan heeft gezegd dat over moet komen, want ik ben degene die gedumpt (na 7,5 jaar. midden december) is door voor iemand anders nadat ze al een half jaar het gevoel kwijt was en der bek niet heeft open getrokken (totdat ze iemand anders tegenkwam) Dit is ongeveer ook het enige wat zij heeft kunnen zeggen toen ze het uitmaakte. En vervolgens wilde zij niet praten want zij vond dat alles wel gezegd was (terwijl ik nog met zoveel vragen zit). Ik heb heel erg duidelijk gemaakt een aantal maanden geleden dat ik niet normaal tegen haar kan doen als we niet nog een normaal goed gesprek erover hebben waarbij ik nog wat dingen kan vragen....

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Zelf een keer bellen en beetje luchtig lullen over hoe het nu gaat en doen alsof er niks gebeurt is? Dit kan ik lastig aan mezelf verkopen eigenlijk na wat ze me geflikt heeft.
Of ook gewoon bellen en gewoon praten maar na een tijdje toch even de serieuzere zaken tussen ons aankaarten. Of gelijk duidelijk maken dat ik dan wel een wat dieper gesprek over ons wil hebben dan dat wat ze me tot nu toe gegeven heeft (met de kans dat ze weer dichtklapt en niet praat).
Ik geef wel nog veel om het meisje en heb stiekem (hoe stom ook) een beetje hoop, maar ik kan gewoon niet doen alsof er niks is gebeurd....
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:30:50 #239
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110713114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:21 schreef Tom84 het volgende:
update, weer reactie van haar

"Ja ik weet het allemaal niet meer zo goed.. k hoop dat het mij snel allemaal wat duidelijker wordt.. maar t spijt me echt.. 't is zo messed up allemaal.. ik weet niet meer wat ik zeg of doe.. maar ik hoop dat ik er snel uit geraakt.. want het is niet zo eenvoudig allemaal.. "

Blij dat ze toch een teken geeft dat ik niet helemaal gek ben geworden, was ik soms toch bang voor
nou, zij is anders wel gek, zo uit het niets. Pfffff...
maar fijn/geruststellend voor je dat je iets hebt gehoord. Wat je ermee moet? Het is jammer dat ze juist jou niet in haar issues heeft willen betrekken.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110713606
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:30 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

nou, zij is anders wel gek, zo uit het niets. Pfffff...
maar fijn/geruststellend voor je dat je iets hebt gehoord. Wat je ermee moet? Het is jammer dat ze juist jou niet in haar issues heeft willen betrekken.
Geen idee... ik heb geen idee, ik zeg het ik heb vier maand lang naast haar gelegen vanachter in onze auto op een matras, op muggen jagend, heel tijd zeeslag spelen en afleveringen van how i met your mother bekijkend... ze zat een kleine 20 000 kilometer naast me in de auto, dwars door de woestijn en outback van australie, ik dacht even echt dat ik alles zo gruwelijk fout had ingeschat... Het heeft mijn zelfvertrouwen flink beschadigd, wat het nu ook mag zijn, het doet me goed dat ze dit zegt toch, maar ik versta het nog steeds niet hoor, maar ik weiger echte hoop te hebben

En dan krijg je dit, juist nadat ik sinds een dag of vier het meer begon te aanvaarden dat het echt gedaan was
.
pi_110714107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef Tom84 het volgende:

[..]

En dan krijg je dit, juist nadat ik sinds een dag of vier het meer begon te aanvaarden dat het echt gedaan was
Dat heb je altijd. Ik had gezegd dat ik er echt klaar mee was en vervolgens praten we juist hardstikke leuk en hebben we even kort een rondje gereden (15 minuten) en hebben gewoon even lekker luchtig zitten praten
pi_110714255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:57 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Dat heb je altijd. Ik had gezegd dat ik er echt klaar mee was en vervolgens praten we juist hardstikke leuk en hebben we even kort een rondje gereden (15 minuten) en hebben gewoon even lekker luchtig zitten praten
Inderdaad, het is allemaal zo enorm complex, gevoelens, menselijke interactie, liefde...
.
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:04:48 #243
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110714334
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:57 schreef dubrillion het volgende:

Dat heb je altijd. Ik had gezegd dat ik er echt klaar mee was en vervolgens praten we juist hardstikke leuk en hebben we even kort een rondje gereden (15 minuten) en hebben gewoon even lekker luchtig zitten praten
nou, had ik het maar :{
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110714573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

nou, had ik het maar :{
Je kunt blijkbaar nooit weten, er zijn blijkbaar geen zekerheden in relaties maar ook niet tussen jezelf en een ex. Blijkbaar kan het soms uit het niets komen...
.
pi_110714794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:11 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Je kunt blijkbaar nooit weten, er zijn blijkbaar geen zekerheden in relaties maar ook niet tussen jezelf en een ex. Blijkbaar kan het soms uit het niets komen...
Mijn ex zei toen het net uit was: ik snap niet dat je dit kan. Ik zou nooit bij je weg gegaan zijn als het even niet goed ging.
Na veel praten kwam ze erachter dat het dus al even wat langer niet goed ging en snapte ze waarom ik bij haar weg ging.

Maar soms is het ook echt een impuls lijkt het wel.
Dat je mekaar teveel ziet dan krijgt hij/zij aandacht van een ander en is het opeens over.
Dan komen ze er maanden later achter dat ze toch liever bij de eerste waren gebleven.
Wat vinden jullie daarvan?
pi_110714906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef dubrillion het volgende:

Dan komen ze er maanden later achter dat ze toch liever bij de eerste waren gebleven.
Wat vinden jullie daarvan?
ik hoop niets liever....
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:47:43 #247
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110715715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef dennisje182 het volgende:
Kreeg gisteren een mailtje van ex.....dat ze graag eens wilt bellen..
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Zelf een keer bellen ..?
Hi dennis, als je twijfelt, mail je haar dat anders toch eerst? Ipv direct dat bellen.. Aangezien zij zelf ook mailt.

Maar tis wel allemaal waardeloos hier bij ons. Waarom de communicatie ineens allemaal zo achterlijk moet gaan. Ik heb alleen maar vrienden die 'gewoon' uit elkaar zijn gegaan en nog gewoon contact met ex kunnen hebben.
Be sure to wear some flowers in your hair
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:50:21 #248
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110715813
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:11 schreef Tom84 het volgende:

Je kunt blijkbaar nooit weten, er zijn blijkbaar geen zekerheden in relaties maar ook niet tussen jezelf en een ex. Blijkbaar kan het soms uit het niets komen...
hmm dat zal bij mij toch echt valse hoop zijn. Ik heb denk ik toch echt met een onfatsoenlijk, onvolwassen vent van 32 te maken die geen gevoel heeft, me heeft gebruikt, en niet kan communiceren.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110715856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:47 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Hi dennis, als je twijfelt, mail je haar dat anders toch eerst? Ipv direct dat bellen.. Aangezien zij zelf ook mailt.

Maar tis wel allemaal waardeloos hier bij ons. Waarom de communicatie ineens allemaal zo achterlijk moet gaan. Ik heb alleen maar vrienden die 'gewoon' uit elkaar zijn gegaan en nog gewoon contact met ex kunnen hebben.
Ik denk wel dat echt diepe relaties niet gewoon uit elkaar kunnen gaan en je meteen gewoon contact kunt hebben.

En geef het tijd zou ik zeggen, je weet het niet, niet hoe jij er binnen zoveel tijd naar zal kijken, en niet hoe hij zal denken
.
pi_110716025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat echt diepe relaties niet gewoon uit elkaar kunnen gaan en je meteen gewoon contact kunt hebben.

En geef het tijd zou ik zeggen, je weet het niet, niet hoe jij er binnen zoveel tijd naar zal kijken, en niet hoe hij zal denken
Wij hebben een hele heftige relatie meegemaakt.
Heeeeel veel dingen gedaan en een hoop meegemaakt en proberen te verwerken uit het verleden.
Het gaat ook niet zomaar over, want zo iemand blijf je altijd een zwak voor houden.
Daarom krijg ik steeds meer hoop ervoor als het nu zo goed gaat :@

Maar wat je zegt is waar. Als je een hele diepe relatie hebt gehad en het gaat over in een ruzie
dan heeft dat tijd nodig om te verwerken
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:54:34 #251
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110727306
Raar om je verjaardag zonder hem te vieren, maar gelukkig is mijn moeder hier, de dag vliegt voorbij en we hebben leuke dingen gedaan. Wel een kaartje van hem gehad, dus hij heft er dan wel aan gedacht
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110727630
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje niet meer geweest hier..

Ik heb weer een tijdje dagelijks contact gehad met mijn ex, (geen relatie gehad hoor)..

Alleen zelfs als vrienden krijgen we ruzie.
Sinds het uit is rookt ze, terwijl ze dat nooit heeft gedaan, en zelfs zit ze in de coffeeshop op zaterdag met haar nieuwe vriendinnen..

Het doet me echt heel erg veel pijn, dat ze zo is afgezakt.

Ze wilt zelfs harddrugs gaan uitproberen...........
''Heel af en toe voor de fun'', Wat een rot vriendinnen heeft ze!!!!!!

Ik wil er niks meer van weten, maar nu heb ik zoveel pijn, dat ik haar een mailtje stuurde dat ik het niet kon aanzien, en ik het contact definitief verbreek, en nu voel ik me nog rotter, ;(
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:08:19 #253
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110727901
je zeurt over die drugs
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110728084
Het raakt me ja, kan je dat voorstellen als iemand van wie je nog steeds houd ontzettend veel?
pi_110728131
Ik kon beter niet meer op reageren, dan een brief sturen, want nu is alles zo definitief.
pi_110728540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef Mickeys het volgende:
Raar om je verjaardag zonder hem te vieren, maar gelukkig is mijn moeder hier, de dag vliegt voorbij en we hebben leuke dingen gedaan. Wel een kaartje van hem gehad, dus hij heft er dan wel aan gedacht
Gelukkige verjaardag :) goed om te horen dat het toch leuk was
.
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:23:13 #257
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110728656
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef Mickeys het volgende:
Raar om je verjaardag zonder hem te vieren, maar gelukkig is mijn moeder hier, de dag vliegt voorbij en we hebben leuke dingen gedaan. Wel een kaartje van hem gehad, dus hij heft er dan wel aan gedacht
gefeli!
Ik had vandaag plots nog een verlate verjaardagskaart, dus hoop hoop! Maar nee, van een vage kennis..
Be sure to wear some flowers in your hair
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:28:46 #258
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110728925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Gulmez het volgende:
Ik kon beter niet meer op reageren, dan een brief sturen, want nu is alles zo definitief.
Dat ook.

Verder heb je recht op je mening, maar jouw mening is nog geen feit. Maar begrijpelijk dat je dat klote vindt. Het is ook lasig wanneer iemand die zo dicht bij je stond opeens een heel andere kant op gaat. Maar zeker als je jong bent hoort dat er bij.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110729029
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:01 schreef Gulmez het volgende:
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje niet meer geweest hier..

Ik heb weer een tijdje dagelijks contact gehad met mijn ex, (geen relatie gehad hoor)..

Alleen zelfs als vrienden krijgen we ruzie.
Sinds het uit is rookt ze, terwijl ze dat nooit heeft gedaan, en zelfs zit ze in de coffeeshop op zaterdag met haar nieuwe vriendinnen..

Het doet me echt heel erg veel pijn, dat ze zo is afgezakt.

Ze wilt zelfs harddrugs gaan uitproberen...........
''Heel af en toe voor de fun'', Wat een rot vriendinnen heeft ze!!!!!!

Ik wil er niks meer van weten, maar nu heb ik zoveel pijn, dat ik haar een mailtje stuurde dat ik het niet kon aanzien, en ik het contact definitief verbreek, en nu voel ik me nog rotter, ;(
Ik versta je, maar op het einde van de dag moeten mensen zelf hun eigen fouten maken, als iemand volledig fout gaat en dat vrijwillig doet, kan je daar meestal weinig aan gaan veranderen, hoe triest het ook is
.
pi_110729329
Bedankt voor jullie berichtjes!

Ik heb haar vroeger heel erg met alles geholpen, en nu ik weg ben gevallen in haar leven, is ze ook die wijze raad kwijt, ze zei altijd dat ze iemand nodig had, die ook tegen gas gaf, en dat deed ik ook, en ze waardeerde het altijd heel erg!

Maar nu lijkt het net, wat ik ook zeg, dat ze het juist irritant vind, ipv. dat ze zoals vroeger er wel blij mee was..
Dat raakt me ook best wel, ik sta niet echt meer in haar leven op een hoge lijst, en zij wel bij mij in mijn hart.. En dat is denk het pijnlijkste punt.
Bij mij staat ze nog steeds op nr 1 , aan haar gaan mijn gedachtes nog steeds..

En ik kan wel 1000 keer onze foto's erbij halen van vroeger, onze oude herinneringen doornemen met haar, erover praten, vroeger.. die mooie momenten, en vertellen dat ik heel graag weer samen met haar door het leven wil gaan, maar op de een of anderen manier raak ik geen gevoelige snaar, en doet het haar niet veel...
En vroeger wel heel erg, die veranderingen allemaal.. ik snap er niks van, hoe kan ik nou wel het zelfde zijn gebleven?

Ik had in het begin zo erg liefdesverdriet, dat ik op een 60 km weggetje met bomen erlangs, met 100 ging rijden, en waar je de bochten niet goed in kon kijken, zo wanhopig en alles was ik, dat niks me meer boeide, maarja.. ik kan er gewoon niet zo goed bij, hoe ze zo veranderd is.
pi_110729567
Ik zei ook is tegen haar, dat ik nog dagelijks aan onze herinneringen van vroeger denk, en ik ontzettend blij ben met die herinneringen en het me heel kostbaar is, en verbaast zij ze, denk je daar echt nog zo vaak aan? wel lief!

En als ik vraag of ze er ook wel is aan vaak denkt, komt het er niet echt met overtuiging uit, en zegt ze iets van'' ja soms wel weleens hoor ;) ''

Ik hoop soms nog steeds, dat ze zegt dat alles een hele goede grap was, het heel erg spijt van alles, en ze nooit troep gebruikt, en dat ze samen met mij is een week weg wil gaan, om elkaar weer echt tot elkaar toe te komen, en samen gelukkig zijn...

Als ik een berichtje naar haar schijf trouwens nog ff..

Dan controleer ik hem 3 keer, verander ik hem steeds, en kijk ik hem nog is na, bij verzonden items, soms lees ik mijn berichtje dan later op de avond nog is..

En dan krijg ik van haar een berichtje terug, vol met spellingsfouten, en dan geen dt fouten, maar bijvoorbeeld dit:

hey ja alles geod hier hihi ja ok xx

Ik doe het nu natuurlijk overdreven, maar ik zie aan haar tekst, dat ze hem niet controleert of dat ze moeite doet om het berichtje lief te laten overkomen, niks..
Ze stopt er gewoon geen energie in, en voor mij zijn die berichten veel waardevoller, om er een te krijgen denk ik, dan wat ze voor haar betekenen..

[ Bericht 10% gewijzigd door Gulmez op 24-04-2012 17:51:11 ]
pi_110730607
Ergens moet nog steeds een stukje de zelfde zijn, toch?
Ze kan toch niet 0,00 meer voor mij voelen, dat kan gewoon niet, als je zolang iets hebt gehad, ik snap er niks van echt
pi_110732394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Gulmez het volgende:
Ergens moet nog steeds een stukje de zelfde zijn, toch?
Ze kan toch niet 0,00 meer voor mij voelen, dat kan gewoon niet, als je zolang iets hebt gehad, ik snap er niks van echt
dat zou ik ook zeggen maar mijn ex heeft binnen een week een ander en dat moet ik maar normaal vinden ... volgens haar dan.

het kan dus inderdaad ik vermoed dat mijn ex al een halfjaar de relatie gefaket heeft omdat ze niet wist wat ze anders moest, en ja natuurlijk nu heb ik het gedaan :N

ik hoop dit snel te kunnen vergeten al zal dat moeilijk worden denk ik.
komende donderdag zie ik haar voor het laatst hoop ik dan gaan we de verzekeringen enz uit elkaar halen .... dan ben ik er klaar mee hoop ik

en kan het verwerkingsproces echt beginnen, voor nu ik ben nog steeds kwaad
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_110733260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dat zou ik ook zeggen maar mijn ex heeft binnen een week een ander en dat moet ik maar normaal vinden ... volgens haar dan.

het kan dus inderdaad ik vermoed dat mijn ex al een halfjaar de relatie gefaket heeft omdat ze niet wist wat ze anders moest, en ja natuurlijk nu heb ik het gedaan :N

ik hoop dit snel te kunnen vergeten al zal dat moeilijk worden denk ik.
komende donderdag zie ik haar voor het laatst hoop ik dan gaan we de verzekeringen enz uit elkaar halen .... dan ben ik er klaar mee hoop ik

en kan het verwerkingsproces echt beginnen, voor nu ik ben nog steeds kwaad
Veel sterkte ermee!
Wanneer is het hoge woord eruit gekomen, dat ze niet meer door wou gaan?

Ik heb helaas weer contact met haar genomen, het kwam vanaf haar af.. Waar ik grote spijt van heb, ik kon eindelijk weer vrolijk naar alles kijken, en het ergste verdriet was weg, en toen ben ik er weer ingetrapt om weer contact te nemen, en nu ben ik weer terug bij af..

Ik denk pas dat je contact met je ex kan nemen, als je er echt helemaal overheen bent, of misschien is het beste om haar echt voorgoed los te laten, alleen dat klinkt altijd best wel pijnlijk.. Maar het is niet anders soms!
Ik woonde niet samen, maar dan lijkt het me nog pijnlijker, omdat van wie je het meest hield, in het huis, vertrekt, het is het zelfde huis, alleen dan leeg..

Maar als ze nu alweer een ander heeft, dat is gewoon respectloos in mijn ogen, zo iemand ben je liever kwijt dan rijk inderdaad, en soms helpt boosheid ook wel om over je ex te komen, bij mij heeft het wel is geholpen. Sterkte met alles!
pi_110735215
dankje

het hoge woord was op een mooie dag , vrijdag de dertiende

boosheid helpt zeker allen vervelend je hebt niets waarop je die woede echt kan botvieren
maar het helpt in zover ik ben blij van der af te zijn dat ha dik een week geleden of onder ander omstandigheden niet geroepen
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:57:52 #266
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110749016
ik moet me erbij neerleggen dat ik nooit antwoord ga krijgen :{ ik heb weer enorme drang om een mail te schrijven, maar ook dat zal geen zin hebben. Helemaal machteloos.

:'( dip.
Be sure to wear some flowers in your hair
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:13:12 #267
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110749978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet me erbij neerleggen dat ik nooit antwoord ga krijgen :{ ik heb weer enorme drang om een mail te schrijven, maar ook dat zal geen zin hebben. Helemaal machteloos.

:'( dip.
Sterkte! Ik ken je gevoel.. Maar ben inmiddels de boosheid kwijt.. Het is haar ding, ik hoop dat ze er vanzelf achterkomt dat ze het niet netjes heeft gedaan, maar het is niet mijn probleem meer..

Kwam haar maandag tegen en merkte dat ik het respect voir haar kwijt ben, liefde voelde ik niet meer.. Lijkt me de goede weg!
pi_110750132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Dat ook.

Verder heb je recht op je mening, maar jouw mening is nog geen feit. Maar begrijpelijk dat je dat klote vindt. Het is ook lasig wanneer iemand die zo dicht bij je stond opeens een heel andere kant op gaat. Maar zeker als je jong bent hoort dat er bij.
Als je jong bent moet je experimenteren met drugs? :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:17:11 #269
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110750194
Nee, als je jong bent kan
Je als persoon opeens een andere weg inslaan... :)
pi_110750212
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet me erbij neerleggen dat ik nooit antwoord ga krijgen :{ ik heb weer enorme drang om een mail te schrijven, maar ook dat zal geen zin hebben. Helemaal machteloos.

:'( dip.
niet doen, ik weet het klinkt makkelijker dan het is mmaar je gaat zoals je zegt toch nooit een bevredigend andwoort krijgen

als je wat wilt schrijven doe het dan hier, wij kunnen de vragen net zogoed voor je beandwoorden ;)
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_110750433
In de staat waarin je nu verkeert zal elk antwoord wat je krijgt weer leiden tot nieuwe vragen. Niet doen dus.
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:23:43 #272
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110750560
Ik weet het! ik heb alleen ineens enorm het gevoel dat ik IETS moet doen.. 8)7 maar ik doe het niet..

Ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zo labiel kon zijn. Ik was dat nooit :( liefdesverdriet is stom.
Be sure to wear some flowers in your hair
  dinsdag 24 april 2012 @ 23:27:48 #273
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110750789
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
Ik weet het! ik heb alleen ineens enorm het gevoel dat ik IETS moet doen.. 8)7 maar ik doe het niet..

Ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zo labiel kon zijn. Ik was dat nooit :( liefdesverdriet is stom.
Daarom moet je ook niets doen, want je bent op dit moment labiel :p

Even rustig adem halen is echt beter!
  woensdag 25 april 2012 @ 08:17:21 #274
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110756383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:17 schreef Norro-tje het volgende:

als je wat wilt schrijven doe het dan hier, wij kunnen de vragen net zogoed voor je beandwoorden ;)
antwoord als in hoe kon mijn ex ineens zo doen? waarom, wat was er mis?

Ik moet mezelf een schop onder m'n hol geven, ik heb hier het halve topic vol gezeurd.

trouwens, MTA is al een tijdje stil, heeft ie het druk met z'n nieuwe date?
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110756434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:16 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Als je jong bent moet je experimenteren met drugs? :')
Nee als je jong bent ben je veranderlijk.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110756936
Vanmorgen wrtd ik met zoveel positieve energie wakker. In mijn hart heb ik nu ook de knoop doorgehakt. Ik ga scheiden, no matter what :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110757160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:52 schreef LaLouchi het volgende:
Vanmorgen wrtd ik met zoveel positieve energie wakker. In mijn hart heb ik nu ook de knoop doorgehakt. Ik ga scheiden, no matter what :)
Fijn om te horen dat je er zo positief voor staat :D
pi_110757276
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat je er zo positief voor staat :D
Yep, het komt met vlagen maar heb nu vaker positieve als negatieve dagen. Het is meer angst voor het onbekende, dan dat ik hem kwijt ben. ben er nu eindelijk achter dat ik beter verdien als iemand die zo onbetrouwbaar is en zo veel liegt. Dus moet blij zijn dat hij dit heeft besloten. Alles komt heus wel goed. Eetst door de onrust en dan komt de rust.. En daar verheug ik me inmens op. Nooit meer denken klopt dit wel? Etc etc. alleen ik en mijn dochter om rekening mee te houden. Geen achtbaan relatie meer. :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110757316
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:11 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Yep, het komt met vlagen maar heb nu vaker positieve als negatieve dagen. Het is meer angst voor het onbekende, dan dat ik hem kwijt ben. ben er nu eindelijk achter dat ik beter verdien als iemand die zo onbetrouwbaar is en zo veel liegt. Dus moet blij zijn dat hij dit heeft besloten. Alles komt heus wel goed. Eetst door de onrust en dan komt de rust.. En daar verheug ik me inmens op. Nooit meer denken klopt dit wel? Etc etc. alleen ik en mijn dochter om rekening mee te houden. Geen achtbaan relatie meer. :)
Klinkt goed LaLouchi.
Het klinkt inderdaad wat angstig als je al getrouwd was en een kindje heb.
Gelukkig kom je erachter dat dit beter voor je is.
En je verdient ook inderdaad veel beter.
Succes ^O^
pi_110757570
En nou weer twee dagen radiostilte. gek wijf :')

Maar ik moet zeggen dat het me allemaal wel goed af gaat nu. Blijf het Kut vinden en haar missen, maar het is niet meer de catastrofe die het effe geweest is :@

Evengoed houdt het me bezig, vooral omdat ze zich vreemd gedraagt. Dat is niets nieuws op zich, maar had een meer zwart-wit benadering verwacht van haar uit.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110757744
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:12 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Klinkt goed LaLouchi.
Het klinkt inderdaad wat angstig als je al getrouwd was en een kindje heb.
Gelukkig kom je erachter dat dit beter voor je is.
En je verdient ook inderdaad veel beter.
Succes ^O^
Ja het is doodeng, maar het zijn maar dingen. Een huis kan je vervangen, mijn leven niet. En het leven dat ik leidde daar was ik niet zo gelukkig mee, maar dat heb ik steeds weggedrukt. Te bang om al mijn zekerhedrn achter me te laten. Maar ik zie nu in dat ik ook zelf die zekerheid weer op kan bouwen, maar dan zonder iemand die dat zomaar onderuit kan trappen. Dat geeft me een krachtig gevoel. Hij heeft geen macht meer over mij, fijn gevoel. Hij doet allemaal maar, ik heb geen zin meer energie in hem te steken. Steek ik liever in mezelf en in mijn dochter.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110759963
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:31 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja het is doodeng, maar het zijn maar dingen. Een huis kan je vervangen, mijn leven niet. En het leven dat ik leidde daar was ik niet zo gelukkig mee, maar dat heb ik steeds weggedrukt. Te bang om al mijn zekerhedrn achter me te laten. Maar ik zie nu in dat ik ook zelf die zekerheid weer op kan bouwen, maar dan zonder iemand die dat zomaar onderuit kan trappen. Dat geeft me een krachtig gevoel. Hij heeft geen macht meer over mij, fijn gevoel. Hij doet allemaal maar, ik heb geen zin meer energie in hem te steken. Steek ik liever in mezelf en in mijn dochter.
Heb je allemaal gelijk in.
Mensen vallen vaak terug op het oude leventje en vergeten de ellende, omdat ze daar toch
iets van zekerheid hadden.

''Liever voor altijd alleen, dan voor altijd bij de verkeerde vent'' ;)
  woensdag 25 april 2012 @ 11:01:30 #283
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110760160
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:11 schreef LaLouchi het volgende:

Yep, het komt met vlagen maar heb nu vaker positieve als negatieve dagen. Het is meer angst voor het onbekende, dan dat ik hem kwijt ben. ben er nu eindelijk achter dat ik beter verdien als iemand die zo onbetrouwbaar is en zo veel liegt. Dus moet blij zijn dat hij dit heeft besloten. Alles komt heus wel goed. Eetst door de onrust en dan komt de rust.. En daar verheug ik me inmens op. Nooit meer denken klopt dit wel? Etc etc. alleen ik en mijn dochter om rekening mee te houden. Geen achtbaan relatie meer. :)
Dat gaat de goede kant op LaLouchi!! Je bent echt een stuk sterker aan het worden, wat goed. Jullie komen er wel

Mijn vent was nooit vervelend O+ . Tenminste, ik zie het echt nog steeds niet. Behalve natuurlijk hoe hij de breuk ineens creeerde, en nadien. Ik leef nog teveel in een droomwereldje.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110760399
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:01 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Dat gaat de goede kant op LaLouchi!! Je bent echt een stuk sterker aan het worden, wat goed. Jullie komen er wel

Mijn vent was nooit vervelend O+ . Tenminste, ik zie het echt nog steeds niet. Behalve natuurlijk hoe hij de breuk ineens creeerde, en nadien. Ik leef nog teveel in een droomwereldje.
Misschien wil je dat nu nog niet zien. Die fase heb ik ook gehad, oh wat was hij perfect en ik een trut.. Right. iedereen heeft nare kantjes, en hoe langer het duurt hoe meer ik ze zie. Dat geld wss voor iedereen. Ook jij gaat er komen, je hebt een goed hart. :)

@ dubrilion, helemaal waar die laatste opmerking :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_110760483
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:10 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Misschien wil je dat nu nog niet zien. Die fase heb ik ook gehad, oh wat was hij perfect en ik een trut.. Right. iedereen heeft nare kantjes, en hoe langer het duurt hoe meer ik ze zie. Dat geld wss voor iedereen. Ook jij gaat er komen, je hebt een goed hart. :)

@ dubrilion, helemaal waar die laatste opmerking :)
Misschien zit ik ook nog in die fase. We praten nu af en toe en dat gaat super goed.
Zij heeft gezegd wat haar altijd dwars zat en ik heb gezegd wat me altijd dwars zat en ik mis haar nog heel erg en ben ook nog heel erg gek op haar. Maar doe ik er goed aan ???
pi_110760661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef dubrillion het volgende:

[..]

Misschien zit ik ook nog in die fase. We praten nu af en toe en dat gaat super goed.
Zij heeft gezegd wat haar altijd dwars zat en ik heb gezegd wat me altijd dwars zat en ik mis haar nog heel erg en ben ook nog heel erg gek op haar. Maar doe ik er goed aan ???
Denk toch echt dat de enige manier om dat uit te zoeken, afstand is. Maakt dat jr de dingen helemaal los kan laten en stelt je in staat het vanuit een ander perspectief te zien. Als er liefde is blijft die toch wel, en kan je echt met een schone lei beginnen als dat nog steeds is wat je dan wilt. Maar het kan je ook in laten zien dat het beter is, en daar vind je dan rust in (zoals bij mij nu), hoe dan ook, zorg voor jezelf,.zorg dat je alles helder ziet voordat je beslissingen maakt.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110767865
Ik zit ook in een droomwereldje.. Kan me de woede niet eens meer voorstellen. Ik ben hem zoooo aan het idealiseren, het is niet reeel. De hele relatie twijfelde ik maar achteraf denk ik; shit het was echt bijzonder ondanks de ruzies.

Ben maar ja gaan.zeggen op dateaanzoekjes (lekker fout) maar de klik die ik gelijk met mn ex had heb ik nog niet meegemaakt. Hoop dat ik het nog is meemaak en dat het dan uitloopt op een gezonde relatie..

Plus dat mn ex echt de mooiste man is die ik ooit heb gezien dus standaard is nu wat hoog? Mja het ging ook gepaard met arrogantie dus uiterlijk is lang niet alles.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:46:28 #288
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110770516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:17 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

antwoord als in hoe kon mijn ex ineens zo doen? waarom, wat was er mis?

Ik moet mezelf een schop onder m'n hol geven, ik heb hier het halve topic vol gezeurd.

trouwens, MTA is al een tijdje stil, heeft ie het druk met z'n nieuwe date?
You rang my lady?

:P

Druk met me nieuwe date... maar nog drukker met verwerken van me ex..... gedverdemme :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:11:43 #289
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110771751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

Druk met me nieuwe date... maar nog drukker met verwerken van me ex..... gedverdemme :P
ik vind het toch wel bijzonder dat je dat kunt combineren.. je hebt het blijkbaar nog niet verwerkt maar kunt je wel 'overgeven' aan een ander meisje? Knap. Ik kan het me lastig voorstellen.

wel, succes...!
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110771821
@thatday, komt vast helemaal goed. Je bent niet voor niks tot dit besluit gekomen :) hang on, stay strong..

@MTA, dacht dat jij er al redelijk overheen was? Terugval?
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 april 2012 @ 17:59:05 #291
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110776353
Ja redelijke terugval gehad, er wordt nu via via van alles geprobeerd om achter dingen te komen... zo had ze een vriend van me een app gestuurd en gevraagd of ik al een nieuwe vriendin had e.d.

Beetje irritant allemaal... zo wordt je er steeds aan herinnert en volgens haar was het alleen maar "omdat ze mij het beste gunt"

nou ergens geloof ik er geen bal van.

Nog steeds geen contact met haar opgenomen, en ook niet met die jongen die mij een app stuurde met dezelfde vraag nadat ik niet reageerde op me ex.

Wat betreft dit nieuwe meisje, het is gewoon leuk e.d. en als ik al last heb van me ex dan weet ik dat heel gauw om te draaien... maar zo weet ik wel dat het nog speelt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110777387
Maar dus niet in de zin dat je haar nog mist? Je vind het gewoon vervelend dat ze nu zo aan het vissen is?
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 april 2012 @ 18:46:08 #293
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110778028
Beide.... alleen mis ik haar niet echt maar bepaalde dingen....

Ik ben aan het vergelijken, en dat moet ik dus niet doen...... kwestie van oefenen haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110778249
Ah ok.. Eigenlijk wel logisch dat je dat doet, maar probeer het idd niet te doen :)

Is het nu echt een relatie met die ander?
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 april 2012 @ 19:07:24 #295
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110778776
Nou, daar lijkt het wel op... we zijn heel veel samen maar zaterdag gaat ze voor 10 dagen naar Malta.

Ik hou bewust afstand.... met gevoel bedoel ik dan.

Na die tijd zie ik wel weer wat ik doe.

en een vriendin van me ex heeft me zojuist een vriendschapsverzoek gestuurd... het moet niet gekker worden man...

Ik ben haast geneigd haar een sms te sturen met:

"Jij wou dit, jij wou bij mij weg, en je wou dat ik je met rust liet.... zodat je lekker je gang kon gaan en met je huidige vriend iets kon bouwen zonder dat ik je stoorde.... dan zou ik het op prijs stellen als je nu niet vervolgens vanalles van mij probeerd te weten te komen"

maar juist omdat ik dat wil sturen, doe ik het maar niet haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110782432
Je zou haar wel kunnen verzoeken je met rust te laten, kan toch geen kwaad?
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 april 2012 @ 20:52:26 #297
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110785155
Idd, maar ik zou dat niet snel doen... Hb zelf wel een sms gestuurd dat ik klaar ben met aantrekken en afstoten, wil gewoon rust!

@ mta: komt goed!
pi_110786594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef sawadie het volgende:
Idd, maar ik zou dat niet snel doen... Hb zelf wel een sms gestuurd dat ik klaar ben met aantrekken en afstoten, wil gewoon rust!

@ mta: komt goed!
Goed van je :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 april 2012 @ 21:35:08 #299
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110788599
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:10 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Goed van je :)
nu maar volhouden :( ben er nog wel veel mee bezig :(
pi_110794172
hee mensen

weinig online geweest vandaag, druk geweest met andere zaken.
morgen half elf een moeilijke dan komt mijn ex hier en en verkerings agente.
we moeten even at papier werk regelen, gezien wat ze mij geflikt heeft
zie ik er als een berg tegen op en ga ik uit allesmacht proberen het zakelijk af te handelen
en er in zijn geheel boven te staan.

ik laat hier uiteraard weten of het gelukt is..... nu nog in slaap komen

@ mta, je bent goed bezig geen contact is vaak het beste contact in deze situaties
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_110802372
goeiemorgen lieve exjes.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')