abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:14:11 #101
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110583164
De afgelopen week was wisselend voor mij. Vorige week vrijdag overleed de vader van mijn beste maat aan kanker. De dag erna kreeg mijn ma een sms van mijn ex, net als mijn beste maat. Ik? Ik kreeg niets. Dat doet je dan toch wel even goed pijn... Afgelopen maandag dat van mij af weten te zetten en eigenlijk een redelijk positieve week achter de rug, tot vanavond. Vanavond had ik de condoleance. Natuurlijk zat ik al in een dip daardoor en ik ben dan zo stom om heel veel na te gaan denken. Op dit moment voel ik me dus echt behoorlijk klote en kan ik gewoon niet slapen.
pi_110583294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef FReemdeling het volgende:
De afgelopen week was wisselend voor mij. Vorige week vrijdag overleed de vader van mijn beste maat aan kanker. De dag erna kreeg mijn ma een sms van mijn ex, net als mijn beste maat. Ik? Ik kreeg niets. Dat doet je dan toch wel even goed pijn... Afgelopen maandag dat van mij af weten te zetten en eigenlijk een redelijk positieve week achter de rug, tot vanavond. Vanavond had ik de condoleance. Natuurlijk zat ik al in een dip daardoor en ik ben dan zo stom om heel veel na te gaan denken. Op dit moment voel ik me dus echt behoorlijk klote en kan ik gewoon niet slapen.
Bij zn emotionele gebeurtenis als het overlijden van een dierbare is het logisch dat je die emotie niet in controle kunt houden, je bent en blijft een mens he..
hoe kut t ook voelt, als je zn moment hebt moet je het wel een plaats geven, over je heen laten komen. het wegdrukken helpt niet..

het niet slapen heb ik ook veel last van gehad, probeer iets te doen wat je rust geeft, voor mij is dat bv muziek luisteren.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_110583323
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef FReemdeling het volgende:
Het spijt me voor je ;(. Ik hoop dat je het over je heen kan zetten in een paar dagen, het doet wel even pijn maar het wordt wel weer minder.. Probeer rustige muziek te luisteren ofzo, dat kan helpen. :)
XO till we overdose
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:29:30 #104
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110583556
Maandag heb ik de crematie, dus de komende dagen zit ik hier nog wel mee ben ik bang. Ik weet ook helemaal niet of ik er verstandig aan doe om überhaupt een telefoontje te wagen naar mijn ex. Het vervelende is dat zij alle contact heeft verbroken, maar ondertussen wel op alle mogelijke manieren mijn tweets leest.

Momenteel luister ik ook muziek. Het geeft enigszins verlichting, maar het blijft toch enorm knagen en pijn doen.... :(

Bedankt voor de wijze woorden en de steun!
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:37:04 #105
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110583726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef FReemdeling het volgende:
Maandag heb ik de crematie, dus de komende dagen zit ik hier nog wel mee ben ik bang. Ik weet ook helemaal niet of ik er verstandig aan doe om überhaupt een telefoontje te wagen naar mijn ex. Het vervelende is dat zij alle contact heeft verbroken, maar ondertussen wel op alle mogelijke manieren mijn tweets leest.

Momenteel luister ik ook muziek. Het geeft enigszins verlichting, maar het blijft toch enorm knagen en pijn doen.... :(

Je kan denk ik sws de verschillende kanten van verdriet bekijken...Dat je je nu zo voelt komt natuurlijk niet alleen door je ex, dat komt voornamelijk door het overlijden van iemand die je goed kent.

Dat is al klote genoeg op zich, dus probeer je ex daar niet toe te laten. Het is het verdriet van jou en je beste vriend, probeer hem te steunen.

Ik zou geen telefoontje plegen, want wat schiet je ermee op? Ws. voel je je dan alleen nog maar ellendiger...
pi_110583730
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef FReemdeling het volgende:

probeer dat telefoontje te laten, het geeft misschien kort verlichting maar uiteindelijk heb je jezelf er alleen maar meer mee..
het knagen en pijn doen hoort er helaas bij, kon je dat maar simpelweg uitzetten..

probeer zoveel mogelijk je eigen leven te lijden, dan leest je ex maar mee. zolang je haar er maar geen reactie op geeft ;)!
Let me occupy your mind
As you do mine
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:54:05 #107
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_110584150
Het geen dat vooral aan mij knaagt is dat het slechts een paar weken geleden is dat het over ging tussen mij en mijn ex. Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen en alles komt weer boven drijven door het overlijden. Het verdriet van het overlijden heerst, maar toch spelen de gevoelens over mijn ex ook enorm mee. Ik ben mezelf hierdoor kwijt geraakt en heb nergens geen motivatie meer voor. Het is momenteel heel erg moeilijk om afleiding te vinden met mijn vrienden omdat ze allemaal met het overlijden in hun maag zitten.

Kon ik maar gewoon een knop omzetten en de negatieve energie omzetten in positieve energie. Ik heb er gewoon echt de kracht niet voor en zie eigenlijk alleen maar een zwart vlak voor me. Zucht...

Het is moeilijk, maar ik ga mijn best doen om geen telefoontje te plegen....
pi_110585313
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het voelt zo goed aan op het moment, alsof ik alle geluk weer terug heb gekregen en dan zegt hij weer: "ik moet weg". Dan is het alsof hij je weer steekt met messen ofzo :'). Meh... Voel me zo zwak..
Jij hebt ook een paar onverwerkte issues waar je snel eens aandacht aan moet besteden. Bijvoorbeeld waarom je die gozer continue blijft idealiseren terwijl hij je toen zo heeft vernederd en in de steek heeft gelaten op de momenten dat je 'm nodig had. Niet echt gezond in ieder geval om er zo in te blijven hangen en hem op een voetstuk te blijven zetten.

Of je vindt het eigenlijk stiekem wel fijn, zo'n dominante narcist die jou wel even vertelt wat je wel en niet mag, zijn eigen plan trekt en als een dolle olifant in een porceleinkast tekeer gaat wanneer het niet gaat zoals hij het wil. Ik krijg in ieder geval niet echt het idee dat je iets hebt geleerd de laatste paar maanden. Ik mis een stukje zelfrespect en vertrouwen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mint_Clansell op 21-04-2012 03:49:44 ]
pi_110586036
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 03:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Jij hebt ook een paar onverwerkte issues waar je snel eens aandacht aan moet besteden. Bijvoorbeeld waarom je die gozer continue blijft idealiseren terwijl hij je toen zo heeft vernederd en in de steek heeft gelaten op de momenten dat je 'm nodig had. Niet echt gezond in ieder geval om er zo in te blijven hangen en hem op een voetstuk te blijven zetten.

Of je vindt het eigenlijk stiekem wel fijn, zo'n dominante narcist die jou wel even vertelt wat je wel en niet mag, zijn eigen plan trekt en als een dolle olifant in een porceleinkast tekeer gaat wanneer het niet gaat zoals hij het wil. Ik krijg in ieder geval niet echt het idee dat je iets hebt geleerd de laatste paar maanden. Ik mis een stukje zelfrespect en vertrouwen.
Waar heb ik hem geidialiseerd? Ik zei alleen dat ik gewoon weer een terugval had nadat hij wat tegen me had gezegd. Ik heb ook zelfrespect, ik ga alleen niet onaardig tegen hem doen o.i.d. als hij gewoon even wil praten, ookal was hij wel gemeen eerder. Ik ga geen gesprek met hem beginnen, daar blijf ik bij.

En volgens mij is hij diegene die erin blijft hangen ipv ik. Ik ga niet naar hem op zoek en ik leef gewoon m'n leven. Ik heb wel degelijk wat geleerd de laatste paar maanden, het is niet aan jou om zulke conclusies te trekken.
XO till we overdose
pi_110586444
Goedemorgen.. Vandaag werd ik met een rotgevoel wakker, maar ik ga er niet in blijven hangen. Vandaag lekker stadten en morgen naar de bioscoop met mijn kleine. Fuck you mr ex husband.
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 21 april 2012 @ 09:48:25 #111
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110586528
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:41 schreef LaLouchi het volgende:
Goedemorgen.. Vandaag werd ik met een rotgevoel wakker, maar ik ga er niet in blijven hangen. Vandaag lekker stadten en morgen naar de bioscoop met mijn kleine. Fuck you mr ex husband.
Vechtlustig dus en dat is goed.

Hier ook gewoon de dingen oppakken die bij de dagelijkse beslommeringen van het huishouden horen. Heb wel gemerkt deze week dat na het gesprek met de mediator er wel weer "herinneringen" zijn opengehaald en dat je daar dan de hele week op stille momenten toch weer aan denkt. Niet dat ik gehuild heb, maar gaf toch een niet behagelijk onderbuik gevoel. Wel ben ik erg trots op mezelf dat ik na 4 maanden al zo'n eind ben gekomen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110586641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Vechtlustig dus en dat is goed.

Hier ook gewoon de dingen oppakken die bij de dagelijkse beslommeringen van het huishouden horen. Heb wel gemerkt deze week dat na het gesprek met de mediator er wel weer "herinneringen" zijn opengehaald en dat je daar dan de hele week op stille momenten toch weer aan denkt. Niet dat ik gehuild heb, maar gaf toch een niet behagelijk onderbuik gevoel. Wel ben ik erg trots op mezelf dat ik na 4 maanden al zo'n eind ben gekomen.
Ja jij bent idd al ver gekomen, goed van je :) ik hoop dat alles op zijn pootjes trrecht.komt kwa afwikkeling vd scheiding etc, hoelang gaat dat ongeveer nog duren?
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:01:12 #113
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110586693
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:56 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja jij bent idd al ver gekomen, goed van je :) ik hoop dat alles op zijn pootjes trrecht.komt kwa afwikkeling vd scheiding etc, hoelang gaat dat ongeveer nog duren?
Ik heb werkelijk geen idee hoe lang dit gaat duren. Het eerste "kennismakingsgesprek" is net geweest. Moet het nog flink laten bezinken en wil geen overhaaste beslissingen nemen.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110586714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee hoe lang dit gaat duren. Het eerste "kennismakingsgesprek" is net geweest. Moet het nog flink laten bezinken en wil geen overhaaste beslissingen nemen.
Overhaaste beslissingen mbt de scheiding of eventueel weer bij elkaar komen?
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:08:13 #115
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110586783
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:02 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Overhaaste beslissingen mbt de scheiding of eventueel weer bij elkaar komen?
Met betrekking tot de scheiding.
pi_110586889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Met betrekking tot de scheiding.
Ok. Veel succes met alles, je kan het!
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:35:27 #117
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_110587234
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:41 schreef LaLouchi het volgende:
wat een goeie instelling!

Ik werd vandaag ook rot wakker. Moet ik ook proberen om te zetten.
Morgen ben ik jarig :{ en ik vind het verschrikkelijk. Vorig jaar was het zo fijn O+ ( en tropisch weer :') )
M'n ouders hebben een leuk uitje voor me bedacht voor vandaag. Juist daarom moet ik ook al bijna huilen. Omdat het zo lief is. Ik moet proberen wel vrolijk te doen vandaag ook voor hun, en er niet in blijven hangen. Maar dit is juist zo'n moment dat dat gebeurt.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_110587995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:35 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

wat een goeie instelling!

Ik werd vandaag ook rot wakker. Moet ik ook proberen om te zetten.
Morgen ben ik jarig :{ en ik vind het verschrikkelijk. Vorig jaar was het zo fijn O+ ( en tropisch weer :') )
M'n ouders hebben een leuk uitje voor me bedacht voor vandaag. Juist daarom moet ik ook al bijna huilen. Omdat het zo lief is. Ik moet proberen wel vrolijk te doen vandaag ook voor hun, en er niet in blijven hangen. Maar dit is juist zo'n moment dat dat gebeurt.
Ik weet precies hoe je je voelt. Maar denk niet dat hij zich ook zo voelt, dus dat gun ik hem niet. Ik ga lekker.shoppen, nieuwe kleren, misschien ff naar de kapper, ik ga er op mijn best uitzieb voortaan. Eat this. Gewoon proberen weg te drukken. Ik zat er gisteren zo doorheen dat ik dood wilde. Heel erg gehuild en toen was het eruit en werd ik strijdlustig. Ik ga het gevecht graag aan. Hij wil van mij af, prima. Ik ga verder, ik werk aan mezelf en met mij komt het goed. Al wat bij hem overblijft is een leeg bestaan als vrijgezel. Wie is er dan zielig? Ik ga mezelf eruit knokken, probeer die houding ook te vinden. Probeer je verdriet om te zetten in woede, je verdiend dit.niet! Probeer te genieten van alle lieve mensen om je heen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 11:21:53 #119
106690 MiLalaa
pi_110588126
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:15 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hij wil van mij af, prima. Ik ga verder, ik werk aan mezelf en met mij komt het goed. Al wat bij hem overblijft is een leeg bestaan als vrijgezel. Wie is er dan zielig? Ik ga mezelf eruit knokken, probeer die houding ook te vinden. Probeer je verdriet om te zetten in woede, je verdiend dit.niet! Probeer te genieten van alle lieve mensen om je heen.
Jaaa! Ga ik ook doen. Ik heb me net helemaal opgedoft voor m'n uitje. Had de makeup al weken niet aangeraakt.
Die mannen zijn gewoon sneu ja. Dat ze erin stikken..!

Wat die lieve mensen betreft. Nu merk je dat pas echt he. Wie de echte lieve mensen om je heen zijn. Ik schiet dan ook nog vaak vol als ze iets liefs zeggen of doen.
pi_110588207
Precies, nu weet je wie er echt om je geeft. Al voel je je rot, kleed je toch leuk aan, maak je op en je zult merken dat je je steeds beter.voelt. Laat hem erin stikken. Laat maar goed zien wat hij mist, okal.zie je hem niet. Er moet mentaal een knop om. Jij bent het waard er goed uit te zien. Jij bent het waard geluk te hebben. Met of zonder hem. Maar vooral, er is een leben zonder hem. Help jezelf dat in te zien. Ervaar het leven zonder hem. Dat is nl niet alleen maar slecht :)
pi_110613250
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 08:58 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Waar heb ik hem geidialiseerd? Ik zei alleen dat ik gewoon weer een terugval had nadat hij wat tegen me had gezegd. Ik heb ook zelfrespect, ik ga alleen niet onaardig tegen hem doen o.i.d. als hij gewoon even wil praten, ookal was hij wel gemeen eerder. Ik ga geen gesprek met hem beginnen, daar blijf ik bij.

En volgens mij is hij diegene die erin blijft hangen ipv ik. Ik ga niet naar hem op zoek en ik leef gewoon m'n leven. Ik heb wel degelijk wat geleerd de laatste paar maanden, het is niet aan jou om zulke conclusies te trekken.
Waarom hebben jullie nog contact?
pi_110614241
'Difficile est deponere longum amorem.'
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110614294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie nog contact?
We hebben geen contact, hij vroeg gisteren alleen wat n.a.v. een foto op Facebook en ik heb eerlijk antwoord gegeven, dat was het..
XO till we overdose
pi_110614743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef QEX het volgende:
'Difficile est deponere longum amorem.'
Wat betekend dat? :)
pi_110614998
'"Het is moeilijk een lang gekoesterde liefde op te geven" (Catullus)
pi_110615277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef ovoxo het volgende:

[..]

We hebben geen contact, hij vroeg gisteren alleen wat n.a.v. een foto op Facebook en ik heb eerlijk antwoord gegeven, dat was het..
Hij vraagt, jij antwoordt. Contact.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:08:07 #127
106690 MiLalaa
pi_110615431
mensen, m'n uitje was erg geslaagd. Heb alleen op de heenweg nog veel aan m'n ex gedacht en verdrietig geweest. Daarna vergeten. Ik denk niet dat hij zoiets leuks voor mij zou hebben georganiseerd.
denk, denk, denk heel hard.. hoewel dit met hem ook wel fijn had geweest
pi_110615628
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hij vraagt, jij antwoordt. Contact.
Het was een half uurtje, waarschijnlijk stelde het niks voor voor hem. Ik ben dan ook gevoeliger en zit er veel langer mee, maar ergens heb je wel gelijk.. we hebben bijna nooit contact, dus ik dacht dat antwoorden op z'n vraag niet zo erg was.
XO till we overdose
pi_110618843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
mensen, m'n uitje was erg geslaagd. Heb alleen op de heenweg nog veel aan m'n ex gedacht en verdrietig geweest. Daarna vergeten. Ik denk niet dat hij zoiets leuks voor mij zou hebben georganiseerd.
denk, denk, denk heel hard.. hoewel dit met hem ook wel fijn had geweest
Goed zo wijfie :)

En niet denk denk.. Geniet van wat je wel hebt.
pi_110621062
Pff even een typische zaterdagavond laat emo - post, maar ik mis na anderhalf jaar mijn ex opeens weer... :'(

Heb gewoon behoefte in een meisje dat oprecht in me geinteresseerd is oid... Heb hier en daar wel meiden ontmoet, maar dat contact bloedt dood, het duurt uren voordat ze terugsturen, sturen soms totaal geen interessante berichten terug waar je leuk op in kunt gaan...Wtf is wrong with me de laatste tijd:P

En waarom ik dan mijn ex mis is ook een raadsel, want als er iemand is die mij totaal geen aandacht meer schenkt is het zij wel... Half jaar geleden voor het laatst gezien, en we wonen 5 km van elkaar vandaan...

Blijft af en toe lastig om te beseffen dat ik ooit met haar samen was en ik voor haar toen echt haar grote liefde was ;(
pi_110621075
nog wakker, ben maar wat gaan schrijven, al denk ik dat als ik het morgen terug lees het een grote brok onzin is.
pi_110621100
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:56 schreef EiPet het volgende:
Pff even een typische zaterdagavond laat emo - post, maar ik mis na anderhalf jaar mijn ex opeens weer... :'(

Heb gewoon behoefte in een meisje dat oprecht in me geinteresseerd is oid... Heb hier en daar wel meiden ontmoet, maar dat contact bloedt dood, het duurt uren voordat ze terugsturen, sturen soms totaal geen interessante berichten terug waar je leuk op in kunt gaan...Wtf is wrong with me de laatste tijd:P

En waarom ik dan mijn ex mis is ook een raadsel, want als er iemand is die mij totaal geen aandacht meer schenkt is het zij wel... Half jaar geleden voor het laatst gezien, en we wonen 5 km van elkaar vandaan...

Blijft af en toe lastig om te beseffen dat ik ooit met haar samen was en ik voor haar toen echt haar grote liefde was ;(
Je mist gewoon iemand, niet per sé je ex.
pi_110621123
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:58 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je mist gewoon iemand, niet per sé je ex.
Nee weet ik :) Maar omdat zij de enige is met wie ik zoiets gehad heb, link ik die gevoelens nogal snel aan haar...

Juist dat maakt het extra triest, omdat ik weet dat as we speak diezelfde ex naast haar vriend in bed ligt waar ze al bijna een jaar mee heeft..

Pff ik mis het gewoon opeens, een relatie, en zelfs met een verrekijker zie ik voorlopig nog geen mogelijkheden om iets te ''krijgen'' ... Sorry moet gewoon even mijn gal spuwen :P
  zondag 22 april 2012 @ 09:29:05 #134
103012 Nies
Die hekse
pi_110623204
Zoekt mijn ex-schoonzus weer contact....
"Ik mis jou"
}:|
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 22 april 2012 @ 09:44:22 #135
356891 Abed
hooggeleid
pi_110623352
Laat ze verrekken die hoeren, ze snappen het toch niet.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zondag 22 april 2012 @ 09:46:21 #136
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623375
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 09:44 schreef Abed het volgende:
?
  zondag 22 april 2012 @ 09:59:16 #137
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110623522
Sjah... Toch is de glans er echt wel een beetje af. Kan er inmiddels heel aardig mee omgaan, maar mis 'r toch :@
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 22 april 2012 @ 10:10:06 #138
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623645
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 09:59 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Sjah... Toch is de glans er echt wel een beetje af. Kan er inmiddels heel aardig mee omgaan, maar mis 'r toch :@
Zulke dingen moeten slijten en bij de een gaat dat sneller dan bij de ander.
  zondag 22 april 2012 @ 10:17:12 #139
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110623730
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:10 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zulke dingen moeten slijten en bij de een gaat dat sneller dan bij de ander.
Slijten heeft het al gedaan.
  zondag 22 april 2012 @ 10:21:26 #140
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623781
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:17 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Slijten heeft het al gedaan.
Het stukje missen nog niet, maar dat duurt ook veel langer.
  zondag 22 april 2012 @ 10:24:17 #141
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110623815
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het stukje missen nog niet, maar dat duurt ook veel langer.
Ik mis vooral het feit dat ik iemand had die me boeide en waar ik echt gevoelens voor had. Over het algemeen vind ik vrouwen dodelijk saai en heb ik na een uurtje wel genoeg van ze. En dan ben ik geduldig geweest.
  zondag 22 april 2012 @ 10:27:40 #142
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623856
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:24 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ik mis vooral het feit dat ik iemand had die me boeide en waar ik echt gevoelens voor had. Over het algemeen vind ik vrouwen dodelijk saai en heb ik na een uurtje wel genoeg van ze. En dan ben ik geduldig geweest.
Misschien eens vrouwen ontmoeten buiten je standaard omgeving? En nee, dat bedoel ik niet lelijk. Zit hier met hetzelfde probleem, vallen op foute mannen waar ik nu dus heel waakzaam op ben.
pi_110623867
Wat is precies een ' foute man ' dan? Iemand die vreemdgaat, of iemand die er criminele zaakjes op nahoudt, of beiden, of iets anders?
  zondag 22 april 2012 @ 10:30:42 #144
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110623896
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:27 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien eens vrouwen ontmoeten buiten je standaard omgeving? En nee, dat bedoel ik niet lelijk. Zit hier met hetzelfde probleem, vallen op foute mannen waar ik nu dus heel waakzaam op ben.
Ik heb 0 interesse in vrouwen uit m'n standaard omgeving.

Maar goed, genoeg slap gemijmer weer.
  zondag 22 april 2012 @ 10:33:56 #145
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110623934
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:28 schreef EiPet het volgende:
Wat is precies een ' foute man ' dan? Iemand die vreemdgaat, of iemand die er criminele zaakjes op nahoudt, of beiden, of iets anders?
Dat vetgedrukte dus, zowel seksueel als emotioneel en daarnaast mij financieel in moeilijke omstandigheden brengen, maar dit laatste is mijn eigen schuld. Had ik de roze bril maar eens eerder af moeten zetten.
pi_110623991
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:33 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat vetgedrukte dus, zowel seksueel als emotioneel en daarnaast mij financieel in moeilijke omstandigheden brengen, maar dit laatste is mijn eigen schuld. Had ik de roze bril maar eens eerder af moeten zetten.
Heb jij daar een soort van zintuig voor ontwikkelf? Vreemdgaande mannen..?
  zondag 22 april 2012 @ 10:42:48 #147
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110624034
quote:
5s.gif Op zondag 22 april 2012 10:39 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Heb jij daar een soort van zintuig voor ontwikkelf? Vreemdgaande mannen..?
2 huwelijken en 2 varianten... tja... 100 uit 100 score lijkt het er wel op. Maar goed, sommige zaken moet je bij jezelf zoeken. Wel tips gehad waar ik op kan letten omdat bepaalde aspecten al signalen in kunnen houden. Denk dat daar wel een vorm van waarheid in zit. Heb die signalen nooit gezien/gehoord. Ben er nu waakzamer op.
pi_110624089
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

2 huwelijken en 2 varianten... tja... 100 uit 100 score lijkt het er wel op. Maar goed, sommige zaken moet je bij jezelf zoeken. Wel tips gehad waar ik op kan letten omdat bepaalde aspecten al signalen in kunnen houden. Denk dat daar wel een vorm van waarheid in zit. Heb die signalen nooit gezien/gehoord. Ben er nu waakzamer op.
Wat zijn die signalen dan? :)
  zondag 22 april 2012 @ 10:48:57 #149
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110624136
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 10:46 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wat zijn die signalen dan? :)
Hier ga ik niet verder op in. De signalen zijn voor mij duidelijk en gelden voor mijzelf.
  zondag 22 april 2012 @ 10:56:13 #150
103012 Nies
Die hekse
pi_110624282
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hier ga ik niet verder op in. De signalen zijn voor mij duidelijk en gelden voor mijzelf.
Zou je ze misschien, desnoods via pm, willen laten weten?
Zit nogal met hetzelfde issue... :')
Handvaten zouden welkom zijn
  zondag 22 april 2012 @ 10:58:28 #151
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110624327
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:56 schreef Nies het volgende:

[..]

Zou je ze misschien, desnoods via pm, willen laten weten?
Zit nogal met hetzelfde issue... :')
Handvaten zouden welkom zijn
Zoek op google naar narcist en autist en kijk welke signalen voor jou gelden.
  zondag 22 april 2012 @ 11:06:32 #152
103012 Nies
Die hekse
pi_110624451
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:58 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zoek op google naar narcist en autist en kijk welke signalen voor jou gelden.
Al eens gezocht op sociopaat...? O+
pi_110624654
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 09:44 schreef Abed het volgende:
Kuthoeren, allemaal!!!

pi_110624957
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 11:06 schreef Nies het volgende:

[..]

Al eens gezocht op sociopaat...? O+
Of anti-sociale persoonlijkheidsstoornis?
pi_110631334
Niet iedereen die het uitmaakt of vreemdgaat heeft meteen een stoornis..
  zondag 22 april 2012 @ 14:47:16 #156
103012 Nies
Die hekse
pi_110631671
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef LaLouchi het volgende:
Niet iedereen die het uitmaakt of vreemdgaat heeft meteen een stoornis..
Het ging dan ook over het aantrekken van en vallen voor foute mannen, niet over willekeurig iedereen die het uitmaakt?
:?
pi_110631949
Oh. Dat valt er verder niet echt uit halen.
  zondag 22 april 2012 @ 15:55:05 #158
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110634789
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:52 schreef LaLouchi het volgende:
Oh. Dat valt er verder niet echt uit halen.
Toch wel want sowieso Nies begreep het.
pi_110635579
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Toch wel want sowieso Nies begreep het.
Nou neem me niet kwalijk hoor.
  zondag 22 april 2012 @ 16:32:39 #160
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110636424
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 16:15 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nou neem me niet kwalijk hoor.
Ik neem je niets kwalijk, ik leg alleen uit dat Nies het wel begreep
  zondag 22 april 2012 @ 16:37:21 #161
103012 Nies
Die hekse
pi_110636584
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:32 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik neem je niets kwalijk, ik leg alleen uit dat Nies het wel begreep
Misschien moet je er 'in' zitten om het te begrijpen...
  zondag 22 april 2012 @ 16:46:43 #162
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110636913
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef Nies het volgende:

[..]

Misschien moet je er 'in' zitten om het te begrijpen...
Dat kan, maar leeftijd/levenservaring speelt ook mee en het is mij teveel voor nu om daar dieper op in te gaan. Eigen dingen opzoeken en kijken naar je eigen verhaal is ook belangrijk. Alles laten voorkauwen is niet goed want dat hoeft helemaal niet de waarheid te zijn
  zondag 22 april 2012 @ 17:45:45 #163
106690 MiLalaa
pi_110639010
wat een klote dag :{

Heeeel stiekem hoopte ik toch op een aardig berichtje van hem vandaag.
Maar niets. Ik ben van de een op de andere dag niets voor hem geworden.
pi_110639873
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:45 schreef MiLalaa het volgende:

Lieverd probeer het enigzins van je af te zetten. Het is niet leuk, maar probeer aan andere dingen te denken.

@mickeys, ik vraag niemand mij wat voor te kauwen, ik was benieuwd naar de signalen waar je het over had, verder niks.
  zondag 22 april 2012 @ 18:13:36 #165
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110640156
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

@mickeys, ik vraag niemand mij wat voor te kauwen, ik was benieuwd naar de signalen waar je het over had, verder niks.
En die heb ik je indirect gegeven.
pi_110640176
@lalouchi; ik denk dat mickeys liever niet in gaat op die signalen omdat het nogal persoonlijk is en misschien te veel los maakt.

Als je algemene signalen bedoeld dan kun je die op internet zoeken. Niet dat die signalen altijd aanwezig zijn. Als iemand zich anders voordoet of gedraagd dan je gewent bent kun je er vrij zeker van zijn dat er iets mis is. Als je een overdreven reactie krijgt op vragen die je stelt of opmerkingen die je maakt over zijn/haar gedrag.

(ondertussen was er al op gereageert zie ik)
  zondag 22 april 2012 @ 18:22:52 #167
106690 MiLalaa
pi_110640529
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef LaLouchi het volgende:

Lieverd probeer het enigzins van je af te zetten. Het is niet leuk, maar probeer aan andere dingen te denken.

ik probeer het. Tis alleen zo'n typische dag. En dan is de visite weg en poef..
Nouja, morgen weer gewone werkdag..
pi_110640855
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Ga lekker even wat doen, filmpje kijken, boekje lezen ofzoiets.. Probeer je gedachte te verzetten :)
  zondag 22 april 2012 @ 19:00:19 #169
367311 sawadie
pi_110641857
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Sterkte! Probeer idd afleiding te zoeken.. Deze dagen zijn gewoon moeilijk..
pi_110642083
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:45 schreef MiLalaa het volgende:

Herkenbaar.. Uiteindelijk komt het goed, kost tijd. Sterkte iig! :)

Zo onbegrijpelijk dat zo'n iemand je dan compleet buitensluit, alsof het al die tijd niets was. Helemaal klaar mee, relaties.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_110642785
Ik zou soms willen dat ik last had van selctief geheugen verlies of dat ze konden doen wat ze doen in eternal sunshine of the spotless mind.
pi_110642917
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef QEX het volgende:
Ik zou soms willen dat ik last had van selctief geheugen verlies of dat ze konden doen wat ze doen in eternal sunshine of the spotless mind.
idem, probleem is als ik denk aan de mooie momenten met haar dan voel ik tenminste nog iets van erkenning en heb ik het gevoel dat ik niet volledig gek geworden ben en we het echt hebben meegemaakt en dat het nog wat bestaat, maar tegelijk doet het natuurlijk pijn, adele omschrijft het perfect als bittersweet
.
pi_110650153
vandaag weer melancholisch dagje, wakker worden uit een droom waarbij alles weer goed is tussen ons en ze bij mij op schoot zit, heel de dag aan haar denken, savonds toch smsje gestuurd dat ik haar iets wou zeggen maar geen vragen meer wou stellen, krijg ik als antwoord dat het vanavond moeilijk zal gaan, morgen beter... ik natuurlijk denken dat ze bij haar nieuwe liefde zit, maar ze is momenteel nog aan het werken...

ajajaj wat verpest ik het toch allemaal weer... ik krijg het gewoon niet in mijn hard hoofd dat de communicatie niet meer is en niet meer kan lopen zoals kortgeleden, en ik word helemaal gek, alles herinnert mij aan haar... een paar weken geleden lag ze nog hier in bed bij mij en nu zit ik hier eenzaam, bah zoals ik zeg melancholisch dagje, maar ik mis haar zo enorm hard, doet fysiek bijna pijn, wat een enorme diepe hel kan liefde toch zijn. Ik had liever niet met haar op reis geweest, dit maakt het zoveel erger, liever een einde van de relatie ervoor dan nu kort erna, ik word echt gek, ze was zo lief en heeft zo goed voor me gezorgd toen en nu, nu maakt het haar blijkbaar niet meer uit... :'( in australie was een knuffel genoeg om een meningsverschil op te lossen, en nu uit het niets en zonder reden kan ze plots zonder mij leven :'( als zij het kan waarom lukt het mij dan niet?
.
  zondag 22 april 2012 @ 21:41:47 #174
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110650861
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef Tom84 het volgende:
vandaag weer melancholisch dagje, wakker worden uit een droom waarbij alles weer goed is tussen ons en ze bij mij op schoot zit, heel de dag aan haar denken, savonds toch smsje gestuurd dat ik haar iets wou zeggen maar geen vragen meer wou stellen, krijg ik als antwoord dat het vanavond moeilijk zal gaan, morgen beter... ik natuurlijk denken dat ze bij haar nieuwe liefde zit, maar ze is momenteel nog aan het werken...

ajajaj wat verpest ik het toch allemaal weer... ik krijg het gewoon niet in mijn hard hoofd dat de communicatie niet meer is en niet meer kan lopen zoals kortgeleden, en ik word helemaal gek, alles herinnert mij aan haar... een paar weken geleden lag ze nog hier in bed bij mij en nu zit ik hier eenzaam, bah zoals ik zeg melancholisch dagje, maar ik mis haar zo enorm hard, doet fysiek bijna pijn, wat een enorme diepe hel kan liefde toch zijn. Ik had liever niet met haar op reis geweest, dit maakt het zoveel erger, liever een einde van de relatie ervoor dan nu kort erna, ik word echt gek, ze was zo lief en heeft zo goed voor me gezorgd toen en nu, nu maakt het haar blijkbaar niet meer uit... :'( in australie was een knuffel genoeg om een meningsverschil op te lossen, en nu uit het niets en zonder reden kan ze plots zonder mij leven :'( als zij het kan waarom lukt het mij dan niet?
Omdat ze in Australie al over je heen was, maar haar vakantie niet wou laten vergallen en gewoon heeft gewacht tot jullie samen weer thuis waren. Of zeg ik nu iets raars? (En nee, ik bedoel het niet zo hard als het er staat maar beetje meer als wake-up call voor je bedoeld)
pi_110651221
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Omdat ze in Australie al over je heen was, maar haar vakantie niet wou laten vergallen en gewoon heeft gewacht tot jullie samen weer thuis waren. Of zeg ik nu iets raars? (En nee, ik bedoel het niet zo hard als het er staat maar beetje meer als wake-up call voor je bedoeld)
Ik mag hopen van niet, dat betekent dat alles een grote leugen was, maar wie weet, ik denk het eerlijk gezegd niet, heb ook al aan die mogelijkheid gedacht, ik denk het niet.

Maar los daarvan doet het nog altijd verschikkelijk veel pijn
.
pi_110651279
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ik mag hopen van niet, dat betekent dat alles een grote leugen was, maar wie weet, ik denk het eerlijk gezegd niet, heb ook al aan die mogelijkheid gedacht, ik denk het niet.
Maar los daarvan doet het nog altijd verschikkelijk veel pijn
Maar het kan, tuurlijk, gn idee
.
  zondag 22 april 2012 @ 21:52:41 #177
367311 sawadie
pi_110651607
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Maar het kan, tuurlijk, gn idee
Denk het helaas wel tom..Mijn ex heeft ook gewacht tot de decembermaand voorbij was, want dat is zo'n gezellige maand...En dat wilde ze niet verpesten. Ahah, ja vast. Ik kijk er nu toch wel ff anders op terug...
pi_110651641
Ik ga even gedag zeggen, voor deze week. Ik hoop dat ik me er aan kan houden, maar kan het even niet aan. (dus jullie mogen me weg jagen ) Sterkte voor iedereen
  zondag 22 april 2012 @ 21:54:55 #179
367311 sawadie
pi_110651741
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef QEX het volgende:
Ik ga even gedag zeggen, voor deze week. Ik hoop dat ik me er aan kan houden, maar kan het even niet aan. (dus jullie mogen me weg jagen ) Sterkte voor iedereen
Sterkte! Wat kan je niet aan dan? Soms is afstand van alles nemen wel even goed O+
pi_110653292
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef QEX het volgende:
Sterkte met alles xxx
pi_110657581
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef sawadie het volgende:

[..]

Denk het helaas wel tom..Mijn ex heeft ook gewacht tot de decembermaand voorbij was, want dat is zo'n gezellige maand...En dat wilde ze niet verpesten. Ahah, ja vast. Ik kijk er nu toch wel ff anders op terug...
Wat een wereld...

Of het nu bij mij ook zo is of niet, ik weet wel dat ze me een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen en in het vertrouwen in toekomstige relaties heeft gegeven, ik hoop dat de volgende die ik tegenkom wel wat ziet in eerlijk communiceren en duidelijkheid over mogelijke problemen... of wat dan ook, jakkes, je bouwt een paar jaar met iemand iets op en vervolgens laat die persoon het uitschijnen of het maar om een relatie van een week of drie ging
.
pi_110659859
I Feel you guys ;(

Ik ben al ruim een jaar verder dan jullie, soms kijk ik hier nog eens omdat ik t interessant vind...

Maar toch apart om telkens precies die gevoelens terug te lezen die ik ook had, zoals Tom hierboven zegt over een relatie van een jaar waarover wordt gedaan alsof het niets was..

Misschien een positief puntje voor jullie: Nu ik dit allemaal lees denk ik telkens van ''oh ja dat dacht ik toen ook''... Waarmee ik wil zeggen : Soms lijkt dat gevoel voor altijd te zijn, maar het gaat ECHT over..

Vooral die scheiding tussen de relatie waarin je iemand zijn/haar alles/liefste etc bent, hetgeen in een dag omgeslagen kan zijn naar iemand die geen sms'jes meer beantwoordt, je niet feliciteert met je veraardag etc blijft heel lastig te bevatten. Maar hou in je gedachte dat dit vaak een groot toneelstuk/mindplay is. Mijn ex feliciteerde me ook niet met mijn verjaardag, een week nadat het uitwas. Te veel gevoelens, mevrouw deed hooghartig, en deed er alles aan om te laten zien dat ze mij niet meer nodig had..
Nu een jaar later alle contact met haar verbroken, krijg ik gewoon netjes een lief sms'je met gefeliciteerd en hoe het gaat en weet ik het wat, terwijl nu juist de gevoelens weg zijn die er toen nog zeker waren...

Het enige waar ik nog altijd mezelf voor mijn kop voor kan slaan, is het feit dat ik mijn ex nadat het uitging nog zo kansloos achter haar broek heb aangezeten. Gebruik die tip dus nu het nog kan...
pi_110660781
Ugh het lukt echt gewoon niet meer om het los te laten. Tien weken al inmiddels en wat ik ook doe, ik blijf er maar de hele dag aan denken en ik heb zelfs het gevoel dat het weer erger begint te worden. Één goede week gehad toen ik me kon focussen op een ander meisje maar dat was verder ook niets. Zou zoveel overhebben voor een gesprek om gewoon alle vragen die ik heb te kunnen stellen :'(. Alleen al de vraag waarom ze het heeft uitgemaakt beantwoord krijgen zou al iets van verlichting brengen
  maandag 23 april 2012 @ 07:02:07 #184
103012 Nies
Die hekse
pi_110662541
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:06 schreef Hazzard het volgende:
Ugh het lukt echt gewoon niet meer om het los te laten. Tien weken al inmiddels en wat ik ook doe, ik blijf er maar de hele dag aan denken en ik heb zelfs het gevoel dat het weer erger begint te worden. Één goede week gehad toen ik me kon focussen op een ander meisje maar dat was verder ook niets. Zou zoveel overhebben voor een gesprek om gewoon alle vragen die ik heb te kunnen stellen :'(. Alleen al de vraag waarom ze het heeft uitgemaakt beantwoord krijgen zou al iets van verlichting brengen
Alle vragen stellen.... dat kun je gerust. Maar dat het je iets brengt?
Denk je dat je van haar echt een eerlijk antwoord gaat krijgen...?

De psycholoog heeft in mijn geval ook zoiets geopperd.
Ik vertrouw hem echter nog niet voor zover ik hem kan zien, en wat er uit zijn mond komt geloof ik al helemaal niets van. Ik ben dus niet van plan om zo ontzettend veel moeite en energie in 'een gesprek' te steken waarbij ik bij voorbaat al weet dat het mij niets goeds brengt.

Besteed ik alle tijd en energie liever in iets dat wel de moeite waard is. Mezelf bijvoorbeeld.
  maandag 23 april 2012 @ 07:54:23 #185
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110662808
We gaan misschien uit eten. Maar misschien ook wel niet. Gaat ronduit kut met me en wellicht is het dan niet zo'n goed idee :)
pi_110664353
haar aan telefoon gehad, ze gaat vandaag antwoorden op mijn mail, ze klonk goed, maar ben best toch wat bang voor haar antwoorden, maar kijk er toch ook naar uit :-)
.
pi_110664459
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 07:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
We gaan misschien uit eten. Maar misschien ook wel niet. Gaat ronduit kut met me en wellicht is het dan niet zo'n goed idee :)
Hoe dat zo? :)
  maandag 23 april 2012 @ 09:54:07 #188
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110664572
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 09:48 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hoe dat zo? :)
Lang verhaal :')

Maar ik zou haar nog eens mee uit eten nemen, en daar begon ze over. Weet niet hoe serieus ze was, maar ik zei dat ze dan maar een tentje uit moest zoeken, waarop ze zei dat het een goed plan was. Om een half uur later te sturen "serieus? O:)"

En ik ben altijd bloedserieus dus dan weet je het wel.
pi_110666311
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Lang verhaal :')

Maar ik zou haar nog eens mee uit eten nemen, en daar begon ze over. Weet niet hoe serieus ze was, maar ik zei dat ze dan maar een tentje uit moest zoeken, waarop ze zei dat het een goed plan was. Om een half uur later te sturen "serieus? O:)"

En ik ben altijd bloedserieus dus dan weet je het wel.
Ow ok, ben je er al uit of je het gaat doen of niet?
pi_110666435
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef InterMilan het volgende:

Het enige waar ik nog altijd mezelf voor mijn kop voor kan slaan, is het feit dat ik mijn ex nadat het uitging nog zo kansloos achter haar broek heb aangezeten. Gebruik die tip dus nu het nog kan...
Toch grappig dat iedereeb dezelfde tip geeft. :)
pi_110666590
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 10:56 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Toch grappig dat iedereeb dezelfde tip geeft. :)
Het is dan ook een menselijke fout. Je kent iemand goed of je denkt dat toch, en dan plots is het over en denk je in eerste instantie, hier kunnen we wel uitkomen, komt wel goed, we praten er ons wel uit... En dus blijf je eerst volhouden en er voor vechten. Ik heb het ook gedaan en doe het deels nu nog, ik dacht echt echt dat ze tilt was geslaan en dat ze wel bij haar zinnen zou komen, en dus bleef ik geloven en praten, en nu daalt langzaam de realiteit in, en loop ik al wat minder achter haar aan, en ook dit zal de tijd doen slijten... Ontzettend jammer, want ik heb nu nog liever een toekomst met haar dan niet...
.
  maandag 23 april 2012 @ 11:20:10 #192
106690 MiLalaa
pi_110667216
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:01 schreef Tom84 het volgende:

Het is dan ook een menselijke fout. Je kent iemand goed of je denkt dat toch, en dan plots is het over en denk je in eerste instantie, hier kunnen we wel uitkomen, komt wel goed, we praten er ons wel uit... En dus blijf je eerst volhouden en er voor vechten. Ik heb het ook gedaan en doe het deels nu nog, ik dacht echt echt dat ze tilt was geslaan en dat ze wel bij haar zinnen zou komen, en dus bleef ik geloven en praten, en nu daalt langzaam de realiteit in, en loop ik al wat minder achter haar aan, en ook dit zal de tijd doen slijten... Ontzettend jammer, want ik heb nu nog liever een toekomst met haar dan niet...
Ja, ik zit nog in dezelfde fase..
Maar blijkbaar heb ik me toch echt in hem vergist. Hij is een kille persoon. Brrr, eigenlijk vind ik het eng. Ik bedoel, prima (nouja...) als je denkt niet meer verder met iemand te willen. Maar bespréék het dan. En die vakanties enzo... dat doe je toch niet.
Dit is wel zó'n onvolwassen manier. Dat pubertjes van 16 dat nou doen.. Maar hallo, 32. Ben er momenteel weer misselijk van. :(
pi_110667418
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Ja, ik zit nog in dezelfde fase..
Maar blijkbaar heb ik me toch echt in hem vergist. Hij is een kille persoon. Brrr, eigenlijk vind ik het eng. Ik bedoel, prima (nouja...) als je denkt niet meer verder met iemand te willen. Maar bespréék het dan. En die vakanties enzo... dat doe je toch niet.
Dit is wel zó'n onvolwassen manier. Dat pubertjes van 16 dat nou doen.. Maar hallo, 32. Ben er momenteel weer misselijk van. :(
Ja ik ken het gevoel. Vreselijk. Ik probeer het zoveel mogelijk weg te drukken en de scherven op te rapen. Verder te gaan.
  maandag 23 april 2012 @ 11:33:38 #194
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110667679
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 10:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ow ok, ben je er al uit of je het gaat doen of niet?
Nee. Heb wel ja gezegd :')

zie het allemaal wel.
  maandag 23 april 2012 @ 11:58:59 #195
106690 MiLalaa
pi_110668532
wat ook wel zou helpen, is dat ie gewoon zou zeggen OPROTTEN MILALAA STOMME TRUT, IK HOEF JE NIET MEER, NOOIT MEER, HEB JE NOOIT WAT GEVONDEN
maar dat doet ie helaas ook niet. Hij is ook altijd zo eng beheerst. Of zegt gewoon helemaal niks 6 weken lang. :')

btw succes Prins_Eerlijk. Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om met m'n ex uit eten te gaan.
pi_110668722
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef MiLalaa het volgende:
wat ook wel zou helpen, is dat ie gewoon zou zeggen OPROTTEN MILALAA STOMME TRUT, IK HOEF JE NIET MEER, NOOIT MEER, HEB JE NOOIT WAT GEVONDEN
maar dat doet ie helaas ook niet. Hij is ook altijd zo eng beheerst. Of zegt gewoon helemaal niks 6 weken lang. :')

btw succes Prins_Eerlijk. Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om met m'n ex uit eten te gaan.
Wat zegt hij dan wel? Geloof me, mijn ex zei op een gegeven moment, ik zie geen enkele reden om een relatie met jou te hebben, dat deed zoveel meer pijn als dat hij me negeerde.. Dus dat wil je ook niet.
  maandag 23 april 2012 @ 12:19:43 #197
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110669204
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef MiLalaa het volgende:

Zou ook zomaar een ramp kunnen worden. Dat mens spoort niet en ik ook niet.
  maandag 23 april 2012 @ 12:31:00 #198
106690 MiLalaa
pi_110669668
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 12:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

Zou ook zomaar een ramp kunnen worden. Dat mens spoort niet en ik ook niet.
:D nou, wie weet nog wat gezelligheid
  maandag 23 april 2012 @ 12:38:55 #199
106690 MiLalaa
pi_110669989
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef LaLouchi het volgende:

Wat zegt hij dan wel? Geloof me, mijn ex zei op een gegeven moment, ik zie geen enkele reden om een relatie met jou te hebben, dat deed zoveel meer pijn als dat hij me negeerde.. Dus dat wil je ook niet.
ja, dat lijkt me inderdaad toch ook wel erg verschrikkelijk. Zeker ook met je dochter. He bah.

De mijne zei dus op de bewuste avond dat ik ben vertrokken, dat ie z'n vrienden niet meer hoefde te zien, dat ie geen gevoel heeft als er dierbaren overlijden, en nog een rits ingewikkeldheden in algemene zin (ik dacht echt serieuze issues). Verder richting mij niet heel veel, op den duur (toen ik van schrik m'n spullen had gepakt) alleen 'dat we ook nooit op een lijn zitten'. Waar ik me niets van kan herinneren, integendeel juist.

Daarna niks meer, behalve vorige week het mailtje van 3 zinnen. Waarin ie wel zoiets dergelijks schreef als 'ik had niet het gevoel dat wij nog verder konden' en dacht dat ie daarin duidelijk was.. Is wel van dezelfde strekking als bij jou. Maar misschien komt het bij mij anders over omdat het via de mail was. Heb hem nooit meer gezien.

:{ hij is raar.
pi_110671535
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:38 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

ja, dat lijkt me inderdaad toch ook wel erg verschrikkelijk. Zeker ook met je dochter. He bah.

De mijne zei dus op de bewuste avond dat ik ben vertrokken, dat ie z'n vrienden niet meer hoefde te zien, dat ie geen gevoel heeft als er dierbaren overlijden, en nog een rits ingewikkeldheden in algemene zin (ik dacht echt serieuze issues). Verder richting mij niet heel veel, op den duur (toen ik van schrik m'n spullen had gepakt) alleen 'dat we ook nooit op een lijn zitten'. Waar ik me niets van kan herinneren, integendeel juist.

Daarna niks meer, behalve vorige week het mailtje van 3 zinnen. Waarin ie wel zoiets dergelijks schreef als 'ik had niet het gevoel dat wij nog verder konden' en dacht dat ie daarin duidelijk was.. Is wel van dezelfde strekking als bij jou. Maar misschien komt het bij mij anders over omdat het via de mail was. Heb hem nooit meer gezien.

:{ hij is raar.
Ja dat is ook raar, en naar om te horen. Maar onthoud goed; what doesnt kill you, makes you stronger :)
Tijd nemen om te helen... Moet ik ook en dat is moeilijk maar anders kom ik biet vooruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')